Filters

10

Keurig en snel geholpen

Met een lekke band, heel snel gerepareerd niet meteen een nieuwe band, goede prijs nette ontvangst bij de balie, lekkere koffie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Vriendelijke en deskundige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Mijn auto voor een beurt gebracht, duurde iets langer dan gepland. Kon niet schoon afgeleverd worden ivm defect, wel een muntje gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

service als een warm bad. Uitstekend geholpen door vakkundige medewerkers. Vanaf het eerste telefonisch contact tot de uiteindelijke levering. Uiterst vriendelijk en professioneel opgevangen. Prima op de hoogte gehouden gedurende het hele bestel- en leverproces. Uiteindelijke levering boven verwachting snel. Onder de streep, een zeer positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

In alle opzichten zeer vakbekwaam

Klantvriendelijkheid en uitleg bij de moderne technieken heel goed!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en relatief snel geholpen

Betrof onderhoud van een zakelijke auto. De afspraak via een centraal nummer maken koste de nodige tijd maar uiteindelijk is alles prima en vlot geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prettige gesprekken. Wordt goed tijd voor je genomen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Super leuke uitleg gekregen over de KIA EV6 toen ik hem kwam halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf in Groningen!

goede aflevering, er goed de tijd voor nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aangenaame ontvangst en perfecte uitleg, top service!

Hoe je ontvangen en geholpen wilt worden, perfecte service, enorm tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Niemand geeft een **** Dealer had kunnen terugbellen of probleem verhopen was...geen enkele response . Zogenaamde premium merk. ..

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd correct en vriendelijk

Wederom goed en vriendelijk geholpen in het filiaal te Arnhem met de gebruikelijke service zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Onze auto gebracht voor een onderhoudsbeurt en wisseling van de banden. Leenfiets meegekregen. Na een paar uur worden we gebeld door Wensink dat de distributieriem vervangen moet worden. Een noodzakelijke maar prijzige klus. Omdat er geen ruimte op korte termijn is in de planning krijgen we kostenloos een mooie leenauto mee van Wensink. Na een aantal dagen krijgen we een telefoontje van Wensink dat onze auto gereed is. We leveren de leenauto weer in, en bij het wegrijden in onze eigen auto zien we dat de auto ook nog een stofzuigerbeurt heeft gekregen. Dank, Wensink, voor jullie topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima mensen, strakke communicatie en mooie producten en services.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon perfecte service!

De onderhoudsbeurt verliep geheel volgens verwachting en was precies volgens de planning op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
5

niet helemaal duidelijk en het gevoel gedwongen te zijn.

Heel veel gepraat, maar uiteindelijk niet heel duidelijk wat de auto betreft. De keuze hoe en welke service we moesten nemen was niet duidelijk en dwingend. Het servicepakket is mooi, maar zal niet geheel gebruikt worden bijvoorbeeld de auto is van 2021, dus apk keuring zal.niet nodig zijn. We waren op de hoogte gebracht dat het een ingevoerde Duitse auto is, maar we kregen er geen Nederlands Boekje bij, dat moesten we zelf maar opzoeken op internet. Dit is wel een aderlating, daar wij niet zo ervaren zijn in de Duitse taal. wij zouden het zeer op prijs stellen, alsnog een Nederlandse Handleiding te ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal perfekt

Er stond netjes een fiets klaar, uitgebreide onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd en auto mooi schoongemaakt afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte service

Bij aankomst bij de balie stonden een stuk of 5 medewerkers naar een man te kijken achter de eerste balie, er was blijkbaar een probleem, 1 man praten, de rest keek toe. Na een paar minuten zag een meneer mij staan en werd ik geholpen. Of mijn auto kenteken RV 945 V heeft, nee mijn auto heeft kenteken RX 945 X. Meneer kon het niet goed lezen, bril af, toch weer op, een hoop getuur. Geeft niet, alleen lastig voor meneer en er kunnen fouten door ontstaan. Mijn auto zou een onderhoudsbeurt krijgen, zou � 244.00 netto kosten als er verder niets hoefde te gebeuren. Duidelijk nagevraagd bij het maken van de afspraak. Netto, niet bruto. En het zou een uur tot 1.5 uur duren. Na een uur bleek dat er iets gebeuren moest, prima, wat moet dat moet. Om 12.30 uur gingen de medewerkers lunchen, ik zat er al ruim 2 uur en hoorde maar niets van de meneer die mij geholpen had. Iets voor 13.00 uur ging ik na het toilet en liep ik langs het zitje waar 2 vrouwelijke medewerkers en de meneer die mij hielp zaten te lunchen. Ik zag duidelijk aan de vrouwen dat ze verbaasd waren mij te zien. 3 minuten na 13.00 uur stond meneer ineens naast mijn met de autosleutel, de auto was klaar en ik kreeg de rekening thuis. Toen ik vroeg waarom het zo lang geduurd had lag dat aan de werkzaamheden die er gedaan waren en de monteurs waren gaan lunchen. Ik kreeg toch sterk de indruk dat de monteurs al voor het lunchen klaar waren maar dat meneer mij vergeten is of gewoon heeft laten wachten. Geen enkels excuus kon eraf, gewoon de monteurs de schuld geven. Betaal altijd direct mijn rekening maar dat kon ook niet, er was volgens meneer nog niet alles klaar??? zou de rekening gestuurd krijgen. Gevraagd wat het zou kosten, onduidelijk antwoord, bril op, bril af, ongeveer � 650.00, toch iets meer dan � 2.44. Bleek dat toch bruto te zijn, en natuurlijk moet ik de vervangingen aan de auto.betalen. Kreeg ook nog de onderhoudsgegevens van een andere auto mee. Voorgaande jaren was de service prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Apk uitgevoerd

Aangezien ik niet bij de keuring ben geweest is het moeilijk daarover te oordelen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Zoals je van een topdealer verwacht, gewoon top

Klantgericht, professioneel en deskundig van aanmelden tot en met ophalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vijf sterren dus uitstekend.

De door Wensink aanbevolen nieuwe banden, Michelins, tillen deze Focus naar een nog hoger niveau. Fantastische auto, fantastisch garagebedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goede gastvrije ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen en klantgerichte oplossing

Mooi coulant en vakkundig geholpen. Geen moeilijk gedoe

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en kundig

Auto gebracht voor een grote beurt waarna ik zelf netjes naar huis ben gebracht. Na uitgevoerde werkzaamheden auto weer netjes gewassen terug. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes

Keurig de inspectie uitgevoerd en als bonus nog gewassen ook

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.