Filters

10

Prima

Vriendelijke behulpzame monteurs en balie medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht tot matig

Ik had problemen met het openen van mijn cabrio hard-top dak van mijn SLK. Na gebeld te hebben duurde het zeker 1 maand voor ik bij u terecht kon. Na een inspectie en test werd mij medegedeeld dat er mogelijk een switch defect zou zijn. Ik moest weer een nieuwe afspraak maken wat ook weer weken zou gaan duren. Omdat dan de zomer zowat voorbij zou zijn heb ik vervolgens een afspraak met een andere garage gemaakt. Hier kon ik binnen een week terecht en binnen een week was het probleem verholpen. Uiteindelijk bleek het niet een switch, maar een staalkabel in de kofferbak te zijn, welke gebroken was. Deze heb ik daar laten vervangen. Wat ik niet begrijp is dat u mij uiteindelijk ook nog een factuur t.w.v. � 64,00 stuurt voor een korte test, terwijl u het probleem in z'n geheel toen niet opgelost hebt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd, uitstekend

Prettig klantvriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Na een urgente melding een bezoek aan de werkplaats gebracht. Er werd direct gekeken wat het probleem was. Alhoewel er niets defect bleek te zijn, moesten jullie er toch tijd insteken om dit te onderzoeken en de melding te verhelpen. En daarvoor hoefde ook nog niets betaald te worden. Nogmaals hartelijk dank voor de top service.!

  • Aanbevelen? Ja
9

goed contact en goed geholpen

Netjes geholpen en op tijd auto klaar en afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn vooroordelen over dealers zijn in positieve zin onderuit gehaald

Ik had de cruise control schakelaar ingebouwd maar dieoet software matig ingeleerd worden. Hiervoor een afspraak gemaakt welke al binnen enkele dagen kon. Eenmaal aangekomen werd ik direct geholpen en binnen een half uur was het weer klaar. Ze hebben gelijk even gekeken of er meer zaken naar voren kwamen tijdens het uitlezen wat verder niet het geval was buiten zaken die ik wist. En dan komt de rekening die een stuk lager was dan dat ik had verwacht. Een echt goede ervaring die maakt dat ik misschien toch vaker naar de dealer ga.

  • Aanbevelen? Ja
5

Organisatie laat te wensen over

Telefonisch tevoren afspraak gemaakt. Bij aankomst bleek dat men mij een week later had verwacht. Ik had gevraagd om geen software update te doen, dat heeft men toch wel gedaan. Plannen van afspraak online heeft geen enkele zin. De opgegeven voorkeur wordt genegeerd. Ik snap niet waarom ik een (kleine) onderhoudsbeurt voor een elektrische auto moet doen bij 15.000 km.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Vakkundig personeel en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Service van Martens wordt door Wensink prima voortgezet!

Goed geholpen. Goed geinformeerd over de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
5

Wederom geen leen auto beschikbaar.

Ondanks de vermelding van let op graag Leen auto beschikbaar stellen omdat dit de vorige keer (ook aangegeven) niet goed ging, was deze nu weer niet beschikbaar. Wel is er wat geregeld uiteindelijk maar is wel vervelend. Ook gaf ik aan of de auto om 16:30 uiterlijk klaar zou zijn (opmerking bij maken afspraak) werd afgedaan op locatie dat dit nagenoeg onmogelijk was ivm de grote beurt. Waarom worden dat soort zaken niet geregeld of vooraf tijdig gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goeie service

Nette ontvangst en er is een vergelijkbare auto geregeld. Na de controle een duidelijke uitleg betreffende het mankement aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie snelle, zorgvuldige en 'strakke' service.

Alles perfect verlopen. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ergerlijk!

's Morgens om 8:00 uur gebacht en om 16:45 uur nog geen 'gereed' bericht. Afgesproken dat zodra klaar we gebeld zouden worden! Reparatie van ± 4.00 uur schijnt de dubbele tijd te kosten. Pas na ons telefoontje op vrijdag om 16:45 uur krijgen we te horen dat de auto net klaar zou zijn maar de werkplaatsorder nog niet op 'kantoor' is. Na opmerking van mij dat dit wel belachelijk lang geduurd heeft krijg ik te horen dat de wagen voor de 'hele' dag ingepland stond! Waarom maken we dan een afspraak van: zodra klaar bellen! Als dit een communicatie probleem is zou het wel een hele vreemde zijn. Vervolgens 2 maanden op factuur wachten !

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte ervaring(en)

De tankklep van mijn auto wilde niet open, omdat een onderdeel daarin (om de klep dicht te doen) stuk was. Dit onderdeel is besteld en het heeft 3 à 4 weken geduurd voordat deze binnen was. In de tussentijd (omdat het zo lang duurde) moest ik mijn tankklep steeds tapen om hem erop te houden. Mijn tankklep is hierdoor ook stuk gegaan. Toen ik Wensink belde, vertelden ze mij dat het langer zou duren voordat de nieuwe tankklep binnen zou zijn.. Kortom, weer weken gewacht. Uiteindelijk was die binnen en is niet de nieuwe tankklep erop gezet, maar de oude (kapotte) die in mijn auto lag (deze is erop gelijmd). Toen mij dit later opviel en ik Wensink had gebeld werd mij verteld dat de monteur de nieuwe tankklep niet had gezien en er ( logischerwijs , aldus Wensink) vanuit ging dat de oude (kapotte) tankklep er weer op moest. Kortom, in een woord schandalig hoe er met je auto wordt omgegaan en hoe serieus je wordt genomen als klant.

  • Aanbevelen? Nee
8

Afspraken worden keurig nagekomen

Gemakkelijkin het afspreken van een datum voor onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Niet echt vriendelijk maar wel prima ik was ook nog niet gewent aan het balie Personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct geholpen

Ben eigenlijk niet anders gewend

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettige behandeling

Goede sfeer, welkom geheten worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Vriendelijk personeel zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen, goed meegedacht.

String vlak voor de vakantie, goed meegedacht om nog op tijd te kunnen oplossen

  • Aanbevelen? Ja
9

Wederom klasse

Alles is gewoon goed geregeld. Vervangende auto etc., mensen vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geholpen door Raymond, goede keuze auto

Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en het proces is zeer snel en correct gelopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Fijne verkoper. Duidelijk en vriendelijk. Goede info en goede uitleg bij aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Afspraak is duidelijk ,ook wat de kosten zijn . En dan kom je met een schone auto thuis. Wat een service,

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.