Filters

9

De flexibilitiet en kwaliteit van Wensink heeft dit keer zichzelf overtroffen

Ik kwam voor een korte controle van mijn banden. Dat bleek een probleem met een wiellager te zijn. Men heeft toen direct de grote beurt die aanstaande was meegenomen en dit ook in dezelfde beurt afgehandeld. Dat scheelde mij een keer extra naar de garage komen. En er was geen leen auto beschikbaar en ik kreeg zonder aarzeling de auto van de receptionist mee om de dagen daarop naar mijn werk te kunnen gaan. Petje af voro de service dit keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd pretig geregeld en efficient

Nadat wij zelf een afspraak via de computer hadden gemaakt, bleek dat tijdens de garage onderhoud de onderhoud beurt anders zou worden. Dit werd prettig gemeld en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wensink Heerenveen uitstekend !

Per 1 november liep mijn vorige leasecontract af dus op zoek naar een nieuwe en andere auto met dan het liefst weer met een leasecontract. Na een aantal bezoeken aan diverse garages was dit teleurstellend omtrent de aankoopservice en het afsluiten van een nieuw leasecontract. Maar Jaco Zoer mobiliteitsadviseur Mercedes-Benz Heerenveen heeft er voor gezorgd dat ik een nieuw leasecontract kreeg bij Athlon private lease na eerst een nee i. v. m. mijn leeftijd ! Op zijn advies is het een wel zeer mooie Mercedes-Benz EQA geworden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Bezoek voor APK en reparatie van ster in ruit.

1. Ster in ruit is gebarsten. Nieuw ruit is nu nodig en moet ik �75 eigen risico betalen. Achteraf geinformeerd dat Wensink Heijen geen Glasgarant is en moet ik de ruit ergens anders laten vervangen. Terwijl verzekering heeft geinformeerd dat wensink wel wordt vergoed voor de ster reparatie. 2. APK goed uitgevoerd naar tevredenheid alleen rekening verstuurd terwijl auto is verkocht met gratis levenslang APK. Dit zit bij jullie in het systeem. En moet ik nu voor de 3de jaar op een rij achteraan gaan om dit te corrigeren. Ik heb zelfs dit besproken met de baliemedewerker. Dit is ook voor en 2de keer telefonisch aangegeven toen ze zei dat ze zou de rekeningen opmaken. Ik vindt dit iedere jaar wel vervelend.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

APK remleidingen vervangen en winterbanden. Goed geregeld en op tijd gebeld voor gereed.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

niets aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede behandeld met auto kopen Mercedes

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk om er te zijn.

Je wordt herkent en ze weten in welke auto je rijdt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top!

Erg fijn geholpen bij Kia Wensink Almere. Helemaal niets op aan te merken. Erg vriendelijke medewerkers die graag met je mee denken.

  • Aanbevelen? Ja
8

wel goed geholpen

vriendelijke mensen goed geholpen goede uitleg. Een min puntje dat zij geen test rit hebben gemaakt anders hadden zij opgemerkt dat de remmen het nog niet deden kwam ik zelf achter en wist wat ik er aan kon doen. dat gebuurd na het monteren van nieuw remmen zij hadden de remmen moeten uit proberen ik trapte de rempedaal helemaal in daar na een paarkeer moeten pompen om die weer op druk te krijgen. Toch jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk

Duidelijke communicatie/ inschatting kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Ik ben geholpen door Bram Neemt de tijd en zoekt ook meteen oplossing komt zijn afspraken na Complimenten

  • Aanbevelen? Ja
5

Ondoorzichtig

Bij de planning moet je gebruik maken van de digitale planningsmodule. Het systeem is niet op de hoogte van van het 2 jarige onderhoud abonnement. De desk gelukkig wel. Lijkt mij een kleine moeite dit bij de planningsmodule zichtbaar te maken. Geen terugkoppeling bij ophalen van de auto welke onderhoudswerkzaamheden er uitgevoerd zijn. Ik verwacht dat wel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en correct geholpen.

Bij aankomst alles zoals on-line afgesproken. Een extra vraag wordt zonder problemen ingewilligd. De mensen zijn correct en behandelen je echt als klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering en service naar verwachting van KIA

Ontvangst, proefrit, levering en service waren naar wens. Was wel verrast toen er een afneembare trekhaak op de auto zat terwijl dit niet was overeengekomen. Verder is dit geen enkel probleem omdat ik hem er nu altijd op laat zitten ivm parkeren van medeweggebruikers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en snelle reparatie van het ABS-remsysteem.

Onze auto werd 's morgens opgehaald door een monteur van Wensink en werd 's middags weer hier gebracht. Hij woont hier vlakbij dus hebben wij geen leenauto nodig.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet tevreden

Bij mijn recent geimporteerde Mercedes GLE 350 Coupe is na 15000 km een lekke koppakking geconstateerd. Een fabrieksfout kan voorkomen. Bij de garage is eind augustus na 3 dagen geconstateerd dat de kop lek was, maar ik kon ermee doorrijden tot de juiste man er was om te repareren. Afspraak voor 6 sept gekregen om de auto op de 9e op te kunnen halen. De auto was niet de 9e klaar maar 16 sept. De oorzaak was gewoon een slechte planning en niet regelen van het vlakken van de kop. De leenauto was vies en beschadigt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en duidelijke service

Duidelijke communicatie en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Prima dealer , goede verkoper !

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage komen hun afspraak na

Goede service ⁸

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was top geregeld!

Alle afspraken waren goed geregeld, tussentijds goed geinformeerd over voortgang en kosten en alles op uiterst vriendelijke wijze

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Service adequaat en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend

uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Zeer teleurstellend.

Vanaf augustus wacht ik op een bumper die nu al maanden in backorder staat. Dat verwacht ik niet van een Mercedes. De auto is in augustus naar Groningen gebracht om drie dagen later teruggebracht te worden zonder dat er iets aan gedaan is. Telefonisch word ik vriendelijk te woord gestaan, maar het artikel is nog steeds niet aanwezig.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.