Filters

8

Prima

Vriendelijke en vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede ontvangst, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Lekkere auto. Zeer compleet. Komt ver op een acculading

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Prima ervaring Goed ontvangen Goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Heb auto gekocht bij wensink in Arnhem heb in juli gekregen van af aug ben al mee bezig dat probleem op worden gelost maar moet overal achteraan bellen ze maken afspraken om auto op te halen en ze komen gewoon niet hun afspreken naar dus al 2 auto bij wensink Arnhem waar helmaal mis mee gaat en ze nemen je niet echt serieus ja als je boos word wel maar dan is bij mij al te laat dit was de laatste auto die daar gekocht heb slecht heel slecht robbie

  • Aanbevelen? Nee
2

Nooit meer een Wensink

Ik heb mijn KIA nieuw aangeschaft bij Wensink Almere maar door de slechte service en de nog slechtere communicatie (beter gezegd geen communicatie) ben ik daar weggegaan en naar een andere KIA dealer overgestapt. Ik dacht dat het alleen aan het filiaal in Almere lag maar het is dus een wijd verspreid probleem bij Wensink. Na zeer moeizame communicatie met de heer A. Groenink van Wensink te Meppel afgesproken dat we op zaterdag een KIA Picanto zouden komen omruilen, hij zou zelf niet aanwezig zijn maar zijn collega Frank zou alles met plezier afhandelen. Daar aangekomen wist Frank van niks? Hij dacht dat we 110 km hadden gereden om alleen de auto te bekijken, dus 220 km heen en terug! Hij wou ons eerst niet helpen maar kwam daar gelukkig op terug. Toen moest ineens de auto opnieuw getaxeerd worden terwijl we met Dhr. Groenink allang een overeenkomst hadden. Al met al na ruim 2 uur konden we met de Picanto weer terug! Ik zag toen in de showroom een Mercedes A klasse staan met weinig km en heb ( via autoscout of gaspedaal) in het weekend meteen alle info doorgestuurd en een offerte aangevraagd ook naar de mail van Dhr. A. Groenink maar 0 reactie. Eindelijk 3 dagen later vraagt Dhr. Groenink dan om foto s die ik allang had verstuurd maar stuur ze nogmaals en vervolgens hoor ik weer niks meer. Dan zie ik ineens dat de auto niet meer op internet staat???? Weer een mail gestuurd of de auto soms verkocht was maar geen reactie. Dan wordt ik een week later gebeld dat de auto verkocht is????????????? Wat een waardeloos bedrijf en een superslechte communicatie. Dus nooit meer Wensink!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte communicatie

Na jaren (40 jaar) trouw Mercedes rijden stappen wij over na een ander merk, wij hebben zijn zeer ontevreden over de service en informatie van Mercedes. Wij hebben in 2021 2 sprinters besteld waarbij de levertijd veel langer was dan aangegeven maar zeker ook de informatie hierover was zeer slecht (wij moesten bijvoorbeeld zelf aangegeven dat de 2 bussen al klaar stonden in Heijen). Wederom hebben wij in 2022 2 sprinters besteld (aangegeven dat de communicatie beter moest zijn) deze zouden in maart 2023 geleverd worden, begin april bel ik zelf maar weer op wanneer ze geleverd worden? Na het verstrijken van een aantal dagen krijg ik te horen dat de bussen zijn verplaatst naar oktober omdat het niet een gebruikelijke kleur is (waardeloos). En wederom moet ik weer bellen wanneer ze nu eindelijk geleverd gaan worden, 31 november krijg ik een mail dat ze binnen zijn (ik neem aan dat er van de fabriek ook een leverdatum wordt gegeven). Wij worden totaal niet op de hoogte gehouden van de status van de bussen, elke keer moet ik zelf bellen (nu staan ze ook al weken klaar om naar de inrichter gebracht te worden)?

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer plezierig en vakkundig,accuraat

Ik zit nog in het voortraject dwz a.s maandag 27 november 2023 auto ophalen,Kia Sorento, alles doorgesproken op een afstand van ruim 200 km,bij vragen ; goede reacties,foto,s uitgewisseld van mijn huidige Sportage GT PLUS LINE1.6, plezierige telefoon gesprekken gehad want tja ,ruim 200 km ,dan rijdt je niet ff langs. Fijn om te horen dat we dezelfde geloofs achtergrond hebben van huis uit ,maakt toch verschil in positieve zin, niet dat dit het zakelijke deel tekort doet, edoch. Ik zie uitnaar 27 november 2023.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik wordt niet serieus genomen

Al drie keer heb ik de ervaring met Wensink in Drachten dat mijn klacht betreffende de auto niet serieus wordt genomen, waardoor ik dan voor een tweede keer en soms derde keer terug moet naar de garage. De eerste keer was met de USB poort die het niet goed dee. telkens weer werd mij verteld dat het aan het snoer lag of dat ik het misschien niet goed deed. Later bleek de USB poort wel degelijk defect te zijn. Gisteren ging ik met de auto langs de garage omdat de bandenspanning van de voorband ineens erg laag was. Ik kom voor mijn werk bij werkplaatsen, dus ik had het vermoeden dat er een schroef oid in de band zou zitten. Ze zeiden mij er naar te kijken. Ligt aan de gevoelige sensoren werd mij gezegd, we hebben er lucht bij gedaan. Vanmorgen wilde ik weg om te gaan werken en was de band leeg. Door de pechhulp is er een schroef van 4 cm uit de van gehaald. Voor mij de laatste keer dat ik naar deze vestiging ga.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettig contact

Inruilwaarde Hyundai naar tevredenheid. Nissan Quasqai Occasion bevalt prima. Nog geen ervaring met onderhoud bij Wensink

  • Aanbevelen? Ja
1

Wensink, helemaal NIET aangenaam.

Zo slecht heb ik het in mijn leven nog niet meegemaakt. Totale NON communicatie, een kapotte auto waarmee je weggestuurd wordt, zou zogenaamd gewoon mee verder gereden kunnen worden, na het weekend terug en dan constateren dat er voor � 7500,- schade aan de motor is (terwijl er niet verder mee gereden is)... Niemand is bereikbaar voor commentaar. Wij hebben als familie een 60 jaar lange relatie met Mercedes-Benz Arnhem, maar na deze ervaring zullen wij hier NOOIT meer terugkomen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klantenservice mercedes onwaardig

Ze krijgen het niet voor elkaar om een terugroepactie af te melden bij het rdw. Je krijgt te horen dat hun werk er op zit en dat je het zelf maar uit moet zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
2

Wachten en niet terugbellen 3 x

Bellen naar werkplaats voor afspraak storing wachten 30 minuten aan telefoon en 3x terugbelverzoek. Maar geen reactie. H-135-SZ

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijk!

Meest oneerlijke verkopers waar ik ooit met te maken heb gehad. Nadat ik ontdekte dat ze een wagen foutief hadden geadverteerd, (4motion die er geen was) hebben ze me in een financiele klem gelegd om hem toch te moeten kopen. Correct, eens een contract getekend zijn er juridische regels om dit te ontbinden, maar een beetje correctheid aan de dag leggen, staat niemand mis!! Als ik een raad mag geven: blijf er ver van weg, want ze schieten je zo in de rug!

  • Aanbevelen? Nee
1

Bij wensink een auto gekocht.

Bij wensink een auto gekocht. Nooit meer wat een **********. Motor blijkt opgevoerd en geeft nu allemaal storingsmeldingen. Onderhoud waarvan ze zeiden dat was uitgevoerd bleek ook niet uitgevoerd. Contact gehad met de directie en CEO en geven alles ruiterlijk toe maar financieel vergoeden ho maar. Een gewaarschuwd consument telt voor 2 koop bij Wensink niks als je geen miskoop wil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wat een warm welkom.

We zitten op een Roompot report in Borger blokkeren plotseling de achterklep en zijdeur van onze Mb V Klasse het was Zondag dus dan kun je even niets , Maandag ochtend vroeg gebeld en Wensink Emmen Werkplaats bedrijfswagens hebben ons ontvangen en de auto gerepareerd het euvel was misschien simpel voor de vakman maar voor je klaar staan en direct de reparatie uitvoeren ( zekering vervangen het calibreren en smeren van de deuren ) en door een super vriendelijke monteur en receptioniste , en dat voor de prijs van 0 euro service van de zaak werd er gezegd , waar maak je dit nog mee . Zeer groot compliment voor de service van deze onderneming. Mvg Jac Groot

  • Aanbevelen? Ja
1

Houden zich niet aan afspraken.

Afgesproken om op zeer korte termijn een proefrit te maken. Eerst al met een smoes opgebeld omdat iemand een uurtje eerder kwam kijken, voor mijn gevoel om de prijs op te drijven, maar Wensink gaf aan dat ze me juist graag de kans wilden geven om de proefrit te maken aangezien ik als eerste had gereageerd. Een dag later (proefrit zou twee dagen later zijn) werd ik weer gebeld: ze hadden hem al aan een ander verkocht. Ze hadden nog wel een kleinere en duurdere auto staan, misschien dat ik daar nog wel interesse in had. Kortom: een typisch autobedrijf, waar geen enkele ethiek te lokaliseren valt. Verwacht als u hier komt niet dat men zich aan mondelinge afspraken houdt!

  • Aanbevelen? Nee
8

Verkoper Frank de Wagt heeft zijn best gedaan om tor een succesvolle deal te komen.

Klantvriendelijk, maakt waar wat hij beloofd, en zelfs nog een beetje meer.Het was onze eerste ervaring met Wensink.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Heb hoofd- en hulpaccu laten vervangen wegens leeftijd en afnemende prestaties. Wensink heeft op eigen initiatief het subframe van mijn E-klasse gecontroleerd en geconstateerd dat vervanging noodzakelijk was i.v.m. roestschade, maar dat het een coulance regeling betrof, zonder kosten. Het wachten is nu op het nieuwe subframe, wat helaas wel even kan duren. Ik vind dit eigen initiatief zeer prijzenswaardig en geef Wensink Apeldoorn een dikke 10 !

  • Aanbevelen? Ja
2

onbetrouwbaar

Begin jaren 2000 een keer zaken gedaan met Wensink Meppel. Toen een goede ervaring. Aanleiding om het dit keer 02/2023 opnieuw te proberen. Mooie occasion Estate W 205 in de aanbieding. Samen met verkoper Frank van der Wagt telefonisch tot overeenstemming gekomen over mogelijke aankoop en inruil van mijn huidige W 204. Overleg tot een juiste inruil verliep moeizaam. Van 1e moment tot uiteindelijk bod verschilde zelfs < � 4.000. ! Afspraak gemaakt voor een bezoek naar Meppel vanuit Vlissingen voor fysiek overleg op di. 21.02.2023/ 13,30 u. Juist vanmiddag 20.02 bericht van Van der Wagt dat zijn collega de auto heeft verkocht en een bezoek en afspraak daardoor zinloos is. Alle voorbereidingen en telefonische afspraak zinloos. Men kon de auto kennelijk verkopen zonder inruil o.i.d. Ik baal ontzettend van zo'n onbetrouwbare afspraak. Zal zeker nooit meer een nieuwe- of occasion kopen bij Wensink Meppel. Er zijn betere Mercedes garages en wel betrouwbaar !!! Mijn advies niet vertrouwen op kennelijk onbetrouwbare afspraken. Mijn beoordeling: slecht !

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van een fantastische Ford kuga Vignale Verkoper Marcel heeft ons uitstekend geholpen met het vinden van onze droom auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Een echte Mercedes ervaring!

Bij Wensink kreeg ik een warm welkom, door leuke mensen die echt kenners zijn. De ervaring was erg leuk, zeker omdat dit mijn eerste Mercedes was. Super! Ook na de aankoop, kon ik hier altijd terecht voor mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig en vriendelijk !

op zoek naar een nieuwe auto!! we liepen bij wensink binnen en voelde al gelijk dat het goed zat. we werden zeer vriendelijk benaderd en zijn ook zeer goed geholpen door Dylan! Hij heeft ook echt de tijd genomen en ook met ons mee gedacht en geluisterd naar onze wensen. Zeer goede adviezen en het was ook nog is gezellig nou beter kan toch niet! Al onze vragen werden beantwoord en alles netjes geregeld van a tot z. We zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto. Dylan super bedankt ! En de volgende auto wordt ook weer bij jullie . Groetjes fam van oostveen

  • Aanbevelen? Ja
4

auto voldoet aan de wensen

Auto werd netjes afgeleverd, maar de service valt beetje tegen. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen om in contact te komen voor een lekkage. Dit zal verholpen moeten zijn, maar helaas blijft de kofferbak lekken. Daarnaast lag het bekleding los in de kofferbak en ben alle knopjes kwijt om de kleed vast te maken. Weer gebeld en ik zal terug gebeld worden, maar helaas weer geen reactie. Ik heb ook nog een vraag open staan over de service contract en ook hier heb ik geen reactie gehad.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service

Persoonlijke behandeling door de verkoper

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.