Filters

8

zeer naar wens

Ondanks de drukte was het mogelijk de reparatie aan mijn auto (zeer irritante turbo fluit) in te plannen door wat te schuiven in de planning. Dit was nodig omdat ik de 10e juli met de auto naar Spanje wil rijden. De reparatie (pakking en achteraf een carter beluchtingsslang naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
7

telefonisch afspraak maken drama, 8 minuten lang in de wacht!!!

het te spreken krijgen van de werkplaats om te overleggen over klacht prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals als altijd: goed

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
3

Servicebeurt afgesproken voor 24 juni 2022

Gemaakte afspraak voor mijn Citroen C 1 bevestigd gekregen van Wensink voor vrijdag 24 juni jl. Echter bij aankomst werd ik niet verwacht maar op zaterdag 25 juni. Afspraak werd toch gehonoreerd voor 24 juni. Vraag van de receptionist is het een lease of eigen auto. Ja het laatste.Eind van de dag diverse malen getracht de receptie te bereiken om te horen of de auto gereed was. Om 16.30uur naar de dealer gereden. Geen contact kunnen krijgen. Kreeg de vraag of er gebeld was over een gereedmelding. Nee maar de dag was al praktisch om. Dan de factuur stond op een lease auto van een ander merk namelijk een Kia en op een andere bstuurders naam. Factuur zou worden gewijzigd en zou worden toegezonden.Zondag 26 juni toch eens nagaan wat er is uitgevoerd. Geconstaard geen ruiteensproeier bijgevuld. Dan de remvloeistof. Onderzoekje laat zien dat dit niet heeft plaats gevonden. Ontluchtingsnippels en stofdopjes onaangeroerd. Maandag factuur op de mat. Staat op een onbekende bestuurder en voertuig Geen Citroen C1 maar een Kia. Gebeld met Wensink Almere. Aangegeven dat de factuur onjuist is en er vermeld staat dat vloeistoffen zijn bijgevuld en remsysteem ververst. Belofte dat ik zou worden teruggebeld. Echter tevergeefs vrijdag 1 juli terug naar Wensink gereden zonder afspraak. Vloeistoffen uiteindelijk bijgevuld uiteindelijk remvloeistof ook ververst. Top dat de receptionist van bijna van Kouwen mij nog fijn heeft geholpen. Schande dat Wensink mij zo wil belazeren met half werk voor een niet al te zachte prijs.

  • Aanbevelen? Nee
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Goede voorlichting over de auto en mogelijkheden over verzekering e.d.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Behulpzaam, correct en hartelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Snelle, vriendelijke en professionele service! Electrische leenfiets, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

goed behandeld door de monteurs, mag ook wel eens gezegt worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Zoals altijd heeft 'mijn' servicemedewerker vooraf een calculatie gemaakt en die klopte tot op de cent. Het overleg vooraf werkt perfect. Een zeer tevreden klant verliet het pand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Zeer vlot geholpen en medewerking. Elke dag bericht gekregen hoe de zaken er voor stonden. Erik miedema heeft van het begin tot dat ik mijn auto op kon halen op de hoogte gehouden. Erik heeft ook nog bepaalde zaken uitgezocht die mij niet helder waren. UITSTEKEND.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen.

Mijn auto moest voor de keuring en die was goed verlopen (gelukkig). Ik heb alleen nog een kleine olie lekkage die was niet direct te vinden en wat dan wel goed is dat er niet gelijk van alles wordt vervangen maar eerst rustig gaat kijken wat het kan zijn. Het motorblok is nu eerst schoonmaken en gaan dan opnieuw kijken waar het lek zich bevindt. Dus wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
3

Probleem is er nog steeds en is niet verholpen

Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. En nu is de garantie verlopen en zit ik nog met een automaat die schokt en een motor die ongelijk loopt en storing van de nog sensor.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect geholpen

Zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Te grote organisatie

Afspraak maken een gedoe. Je belt naar een landelijk nummer. Duurde eerst 14!!! dagen voor ik terecht kon. Mocht niet wachten, terwijl er alleen maar een foutcode uitgelezen hoefde te worden. De monteur was vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Nee
10

netjes en goed geholpen

vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
6

Service werkplaats/receptie prima

Vriendelijke receptionist en prima uitleg kosten grote beurt. Manco blijft verkoopafdeling. Tijdens het wachten ben ik door de showroom gelopen en er is totaal niet gereageerd door de verkopers, zelfs werd ik niet begroet. Er blijkt wat dat betreft afgelopen jaren geen verandering in te zijn gekomen Dat heeft mij eerder doen besluiten om een BMW te kopen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima kwaliteit en service

Ik ben goed op de hooghte gehouden wat er moet gebeuren en alles word in overleg uitgevoerd. Auto weer netjes gewassen en uitgezogen terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk geholpen

Tijdens het wachten gelijk een proefrit mogen maken in een ander model. Grandioos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles conform verwachting en afspraak

Onderhoud optima forma

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Zevenaar een prima garage, heel tevreden,Ik ben niet tevreden met het telefonisch contact, erg lang wachten en van het kasje naar de muur gestuurd. Ik zou heel graag direkt contact met degarage in Zevenaar hebben, zoals ik gewend was.

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer vriendelijk

netjes geholpen stond auto klaar zeker voor herhaling

  • Aanbevelen? Ja
4

3 week nieuwe auto met problemen

Beste 3 week geleden auto gekocht bij wensink Almere. Auto kon helaas niet naar Groningen waar ik de auto liever had gekocht aangezien ik in Groningen woon. Helaas binnen 3 week diverse klachten, na afspraak gemaakt te hebben voor checkup blijkt nu dat ik de rekening zelf doen te betalen. Dit viel me uiteraard erg tegen en is niet wat ik had mogen verwachten van een Mercedes met 48.000 km en die ik reeds 3 week in bezit heb. Dit aangegeven hebbende kon verkoper Almere niks doen, Groningen heeft uit coulances nog iets gedaan. Heb de rekening betaald maar met een zeer onbevredigend gevoel. Mijn vorige auto een Audi had iets soortgelijks echter was toen de service vanuit century beter geregeld, iets wat ik van Mercedes toch minstens hetzelfde had verwacht. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende en duidelijk beeld gegeven te hebben over het gevoel van mijn aankoop binnen de wensink groep. Mvg G Bruining

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.