Filters

7

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geholpen

Geweldig, wordt nog naar de klant geluisterd en goede service. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Terugroep actie airbags vervangen. Konden er op wachten en er stond koffie, thee fruit, water en koek. Geweldige service en in minder dan een uur waren we weer op weg naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Helemaal tevreden zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

nette en efficiente afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben goed en vriendelijk geholpen in Apeldoorn

Alleen weinig parkeerruimte voor bezoek. Waar laat ik mijn auto als ik hem breng.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne reparatie en goed

Mijn auto rook anders, Wensink heeft meteen gevonden waar het aan lag en dat gerepareerd, erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Topservice zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Aandacht voor de klant.

De auto in december 2021 besteld. Door de wereld perikelen is de auto afgelopen week afgeleverd. Tussentijds door de verkoper op de hoogte gehouden van de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige Service Kantoor Arnhem : 10/10 service-ervaring! Aanrader advies van Remon!

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen door personeel van kantoor Arnhem. Remon van Someren zorgt ervoor dat je als klant altijd gastvrij ontvangen wordt. Hij heeft veel verstand van het merk en biedt betrouwbaar advies op maat. We komen in de toekomst graag weer bij Remon langs, omdat de kwaliteit van de service 10/10 was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was fantastisch

Goeie koffie, lekkere gebak en top service

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Klachten netjes behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Inhoudelijk erg goed, communicatie kan beter

Ik werd niet op de hoogte gehouden van de vorderingen en de te verwachten datum dat de auto weer klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Conform de verwachtingen

Goede informatie vooraf, snelle en goede hulp aan de balie en bij weggaan heldere terugkoppeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het personeel werkte snel om e.a. af te ronden.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
6

reparatie goed, maar vertrouwen is niet best

mijn ervaring met het personeel is prima verlopen, auto functioneert weer goed. Wel vindt ik het niet goed dat ik de auto pas een jaar ongeveer in mijn bezit heb en al 2000euro aan onkosten heb gehad aan reparaties. Ik heb al meerdere onderdelen moeten vervangen net na de garantie, de mensen van Wensink hebben gevraagd dat er een garantie kon zijn uit coulance, hierin heeft het hoofdkantoor niet toegestemd. Ik heb wel wat korting gehad maar ik had het netter gevonden dat het toch onder de garantie had gevallen of een 50-50 in de kosten. verder ben ik wel tevreden over het personeel van Wensink Nijmegen. Tom de bruijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, goed en vriendelijk ontvangen, netjes kunnen wachten, goede koffie ;)

Vanwege terugroepactie kort bezoek aan werkplaats!

  • Aanbevelen? Ja
10

Als altijd een prima service, goed contact met werkplaats-chef.

Ik ken de werkplaats-chef al heel veel jaren en hij weet precies wat ik wel en niet wil. Dat werkt perfect. Een goede verstandhouding is heel belangrijk alsmede vertrouwen in elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Auto brengen-reserve voertuig mee. Netjes op de hoogte gebracht van reparatie met filmpje en telfoontje. Volgende dag weer veili gv op weg. Prima tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geholpen

Zonder afspraak werd mijn auto gelijk nagekeken en probleem gelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

servicegericht oplossingsgericht

Prima bedrijf passend bij het merk Mercedes

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet goed

Een onderhoudsbeurt kost EUR 424,00 en dat is al veel geld (bron: onderhoudscalculator Ford.nl. Dan krijg ik op 18 augustus om 16.50 uur een sms dat ik de auto kan komen halen vóór 17.00 uur, dus werkelijk 1,5 km hard rennen om op tijd te komen. Vervolgens kan ik de auto meenemen. OK dan zal er wel een factuur worden gestuurd. Op 25-08 zijn we naar Sardinie gegaan. In de week voor 12 september ben ik gebeld, blijkbaar door iemand van Wensink Elst. App contact en vermeld dat we op vakantie zijn. Geen probleem - factuur gaat naar ons huis en betaal maar na thuiskomst. Ik ga dan uit van een factuur van EUR 424,00 want er is niet gebeld dus zijn er geen extra kosten gemaakt. Op 12 september een herinneringsmail van Wensink. Kan ik niet tegen, dus op vakantie plek gezocht en maar gelijk betaald. Blijkt dat de rekening ver over de EUR 424,00 euro is. Zo wie zo is de standaardbeurt incl BTW plotseling EUR 434,00 geworden en zijn er 1 of meer wisserbladen vervangen (EUR 50,08 excl BTW) en is er remvloeistof vervangen met stabilisatieregeling voor EUR 51,24 excl. BTW. HOEZO??? en waarom zit dit niet in een standaard onderhoudsbeurt. Alles met elkaar EUR 556,60 en dat is EUR 132,60 duurder dan begroot. Ruim 31% meer! Weet dat deze auto in januari 2023 is ingeruild op een andere auto van een andere merk en garage. We hebben een caravantrekker nodig en wel wilden gaan voor een Ford Kuga, maar we kregen een meer dan belachelijke inruilprijs voor onze auto terug van max EUR 19.000,00 rond 21 juli 2022. Bij Hyundai meer dan EUR 26.000,00 !!!!!!! Waarom is er niet met mij gebeld? Dan had ik uitgelegd waarom ik geen toestemming zou verlenen. Nu kun je geen kant meer op! Kortom voor de eerste keer in de 30 jaar dat we Ford rijden werkelijk de eerste keer dat we erg slecht geholpen zijn. Dit ook per mail op de email van debiteurenadministratie vermeld en ik kan zien dat de mail is doorgezet naar Wensink in Elst. Radio stilte vanaf dat moment.

  • Aanbevelen? Nee
8

Onderhoud volgens afspraak correct uitgevoerd

Als weinig kilometersrijder wijk ik af van het jaarlijkse onderhoudsschema. Dit ook uitgelegd aan de service medewerker. Op de uitgevoerde werkzaamheden geen verdere op/aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.