Filters

8

De mensen van Wensink zijn prima! 4 tot 5 sterren.. Mercedes?

Ben bij Wensink, bij name de man achter de balie bedrijfswagens, meer dan uitstekend geholpen. Ik moest daar zijn voor een eerste beurt van onze camper (Hymer op Sprinter onderstel) in combinatie met een terugroepactie, iets aan de remmen. Bij dit onderhoud en de vervanging van de remblokken constateerde men bij een proefrit dat de auto trilde bij het remmen. Dat deed de camper altijd al een beetje.. Conclusie: kromgetrokken remschijven! Alle 4 ook nog wel! Bij de vraag hoe dat kan werd er gesuggereerd dat bij Hymer een aantal Sprinters buiten staan voor langere tijd en dat remmen gaan roesten. Navraag bij Hymer gedaan en dat was absoluut niet het geval. Daarna werd er gezegd dat de remmen te heet waren geweest en te snel waren afgekoeld. Ik heb idd in Zuid-Zweden en Zuid-Noorwegen in bergen gereden en heb dit gedaan door niet in de automaat te rijden maar met de flippers aan het stuur te schakelen en zodoende op de motor af te remmen. Ik had bij de dealer gevraagd of er in de Sprinter ook iets was wat je moest doen als je in de bergen zou rijden. Maar stel dat de remschijven heet waren, hoe zou ik die alle 4 snel hebben kunnen afkoelen? Door een plas rijden werkt niet want de banden maken een spoor door het water wat uiteen spat en hierbij de remschijven niet zal raken. Ik zou dus om alle 4 schijven af te koelen in een bak water moeten rijden van ongeveer een halve meter diepte. Deze suggesties willen er bij mij dus niet in. Ik vraag me dus af hoe het wel kan, 4 kromme remschijven bij een auto die nog geen 10.000 km gereden heeft. Het schijnt dat het eerder voorgevallen is bij een nieuwe Sprinter. De auto is een paar maanden buiten de garantietermijn en ik ben zeer benieuwd hoe u met deze situatie om zal gaan... Naast dit voorval ben ik, zolang ik Hymer/Mercedes heb, januari 2020, bezig om de camper te koppelen aan Mercedes Me. De app werkt uitstekend bij onze GLC, NX-504-X, maar voor de camper, L-381-LH, werkt dit niet. Kan niet meer kwijt...

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitvoering,volgens afspraak.

Niks op aan te merken,op het geheel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service met tijd en aandacht voor de klant

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
8

ondanks drukte toch probleem airco verholpen

mijn navigatie blijkt defect. Becker mappilot repareert niet, systeem is pas 10 jaar oud. Zie ook alle klachten op internet over Becker, Onbegrijpelijk dat MERCEDES dit laat liggen!! Elders zou reparatie mogelijk moeten zijn>MB Naviworld< BV?

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel, vlot, vriendelijk

Volgens verwachting prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Prima en snelle service op de dag zelf.

  • Aanbevelen? Ja
9

geeft vertrouwd gevoel

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en snel geregeld

Vriendelijk geholpen, auto kreeg de beurt terwijl ik in de showroom verder kon werken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Nieuwe auto gekocht.

We hebben onze ford focus ingeruild voor een andere ford focus. We zijn tevreden over deze aankoop, maar vinden het jammer hoe de wagen afgeleverd is. De vorige auto's die we bij wensink gekocht hebben in het verleden waren zowel van binnen als van buiten tip top schoongemaakt en gepoetst. Dat was deze auto zeker niet, binnenkant was nog smerig op voorruit kun je zien waar verkoopplaat gezeten heeft en smerige bevlekte stoelen. Beetje jammer. Auto werd ook afgeleverd met een bijna lege tank (stond op een kwart) dit heeft verkoper op vraag van ons nog opgelost. Misschien heeft een en ander te maken met vakantie, ziekte en drukte dat men niet aan bepaalde dingen toegekomen is, maar wel een beetje jammer. Verder zeer tevreden over Wensink verkoop en werkplaats medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Boven alle verwachtingen

Mijn eerste volledig elektrische auto en eerste Mercedes. Bij het eerste bezoek in de showroom van Wensink Harderwijk heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Ze name echt alle tijd voor je. Gaven kundig en goed advies. De auto overtrof de verwachtingen van de foto die ik op de Mercedes website gezien had. Mercedes heeft echt veel aandacht besteed aan de berijders beleving wat direct begint bij het openen van de portier daagt het je uit om op die berijderstoel te gaan zitten en het geweldig en veelzijdige digitale dashboard te onderzoeken. Het oogt perfect, het zit perfect, het rijdt perfect. Aanbeveling voor elektrische rijders.

  • Aanbevelen? Ja
10

Das Beste oder nichts!

De serviceverlening van Wensink Harderwijk is net zoals de slogan van Mercedes-Benz, Das Beste oder nichts!

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed geregeld. En mijn nieuwe Ford Focus bevalt uitstekend.

Fijne & eerlijke verkoper die alle afspraken nakomt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden, soms heb ne garages die zomer onderdelen veranderen terwijl het niet hoeft, bij deze garage bellen ze voordat ze ingreep gaan doen of zijn ze heel eerlijk wat er veranderd moet. Medewerkers heel vriendelijk. Klantgericht, betrouwbaar snelle service ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldig

Nooit meer anders rijden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundige en vriendelijke mensen.

Betrouwbaar, ik ben vaste klant in Heijen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar behoren uitgevoerd en meegedacht

Super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Zondagavond een grote schroef in de voorband geconstateerd. Paniek daar ik de volgende dag om 10 uur in Zwolle moest zijn. Maandag om 08.00 uur gingen de heren in de garage gelijk aan de slag!

  • Aanbevelen? Ja
9

Het is volgens afspraak gedaan en prima services

Het heeft volgens mijn verwachtingen uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

wordt elk jaar verwend met vriendelijke medewerkers die goed naar mij luisteren en dan samen met mij een oplossing zoeken,doordat ik in een rolstoel zit en mijn man geen rijbewijs meer heeft is het nog moeilijker geworden en dus wordt mijn auto al jarenlang gehaald en gebracht en kom ik de volgende dag keurig de rekening betalen en ook dan wordt ik onthaald als de Koningin nou een geweldig gevoel. dus daarvoor iedereen bedankt die dit elk jaar weer voor mij doet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ford Kuga

tot nu voldoet het aan mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstellend

Na jaren geen Mercedes te hebben gereden heb ik nu weer een CLS en weer terug bij Wensink Harderwijk. De garage en garage receptie was prima. Het centrale telefoon systeem bij Wensink is helaas een ramp. Heel veel wachten en verbindingen die mislukken. Dus : SYSTEEM VERANDEREN OF DRASTISCH VERBETEREN. Groeten, D.Broere

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Snelle top service

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk

Behulpzaam. Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.