Filters

10

Goed en gelijk geholpen met een spijker in mijn voorband

Ik had een spijker in mijn rechtervoorband, waardoor deze langzaam leegliep. Zaterdag kon telefonisch geen contact krijgen, dus ik ben maandag op goed geluk naar Zwolle gegaan en kon daar gelukkig gelijk terecht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en naar verwachting perfect geholpen

Ik/wij zijn uitstekend geholpen in onze zoektocht naar een andere/nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lang wachten.

Heb pitchstopabonnement en kwam met lekke band. Ruim een uur gewacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Kom al 40 jaar bij fort. Service prima en klantvriendelijkheid optimaal.

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet zo deze keer

De motor kap zijn ze vergeten dicht te doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Aflevering was keurig geregeld

Afspraken zijn goed nagekomen, dat is wat je verwacht van een partner in mobiliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer goed geholpen

Op tijd geholpen en keurig binnen de afgesproken tijd weer op weg.

  • Aanbevelen? Ja
4

De auto met 31000km op de teller met een half jaar garantie werd niet goed afgeleverd

Ik zag een buitenkans bij Wensink in Emmeloord. Weliswaar een diesel maar met weinig km. Een half jaar garantie. Gezien ervaringen in Nijmegen met vertrouwen aangeschaft. Echter, onderweg blijkt op de eerste dag dat ad blue bijna op was, ik kon na 400km niet meer starten gaf het display aan. Bijgevuld maar de waarschuwing ging niet weg. Gebeld, ik kon gewoon doorrijden. De volgende dag een zachte band, opgepompt, maar bleef lekken. Bleek beschadigde band. Vervangen. Op reis door Europa met vriendin. Nu in 4 maand 12000km gereden. Steeds met storende waarschuwingen. Hulpbatterij nu vervangen, maar nog niet goed. Eco start-stop werkt niet. Bij de koop nog gevraagd naar adblue, "meneer, tussen de beurten hoeft het nooit aangevuld te worden". Een slechte ervaring deze keer.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slecht

Na terugroep actie zat het stuur er scheef in. Verbruik meters werkten niet meer. Per telefoon niet bereikbaar. Alles opgelost na 2 bezoeken en ongeveer 80 km extra rijden. Eerst beweren stuur is er niet afgeweest en mijn bevindingen dus niet geloven al met al dus zeer slecht. Geen compensatie voor 3 uur tijd en 80 km voor flauwekul ritjes om het op te lossen

  • Aanbevelen? Nee
7

Ik kan mijn ervaring moeilijk aangeven

Ik heb geen onderhoudsrapport gekregen,zodat ik niet kan zien ,wat de onderhoudsbeurt inhoudt. Er is mij adm verteld dat ik in comfort abonnement kan nemen voor 3 jaar. Met oa wegenhulp,apk keuring inbegrepen. Maar ik ben dubbel verzekerd met Kiakaart. Ik heb Zwolle hierover gebeld ,maar geen mail zoals beloofd terug ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
7

Geen verrassingen maar ook niet verrast

lange wachttijd bij de receptie, correcte oplossing van het probleem, fors te hoge prijs in vergelijking met andere accu aanbieders. Dus geen aanrader voor een andere accu. Valt mij zeker tegen omdat ik als onderhoudscontract deelnemer voordeliger verwacht dan de geldende Ford prijzen op internet

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Vlot en vriendelijk geholpen,verbe****** vwb showroom nodig.

Prettig contact met de verkoper en alle vragen die ik had werden vlot beantwoord. De auto stond te koop bij een ander filiaal,maar kon naar Hoogeveen gehaald worden om daar te bekijken. Echter als je een nieuwe Mercedes koopt bij een merkdealer,wil je niet in dezelfde showroom zitten met o.a. Citroen en Ford,dat doet echt afbreuk aan de beleving van het merk. Dat heeft mijn eind beoordeling wel gedrukt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service

Tijdens APK een defecte veer geconstateerd en deze de volgende dag vakkundig gerepareerd. Fijn dat het binnen 1 dag geregeld was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede sfeer in het bedrijf.

Correcte ontvangst en prettig contact met de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle afhandeling probleem auto

goede en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima verzorgd en fijn dat er meegdacht is over de kosten en een aftermarket part is gevonden

Fijn dat er meegedacht is over de kosten en een aftermarket part is gevonden

  • Aanbevelen? Ja
8

Een tevrede mens

Vooral de thuis haal/ breng service. Zeker gezien mijn fysieke problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

Gedurende het (lange) voortraject vanwege de lange levering heeft de verkoper Jakob bij uitstekend te woord gestaan en goed de tijd genomen om de situatie en veel andere vragen over de auto met mij door te nemen. Ook bij ontvangst van de auto zeer tevreden over de service en technische uitleg. Overall een zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Er zijn woorden voor

  • Aanbevelen? Ja
9

die was bij Martens oke en bij Wensink ook oke

Kom al jaren in deze Ford garage en dat is logisch goede service en vriendelijk behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima hulp

  • Aanbevelen? Ja
10

correct afgehandeld

Beurt uitgevoerd conform het abonnement dat ik daarvoor heb. Discussie gehad over subtiel detail dat een afkeurpunt zou zijn voor APK. Daar had de garage gelijk in, hoewel het bijna niet af te leiden was uit de omschrijving van afkeurpunten. Dat vonden ze zelf ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Goed ontvangen door Mitchel in t Veld. Deskundig en prettig in de omgang

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.