Filters

1

Schaamteloos slecht

Bij mijn 1e beurt in Lelystad in 2023 bijna 2 uur zitten wachten totdat ze aan mijn auto begonnen, ze waren mij vergeten. Maar geen excuses oid dus waarschijnlijk de normaalste zaak bij Wensink In februari dit jaar toch maar weer naar Wensink Lelystad gebeld voor om een afspraak te maken voor een beurt en het monteren van een linker-armsteun voor in de bestuurderstoel. Na heel enige tijd en veel bellen kreeg ik de prijs voor de armsteun (�120), het was even zoeken omdat het niet alledaags is dat iemand dit vraagt. Heb ik alle begrip voor. Maar ik had nog steeds geen prijsopgave gehad qua montagekosten voor de armsteun. Uiteindelijk na een paar weken/kleine maand volgens mij kreeg ik een telefoontje van de werkplaats. Was allemaal weer moeilijk, nog nooit iemand gehad die dat vroeg maar hij ging het even navragen aan zijn collega. Terwijl hij dat vraagt vergeet hij de telefoon op mute te zetten dus ik hoor het gesprek tussen de 2 heren. Die gokken maar wat en die komen met een prijsopgave van 2 uur montagekosten voor de armsteun. Dus 2x�160 ex btw + de armsteun �120 ex Dus totaal �440 ex. Als het nu echt 2 uur werk zou zijn dan valt er nog over na te denken. Maar inmiddels was ik er al achter gekomen dat het hele werk nog geen 30 min duurt. En dan heb ik het als "leek" gewoon bij mij voor de deur gedaan met een punttang, schroevendraaier en doppensetje van de Action. Dus waarop is die 2 uur gebaseerd?! Vervolgens laat ik wel mijn beurt bij Lelystad doen en komt er iemand naar mij toe om te vertellen dat jullie geen remblokken en brandstoffilter in huis hebben?! Of ik over 2 weken maar even terug wil komen voor de rest. Hoe kan je geen onderdelen in huis hebben als er een afspraak ingepland staat jullie zijn dealer, dan heb je dat toch in huis?? Dus weer een halve dag vrij moeten plannen omdat jullie je spullen niet in orde hebben. P.S. De monteur was overigens alleraardigst niets ten nadele van hem. Mvg J.Schotel 0643031222

  • Aanbevelen? Nee
9

Aardige mensen

2e hands auto gekoch.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

5 keer een nieuwe afleverdatum gehad en nog steeds geen bakwagen gezien. En dan blijkt hij weer schade te hebben dus weer drie dagen later met het afleveren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en goede afspraken gemaakt, uitleg goed niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Top verkoper

Top afspraken en geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

Zoals afgesproken

Auto gebracht voor APK. Toen de auto klaar was vertelde de medewerker dat ik moest betalen. Vreemd zei ik, volgens mij heb ik een abonnement waar APK is inbegrepen. De medewerker ging dit uitzoeken en vertelde dat ik inderdaad de APK niet hoefde te betalen. Vreemd, is dit niet in de administratie duidelijk? Tevens viel mij op dat de auto niet was gewassen, ik ben gewend dat de auto altijd wordt gewassen na een bezoek aan de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super en snel geholpen!

Goed. Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en attent

Zeer vriendelijke en fijn meedenkend personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Erg vriendelijk, kreeg geen gevoel dat ze perse iets moesten verkopen door middel van verkoop praatjes. Voelde me op mijn gemak en ben goed geholpen, alles werd geregeld. Echt top service!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

service is goed, auto valt iets tegen.( geen opberg ruimte in kofferbak!!! achter klep gaat minder omhoog als voor heen , beeldschermen direct smerig ivm vingerafdrukken, verzonken deurklinken zijn onhandig, sensoren te gevoelig en moet elke weer uit gezet worden. geen brilhouder meer aanwezig. geen mogelijkheid om een geheugenkaart te installeren.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima goed

Prima geholpen door verkoper en serviceadviseur. Vriendelijke en bekwame medewerkers. Auto tip top afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

In algemene zin een goede ervaring. Een minpuntje.

Prima contact met de verkoper. Zakelijk en to the point. Ik reed al jaren een bepaald merk en was daar liever gebleven, totdat de verkoper , nadat ik hem zei wat het budget was, daar direct 10.000,- overheen probeerde te gaan. Ik haak dan snel af. (OK, mijn beroep is inkoper) Bij Wensink geen stereotypisch autoverkoop-gedrag. Er wordt goed geluisterd. Wel een klein minpuntje: De navigatie zou ge-update zijn, maar ik kreeg direct waarschuwingen op het scherm dat het een verouderde versie betrof. Met wat online handleidingen is het zelf ook te doen, maar het was netter geweest als er een ge-update versie in zat.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

netjes geholpen, ondanks dat mijn afspraak niet geregistreerd stond. Beurt en diverse delen vervangen, prima advies.

  • Aanbevelen? Nee
5

Bij een een afspraak maken verschrikkelijk

Bij de afspraak maken verschrikkelijk, deze gemaakt aan de balie. Ongeinteresseerd, niet vriendelijk, bijna onbeschoft. Bij ophalen tegenover gesteld, wel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldige service en contact

Vanaf eerste moment een zeer plezierig contact met Stijn. Zeer hulpvaardig. Komt keurig gemaakte bel afspraken na. Regelt de administratie perfect, ook collega was goed geinformeerd. Perfect dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige service, kwalitatief top auto

Zeer vriendelijk geholpen in bij Mercedes in Harderwijk. Rustig, niet opdringend, precies zoals ik dat graag zie. Ik heb tot nu toe ca. 30 auto's gehad, waarvan de laatste 20 jaar alleen de (top) premium versies van de modellen die ik had. Gek genoeg zat daar nooit een Mercedes bij. Nu met de EQE zie ik wel dat ik wat gemist heb; wat er in zit is van topkwaliteit, robuust en luxe straalt ervan af. Enig smetje in het geheel is dat er iets 'basics' als een dodenhoek sensor in de buitenspiegels mist. Het is alweer lang geleden dat ik een auto heb gehad waar dit niet in zat. Bij de EQE was mijn aanname dat dit er gewoon bij zat. Omdat de naamgeving bij iedere merk weer anders is voor deze functie, ging ik ervan uit dat die er wel in zat. Hierbij ben ik wat op dwaalspoor gezet door de 360 graden camerasysteem wat erin zit, dus ik dacht dat dit een moderne uitvoering was van hetzelfde. Tijdens mijn korte proefrit niet echt op gelet, wat mij betreft iets basics als een claxon, die test ik dan niet bewust. Pas na koop miste ik dit, en na check bij de verkoper bleek dit inderdaad niet in te zitten. Had ik dit geweten was dit zeker een no-go geweest en was ik voor een andere EQE gegaan waar het wel in zat. Maar, zeker ook mijn fout, dus neem ik Mercedes niets kwalijk. Auto is netjes opgeleverd, binnen en buiten heel netjes. Onderkant van de auto lijkt die niet schoongemaakt, getuige opgedroogde gras wat vastgehaakt zit aan onderkant. Voor de rest, wat een geweldige auto! Niets op aan te merken, wat er in zit werkt top. Ook complimenten aan de verkopers bij Harderwijk, vriendelijk, flexibel, denken mee. Beter kon niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne geholpen, vlot en invoelend

Versleten accu snel vervangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima verlopen terugroepactie

Duidelijk van te voren aangegeven wachttijd. Kopje koffie. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Eerste keer bij ford wensink tot op heden prima

Goed geholpen tot op heden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen.

Op nette en vriendelijke wijze geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Iets slordiger dan verwacht

Het begon al met proefrit, hiervoor kwam ik en was de accu leeg ( was ook erg krap dag met aanvraag maar oke) proefrit in zelfde model gedaan, vervolgens een week of 2 later nogmaals een proefrit gedaan met alles afronden van aankoop dit ging prima en zonder problemen. Vervolgens bij aflevering, was de accu weer op , en is er terplekke in de showroom een nieuw accu geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, klantvriendelijk & meedenkend

Wordt altijd netjes geholpen bij aanschaf van nieuwe wagens en gebreken van oudere wagens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Goed geholpen bij de zoektocht naar een nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.