Filters

10

Onverwacht gesneuvelde accu (juist in de zomer?) snel vervangen

Nadat de Ford Assistance/ANWB wegenwacht onze auto hielp bij het starten liep de wegenwacht diverse checks door en adviseerde de accu te vervangen. Gelukkig was die bij de garage op voorraad en na korte tijd kon ik weer met een nieuwe accu vooruit. Kortom zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
5

Afspraken niet nagekomen

Alhoewel netjes is toegezegd dat jullie alsnog gemaakte afspraken gaan nakomen is de aflevering van de auto niet naar wens verlopen. Eerst wordt aangekondigde termijn van afleveren niet nagekomen met excuus dat nog geen andere auto op kenteken stond om als demo auto ingezet te worden ( na 9 dagen), terwijl dat maar 3 dagen duurt. Krassen op auto zouden bijgewerkt worden, is onvoldoende gebeurd (gepolijst terwijl spuiten noodzakelijk was) dus moet alsnog terug. En Apple CarPlay zou werken waardoor auto geen navigatiesysteem behoefde. Ook dat werkt niet en moet ik nu voor terugkomen bij iemand die het mogelijk kan oplossen of de werkplaats moet alsnog erbij gehaald worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
2

Super slecht

Super slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Prima geholpen en een prima service

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht geholpen

Afspraak telefonisch gepland. Waarbij is afgesproken dat ik terug zou worden gebeldt wat de kosten zouden zijn van het onderhoud en wat de onderhoudbeurt inhoud. Vervolgens ben ik niet terug gebelt. In de week van de afspraak heb ik geen bevestiging gekregen van de afspaak. Hiervoor heb ik zelf gebeld om deze te bevestigen. Tijdens het gesprek aangeven dat ik nog terug zou worden gebeld voor wat de kosten zouden zijn van de beurt en wat deze inhoudt. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden is gezegt wat niet is gebeurt. De dag zelf bij de onderhoudt beurt moeten vragen wat de prijs zou worden en wat er gedaan wordt met de onderhoudsbeurt. De dag dat mijn auto bij de beurt is wordt ik gebeld dat er 1 lager in de versnellingsbak waarschijnlijk kapot is. Dit zou 1500 euro bedragen om te maken als dit het ook is. Ik aangeven dat ik het raar vindt dat mijn auto van 3 jaar oud 60.000km en nieuw gekocht heb bij de dealer, waarbij netjes de onderhoudsbeurten zijn bijgehouden dit nu ineens kapot is. Hierop hadden ze geen antwoordt. Ze gaan contact opnemen met ford nederland om een coulance regeling aanvragen waarbij ik zelf nog steeds een deel hiervan zal moeten betalen. Ik vindt dat dit voor de volledige rekening van ford moet zijn aangezien ik verwacht een degelijk product te hebben gekocht die niet zo snel kapot kan gaan. Hopelijk kunnen jullie hierin nog iets betekenen

  • Aanbevelen? Nee
8

Het rijden in de nieuwe Ford Kuga hybride is heel plezierig

Na een vervelende start bij het in bezit komen van de auto; ik had geen rekening ontvangen en had nog niet betaald en door grenzen binnen de betaalrekening kon de auto pas een dag later worden afgehaald, was de overdracht heel plezierig en werd en alle tijd en aandacht aan ons gegeven. De auto zag en ziet er keurig uit en na de eerste kilometers er met gereden te hebben, zijn we erg tevreden met de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb een verzoek, verzoek word naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik betaal. Iedereen tevreden.

Alles gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

geweldig

Duidelijke en vlotte uitleg en behandeling, super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en proffesioneel

Mijn w211 e320 uit 2003 gebracht voor een apk en grote beurt. Alles is volgens afspraak gegaan . Facturen zeer netjes in orde. Ik breng de auto zeker weer naar hoogeveen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring!

Volgens afspraak verlopen, fijn dat de auto als service gewassen is.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed snel en professioneel

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en goed

Goed geadviseerd over banden. Goed geholpen met jaarbeurt voor mijn A-klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Even wachten bakkie koffie en weg wezen. Weer klaar voor een jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom alles perfect geregeld

Ik kwam enkel voor APK en vroeg of er ook nog even naar de AIRCO kon worden gekeken en dat was geen enkel probleem, toen de auto klaar was zei de man van de balie, dat de AIRCO nog helemaal in orde was en nog pas was nagekeken, kon ik weer vol vertrouwen de weg op!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto in orde, service daarentegen

De werkplaats heeft prima werk geleverd. Het aanspreekpunt bij de receptie, is een ander verhaal. Voor de eerste keer naar Ford Wensink Apeldoorn. Fiets vooraf gereserveerd om vanaf de werkplaats naar m n werk te gaan. Deze was desondanks de reservering niet op voorraad en ik kreeg het vriendelijke bericht; helaas gaat hier iets mis�. Leenauto was niet mogelijk, niemand kon me 8 min. verderop brengen en onduidelijk was wanneer er wel een fiets zou zijn. die ik wel had gereserveerd. Jammer dat dit mijn eerste ervaring is met Ford Wensink. Ben hierdoor dus, ondanks dat de auto prima in orde is gemaakt/onderhouden, niet van plan om hier terug te keren.

  • Aanbevelen? Nee
9

Heel aangenaam contact!

Er werd veel tijd besteed aan de levering van de auto. Alles werd duidelijk uitgelegd op een prettige wijze.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect opgelost

Zeer goed geholpen met oplossing van het probleem

  • Aanbevelen? Ja
10

topservice

hele goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Open en eerlijk

Eerste in instantie kwamen wij net voor sluitingstijd tijd ! We werden goed ontvangen door Marc van wensink Nijmegen en daarmee hebben we een vervolg afspraak gemaakt , hij heeft zijn word waar gemaakt om snel te schakelen om offertes temaken over de auto s . En uit eindelijk is het proces ook goed verlopen !

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer goed

Ik had begin augustus gebeld voor een afspraak voor 1 september. Maar ik kwam bij Wensink Zwolle aan, toen stonden wij niet aangemeld, foutje colcentrum. Maar ze hebben mij heel netjes geholpen en de auto toch nog een kleine beurt gegeven top.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk, attent, maar...

Met het oog op de huidige stand van technologie vind ik de service interval schrikbarend kort (6947km en 13545km) maar voordeel is het meedenken bij het vinden van marter sporen. Na overleg een afschrikinstrument laten installeren. Prima. Potentieel probleem: ik had van te voren aangegeven de garantie met twee jaar te willen verlengen. Bij het ophalen van de auto bleek dit niet verwerkt te zijn. Inmiddels is de oorspronkelijke garantie termijn verlopen hetgeen een voorwaarde was voor acceptatie door Mercedes. Dit ging onderzocht worden maar is nog in behandeling.

  • Aanbevelen? Nee
8

Alles volgens plan uitgevoerd

De beurt is uitgevoerd volgens plan. De kosten had ik graag eerder gehoord. Verder heb ik geen aanvullingen maar weet ik niet of het onderhoud daar uitgevoerd kan blijven worden door de vele veranderingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Geen klachten en gewoon goed dus

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.