Filters

8

Netjes behandeld

Goeie service en onderhoud aan de auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service volgensafspraak

Geen toevoeging nodig

  • Aanbevelen? Ja
8

Zonder afspraak is er snel en adequaat gehandeld bij een storing

Probleem met oliedruksensor binnen garantie opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen maar positief over uw medewerkers

Het is prettig in de auto te rijden. Alleen de banden geven een hinderlijk geluid in de auto. Dat probleem inmiddels besproken met een monteur van de garage. Er zal worden bekeken hoe dat probleem kan worden opgelost. Heb er alle vertrouwen in dat het naar genoegen zal worden geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig ontvangen

fijne service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Adequaat, vriendelijk

Betrof een aankoopkeuring uitgevoerd in Assen. 'Omweg' van telefonisch contact is misschien even lastig maar de vriendelijkheid, adequaatheid en terugkoppeling zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, gegaan zoals verwacht.

prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

pro-actief

  • Aanbevelen? Ja
5

Verveld dat ik een factuur ontvang voor onderhoud aan een lease auto

Onderhoud is keurig uitgevoerd en de service was prima. Echter heel vervelend dat ik een factuur ontvang voor het onderhoud! Een medewerkster belde eerder die dag op om te overleggen over de kosten waarbij is al had aangegeven dat er overleg moest plaatsvinden met de lease maatschappij. Ze zou dit in het systeem doorvoeren. Dat is vermoedelijk ook gebeurd want de lease maatschappij belde mij later die dag dat ik separaat nog banden moest laten vervangen bij Profile. Echter krijg ik nu alsnog de factuur toegestuurd die naar de Lease maatschappij moet. Erg slordig omdat deze auto al vanaf de levering in januari 2021 in onderhoud is bij Wensink en de facturen in het verleden wel netjes naar de lease maatschappij gingen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle actie

Reparatie was binnen een dag klaar. , erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Netjes en vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Telefonisch op de hoogte gehouden wat er aan de auto moest gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot, plezierig en kundig geholpen.

Betreft Mercedes Viano. Ik had een afspraak na de reguliere werkplaats tijd. Dat beviel heel goed. Ik werd meteen geholpen voor het vervangen van een onderdeel. De monteur was op de hoogte van wat er gebeuren moest en de onderdelen waren aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer prettig.

Al was het slechts voor een APK de service en vriendelijkheid is als altijd goed. Dat waardeer ik bij Wendink, het is AANGENAAM.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ik Ben heel blij net de service goeie medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
9

Top en snel geregeld!

Top en snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
5

Gaotisch

Het duurt een eeuwigheid voordat je eens een afspraak hebt ingepland voor een beurt! Je word van het kastje naar de muur gestuurd.. en als diegene niet op de plek zit, word je teruggebeld.. ( zegt men) gebeurt niet. Gelukkig kon op de dag van de werkzaamheden mijn werkbus worden opgehaald door een medewerker. Dat was top geregeld. Anders had ik ook nog een huurauto moeten huren.. wat ik eigenlijk niet nodig vind en gratis zou moeten zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Totaal niets om aan te merken.

Prettig personeel, denkt mee en is zeer correct, koffie is goed, toilet is goed genoeg. Wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
1

niet erg best

camper na 3 jaar en 7000 kilometer aandrijfas kapot . Netjes zou dit gemaakt worden onder de coulance regeling van Mercedes . Na meerdere malen bellen wanneer ik een rekening zou krijgen i.v.m. ook uitgevoerde apk . Wordt mij verteld dat ik maar moet wachten want ze hebben een achterstand met factureren. Na bijna half jaar komt de rekening en ja hoor natuurlijk wordt alles in rekening gebracht . Dus maar weer in de auto naar Wensink en daar kunnen ze natuurlijk geen antwoord geven hoe het nu precies zit . Nu weer bijna een week later en nog steeds geen antwoord . Zal binnenkort wel een incassobureau op de stoep hebben staan , omdat ik te laat ben met betalen . Volgende keer maar een andere dealer opzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
10

de mensen bij receptie zijn vriendelijk en vak bekwaam zoals gewoonlijk

de behandeling door personeel is gewoon top de afspraak maken en verwerking gegevens kan een stuk beter ik heb zeker 3x een kwartier aan de telefoon gewacht voor dat ik betreffende persoon aan de lijn kreeg Voorheen als ik receptie rechtstreek kon bellen ging dat een stuk beter en meteen de vakmensen aan de lijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan uitstekend!

Bandenwissel. Auto werd opgehaald en na afloop weer thuis afgeleverd! Bovendien keurig gewassen en interieur gestofzuigd! Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Receptie snel met het maken van de afspraak, werkplaats auto keurig en volgens afspraak gecontroleerd, en beurt gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn hoor

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede vriendelijke en vakkundige service maar wel duur.

We zijn al ruim 35 jaar trouwe klant bij Wensink met onze Mercedessen. Altijd goede technische service en vriendelijk personeel. De kosten van onderhoud bij Wensink zijn echter wel behoorlijk hoog. Simpel accu vervangen op mijn aangeven kost 371 euro excl btw terwijl een goede 12v 80amp/hr agm start/stop accu niet meer dan 180 euro incl. btw hoeft te kosten. Het meest vreemde op de rekening was echter post tijdelijke energiebijdrage van 52.25 euro excl 21% btw. De auto is toch niet bij een warme bakker in service geweest???

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede reparatie , slechte informatie

NOX sensoren , zeer problematisch

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.