Filters

10

Professionele aanpak en een klantvriendelijke opstelling.

Professionele en klantvriendelijke indruk bij mij achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen vriendelijk personeel

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles klaar velg goed gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

betrouwbaar en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
5

Matige ervaring

Bezit als particulier nu een KIA EV6 plus kenteken N812JH/ KNAC381AFN5005866. Probleem met inverter moet vervangen worden loopt al sinds januari jl.. Voortdurend beslagen autoruiten bij vochtig weer. Bij inzetten trekhaak en alarmsysteem klasse 3 is achterklep scheef geplaatst. Lukt niet om dit weer goed te krijgen. DEKRA keuring gevraagd voor een onderzoek. Maar geef KIA Wensink zeker nog een kans om dit recht te zetten. Graag onderzoek in Apeldoorn bij schadeherstel. Rekening van hoofdkantoor Zwolle van alarmsysteem twee maanden daarna ontvangen. Een vriend van mij heeft bij van Mossel een KIA Niro(2019) gekocht, omdat hij niet netjes werd ontvangen( is invalide met rolstoel) bij Wensink Almere. Heel lang moeten wachten en toen werd een ander echtpaar die net binnen waren eerder geholpen. Ook wist Wensink Almere niets over upgrade van parkeerblokkering. Brief van KIA Nederland B.V. met kenmerk ref: MS/LV/220187 niet bekend. Communicatie verloopt slecht door drukte blijkbaar. Personeel heeft niet de tijd om alle mails te lezen, zo verneem ik van service afdeling(balie). Liever telefonisch contact. Volkswagen heeft beter opgeleid personeel(know How ontbreekt) en ook Hyundai kwam bij mij sterker over met de service. Beiden daarvan en auto gehad. Misschien eens daar een kijkje nemen in de keuken. Mijn partner komt uit de Achterhoek ( Gaanderen/ Doetinchem)en ja mond op mond reclame is naar onze mening toch de beste reclame. Dus werk hard aan communicatie en kennis(opleidingen techniek), dat ontbreekt er zeker aan. Op dit moment denk(twijfel) ik om over te stappen naar dealer van Mossel Harderwijk. Ondanks dat u bij mij om de hoek zit aan eind van de Veluwedreef.,

  • Aanbevelen? Nee
1

Gebrek aan communicatie

N.a.v. een email van Wensink ivm oproep tot service afspraak gemaakt. Met de telefoniste doorgesproken dat de auto zelf geen service aangeeft. De dame gaf aan dat er toch echt service moet worden uitgevoerd. Afspraak gemaakt en aangeven dat de berijder blijft wachten. Bij aankomst gaf men aan dat er geen service nodig was. Bij check in het systeem bleek dat er nog een terugroep actie op de auto liep. Geen melding vanuit Wensink hierover gehad. Collega gaf aan er op te willen wachten. Ging gelijktijdig nog even een bestelling ophalen. Bij terugkomst na 1 uur, stond de auto nog steeds buiten en was er nog niets aan de auto gedaan. Uiteindelijk na veel druk is daarna de terugroepactie uitgevoerd. Zeer slechte service en communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima APK service

Prima en vlotte APK service. Terrein was wel rommelig met weinig ruimte om te manoeuvreren en ben in alle eerlijkheid weleens hartelijker ontvangen aan de servicebalie. Bovendien veel lawaai in de showroom van werklui. Allemaal best begrijpelijk, maar niettemin van invloed op mijn oordeel deze keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd een snelle service!

Een snelle oplossing voor een klein probleem met de verwarming. Onder genot van een koffie is de storing gevonden en verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Prettige communicatie en de auto snel weer gereed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Bij pech onderweg en vervolgreparatie ondanks drukke werkplaats geweldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel geholpen

Mooie zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Heel netjes ontvangen met koffie. Deskundige personeel. Ben zeer tervreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

bij weggaan kreeg ik van de monteur nog een goede tip w.b. het slot.

Ik kon er niet zeker van zijn, dat bij het uitstappen, de sleutel de auto zou afsluiten. Dan moest ik weer in de auto gaan zitten, de krukken weer achterin zetten en de auto weer starten. Dan ging het goed, maar de crux was, dat ik moest luisteren naar het afsluiten van het slot. Ik sloot altijd te snel af, maar moest even langer wachten en luisteren of het slot "afsloot". Met groet, mevr. J.L. Wijma Hofsteenge

  • Aanbevelen? Ja
8

volledig naar wens geholpen en ruimte om zelf te kunnen werken tijdens onderhoud.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima

Gewoon prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Perfect. Leenauto geen probleem. Auto is opweg naar 4ton, dus mag er wat aan slijtage zijn. Alles perfect geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima geholpen en advies

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ben snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede service en vriendelijk Uitleg over onderhouds contract Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
5

redelijk

heb een nieuwe auto die waarschijnlijk van begin af niet helemaal in het spoor heeft gelopen nu zijn de achterbanden na 20000 km helemaal naar de groten aan de binnen kant en de voor banden zijn helemaal oke en toch heeft die voor wiel aandrijving. nu wilden ze mij schappelijk behandelen en 4 nieuwe baanden leveren voor een prijs van goed �1300,00 . toen heb ik gezegd gaan we niet doen , bij mijn plaatselijke garage heb nu de zelfde banden + uitlijnen voor � 750,00 dat is nu wensink service !!

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima. De wacht tijd kwam overeen met wat afgesproywas

Het was een APK keuring Dus niet zoveel over te melden

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.