Filters

8

service volgens verwachting

een probleem met de accu werd zowel op locatie als volgend in de garage adequaat behandeld en opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en vakkundig

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en netjes geholpen

Vond alleen dat de communicatie tussen desk en werkplaats wat karig er stond op de werkorder, kijk alarm na , wat ze ook gedaan hebben maar waarom er daarna toch nog een storing inzit daar is niet naar gekeken terwijl door ons duidelijk gezegd is wat de storing is. Beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
5

Telefoon wordt niet opgenomen

De auto om half 10 s-morgens gebracht, zoals afgesproken. Service zou 2 tot 2,5 duren en er zou een berichtje worden gestuurd wanneer ik de auto weer kon ophalen. Om 13.00 uur nog steeds geen bericht. Telefonisch contact onmogelijk want alle medewerkers zijn in gesprek, volgens het bandje. Uiteindelijk tegen 15.00 uur op de leenfiets� gestapt en naar de garage gereden. Auto stond klaar, men wilde mij nog even bellen over de ruitenwissers voor en achter.

  • Aanbevelen? Ja
10

1,5 jaar oude Kia Xceed gekocht; prima ervaring!

Hartelijke ontvangst, prima uitleg, deal gesloten!

  • Aanbevelen? Ja
6

Tevreden

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend geholpen en een fijne auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Terugroepactie

Prima . alles volgens afspraak geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben netjes en tijdig volgens afspraak geholpen.

Een net bedrijf dat ontzegd waar mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

goed georganiseerd en klant- vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

Werkzaamheden goed echter service erg matig

Werkzaamheden goed uitgevoerd echter bij ophalen auto stond ik 25 minuten in een showroom/balie waar niemand te zien was. Tevens vind ik het jammer dat het contact met de monteurs er niet meer is zoals 40 jaar geleden was en ook zo was totdat Chris Stuart vertrok. Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima ontvangst en vlotte uitvoering

Ik kan niks zeggen over de deskundigheid en prijs/kwaliteit aangezien het om een terugroepactie ging. Bij aanbevelen heb ik nee ingevuld maar ik heb daar geen mening over. De keus geen mening ontbreek hier dan ook.

  • Aanbevelen? Nee
6

Vriendelijk maar moeilijke directe bereikbaarheid

Ik was in de veronderstelling, dat als ik een afspraak voor een olie wissel maak, ik 1 uur tot 1,5 uur zou kunnen wachten. Dus met die gedachten heb ik de afspraak gepland in de "mijn kia" app. Dit liep niet helemaal zoals bedoeld, maar op een vrijdagmiddag, 13uur kwam het beste uit, middels mail correspondentie. Eenmaal aangekomen, was men vanuit de werkplaats er van uitgegaan dat ik de auto al om 8uur s'ochtends had staan. Het gevolg was dat het niet duidelijk was wanneer de auto klaar zou zijn en ze al achter liepen, dus moest ik zeker uit gaan van einde middag klaar. Ik was hier niet op voorbereid en aangezien ik toch 45min moet rijden vanaf thuis, was de enige optie een leenfiets, die zij gelukkig beschikbaar hadden, en heb tijd doorgebracht in Heerenveen. Ik had een afspraak om 17 uur, dus tegen 15:30 wilde ik wel graag weten waar ik aan toe was. Nu gaat dit via de centrale, maar via de "mijn kia" app lijkt het alsof mijn dealer, degene in Heerenveen, gebeld wordt omdat dit nummer verschijnt in het scherm. Ik heb minstens 10 min aan de lijn gehangen, dat duurde mij te lang. Ik heb gewacht en nog een keer gebeld, en weer hetzelfde. Ik kreeg niemand aan de lijn. Ik heb mijn afspraak verzet, en ben terug gefietst. Daar werd mij verteld dat ik nog moest wachten en uiteindelijk 16:30 was de auto klaar. Het zou fijn zijn als de klant rechtstreeks maar de werkplaats kan bellen, dan via de centrale. Ik heb wel leering getrokken uit het feit dat een simpele handeling op de auto, men gewoon altijd 8uur s'ochtends de auto klaar zet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, goed geholpen en staan altijd klaar en te woord

Zeer goed geholpen en houden zich aan afspraken en goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Nare nasmaak

Het beste was de koffie. Ik had om 10.30 uur een afspraak voor een ( eerste) 30.000 km beurt. Om 11.45 uur kreeg ik van de baliemedewerker het rapport met de mededeling dat de auto klaar was. De rekening zou ik per mail krijgen. Ik begrijp dat de medewerker met goed fatsoen de rekening naar er direkt wilde geven. Hij zou zich waarschijnlijk plaatsvervangend schamen : � 394,00 !!! Wat is er vervangen? Een olieaftapplug, het oliefilter, het aircofilter, 4.6 liter motorolie en een liter ruitenwisservloeistof. Grofweg aan materiaalkosten schat ik � 100 / � 125. Om dan voor ongeveer anderhalf uur werkplaats ca � 270,00 te rekenen.. Kortom : behalve van de koffie heb ik er een nare smaak aan overgehouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geregeld

Prima voorlichting en prettig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed en oplettend!

De airbags van mijn GLK zijn ivm een terugroepactie vervangen en ik kreeg te horen dat er ook een achter ophanging arm nodig vervangen moest worden. Ook kon deze reparatie eventueel uitgevoerd worden onder een coulance regeling. Ik krijg daar nog bericht over. Dit noem ik service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Dikke Prima

Prima Service..

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

service balie moeilijk bereikbaar via landelijk telefoonnummer, lange wachttijd.

Bij de balie adequaat behandeld, met duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!

Goede en duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed !

Niels , als spin in het web altijd behulpzaam en zoekend naar passende oplossingen. Bob , maakt steeds tijd voor gesprekje ,om tot een bepaalde beslissing te komen. Bram receptie gevoel voor Service . Kortom, team wensink doet ze,n best, ondanks drukte , Om klant een goed gevoel te geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.