Filters

10

Goede service

Kom er al meer dan 25 jaar, wordt er altijd prettig behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima, ik vraag jullie leveren

Betrof een APK, niet echt bijzonder maar prima uitgevoerd. Rest puntje (nb een lamp(kapje)) netjes over gebeld (niet op voorraad) en de volgende dag opgelost. Klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Fijne omgang je bent geen nummer en denken goed na over goede oplossing

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Prettig ontvangen en met een kopje koffie gewacht tot de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service aan auto: uitstekend, vervangend vervoer : iets minder

Service aan de auto: uitstekend zoals gewoonlijk, Echter, de als vervangend vervoer gevraagde en toegezegde "grote auto" een E of minimaal C bleek er niet te zijn.men wist nergens van Daar ik een rolstoel in de kofferbak moet kunnen vervoeren en mijn partner niet in iedere auto een transfer kan maken is dit voor mij zeer belangrijk. De aangeboden CLA moest ik wel nemen daar er niets anders beschikbaar is. Heb aan de balie nogmaals op het daar aanwezige aanbod gewezen waarop duidelijk ook een E-klasse wordt aangeboden als vervangend vervoer. Hierop werd gezegd; die hebben we niet. De volgende Service zal wellicht in de vestiging in Apeldoorn uitgevoerd moeten gaan worden, misschien dat men daar wel de toegezegde auto kan aanbieden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Had zo goed kunnen gaan

Ik ben goed geholpen. Mijn auto doet het weer zoals behoren waar het alleen mis gaat voor mij is dat je niks te horen krijgt over wat er gedaan is. Ik kreeg een leen auto mee die stonk en erg vies was. Ook voldeed deze bij lange na niet aan de comfort en opties die mijn eigen auto heeft. Zo had ik niet eens een navigatie in de auto. Deze is erg belangrijk voor mijn werk. Kortom het had zo veel beter gekund door een goeie auto mee te geven.

  • Aanbevelen? Nee
8

Geen verrassingen

Ze bespreken en bekijken mijn vragen / opmerkingen. Benaderde mij telefonisch over de reparaties en de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig

Gewoon zeer prettig. Goed op de hoogte gehouden van eventuele extra kosten. Auto stond vóór de afgesproken tijd alweer gereed.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ontevreden over service rondom aankoop nieuwe auto

In mei werd mijn V Klasse 300 AMG afgeleverd. Een geweldige auto! Maar ik heb het verkoopproces en de aflevering als heel slecht ervaren en niet wat ik had naar mijn mening zou mogen verwachten bij de aanschaf van een dergelijke auto. De betreffende verkoper was slecht bereikbaar en nam geen contact op als ik daarom vroeg. Vóór aflevering heeft de auto een aantal weken in de showroom gestaan, terwijl hij al helemaal aangepast was vanwege mijn handicap. De administratie rondom tenaamstelling heeft mijns inziens veel te lang geduurd. Toen ik in de showroom kwam kijken was er niemand die me te woord stond, was de sleutel nergens te vinden en de accu volledig leeg. Bij de aflevering kreeg ik nauwelijks uitleg over de functies in de auto... etc. Zoals gezegd: ik vind dit geen Mercedes waardige service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals gewoonlijk zeer goed!

Leaseauto voor een vakantiecheck gebracht. Medewerkers zeer klantvriendelijk. ik had daar een vraag over eventuele verlenging van ons leasecontract en werdt goed geholpen en doorverwezen naar de desbetreffende persoon in het Filiaal in Zwolle. daar reeds contact mee gehad. Ik ben graag klant bij Wensink. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

keurig en vlot dat is erg naar mijn zin!!

mijn ervaring is dat Wensink voldoet aan mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede vriendelijk behandeling

Goede behandeling en prima service. Goede uitleg over de werkzaamheden. We zouden er op wachten en er werd goed uitgelegd wat we konden verwachten. Bij oplevering helaas iets fout gegaan maar dat werd heel snel hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd weer keurig geregeld.

Als ik mijn auto voor onderhoud naar Ford Wensink breng, wordt de reparatie altijd keurig afgehandeld en krijg ik vervolgens telefonisch bericht dat de auto weer opgehaald kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Verrassend positief en negatief

In online aanvraag juiste adres gegevens ingevuld, op formulier stonden hele andere naw gegevens en telefoonnummer. Bleek gekoppeld te zijn aan ander huisnummer.. niet erg netjes. Goed dat de medewerker bij receptie alles checkte en wel juiste gegevens noteerde. In online bevestiging van de afspraak stond geen adres vermeld van de werkplaats. Ik stond eerst bij de oude werkplaats van ford farage werkplaats aan Paramariboweg.. daar was niet meer gevestigd. In online aanvraag aangegeven dat ik wilde wachten tijdens de onderhoudsbeurt. Was niet doorgekomen in systeem, ik had er qua afspraken rekening mee gehouden. Ik kreeg te horen dat om 17.00 klaar zou zijn. Gelukkig was medewerker zo vriendelijk om leenauto meegegeven en werden er geen kosten voor berekend. Dat was zeer servicegericht. De prijs die ik voor mijn onderhoudsbeurt betaald was echt hoger dan ik bij de aanvraag zag. Ik geloof 335 ex btw. Vind ik vreemd, online zag ik 274 incl btw. Vind t echt prijzig. Ik was 600 kwijt, voor paar simpele dingen. Ik adviseer jullie echt betere informatie vooraf te verstrekken en systemen beter te koppelen aan elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Onderhoudsbeurt in goed overleg uitgevoerd. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijke mensen. Auto bij het ophalen van binnen en buiten schoon! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Fijn dat de auto thuis gehaald en gebracht werd, TOP. Verder keurig schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring. Beetje lang moeten wachten op de onderhoudsbeurt

Verwachte huurauto was er niet, maar dat werd netjes opgelost. Verder prima beurt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service!

Goed meegedacht en servicegericht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service en duidelijk aangegeven de te volgen procedure

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima als altijd

Alles zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat er is afgesproken.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en behulpzaam receptionist

Parkeergelegenheid bij de werkplaats is nog wel een zwak puntje

  • Aanbevelen? Ja
8

De mensen van Wensink zijn prima! 4 tot 5 sterren.. Mercedes?

Ben bij Wensink, bij name de man achter de balie bedrijfswagens, meer dan uitstekend geholpen. Ik moest daar zijn voor een eerste beurt van onze camper (Hymer op Sprinter onderstel) in combinatie met een terugroepactie, iets aan de remmen. Bij dit onderhoud en de vervanging van de remblokken constateerde men bij een proefrit dat de auto trilde bij het remmen. Dat deed de camper altijd al een beetje.. Conclusie: kromgetrokken remschijven! Alle 4 ook nog wel! Bij de vraag hoe dat kan werd er gesuggereerd dat bij Hymer een aantal Sprinters buiten staan voor langere tijd en dat remmen gaan roesten. Navraag bij Hymer gedaan en dat was absoluut niet het geval. Daarna werd er gezegd dat de remmen te heet waren geweest en te snel waren afgekoeld. Ik heb idd in Zuid-Zweden en Zuid-Noorwegen in bergen gereden en heb dit gedaan door niet in de automaat te rijden maar met de flippers aan het stuur te schakelen en zodoende op de motor af te remmen. Ik had bij de dealer gevraagd of er in de Sprinter ook iets was wat je moest doen als je in de bergen zou rijden. Maar stel dat de remschijven heet waren, hoe zou ik die alle 4 snel hebben kunnen afkoelen? Door een plas rijden werkt niet want de banden maken een spoor door het water wat uiteen spat en hierbij de remschijven niet zal raken. Ik zou dus om alle 4 schijven af te koelen in een bak water moeten rijden van ongeveer een halve meter diepte. Deze suggesties willen er bij mij dus niet in. Ik vraag me dus af hoe het wel kan, 4 kromme remschijven bij een auto die nog geen 10.000 km gereden heeft. Het schijnt dat het eerder voorgevallen is bij een nieuwe Sprinter. De auto is een paar maanden buiten de garantietermijn en ik ben zeer benieuwd hoe u met deze situatie om zal gaan... Naast dit voorval ben ik, zolang ik Hymer/Mercedes heb, januari 2020, bezig om de camper te koppelen aan Mercedes Me. De app werkt uitstekend bij onze GLC, NX-504-X, maar voor de camper, L-381-LH, werkt dit niet. Kan niet meer kwijt...

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitvoering,volgens afspraak.

Niks op aan te merken,op het geheel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.