Filters

8

Primad

Klant-vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Als gevolg van het stoppen van mijn garage zocht ik een nieuwe Ford garage. Ik meen die in de firma Wensink in Doetinchem gevonden te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ontevreden.

Als de klant vraag om nieuwe olie en oliefliter en dat de olie via de plug onderin eruit wordt gelaten. Dan moet dit ook gewoon gebeuren. Nu is de olie eruit gezogen en er is geen nieuw filter geplaatst. Dit omdat het ford bedrijf dit niet nodig vond.

  • Aanbevelen? Nee
8

Helemaal oke.

Helemaal oke.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles gaat in goed overleg.

Extra behandelingen / service wordt eerst telefonisch besproken voordat ze worden uitgevoerd. Keurig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg aardig personeel, uitstekende service

Na een kleine reparatie onze auto ook nog gewassen retour: top

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettig en zeer deskundig

T kost een paar centen maar wel een fijn ontvangst, goede koffie, snelle service doordat er tijdens de Apk erachter kwamen dat accu vervangen moest worden en een uitlaat siersel vast gezet moest worden. Goed geholpen door top monteur die met zorg mijn auto heeft geinspecteerd

  • Aanbevelen? Ja
7

content.

In het begin verliep de ontvangst van de receptionist wat stroef maar draaide gelukkig bij omdat wij mogelijkerwijs vertelden dat wij uit Amsterdam kwamen en er voor gezorgd zou worden dat er vervoer naar het centrum v.v. zou komen. Uiteindelijk kwam dit toch voor elkaar maar beter intern communiceren bij Ford Apeldoornversus degene die onze afspraak heeft aangenomen is hier wel op z'n plaats.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles volgens afspraak uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en redelijk prijs

Helaas was Wensink niet geheel op de hoogte inzake de koelvloeistof in onze E-Niro.

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld

Ben inmiddels meerdere keren met dezelfde auto (lease auto) klacht naar de garage toe gekomen. De auto gaf steeds het teken van bandenspanning aan. Eenmaal bij de garage bleek er een spijker in te zitten, gat gedicht kon weer verder rijden. Wederom kort erna weer dezelfde klacht. Nu een aantal weken geleden weer bij de garage geweest voor wisselen van 2 banden. Los van de klacht waarvoor ik kwam, ik rij van Friesland de dag erna terug naar Brabant en weer de bandenspanning die achter niet goed is. Naast dit verhaal heb ik meerdere malen aangeven dat m n profiel erg laag is van de banden, er zijn dus maar van de 4 banden maar 2 banden verwisselen. Waarvan ik te horen kreeg dat ik binnen kort voor de zoveelste keer terug kan komen om de andere banden ook nog te laten verwisselen omdat dit de voorschrift van de lease maatschappij is (bij zoveel profiel pas banden verwisselen). Nu heb ik niet voor niets een lease auto genomen omdat dit de veiligste optie voor mij leek. Ik rij ik met een dochtertje van 8 maanden in een auto waarvan het profiel van de achterbanden naar z n einde is. De winter periode komt eraan. Ik rij veel van Brabant naar Friesland met regelmatig slecht weer onderweg. Was dit mijn eigen auto geweest was alles al lang vervangen. Hier betaal ik per maand een flink bedrag voor en dan mag ik toch hopen dat de service goed is. Dit vind ik dus niet. Ik word vriendelijk geholpen ter plaatsen. Maar los hiervan vind ik hoe het verder is geregeld enorm slecht.

  • Aanbevelen? Nee
9

correcte en vlotte service

Het maken van een afspraak telefonisch was een drama 2 of 3 keer bij door verbinden werd ik er uit gegooid kon ik opnieuw bellen en weer in de wacht staan heeft al met al 15 min geduurd tot er iemand op het idee kwam om mij maar te bellen en de afspraak te maken. Bij Wensink Zwolle maandag ochtend zeer correct geholpen en snel, prettige serviceadviseur goede communicatie tussen klant en werkplaats om alles duidelijk te krijgen zodat de auto na een uurtje weer tip top klaar stond

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zoals gewend perfect verzorgd onderhoud en behulpzaam, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring met wensink in het verleden

Op zoek naar een nieuwe ford focus voor wensink gekozen omdat ford wensink in Wijchen mij in het verleden zeer goed geholpen hebben bij pech. Op weg naar Spanje op vrijdagmiddag de egr-klep vervangen. Hierdoor bewust de Groninger dealer overgeslagen.

  • Aanbevelen? Ja
9

alles goed geregeld en vlot afgehandeld

zeer tevreden met ontvangst en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

superservice!

  • Aanbevelen? Ja
2

Totale administratieve chaos

Volgens een zogenaamde dealer verzekering vooruit laten repareren bij Ford Wensink Arnhem De volgende dag een factuur via e-mail binnen gekregen dat er een bedrag van mijn rekening afgeschreven gaat worden Contact gezocht met Ford en deze dame kon of wilde er niets aandoen Contact gezocht met mijn verzekering en hun mijn verhaal verteld Ford Wensink weg laten halen uit mijn verzekering zodat ik ook bij andere met mij auto terecht kan ,de de factuur van wensink heb ik door gestuurd naar mijn verzekering die er mee aan de slag gingen Naderhand nog contact gehad met wensink Deze dame vertelde mij dat ik nooit de factuur toegezonden had mogen krijgen en dat het bedrag niet van mijn rekening geboekt word Ik heb deze dame verteld dat ik de factuur al naar de verzekering gestuurd heb en dat ze het maar met de verzekering moet gaan regelen,hoe nu verder Onder tussen heeft dit mij 2 uur van mijn werktijd gekost om alles en iedereen te bellen En dit is niet het eerste probleem met Wensink

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Heel goed, erg klantvriendelijk en graag willen meedenken

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellend

Ik had online afspraak gemaakt tbv onderhoud, terugroepactie en vervangen spatlap. Afspraak ruim van te voren online gemaakt. 1 dag voor de afspraak paniekerig telefoontje, dat ik een afspraak heb staan, maar dat ze natuurlijk niet 1 dag van te voren een ruit kunnen vervangen en tevens dat de spatlap aangevraagd moet worden bij de leasemaatschappij. Daar hadden ze dus al lang tijd voor gehad. Uiteindelijk ruit vervangen en spatlap kwam men op terug. Niets meer van gehoord, net zo min van de velgen na verkoop en de beschadigde rubber bij verkoop. Na jaren Audi te hebben gereden is dit teleurstellend te noemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima. zoals vanouds

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk personeel

Mooi pand, inrichting heeft uitstraling en erg vriendelijk personeel zowel in de showroom als in de werkplaats Altijd behulpzaam en een goede service!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte klantwnservice

Onderhoud/apk niet naar behoren uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Afspraken goed te plannen. Vriedelijk en correct. Goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Op tijd volgens afspraak beginnen en overleg over eventuele reparaties die er bijkomen. Vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte ervaring !

Ik herken Wensing Ford in Apeldoorn in het geheel niet op de nieuwe lokatie. Wij hebben door de jaren heen ca 8 ford transits bij jullie gekocht en altijd met volle tevredenheid onderhoud gedaan. Bij aankomst werd ik eerst naar de Mercedes kant (bedrijfsbussen gestuurd. Die keken mij vrij sober aan en zeiden dat zij geen tijd hadden om de ford "uit te lezen". Pas over 3 weken. Toen moest ik mij melden bij Ford bali die in de mercedes verkoop ruimte zit. Ook deze heren durfden mij bijna niet aan te kijken waarbij ik merkte dat de stemming zeer bedrukt was. Na een kort gesprek kwam ik uit bij de werkplaats chef die ik gelukkig kende en zeer vriendelijk over kwam. Hij kon mij gelukkig even tussendoor helpen. Wel liet hij mij doorschemeren dat er geen ruimte was voor bedrijfsbussen in de basis reparatie hal van Ford. De ruimte is te klein om een bus in te manoeuvreren. Dit zou moeten gebeuren in de reparatie hal van mercedes, maar daar is het te druk of te weinig kennis van zaken als het een Ford betreft. Al en al heb ik de indruk dat de heren van planning etc. er weinig aan kunnen doen. Ik merk dat zij voelen dat het zo niet goed loopt en balen er ook van. Als eigenaar van een dakdekkersbedrijf begrijp ik heel goed dat kennis van zaken en het uberhaupt verkrijgen van personeel een probleem is. Dit heeft echter niets te maken met de uitstraling en ruimte gebrek die moet worden aangepakt. Met alle goede wil, Lijbers Dakwerken BV

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.