Filters

8

Prima ontvangst, goede waqcht mogelijkheden

Onderdelen van MB erg duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Kon direct terecht om kapotte lampjes te vervangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Helderheid over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten.

Het contact met Wensink is inderdaad aangenaam en uiterst correct. Ik heb uitsluitend goede ervaringen met het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het hoord te zijn

Alles goed geregeld. Zoals je mag verwachten van Mercedes

  • Aanbevelen? Ja
10

Nou, super!

Tja, als je auto word opgehaald vanuit Lemmer voor een update bij Wensink in Emmeloord en de zelfde dag terug gebracht wordt, is dat wel een service, tot en met. Chapeau! Ruud Bulterman.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles in 1x goed

Het onderhoud en de storing en de wasstraat, top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

In de garage kan ik vertrouwen hebben en dat is bijzonder!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring en prima service

Goede ervaring en prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en vriendelijk geholpen

Vlot en vriendelijk geholpen, wagen werd na de service fris gewassen afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurgesteld

Grote rekening en niet alle aangegeven problemen verholpen. Belofte om teruggebeld te worden , wordt niet nagekomen, herhaaldelijk geprobeerd zelf contact met ze op te nemen , tot niet toe nog niet gelukt

  • Aanbevelen? Nee
6

Minder service dan gewend

1e afspraak fout gelopen. 2e afspraak kon geen tijd ophalen afspreken en geen gratis leenauto. Op de dag zelf wel ophaal tijd af kunnen spreken. Al met al moeilijk geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
6

Jammer van de tijd

Ivm het niet functioneren van Apple Car Play op mijn Vito VPS-69-S in combinatie met mijn telefoon heb ik een afspraak gemaakt. Voor de 2e keer heeft Audio 40 van mijn Vito een update gehad maar ACP werkt nog niet. Na wat googlen kom ik op het Mercedes forum en kom daar exact hetzelfde tegen wat er denk ik ook bij mij aan de hand is. De Iphone 12 of hoger werkt niet icm Audio 40 en er schijnt een oplossing te komen maar die is er nog lang niet. Tot die tijd is het voor Iphone 12 (of andere modellen Apple) niet mogelijk om ACP te gebruiken. Dit lijkt mij toch dat Mercedes Benz hier met een oplossing op korte termijn moet komen. Ik ben al met dit probleem bezig sinds april 2022.

  • Aanbevelen? Nee
8

Klantvriendelijke

Op een correcte, vriendelijke wijze wordt je benaderd

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals gewoonlijk en zoals het hoort: perfect mercedes waardig!

duidelijkheid, vriendelijk en prettig geholpen. wat wel jammer is: na elk bezoek een enquete krijgen terwijl we weten dat het prima is.

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk

Was zeer te spreken , echter is.mij �3,27 gefactureerd voor ruitenwisser vloeistof terwijl ik deze avond ervoor zelf heb bijgevuld. Vind uberhaupt dat men eerst mag vragen of deze gevuld mag worden . Aangezien deze nog vol zat en dus ook niet bijgevuld kan zien voel ik me dan ook in de zeik genomen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mercedes garantie bestaat niet

Bij een AMG kapotte nokkenas verstellers met nog geen 50.000 km en dan de volledige rekening moeten betalen

  • Aanbevelen? Nee
9

zie onder

Ben netjes en vriendelijk ontvangen door de receptionist. Op deze man moet je zuinig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

helemaal top

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed en prettig geholpen!

Door toeval hier terecht gekomen en complimenten voor het personeel. Hadden nog een vraag over een storing in de auto en kon meteen gemaakt worden. Ook heel erg blij verrast dat we de auto na ophalen schoon mee kregen ( auto gewassen )

  • Aanbevelen? Ja
10

professionele behandeling

ik ben prima behandeld

  • Aanbevelen? Nee
9

Gewoon recht op het doel..het doel is resultaatgericht!

Nieuwe KIANIRO Het was een zeer prettige ervaring om de meer dan uitstekende inzet en motivatie vanuit de verkoper mee te maken. Dat maakte ook echt het verschil.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort bij dit merk

De gesprekken vinden plaats op basis van onderling respect

  • Aanbevelen? Ja
10

prima begeleiding bij de aankoop.

Positief. Goed contact met Jacob. Hij hield ons goed op de hoogte van de vorderingen. Ook het stukje nazorg was prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

n.v.t.

N.V.T.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.