Filters

7

Reparatie tankdopklep geslaagd

Reparatie is geslaagd. Ik heb wel een uur en een kwartier uur in de wacht van de koffiecorner gezeten, waarin ik niet wist of de motor (het vervangende onderdeel) op locatie aanwezig was of niet. Een tussentijdse update dat de auto gerepareerd kon worden, zou ik prettig hebben gevonden. Communicatie is sowieso een dingetje. Bij mijn telefonisch gesprek heeft Wensink online voor mij afspraak ingepland dat ik langs kon komen op de werkplaats. Maar de werkplaats wist nog van niets en dus ook niet of ze het vervangende onderdeel hadden. Dat vind ik niet handig. Het is goed afgelopen, want het vervangende onderdeel was toevallig aanwezig maar anders had ik voor niets de rit naar de garage gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Niet zo goed omdat mijn nieuwe auto bij ophalen vies was terwijl ik hem nadat ik hem gekocht had nog 2 weken duurde voordat ik hem kon halen. En wou de velgen zwart gespoten hebben en daar was geen tijd voor

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en snel geholpen.

Hulp geboden zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Onderhoud van lease auto. Zeer goed verlopen. Prima elektrische fiets mee gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Steeds meer kosten maar probleem niet opgelost

Mijn auto liep nadat de accu leeg was, niet meer goed. Accu opgeladen maar probleem bleef. Auto weggebracht, probleem gemeld met de opdracht eerst probleem uitzoeken daarna beurt en APK. Ondertussen is er van alles aan de auto vervangen maar het probleem is niet opgelost. De kosten lopen steeds verder op en overstijgen de waarde van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
6

Voldoende, maar minder dan gewend

Normaal gesproken altijd een goede ervaring. De tweede auto bij jullie gekocht twee jaar geleden. Ook altijd de servicebeurten bij jullie gedaan terwijl ik in Bavel woon wat gemeente Breda is en waar ik ook service kan krijgen bij Louwman. Maar vanwege de goede etvaringen altijd bij jullie geweest en gebleven. Maar.. 1. .ik vind het minder worden; allereerst bel ik kort voor de afgesproken tijd van de a-beurt of we er op konden wachten. Antwoord geen probleem. Komen we bij jullie en blijkt dat niet te kunnen. Wel was er 1 fiets voorhanden ( was gereserveerd door mij) maar geen voor mijn vrouw. Als men telefonisch aangegeven had dat wachten geen optie was dan had ik mijn vrouw eerst in de stad afgezet en daarna de auto gebracht. Oke, nadat ik dat goed duidelijk had gemaakt hebben jullie ons een auto meegegeven om naar de stad te gaan nadat ik aangegeven had dat ik dan beter naar Louman kan gaan met dergelijke toezeggingen die niet blijken te kunnen. 2. Wordt er tijdens de a-beurt telefonisch contact met mij opgenomen omdat de ruitenwissers zowel achter als voor zouden strepen. Vorig jaar is de achterruitenwisser vervangen door jullie en voordat ik de auto bij jullie gebracht had heb ikzelf de ruitenwissers gecontroleerd en er was niets mis mee. Totaal geen strepen. Lijkt mij toch een beetje overdreven om mij dan toch ruitenwissers proberen te verkopen. Valt me erg tegen, was ik niet gewend van jullie. 3. Dat jullie bij de beurt standaard 2 soorten ruitenwisservloeistof in het pakket hebben staan vind ik prima, maakt mij niet uit maar vorige week was deze nog gevuld door mij. Ik begrijp dat het een service bij de beurt is maar benoem het dan niet speciaal op de nota, immers dat de banden gecontroleerd worden op druk staat toch ook niet op de nota. Mogelijk dat u met mijn bevindingen niets doet maar u vroeg er zelf om middels deze mail. Doe er uw voordeel mee. Met vriendelijke groet, H. Elbers [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

zeer snel vakkundig vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Ontevreden over afwikkeling vervanging distributieriem / rest oke

Bij beurt bleek dat de distributieriem aan vervanging toe was. Doorrijden was voor eigen risico. Km. stand van de auto 86.000! km. Aangegeven hier niet blij mee te zijn aangezien het mij bekende vervangings-kilometrage op 160.000 km ligt. Er blijkt in 2020 een herziening naar 100.000 km gedaan te zijn. Dus aanzienlijk eerder kosten maken. Gevraagd of in verband hiermee een compensatie op het tarief kon plaatsvinden. Verwezen naar Citroen NL. Hierna matige ervaring bij Citroen NL (zie separatie klacht bij klantenservice aldaar) Verdere aspecten redelijk/goed. Iets meer klantgerichtheid helpt in het verbeteren van de score. Ben nog wel in afwachting van mogelijkheden om storing in navigatie op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
10

alles klopt zoal afgesproken perfekt

Ik had in een andere garage een wat negatieve ervaring daarom naar Heerenveen gegaan. De verkoper (Tarik) was open, zakelijk en rechtuit. Hier kun je dus zaken mee doen wat we ook hebben gedaan. Geen gemarchandeer en ondoorzichtig gedrag. Zo is het en niet anders mentaliteit. We zijn dan ook uitermate tevreden en genieten van onze nieuwe auto .

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed persoonlijk contact

Een luisterend oor naar mijn zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en duidelijke communicatie

Vaste contactpersoon, die gelijk je naam weet en op de hoogte is van het leveringstraject (maart besteld en 16 september geleverd), goede tussentijdse communicatie. Hulp bij instellingen en gebruik, even langskomen is prima. Kortom, goede contacten. Al eerder ooit auto bij Wensink Mercedes Harderwijk. Conclusie: Wensink-dna is goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

is goed

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

22 augustus bij uw kantoor Zwolle afspraak gemaakt voor jaarlijkse controlebeurt en APK-keuring in Zevenaar op 15 sept. Afapraak dat auto gehaald en gebracht zou worden. Nadien 2x gebeld om schriftelijke bevestiging van de afspraak. Nooit iets ontvangen. Op 15 sept. zit ik te wachten op iemand om de auto op te halen , zou tussen 8 u en 9 u gebeuren.. Om half tien gebeld. natuurlijk weer Zwolle aan de lijn. In Zevenaar zat men op mij te wachten want in Zevenaar was niet bekend dat de auto gehaald moest worden. Binnen kwartier werd de auto alsnog opgehaald Vervelend dat bellen met Zwolle en iedere keer hetzelfde riedeltje te horen dat alle medew.in gesprek zijn en wordt opgenomen voor opleidingsdoeleinden. Wil graag rechtstreeks contact met garage in Zevenaar. Voordien bij Martens ging dat iets eenvoudiger en beter. Uiteindelijk heeft de auto een onderhoudsbeurt gehad en is APK gekeurd en werd middags na telefoontje van garage teruggebracht. Uiteindelijk toch alles goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg prettige onderhandelingen

Vertegenwooordiger nam alle tijd voor ons. Geen druk. Ook bij aflevering weer alle tijd om alles rustig af te handelen en uit te leggen. Wacht nog wel steeds op instructieboek in Nederlands! Jammer dat dit niet meteen mee geleverd is, om snel bekend te raken met alle nieuwe functies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een dikke 10!!

Mijn al meer dan 10 jaar vaste klant bij u. Dat zeg natuurlijk al genoeg. Ik word altijd heel vriendelijk geholpen. Ook als ik onverwachts op de stoep sta. Wordt ook altijd vooraf geinformeerd over de kosten, zodat we nooit voor verrassingen komen te staan. Is ook altijd prettig dat je in de zithoek terecht kunt met een kopje thee als je een keer moet wachten. Geen klachten, ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen met eerlijk advies

Ze belde me netjes op dat er bijkomende kosten zouden komen omdat iets defect was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Werkplaatsreceptie denkt pro-actief met je mee!

  • Aanbevelen? Ja
4

in principe goed, maar...

Auto kwam met klachten binnen. deels opgelost, maar 1 storing blijft: draad R.V is doorgesleten, er zou een nieuwe kabelboom getrokken moeten worden om dit op te lossen. Men wil dit als schade boeken, zodat mijn verzekering dit zou moeten voldoen. No claim etc ten spijt.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima geholpen

werk als beloofd uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Vlot en goed geholpen. Elektrische leenfiets stond klaar

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

Kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

storing perfect verholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijke ontvangst, prima service

kwam na aankoop van mijn auto bij Wensink terecht voor een aantal terugroepacties die nog niet waren uitgevoerd door de vorige eigenaar

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.