Filters

10

Geweldige service

Top team in Deventer.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Geweest voor b1 beurt en apk beide niet volledig uitgevoerd eventuele reparatie 2500 euro .. wacht nog steeds op een mail met de reparatiepunten 3x over gemaild geen reactie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede uitleg

Zeer goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Chapeau!

Soms lopen dingen niet zoals ze horen te lopen. De kunst is dan hoe je dit oplost. Na enkele keren niet teruggebeld te zijn ben ik fantastisch geholpen door de nieuwe servicemanager. Kortom, een klant behouden. Fijn dat er geluisterd wordt en dat er ook gelijk met een goede oplossing gekomen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Nieuwe accu geplaats korting gekregen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en vertrouwde ervaring.

Prettige bedrijf. Aandacht en service voor de klant. Betrokken en afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
2

Drama

Diverse keren angegeven dat dit niet mijn auto is!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Dienstverlening is goed

Wij hebben met verschillende afdelingen medewerkers en afdelingencontact gehad bij Wensink, hen alle informatie gegeven, zoals uw naam, adres, kenteken, telefoonnummer schade/ mankementen, verzekeringspolis, groene kaart en zodra u hen uw werkelijke probleem vertelt, zij breng je over naar een andere medewerker, die je vervolgens exact dezelfde vragen stelt. Of je wordt teruggebeld door een afdeling en die de dezelfde vragen stelt. Net of de eerste conversatie niet heeft plaatsgevonden. Dit is een voorbeeld van ontbreken van Data governance. Data governance kan het verschil maken tussen een geweldige klantervaring en een catastrofaal beveiligingsrisico. Het zit bij Wensink in de processen en niet in de jullie medewerkers, die zijn uitmuntend dienstbaar

  • Aanbevelen? Ja
2

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken

Het begon allemaal bij de deskundigheid. We waren onze sleutels kwijt geraakt, domdomdom. We wilde dus graag ook nieuwe sleutels. Eerst kregen we te horen dat nieuwe sleutels aanvragen niet kan, toen weer een ander verhaal en toen kon het wel allemaal..? Daarna is er een afspraak gemaakt met mijn partner en kwamen ze 1.5 week later ineens er op dat de auto naar de garage moet. Nou mijn vriend die 0 verstand heeft van auto's had dat moeten weten volgens de medewerker en hield maar vol dat hij het allemaal correct heeft vermeld. Belde ik nog een keer terug voor verhaal, kreeg je gezeur van de medewerker aan de telefoon te horen over dat gesprek. Uiteindelijk hebben we de auto naar de garage kunnen krijgen (Op eigen kosten, want die service bieden ze ons niet aan). Wordt het ook nog is pas over 3 dagen gedaan, terwijl dit progammeren van de sleutels tussendoor zou kunnen vertelde ze ons. Helaas is onze eerste ervaring met Wensink Ford zo geweest.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vakkundig en snel

Je wordt bijzonder vakkundig en snel geholpen. prettige ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen, duidelijke communicatie

Goed geholpen en duidelijk geinformeerd over de keuzes. Dit was mijn eerste bezoek aan de ford vestiging in Zwolle en een tip die ik heb is dat het adres van de werkplaats duidelijker in de bevestigingsmail kan worden opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

V

V

  • Aanbevelen? Ja
6

Communicatie zeer slecht

Het is een mooi nieuw pand en ik ben tevreden met de uitgevoerde kleine beurt en APK maar, jullie zijn op geen enkele wijze normaal te bereiken, je staat eindeloos in de wacht, je wordt niet teruggebeld dus zeer slecht.

  • Aanbevelen? Nee
6

vriendelijk personeel

Verwarrend. Geef opdracht voor kleine beurt. Krijg in de garage te horen dat het een grote beurt wordt (die is pas nodig na 4 jaar, auto is net 3 jaar oud). Uit de rekening en de mondelinge toelichting kan ik niet afleiden of de auto nu wel of geen kleine beurt heeft gehad. Begrijp niet waarom de auto om 8.00 uur gebracht moest worden terwijl ik hem pas om 17.30 uur weer kon ophalen!!! Vandaar mijn wat lagere cijfers deze keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig een auto gekocht

Goede service op de dag van aankoop en ook een nette en goede aflevering 1 week later. Ook de kennis over de velen opties zeer goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ik werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, alleen niet de volledige informatie op de site.

Ik ben netjes gebeld toen bleek dat er meer dan alleen een standaard servicebeurt uitgevoerd moest worden. Alleen bleek het om een "verborgen" standaard aanvullende service bij een x-aantal kilometers te gaan, die niet duidelijk vooraf wordt gecommuniceerd met het bijbehorende kostenplaatje. Er wordt wel netjes een A- en B-beurt omschreven met de daarbij behorende kosten. Het zou nog transparanter zijn als ook de aanvullende service wordt omschreven met de daarbij behorende kosten. Het geeft immers geen fijn gevoel om zo verrast te worden. m.vr.gr.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima de tijd genomen voor uitleg

Afspraak mbt levering nieuwe EQC netjes op tijd verlopen. Auto schoon en keurig opgeleverd. ook is er meer dan voldoende tijd genomen voor informatie, uitleg, instellen auto, etc. Helaas is het in het bestelproces niet goed gegaan met de velgen keuze waardoor niet de bestelde velgen onder de auto zaten. Dit is helaas nog een lopende discussie. Het cadeau (Luilak) is uiteraard gewaardeerd maar m.i. wel een gemiste kans. Ik mis de connectie tussen het cadeau en MB. Er zijn meer passende geschenken denkbaar wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

correctheid, vriendelijkheid

ik ga er helemaal vanuit dat de auto door deskundige automonteurs wordt behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed ontvangen bij aflevering, en goede terugkoppeling m.b.t. werkzaamheden

Goed ontvangen bij aflevering, en goede terugkoppeling m.b.t. werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Apk en A-beurt naar volle tevredenheid uitvevoerd

Was B beurt doorgegeven door Wensink centraal maar de auto was er nog niet aan toe. Nu hadden ze probleemloos een B beurt kunnen uitvoeren, daarvoor was mijn auto immers in Meppel al aangemeld, maar dit is niet gedaan omdat het niet nodig was. Dat noem ik eerlijkheid. Daardoor blijf ik klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig, snel, behulpzaam, eerlijk

De heren zijn behulpzaam en duidelijk over wat wel en (nog) niet kan. Ook goed advies gekregen m.b.t. de aanschaf van een dakkoffer. Positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, waar voor je geld.

Gemakkelijk een afspraak maken via internet. Nette prijs via onderhoud contract. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Werkplaatsbalie adequaat en toegankelijk. Telefonisch nauwelijks bereikbaar

De wachttijd voor het maken van een afspraak voor onderhoud was meer dan een maand. Verder verliep het contact prima. Helaas is wensink via de centrale telefoondienst nauwelijks te bereiken en is het contact, als het na een lange wachttijd al tot stand komt uiterst onpersoonlijk. Niet mee doorgaan. Terug naar lokale telefoniste en persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snel geholpen , fijne service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.