Filters

7

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Naar tevredenheid geholpen door de werkplaatschef, die mij alles zeer rustig en duidelijk heeft uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

prima ervaring met de mensen aan het loket bij de werkplaats. telefonische afspraak met de centrale minder.

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende kan beter..

De terugbelfunktie werkt niet. Daarom er maar even langsgereden en toen keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service volledig volgens verwachting.

Vriendelijke en professionele medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
2

Aardige medewerkers maar organisatie is slecht voor een premium merk.

Telefonisch slecht bereikbaar. Op basis van kenteken doorverbonden met bedrijfswagens maar heb een grijskenteken GLE personenwagen. Dit gebeurt bij elk telefonisch contact. Lang in de wacht, filiaal neemt structureel niet op, hoofdkantoor verbind verkeerd door. Medewerkers zijn allemaal vriendelijk. 's Morgens om 09:00 brengen en om 17:00 ophalen is twee keer dikke file! Overleg dit even met je klant. Er worden onderdelen vervangen die nog niet aan vervanging toe zijn. Dit pijnlijke verdienmodel heet Mobilo. Een soort chantage want als je niet meewerkt is je auto niet meer dealeronderhouden en ben je Mobilo kwijt. Goede merkbougies vervangen bij 25.000km/3jr slaat nergens op. Daar moet een consumenten programma maar eens onderzoek naar doen.

  • Aanbevelen? Nee
5

Goed

Een monteur heeft mijn mercedes uitgelezen , en een punt heb ik verholpen wat de monteur mij vertelde maar hij geeft het nog steeds aan en dat begrijp ik dan even niet , ik zou hem laten willen resetten maar kost me weer 75 euro en dat is me te duur. En aanbevelen wat ik moet anvinken zeg ik nee heb ik een probleem verholpen en dan staat het er nog steeds

  • Aanbevelen? Nee
6

Na ruim 20 jaar auto Martens een nieuwe omgeving die toch als een stap achteruit voelt.

Geen moeite wordt genomen om.je als nieuwe klant voor te bereiden op de werkwijze en aanpak van Wensink die beduidend anders dan ik gewend was.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed voor elkaar bedankt

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

~prima

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Zoals altijd ,, klasse service !

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik kom niet meer terug

Telefonsich een afspraak maken ging perfect. Zeer vriendelijk en respectvol behandeld. Bij aankomst eerst niet te woord gestaan. Er stond niemand bij de balie. Een medewerker leunend met zijn hoofd op zijn hand, draaide enkel zijn ogen naar mij toe en met een diepe zucht "Kan ik u helpen?". Lichaamstaal sprak boekdelen. Toen ik vertelde dat ik voor een onderhoudsbeurt kwam kwam deze met frisse tegenzin overeind en graaide wat door de orders: "kenteken?" Al met al niet wat ik ooit gewend ben van andere (merk) dealers. Bij het ophalen idem! Dit keer niemand die mij aansprak. Omdat ik toch wel lang bleef staan reageerde iemand anders, wederom vanaf zijn buro met een schuine blik naar voren: "kan ik u helpen?" maar uit de intonatie klonk eigenlijk "wat kom je doen?" Ik antwoord met: "ik kom mijn auto ophalen". Met een wedervraag: "welke?". Dan heb je alles goed en wel doorstaan en krijg je de sleutel. Wil je wegrijden, zie je dat de onderhoudsmelding nog steeds brand in de auto. Terug naar binnen. Wordt daar gezegd dat er geen onderhoudsbeurt is geweest, enkel een garantie probleem wat is opgelost. Nadat ik daar verbolgen op reageerde (n.a.v. voorgaande) werd er snel gezegd "oh jawel, onderhoud is wel gedaan hoor". Vertrouwen: 0,0. Thuis gekomen in het onderhoudsboekje gekeken: niks ingevuld. Geen stempel niks. Daarop in de telefoon geklommen en gebeld. Antwoord: "dat doen we nooit meer, allemaal digitaal tegenwoordig." Ik merk dat ik nog steeds woest wordt als ik er aan terug denk.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig en zeer vriendelijk

Geweldig en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
2

telefonische bereikbaarheid is een rampenplan

Onderhoud en behandeling is gewoon goed maar........ het maken van een telefonische afspraak is vrijwel onmogelijk. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Is absoluut klantomvriendelijk en past niet bij het imago van Mercedes. Het is hoogste tijd dat u dit wijzigt. Vroeger was het nooit een probleem, waarom deze slechte wijziging ??

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Netjes

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn een goede Citroen dealer in de buurt te hebben.

nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede ervaring, en een erg sympathieke verkoper.

Onze eerste keer dat wij in jullie bedrijf een auto kopen. Klant vriendelijkheid super. Wij hadden een erg sympathieke verkoper die alle tijd voor je neemt en goed uitleg over de auto . En op al onze vragen toen wij de auto hadden gelijk reageert en ons helpt super gewoon . Maar buiten dat om ook goed geholpen door andere collega's . Maar echt een waardevolle verkoper .

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet naar tevredenheid

De auto was prima in orde en ineens de dag na de beurt was de actieradius beduidend minder bij een splinternieuwe electrische auto. Contact gehad naar men zegt er niets aan gedaan te hebben maar het feit blijft. Er was een terugroepacties van deze situatie mbt de accu en toch zeggen ze niets eraan te hebben gedaan. Wij moeten nog 4 haar met deze auto in de privatelease rijden. Heel vreemd en niet naar tevredenheid behandeld en opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
9

snel en goed geholpen

...

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service en prettig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals ik bij Wensink gewend ben

Alles correct uitgevoerd en goed geinformeerd wat er gedaan is/moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en klantvriendelijk

Ik heb tot nu toe prima contacten gehad met zowel de onderdelenbalie als ook met de werkplaats gehad. Ook geven ze handige tips etc.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Ben voor dat ik deze auto kocht bij u langs geweest voor een witte Kuga, maar qua prijs kwamenwe daar niet uit. Toen zag ik deze Kuga staan en heb hem telefonisch gekocht. De onderhandelingen verliepen soepel. Ook daarna noch contact gehad en de uiteindelijke aflevering was ook zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super auto!

Mijn ervaring met Wensink Kia Almere is erg plezierig. Zowel telefonisch als bij het bedrijf zelf. Geholpen door een vriendelijk en vakkundige verkoper. Duidelijke uitleg m.b.t. de auto.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed maar met openstaande vragen

APK Keuring prima verlopen en tevreden over afhandeling door service medewerker. Echter matig omdat ik nog wacht op een aangevraagde offerte voor het vervangen van de 4 banden met optioneel het vervangen van de rechter voorvelg (ivm stoeprand beschadiging). Ik weet zo even de naam van de baliemedewerker die mij geholpen heeft en mijn wensen weet voor de nwe banden niet meer en ben zelf ook nog niet aan bellen toegekomen. De offerte zou ik svp nog willen ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.