Filters

10

Niets op aan te merken

Punctueel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende

Moeilijk telefonisch contact te krijgen met bv werkplaats. Auto niet geheel gerepareerd dus moest nogmaals terug Plakband van het spuiten zat er onder nog aan. Ook na melding en na tweede keer voor reparatie aangegeven en nog niet weggehaald

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd zeer professioneel, efficient, vakkundig maar bovenal zeer plezierg!

de service is wederom zeer goed gepland, conform afspraken uitgevoerd en in alle opzichten ongewoon goed. een groot compliment voor de gastvrijheid, klantgerichtheid en expertise. ik ben al meer dan 12 jaar klant en het is een prestatie dat het hoge serviceniveau iedere keer wordt overtroffen! goed TEAM daar in Doetinchem!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk uitstekende service

Alles in orde. Prima volgens afspraak, mooie leenauto mee en goede communicatie. Uit het boekje!

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig geregeld

Mijn airbag controle is op verzoek van de garage uitgesteld ivm vakantie garagemedewerkers en heb op de nieuwe datum een gratis auto aangeboden gekregen om op en neer naar huis te gaan (afstand 15 km)

  • Aanbevelen? Ja
6

Teveel olie in de versnellingsbak

Grote beurt gehad. Versnellingsbak olie vernieuwd. Echter teveel olie toegevoegd, waardoor ik gisteren een grote rookwolk achter mijn auto zag, vandaag weer verholpen. Door door garage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Makkelijk om afspraak te maken, brengen en ophalen zonder problemen, en alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service

Perfect service

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct en correct geholpen na onverwacht bezoek nav lekke band

Onderweg nav melding op display in auto (Mercedes b-klasse) om bandenspanning te controleren bij eerst volgend tankstation gezien dat rechter voorband leeg liep. Na geprobeerd te hebben band met lucht te vullen zo snel mogelijk doorgereden naar Wensink Mercedes-Benz garage in Emmeloord. Gemeld bij de balie en probleem verteld. Direct werd auto garage in gereden en geconstateerd dat de band niet meer kon worden hersteld en vervangen moest worden. Toen besloten beide voorbanden in een keer te vervangen. Verteld werd dat vervanging ongeveer een uur zou duren. Na ongeveer drie kwartier was de klus geklaard en konden wij onze weg weer vervolgen. Ervaring: correct, vriendelijk en direct geholpen. Dus zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
2

Helaas dikke onvoldoende

Week voor vakantie b1 beurt. Enkele dagen later 1 dag voor vakantie een accu probleem die niet is opgemerkt tijdens b1 beurt. Dit 1 dag voor vakantie nog moeten laten vervangen. Tijdens heenreis wederom een defect in de software (net als in mei 2022). Zwaar stuur/ ABS Nu bleek wielsensor defect en wederom software problemen. Reparatiekosten � 1.500 in Zwitserland. Ruilauto werd netjes geregeld vandaar voor de service een ster extra. Vertrouwen in mijn b180 waarbij ik altijd netjes aan de beurten houd is hiermee compleet weg. Onbetrouwbaar voertuig en veel (onnodige) kosten gemaakt sinds mei 2022 en geen vertouwen in al die software updates wat meer kapot geeft gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en goede service

Zoals verwacht weer vlot en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bijna tevreden.

Bij de auto is een A1 service uitgevoerd. Volgens het onderhoud contract. De ventilator moest losgehaald worden i.v.m. blaadjes en takjes die erin zaten. Hier kreeg ik een rekening voor. Dat verbaast mij daar ik 2 jaar volledige garantie heb op de auto. Ik heb de auto pas 1 jaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet helemaal tevreden.

Wat er gedaan moest worden was geen probleem w.b. banden en olie check, maar de meters die te maken hebben met het verloop van de benzine hoeveelheid doen het binnen een jaar al weer niet. De vorige keer is de vlotter vernieuwd en dit lijkt nu weer hetzelfde probleem te zijn. Op elk nieuw onderdeel heb je volgens mij 2 jaar garantie. De medewerker vertelde eerst dat ik er geen garantie op had als het al is vervangen. Toen ik aangaf dat je op iets nieuws altijd zeker een jaar garantie hebt, was dat ook ineens zo. Nu moet ik mijn bewijs weer aantonen net als de vorige keer terwijl er volgens mij gewoon iets mee moet gebeuren. Ik vind dat alles in een auto goed moet werken want je kunt niet de weg op als er iets in je auto niet klopt. Ik vind dat er tegenwoordig geen proffesionele hulp is in de garage en je wat aan je lot wordt overgelaten.Ook krijg je verkeerde voorlichting waardoor ik de vorige keer langs de weg stond zonder benzine terwijl er gezegd was dat dat niet kon gebeuren omdat er dan een lampje gaat branden wat dus niet gebeurde. Van de verhalen die ik aangeef als men vraagt of ik tevreden ben krijg ik ook nooit een antwoord terug. Toen ik pas bij deze garage kwam was ik dik tevreden, maar dat is in de loop der jaren behoorlijk afgezakt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitvoering terugroepaktie was snel geregeld

Daar waar mijn Wensink thuisgarage in Almere het niet snel kon regelen kon dit wel in Lelystad. Top.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

doen wat ze zeggen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prettig

Kundig en compleet

  • Aanbevelen? Ja
10

afspraken

prettig

  • Aanbevelen? Ja
5

Werkplaats oke, prima vakmensen kundig/klantvriendelijk!!

De binding die er in begin was, is vooral in hoogeveen de laatste jaren niet meer aanwezig. Vandaar dat ik bezig ben om van merk en garage te veranderen. Verder wil ik er niets meer over kwijt! Ik wens wensink en medewerkers het allerbeste toe! A.K.v.Schot Molenstraat4 7921km Zuidwolde dr

  • Aanbevelen? Nee
5

Prima geregeld , afspraak gemaakt op de , afspraak maken per telefoon niet mogelijk . Telkens in wac

Op de lokatie prim, zeer goede ontvangst en deskundige medewerkers . Afspraak maken via telefoon , slecht

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede communicatie met Ford Wensink, ondanks lange levertijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

bbb

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en vriendelijk

Ondanks de hittegolf hield iedereen het hoofd koel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Van begin tot einde alles goed geregeld en bij het ophalen bleek de auto nog eens netjes schoon gemaakt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring

Het was even schrikken om 3 dagen voor de vakantie te horen dat een update niet uitgevoerd kon worden vanwege een storing in het systeem van Ford, maar gelukkig kon de update de dag voor de vakantie worden gepland. Het is vol tevredenheid uitgevoerd, en de auto was ook nog mooi schoon. Bedankt voor de prima service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.