Filters

9

Top service

Ophaalservice was prima geregeld. Zelf geen omkijken naar de auto. Verder betreft het een lease auto. Dus mbt kosten kan ik weinig melden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring en helaas is de Ford-dealer zo slecht

De prijs op de website was 199 euro voor een Ford Economy service en is inclusief 20 punten check, inclusief verversen motorolie, oliefilter, luchtfilter en aircofilter Er zijn alleen wat controles gedaan en alleen de motorolie en het filter zijn ververst.Bij betaling was het bedrag 269 euro.In overleg met de medewerker zei hij dat hij helaas van niets weet. En het periodiek onderhoudsblad is niet veranderd

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettig en deskundig geholpen

Klantvriendelijk en deskundig geholpen zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en adequaat geholpen.

Schade binnen een week gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd, geweldige service.

Auto opgehaald, gerepareerd en terug gebracht en als service gewassen en gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, dik in orde.

Open, duidelijke afspraak.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettig re woord gestaan en vlot verder geholpen

Werd meteen geholpen met het probleem aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
7

Maar het kan beter!

Dat ik met mijn 76 jaar op een industrieterrein een hele dag moet omzwerven op een leenfiets omdat mijn auto voor onderhoud is vind ik niet fijn en de vorige keer was het heel slecht weer met stortbuien. Een leenauto (gratis) zou pas echt klantvriendelijk zijn zodat ik in de gelegenheid ben terug te kunnen gaan waar ik woon of dat iemand mij brengt en weer ophaal. Bij onze vorige Volvo garage is dit jaren nooit een probleem geweest. Altijd een leenauto ter beschikking. Na het overlijden van mijn man haalde de monteur mijn auto op, zette zijn eigen auto bij mijn huis neer. Bracht mijn auto einde middag weer terug en reed hij weer in z n eigen auto na werktijd naar huis, hij woont bij mij in de buurt moet ik er wel bij zeggen maar zo kan het ook. Een initiatief van de Volvo garage zelf, ik heb er nooit om gevraagd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Voor het onderhoud van mijn bedrijfswagen heb ik een goede afspraak kunnen maken, er stond een vervangende auto voor mij klaar, en Duijn auto was op tijd klaar. Fijne garage voor onderhoud. John Stedin Hoogspanning.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem snel en correct opgelost

Goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier wordt ik altijd prettig ontvangen en zeer snel geholpen.

Prima en vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoudsbeurt is conform afspraak verlopen

Fiets stond netjes klaar en men meldde mij keurig dat de wagen weer klaar stond.

  • Aanbevelen? Ja
8

Plezierig

Goed geholpen no-nonsense

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
7

oke

De heer Hallink werkt niet meer bij ons. Svp aanpassen in Marcel Bartelds

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal TOP

Wat een heerlijke rijervaring van een Mercedes C naar een GLB, wat een prachtig zicht heb ik nu

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen door Yorick

Toppie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig ontvangst en deskundig geholpen

Fijne mensen!

  • Aanbevelen? Ja
4

in mijn beleving vreemde gang van zaken

Heb onderhoudscontract afgesloten voor deze auto. Afspraak onderhoudsbeurt 13-07-2022 eerder was niet mogelijk i.v.m. vervangend vervoer. Op 20�07-2022 weer geen vervangend vervoer. Mijn dochter heeft met haar auto gereden om mij met mijn auto naar de garage in Heijen weg te brengen en op te halen. Op de de vraag van Max of er bijzonderheden waren heb ik Max gevraagd naar de linker spiegel te kijken. De linker spiegel was naar achter gebogen en met zwarte tape afgeplakt. Heb Max gevraagd wat reparatie zou kosten. (Volgens mij was de beugel ter bevestiging over zijn weerstand gedrukt) Telefonisch liet Max weten dat reparatie ongeveer �350,00 exclusief BTW zou kosten. Ik heb Max hierop laten weten dat ik dit te duur vond. Naderhand belde Max mij op dat ze de spiegel bekeken hadden en dat er niets kapot was en dat de beugel over zijn weerstand punt geduwd moest worden. Op de factuur nr. 22479510 wordt voor reparatie voor de spiegel �66,00 exclusief BTW in rekening gebracht. Ik vind dit bedrag buiten proportioneel hoog terwijl ik zelf voor vervangend vervoer heb moeten zorgen. Tijdens het invoeren van de gegevens voor een nieuw onderhoudscontract was automatische transmissie niet mogelijk. Via whatsApp werd mij medegedeeld dat ik hierover teruggebeld zou worden. Is niet gebeurt! Op 26 juli 2022 werd ik door Wensink gebeld i.v.m. onderhoudscontract wat inmiddels is afgesloten. Met belangstelling zie ik uw reactie op korte termijn tegemoet. Met vriendelijke groet, Jan Arts Zandsteeg 2e 5836 AV Sambeek Kenteken auto: 88-LDN-8

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkuitleg en hulp bij de het navigatiesysteem.

Eerst bellen bij een reparatie , uitleggen en vragen of de reparatie mag worden gedaan. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Weer uitstekend geholpen

Afspraak was door een medewerker zelf al gemaakt na de APK keuring omdat onderdeel eerst niet voorradig was. Hierbij had hij al rekening gehouden met onze vakantie. Alles keurig, netjes en vriendelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

wordt altijd correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en enorm hun best gedaan.

Auto trok naar rechts en er is eindeloos gezocht naar de oorzaken en die zijn er uiteindelijk ook gevonden. Speciaal.dank aan Nico, Fred en Leroy.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

prima en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.