Auto voor een beurt en APK. Ben gebeld omdat 2 voorbanden afgekeurd waren. Dit snapte ik niet. Ben later gaan kijken en heb een gesprek proberen te voeren. De woordvoerder was ijkoud en zei amper wat. Stelde zich niet eens voor. Er was geen comunicatie tewijl ik denk : "jullie volgen toch cursussen ". Alleen dat de banden niet goed waren ik daar niet over mocht hebben want ze waren bang voor RDW. (Bij mij speelt mee dat ik in januari 2025 een kapotte accu had en bij de werkplaats werd gezegd. Ga maar naar Deventer en niet bij ons.) De woordvoerder kwam zelf niet met een voorstel. Dat heb toen maar gedaan. Ik vraag me af waarom je een klant ik de showroom laat uitrazen en niet even mee neemt voor een gesprekje. Achterraf denk ik dat een sprake is van een fabrieksfout omdat ik biede banden op dezelfde plek een onevenheid in de band zat (plukje canvas).
Goedemiddag Harry Bennik, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u zich niet goed geholpen voelde bij uw bezoek. Uw zorgen over de afgekeurde banden en de manier waarop dit is gecommuniceerd, nemen we serieus. We hadden dit duidelijker met u moeten bespreken en beter mee moeten denken in een oplossing. Als u dit nog verder wilt toelichten of als we alsnog iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op. We willen dit graag samen goed afronden. Shirley van Wensink
De service vanuit Kia (Wesink) was top geregeld. Die hebben ons onwijs geholpen met de afhandeling van onze private lease via Ayvens. Achteraf hadden wij heel graag een auto bij Wesink geleasd i.p.v. bij Ayvens.
Goedemiddag Jessica, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat onze service bij ons goed geregeld was en dat we u hebben kunnen helpen met de afhandeling via Ayvens. Jammer dat de lease niet via ons is gegaan, maar mocht u in de toekomst weer op zoek zijn naar een auto, dan staan we uiteraard graag voor u klaar! Veel rijplezier gewenst! Shirley van Wensink
Had ik verwacht dat mijn auto zo eenvoudig door de keuring zou komen? Nee. Was ik verrast dat ik voor de middag al een telefoontje kreeg dat hij klaar stond? Zeker wel! Niet alleen de keuring, ook het groot onderhoud werd uitgevoerd. En als kers op de taart, ook nog eens schoongemaakt en gewassen. Wat een feest!
Bij de eerste nachtvorst stopte de accu er mee. Monteur is ter plaatse geweest en heeft me weer op weg geholpen. Daarna is er in de werkplaats een nieuwe accu ingezet en nu zijn we weer vrolijk onderweg!
Wij zijn uistekend tevreden komt de afspraken na wat er is afgespoken wij zijn tevreden
Auto voor APK geweest, ma een uurtje alweer klaar en de auto keurig achtergelaten
Super tevreden,zo als tijd!!!
Wij rijden al ruim 20 jaar ford. En zolang als ford Wensink in Doetinchem zit zijn wij er al klant. Wordt altijd klantvriendelijk er doel gericht geholpen.
Tijdens de onderhoudsbeurt wordt ik gebeld met het dringende advies om de remmen voor te vervangen,, schijven en blokken. Deze zouden verroest zijn. Gezien de auto goed remde en het mij raar leek dat na 8800 km de remmen al verroest zouden zijn. Heb ik de reparatie niet uit laten voeren. (Ter info, de e sprinter staat bijna altijd in de schuur.) Ik heb nadien de remmen gecontroleerd en geen mankementen kunnen vinden, een concullega van mij constateerde hetzelfde. Er is tijdens het maaken van de afspraak verteld dat deze beurt nog in de fabrieks kosten/ garantie valt. Echter krijg ik wel een factuur van de onderhouds beurt Met vriendelijke groet Bram Kolk
Ik heb mijn eerste Mercedes aangeschaft bij Wensink Apeldoorn, verliep van begin tot het einde super. Bij Wensink staat de klant nog centraal.
Ik kwam als Ford bezitter binnen in een soort kantoortuin die Mercedes ademt en waar iedereen naar een beeldscherm zit te staren of telefonisch in gesprek is. Geen duidelijke desk om je te melden o.i.d. Na enige/geruime tijd bij een klein Ford bordje te hebben gestaan hoorde ik 'ik kom zo bij u' door een medewerker die telefonisch in gesprek was. Daarna alles door hem netjes afgehandeld terwijl ik kon wachten aan een grote tafel met koffieautomaat binnen handbereik. De sleutel en APK rapport werden naar mij toegebracht. Prima. Voorheen liep ik tijdens het wachten nog wel rond in een showroom, nu vind ik het anoniem wachten in een kantooromgeving met wat transportbusjes. Kortom, ik mis een duidelijke receptie en ervaar geen enkele binding met mij als klant en als Ford bezitter. Over de uitgevoerde werkzaamheden heb ik mij geen mening kunnen vormen, was APK keuring.
Na een zoektocht om een mooie Mercedes Benz GLC te kopen hebben we een prachtig exemplaar gevonden bij Wensink Nijmegen. De klantgerichtheid van onze verkoper (Franklin) is zeer oprecht en bijzonder, haast uniek. Hij heeft ons het gevoel gegeven dat de klant nog echt ergens ‘koning’ is. De Mercedes Benz GLC bevalt ontzettend goed. Een zeer comfortabele reisauto waar we nog vele veilige kilometers mee hopen te maken. Wensink Nijmegen, het was een aangenaam genoegen om een Mercedes Benz GLC met goed gevoel bij jullie te kunnen kopen. Bedankt.
De adviseur / verkoper van Wensink Nijmegen was ervaren, deskundig en behulpzaam zowel bij het verkoopgesprek als het aflevermoment.
Vakkundig geholpen door monteur Daan
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u vakkundig geholpen bent door onze Monteur en dit een top ervaring is geweest. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
alles is netje gedaan volgens afspraak en zeer tevreden
Goedemiddag Meinderd v d Dolder, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is uitgevoerd en dat u zeer tevreden bent. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Heb een hele goed service gehad van jullie verkoper Armand hoop dat ik dat aankomende 5 jaarboek heb
Goedemiddag Milco, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo goed geholpen bent door onze verkoper, wij zijn blij dat dit voor een uitstekende ervaring heeft gezorgd. ✨ Gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst! Shirley van Wensink
Prima service en eindelijk een adviseur die daadwerkelijk meedenkt!
Goedemiddag Zita, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u erg tevreden bent over de aangename service van onze verkoper, fijn dat het meedenken heeft geholpen in het maken van de juiste keuze. Gefeliciteerd!, fijn weekend toegewenst met uw nieuwe auto, Shirley van Wensink
De dealers (mag geen naam noemen, maar ze zitten in Heijen) werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. De achterkant trilde bij ongeveer 60 km/h. Zelf dacht ik dat het aan de cardanas lag, en ze hebben 5 gram tectyl weggehaald en verteld dat het over was. Toen ik weg reed, was het nog exact hetzelfde. Niet eens getest en ik kreeg uit coulance niet eens een factuur mee (garantie). In Arnhem met de monteur samen een testrit gemaakt en gaf gelijk toe dat het niet goed was. Uiteindelijk is de as vervangen en het euvel verholpen (eerlijk gezegd trilt hij wel een beetje bij 80 km/h maar veel minder dan voorheen). Nadeel is wel dat voor ons Arnhem niet om de hoek ligt en ik een leenfiets kreeg. Ze zijn er laat mee begonnen en ik werd einde middag gebeld dat de bus moest blijven staan. Maar in de vrieskou van Arnhem naar Gennep fietsen zag ik niet zitten, dus de bus meegenomen en een vervolgafspraak gemaakt. Na een paar dagen de bus opgehaald. In de andere vestiging die om de hoek is, hebben we al vaker klachten. Er wordt niet serieus omgegaan met een klacht of een vraag. Je wordt niet terug gebeld, helemaal niks. Je koopt voor serieus geld toch een degelijke auto en dan verwacht je ook dat er serieus met jou als klant wordt omgegaan, maar helaas. Bij problemen, ga ik naar Arnhem.
Goedemiddag Rene Sanders, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw probleem in Arnhem serieus is genomen en een passende oplossing heeft geboden. We begrijpen dat de afstand een nadeel kan zijn, maar we waarderen uw vertrouwen in ons. Het spijt ons te horen dat u bij een andere vestiging minder goede ervaringen heeft gehad. Uw feedback nemen we serieus en zullen dit intern bespreken om onze service overal op het gewenste niveau te houden. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Schade aan het voertuig is perfect hersteld
Goedemiddag Martin, Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard fijn om te horen dat uw auto naar tevredenheid hersteld is, met vlotte en goed service. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Het personeel is altijd zeer vriendelijk en correct en de koffie is prima. Tijdens het wachten kan ik rustig werken aan een grote tafel met goede stoelen. Kortom, hier schrijft een tevreden klant.
Goedemiddag Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat ons personeel altijd zeer vriendelijk en correct is tijden uw bezoek aan ons. Leuk dat wij u bezoek aan onze hebben afgerond met de kers op de taart: Een schone auto! Een aangename weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Zoals steeds prima geholpen en uiteindelijk euvel verholpen.
Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u prettig en deskundig geholpen bent, zoals gebruikelijk voor u. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Goed en snel geholpen
Goedemorgen Hermen, Fijn om te horen dat uw afspraak bij ons Top is gegaan, mede doordat u goed en snel geholpen bent. Bedankt voor uw aanbeveling en nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
De aflevering van de nieuwe auto verliep prima. Nu is het rijden en ontdekken hoe alles werkt. Dat gaat elke rit beter.
Goedemiddag Jo, Bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat de aflevering van uw nieuwe auto prima is verlopen. Veel plezier met het ontdekken van uw auto en mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Gefeliciteerd en veel aangename kilometer toegewenst! Shirley van Wensink
Klant wordt zowel schriftelijk als telefonisch goed en correct op de hoogte gehouden over de verwachte leverdatum van de auto. Bij de aflevering wordt de tijd genomen om weliswaar op hoofdlijnen uitleg te geven over de verschillende functionaliteiten. Michel Liethof bovendien erg gastvrije verkoper die alle tijd voor je neemt.
Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u goed op de hoogte bent gehouden en dat de aflevering naar wens is verlopen. Mooi dat onze verkoper u gastvrij heeft geholpen en de tijd nam voor een duidelijke uitleg. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto en veel aangename kilometers toe! Shirley van Wensink
Ik had de auto eerder nodig, gelukking kon Wensink goed meedenken en werd alles netjes op tijd geregeld! Top service.
Goedemiddag Serdal, Bedankt voor uw beoordeling en gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Wij zijn blij om te horen dat wij u een top ervaring hebben meegegeven, fijn dat de auto eerder opgehaald kon worden en dat er is meegedacht. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.