Snel en goed geregeld en oude storing opgelost
Goedemorgen Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles snel en goed is geregeld en dat de storing naar tevredenheid is opgelost, precies zoals u mag verwachten! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Nog nooit een auto afgekeurd teruggekregen. Elke garage die ik heb bezocht geeft, wanneer er iets niet goed is voor de apk, dit mondeling aan. Dit gebeurde bij wensink niet. Ik zie dit als een manier om je te dwingen de auto bij hun te laten repareren. Dit aangezien je niet met een afgekeurde apk de openbare weg op mag.
Goedemorgen Alex, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat een afkeuring zonder voorafgaand overleg vervelend is. Bij een Apk-keuring zijn wij wettelijk verplicht te registreren zodra een voertuig wordt afgekeurd, u mag dan nog wel naar een andere garage rijden voor het herstel hiervan. Dat er geen overleg is geweest over de afkeuring en eventuele vervolg stappen hiervan is uiteraard niet de bedoeling. We nemen uw feedback mee om dit proces op onze locatie in Nijmegen te verbeteren. Excuses voor het ervaren ongemak! Shirley van Wensink
prima service
Goedemorgen Andre Wanders, Dank u wel voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent over onze service! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Deskundigheid en heel attent zijn medewerkers Dankjewel voor jullie goede inzet
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze medewerkers als deskundig en attent heeft ervaren, dat is precies waar we voor staan. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Altijd een prettige ervaring met Ford Wensink. Ik kom hier elk jaar voor mn apk en ze zijn vriendelijk en snel. Precies wat ik wil.
Goedemorgen Dayenne, Dank u wel voor uw fijne beoordeling en uw vertrouwen in ons team. Mooi om te horen dat u elk jaar tevreden bent over de snelle en vriendelijke service, precies zoals u het mag verwachten! Graag tot volgend jaar bij uw APK! Rianne van Wensink
Bij evt aanpassing betreffende apk beurt werd ik door medewerker goed op de hoogte gebracht mbt kostenplaatje. Wel en dit staat los van de service, zijn de prijzen voor 20.000 beurt de pan uit gerezen Hier toedient meer inzage worden geboden. Kostenplaatje apk en beurt kwamen op €900 Heb geen Mercedes, maar een goed functionerende ford fiesta ,in middels 9 jaar oud. Zo wordt een klant reeds 40 jaar tot genoodzaakt tot heroverwegen, blijfik bij ford wensink .Graag uw reactie op bovenstaande. Hgr Klaas de Vries
Goedemorgen Klaas de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw eerlijke terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier waarop onze medewerker u heeft geïnformeerd rondom de APK en de onderhoudsbeurt, duidelijke communicatie vinden we belangrijk. We begrijpen heel goed dat de hoogte van het totaalbedrag vragen oproept, zeker bij een betrouwbare auto als uw Ford Fiesta. De kosten van een grote onderhoudsbeurt kunnen inderdaad flink oplopen, onder andere door gestegen onderdelenprijzen en loonkosten. Dat neemt niet weg dat het belangrijk is om vooraf goed inzicht te geven in wat u kunt verwachten, en daarin willen we graag transparant zijn. We nemen uw feedback daarom serieus en zorgen ervoor dat dit intern wordt besproken. Mocht u hierover graag persoonlijk verder willen praten of wilt u een specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden en kosten, dan staan we uiteraard voor u klaar. Nogmaals dank voor uw loyaliteit in de afgelopen 40 jaar. We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Auto om 8 gebracht en wilde er eerst op wachten maar had besloten om nog even naar huis te lopen en rond 11 uur terug te komen, maar na een telefoontje kreeg ik te horen dat het pas tegen 5 uur gereed zou zijn omdat ze er niet gelijk aan waren begonnen, dus mijn dag was behoorlijk verpest!
Snel en vakkundig
Goedemorgen Angelique, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u snel en vakkundig bent geholpen, precies zoals u mag verwachten! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Onderhoud Goed geregeld volgens afspraak.
Goedemorgen Marco, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het onderhoud netjes en volgens afspraak is uitgevoerd, dat is precies waar we voor staan. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Wordt op de hoogte gebracht/gehouden wat er aan de auto gedaan wordt.
Goedemorgen R. van den Broek, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u onze aanpak waardeert en goed op de hoogte bent gehouden tijdens het onderhoud. Afspraak is afspraak, daar kunt u bij ons op rekenen. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Met mijn Mercedes/Hymer 616. Heb in 1 jaar door omstandigheden maar 290 km gereden, maar omdat het alweer een jaar geleden was wilde ik de Mercedes een onderhoudsbeurt geven , de receptie adviseerde mij dat niet te mede gezien door de weinig gereden km in 1 jaar
Goedemorgen Johannes, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat onze collega’s met u meedenken en eerlijk advies geven, afgestemd op uw situatie. Dat vinden we vanzelfsprekend, uw belang staat altijd voorop. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Dankjewel!
Goedemorgen Ilhama, Wat een prachtig compliment, een 10 én topservice, dank u wel! Daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Heel klantvriendelijk
Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze klantvriendelijkheid zo waardeert! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Alles volgens plan.
Goedemorgen George Vink, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de onderhoudsbeurt soepel en volgens plan is verlopen, precies zoals het hoort! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
goed geholpen en goed advies
Goedemorgen Heine Horst, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u 100 procent tevreden bent en goed bent geholpen met passend advies. Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
De aflevering van mijn auto heb ik als zeer prettig ervaren. Helaas stond ik binnen een week al met mijn auto bij een Mercedes dealer vanwege een storing waar ik niet mee door kon rijden.
Goedemorgen Gerard, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat de aflevering van uw auto prettig is verlopen, dat is hoe we het graag zien. We vinden het erg vervelend dat u kort daarna te maken kreeg met een storing. Dat is uiteraard niet wat u mag verwachten bij de aflevering van een auto, en we begrijpen goed dat dit uw ervaring heeft beïnvloed. Mocht er nog iets zijn waarmee we u kunnen helpen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Onderhoud is prima gedaan en ik kreeg een mooie leenauto mee....Ik heb een onderhoudscontract en dat bevalt prima! Auto was netjes gewassen bij de aflevering. Dus kortom: Top!
Goedemorgen Hugo van der Sande, Wat een mooie review, dank u wel! Fijn om te horen dat het onderhoud netjes is uitgevoerd, u tevreden bent over het onderhoudscontract én kon genieten van een mooie leenauto. En natuurlijk hoort een schone auto er ook bij! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Zie hierboven
Goedemorgen H. de Vries, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service en klantvriendelijkheid zo waardeert, daar zetten we ons elke dag weer voor in! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Alle vragen die ik via de mail haf werden altijd snel beantwoord. Tijdens het ophalen van mijn nieuwe auto was de service perfect. Werd door een leuke jongedame begeleid en de ervaring was van a tot z perfect.
Goedemorgen Thomas, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen, zowel vooraf via de mail als bij de aflevering van uw nieuwe auto. We geven het compliment zeker door aan onze collega. Veel rijplezier gewenst en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Goed uitgelegd, duidelijke prijs
Goedemorgen Rene, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles duidelijk is uitgelegd en de prijs helder was, transparantie vinden we belangrijk. Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Toen ik er was werd mij koffie aan geboden en tijdens het wachten ook nog een paar keer,Top!!! Ik had al eerder een afspraak voor de update maar omdat de software nog niet aanwezig was werd het netjes afgemeld en enkele dagen later werd ik gebeld voor een nieuwe afspraak.
Goedemorgen Wim, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en u zo netjes bent geholpen, van het aanbieden van koffie tot het zorgvuldig plannen van een nieuwe afspraak. We waarderen uw geduld en zien u graag weer bij Wensink! Rianne van Wensink
Keurig behandeld door de verkoper, auto was perfect bij de aflevering. Jammer dat de aflevering 6 dagen uitgesteld moest worden i.v.m. leveringsprobleem van de trekhaak.
Goedemorgen Henk van der Jagt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u vriendelijk bent geholpen en tevreden bent over de aflevering van de auto. Jammer natuurlijk van het uitstel, maar goed dat alles uiteindelijk in orde is gekomen. Veel rijplezier gewenst en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Vriendelijk en snel geholpen. Kon er op wachten ,kopje koffie en met 30min stond ik weer buiten
Goedemorgen Wilma, Bedankt voor uw fijne beoordeling. Wat mooi dat u snel en vriendelijk bent geholpen, en prettig dat u tijdens het wachten kon genieten van een kopje koffie. Binnen 30 minuten weer onderweg, daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Wij zijn al jaren klant van Wensink . Worden altijd top geholpen . Vandaar dat wij vanuit Ridderkerk een keer per jaar naar een van jullie filialen komen in het hoge noorden .
Goedemorgen Sabrina, Wat een mooi compliment, hartelijk dank daarvoor! Geweldig om te horen dat u al jaren tevreden bent en zelfs vanuit Ridderkerk naar ons toe komt. We waarderen uw vertrouwen enorm en helpen u iedere keer weer graag verder. Tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Na de eerste Puma al zeer te vreden over jullie bedrijf .nu weer .de verkoop ging prima . 2 maal proefgereden andere Puma om te beslissen . Een compliment voor Yorick bull prima advies en verkoop ook rest personeel top
Goedemorgen Rene Mulder, Wat fijn om te horen dat u opnieuw zo tevreden bent over onze service en de aankoop van uw tweede Puma! Bedankt voor uw vertrouwen en het mooie compliment aan Yorick Bull, dat geven we graag door. Ook namens het hele team: dank u wel! Veel rijplezier gewenst en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.