Filters

10

Je komt in een warm bad bij het vriendelijke personeel in Lwd

je wordt vriendelijk ontvangen en het vakkundige personeel in de werkplaats PKW Lwd zorgt er voor dat de reparatie goed wordt uitgevoerd. er wordt altijd koffie aangeboden door de receptie. bij evt mankementen wordt goed uitgelegd wat er aan mankeert en wat het gaat kosten. kortom zeer tevreden !!

  • Aanbevelen? Ja
6

Defect niet gezien

Bij de omwisseling van de zomerwielen een trilling gemeld tijdens het rijden. Winterwielen erop en probleem was opgelost, geen trilling meer. Helaas bleek bij controle van de zomerwielen (elders laten uitvoeren) dat beide rechter wielen niet geheel recht meer waren en dat zeer waarschijnlijk de trilling heeft veroorzaakt. Die diagnose (en de oplossing) had ik van Wensink verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne service, alleen was de wijziging van afleverlocatie niet door gegeven.

Fijne communicatie, helaas was de wijziging van afleverlocatie niet door gegeven.. Voor de rest na een telefoontje is de auto netjes en goed afgeleverd! Alleen is de ruitenwisservloeistof niet gevuld...

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, aan alles gedacht.

Zie bovenstaande opmerking .

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ervaring met aandacht voor pro actieve communicatie als het anders loopt dan gewenst

Ik heb het aankooptraject als heel prettig ervaren. Verkoper Jaco Zoer speelt daar uiteraard een heel belangrijke rol in. Een persoonlijke en betrokken benadering met kennis van zaken. T.a.v. het feit dat de levering zeer zeer lang op zich liet wachten, had een veel meer proactieve benadering en communicatie verwacht. De levering heeft al met al bijna een jaar geduurd. Ik moest telkenmale zelf vragen naar de stand van zaken en dat had ook anders gekund vanuit Wensink. Met proactieve communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
8

De auto is weer oke dat is het voornaamste.

Al 4 jaar was er een probleem met de motor aansturing van de B180. De motor ging dan plots in de noodloop op de autoweg. Dat is ook verschillende keren gemeld bij onderhoud maar telkens weer niet hersteld. Na een lange vakantie rit van 4000 km was het niet meer verantwoord er me door te rijden. Er is toen op uitdrukkelijk verzoek van mij vooraf aan het onderhoud een proefrit gemaakt met de monteur aan het stuur. Gelukkig werd het toen helder wat het probleem was en is het alsnog hersteld. Nadien geen last meer gehad. Wel heb ik een klacht voor de telefonische bereikbaarheid van Wensink in Heerenveen. 3x gebeld met 9 minuten wachttijd. de derde keer ben ik maar naar Heerenveen gereden omdat het per telefoon niet opschoot allemaal. Alle medewerkers zijn in gesprek???

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik reed na het ophalen weg met wielbouten die 'hand' vast zaten ipv op moment.

Na jaren onderhoud in Uden te laten doen bij van den Akker voor het eerst (thuis) in Leeuwarden bij de mercedes garage. En dan moet je concluderen dat de wielbouten van 1 wiel enkel hand vast zaten en niet op moment. Ik snap dat dit mensen werk is en dat kan fout gaan, maar wat mij betreft is dit iets wat je in een process moet borgen. Al helemaal gezien de tarieven van de originele mercedes garage.

  • Aanbevelen? Nee
10

Komen afspraken na

Duidelijke communicatie. Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede communicatie. Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend .

klant vriendelijk , volgens afspraak auto klaar na wintercheck .

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend geholpen

is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Vriendelijke ontvangst , je wordt goed te woord gestaan en geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
9

professionele benadering en werkwijze

wordt zeer snel, accuraat en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Begon stroef, goed opgelost

Er ging wat gemail aan vooraf (Wensink contact center) m.b.t. wel/niet vervangend vervoer. Uiteindelijk door Ford Deventer zelf teruggebeld en vervangend vervoer werd 'gewoon' geregeld. Dus prima service !

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

netjes geholpen, goede communicatie, duidelijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Winterbanden vervangen: altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede technische service, zoals gewoonlijk en gewend.

Zakelijk gezien zou ik de rekening in het vervolg wat eerder sturen. APK en servicebeurt vond plaats in juni 2022, rekening ontvangen en zelfde dag betaald eind september 2022. Op tijd afrekenen hoort ook bij goede service en zakelijke afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima

Mooi opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Conform afspraak alles keurig geregeld, door de lange levertijden heb ik langer moeten wachten dan gepland, maar hierdoor alles super verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

tevreden met omgaan klant

  • Aanbevelen? Ja
3

buitengewoon slechte sales afdeling

Een auto kopen van 38K in een half uurtje tijd, geen kopje koffie aangeboden of wat dan ook. levering 2 weken later, op de dag van levering te laat, uitgesteld naar volgende dag. Volgende dag geleverd. Leuk hoor bloemetje met excuses maar als je vervolgens weer niet bereikbaar bent of ook maar reageert dan heeft dat weinig nut. Niemand bereikbaar , verkoper niet maar ook geen collega's. Nu nog aan het wachten op reactie mail mbt eigendomsbewijs. Betreft filiaal Almere

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.