Filters

10

Zeer correcte en soepele inwijding van de nwe auto

Er werd rustig de tijd genomen voor de onthulling van de auto om daarna uitgebreid instructie te krijgen over de vele bedienings opties

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
4

tevreden over de monteurs, zeer ontevreden over klantenservice en bereikbaarheid

Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
4

tevreden over de monteurs, zeer ontevreden over klantenservice en bereikbaarheid

Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
6

net aan voldoende

Ik vond de verkoper nog wat onervaren en ook in de afhandeling van de verkoop kan beter. Wel een aanbeveling, maar wel met tips

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk van de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak na gekomen alles volgens afspraak

Positief en informeel

  • Aanbevelen? Ja
1

Erg slechte service

Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt omdat ik de afspraak planner op de website niet begrijp. Ik kom aan bij de dealer, afspraak is niet in het systeem gezet, vergeten. Gelukkig kon het nog wel dezelfde dag. Ik heb de auto weer opgehaald aan het einde van de dag. Ik was in de veronderstelling dat ik geen rekening zou krijgen. Dit was het eerste onderhoud en bij verkoop van de auto is mij toegezegd dat het eerste onderhoud gratis zou zijn. Vervolgens krijg ik wel een rekening, deze afspraak was ook vergeten. Daarna heb ik een aantal keer moeten bellen om de rekening te laten crediteren. Ik heb een aantal terugbel verzoeken achtergelaten waar weinig op werd uitgedaan, ik moest er zelf achteraan. Al met al een erg slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettige ervaring

Goede service en ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, duidelijke communicatie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaren

Goed geholpen met goeie service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Persoonlijke benadering. Telefonisch overleg over de werkzaamheden. Auto door wasstraat, ook vanbinnen gereinigd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

They done good job on my Merc!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, adequate service en afhandeling

Geweldig, adequate service en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.