Filters

2

Te lang wachten

Ik zou de auto brengen zoals afgesproken om 13.00 uur de auto zou klaar zijn in 1 uur. Omdat het 1 uur zou duren zou ik wachten. Het duurde ruim 2 uur, toen bleek de monteur aan de koffie te zitten en moest ik wachten dat de auto nog gestofzuigd zou worden. Hier heb ik voor bedankt en heeft de receptionist de auto voor mij opgehaald. Het was mijn vrij dag en deze heb ik deels bij wensink door moeten brengen. Nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Redelijk

APK

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de professionele wijze waarop wij hier werden geadviseerd!

Blij weer terug te zijn bij Kia!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Ik kwam bij Wensink Heerenveen binnenlopen in de showroom en kwam uit bij een aantal mensen dat achter hun bureau erg druk bezig was met van alles behalve de klant. Ik heb toen eerst de showroom bekeken en na zo'n 10 minuten gevraagd waar ik moest wezen voor mijn afspraak voor een proefrit. Ik werd toen in contact gebracht met Onno Rienks. Vanaf dat moment verliep alles naar wens. Uiterst correct en warme manier van communiceren. Onno beschikt over zeer goede verkoopkennis en kennis van zijn producten. Luistert goed en anticipeert op wat de klant wenst. Ik was telkens meteen overtuigd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Op een ding na meer dan prima

Klant vriendelijk, auto netjes afgeleverd. Hele goede service. Hiervoor een dikke 10. Hoe het is gekomen weet ik niet maar de dop van de koelvloeistof was niet dichtgedraaid. Bij thuiskomst vloog de vloeistof er uit. Bijna 2 liter bijgevuld. Jammer van dit voorval. Verder geen aanmerkingen. Iedereen Klant gericht en vriendelijk. Coulance reparatie geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geregeld

Netjes vtv overlegd/geadviseerd tav extra vervangende onderdelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gebruikelijk correct afgewikkeld.

Onder het genot van een kopje koffie is de zomercheck uitgevoerd en kon ik hierna met een gerust hard weer de weg op.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Zeer vriendelijk geholpen Alles netjes en vakkundig uitgelegd. Gastvrij, kregen lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Marc Iliario heeft ons het hele proces ontzettend fijn begeleid en ons goed op de hoogte gehouden we zijn ontzettend blij met onze Ford focus ST line X Grote complimenten omtrent de aflevering ontzettend leuk gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service en contact

al jarenlang ervaar ik een goede betrokkenheid en aandacht van zowel het baliepersoneel als ook van de de monteurs die met de auto bezig zijn. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
7

wel goed maar?

De uitleg van deze toch ingewikkelde auto laat te wensen over. Dat was jammer. Meer tijd voor vrij maken om uitleg te geven. Groet H.Reijnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aflevering!

Dank zij uw verkoper Bas Cremer een top behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
9

Binnen de voorspelde tijd klaar

Geen bijzonder bezoek: APK_keuring en verlenging van het SCM-certificaat (alarm).

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd uitstekend

Auto mooi gewassen en uitgezogen, dan stap je altijd weer lekker in je auto. Top gedaan weer, hulde voor de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvaller

Voor een gerennomeerd bedrijf als wensink heb ik een minder goede ervaring gehad. Onze nieuw gekochte camper moest zijn eerst beurt hebben, en hiervoor een afspraak gemaakt bij Wensink Heerenveen. Op de afspraak gekomen kreeg ik na 45 min wachten de mededeling dat ze na onderzoek van 45 min nu wisten wat er aan de camper moest gebeuren. Raar, want het was vooraf al bekend dat servicebeurt A moest gebeuren. Daarna nog 2 uur gewacht tot alles klaar was. Van servicebeurt A had ik vooraf gezien op de website dat deze ongeveer �300,- zou gaan kosten. Maar toen ik de rekening kreeg, schrok ik me een hoedje, deze was niet � 300,- , maar � 946,- Op de factuur stond een extra post van � 450,- voor het verversen van de automaatbak. Een erg hoog bedrag voor enkel het verversen van 5 litef olie. Ik heb hier over gebeld, en heb uit coulance wat extra korting gekregen, maar het zit me niet lekker, want ik lees op internet dat de automaatbak om de 100.000 km moet worden ververst. Mijn kmstand staat op slechts 13.000 Kortom, niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee
10

Ben prima geholpen

Uitval airco, al twee keer, nieuwe en zwaardere accu gemonteerd, nu hopen dat het euvel is opgelost. Ford moet dit met software update van de computer oplossen vind ik. De waarden zijn veel te kritisch afgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Te duur een auto gekocht, na 3 maanden van ellende willen inruilen en dan nog maar de helft aan euro s terug krijgen. We noemen dit oplichting.

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg goed

Ben erg goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet welkom.

Van af het moment dat we binnen kwamen tot we weer weggingen een zeer onwelkom gevoel gehad. de medewerker aan de balie had amper tijd voor ons (althans dit gevoel werd geschept). al met al wederom een nare ervaring. Over de reparatie geen slecht woord dit is super gedaan en toen we eindelijk terecht konden is het ook snel gerepareerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed, vriendelijke mensen

Zeer goed, Alles wordt keurig uitgelegd. Goede koffie Goede uitleg over alle opties die er op auto zitten

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles soepel en snel verlopen.

Vriendelijke ontvangst en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd vriendelijk personeel en vakkundige adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen door Maurits van de Wal

Samen een goede overwogen keus gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
3

achteraf waardeloos

ik koop een Mercedes, vraag aan de verkoper of de auto apple car play heeft. Het antwoord is ja. In de praktijk mag je nadat je de auto betaald hebt en opgehaald hebt nog een kleine 900 euro neertellen om hiervan gebruik te kunnen maken. deze werkwijze voldoet in mijn ogen niet meer aan de standaard van vandaag. en ik zal dan ook echt aan niemand adviseren een Mercedes te kopen. Tevens wordt ik hier nu elke kilometer mee geconfronteerd, want ik ga uiteraard niet mee werken aan dit systeem. Ik rij gelukkig een kleine 100.000 kilometer per jaar dus over anderhalf jaar ben ik weer toe aan de volgende auto. wordt het een Mercedes, ik schat de kans zeer klein in

  • Aanbevelen? Nee
10

Dik tevreden.

Zeer snelle afhandeling, snelle levertijd , ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en goed geholpen door jullie verkoper Bouke Sieperda. Heb al super fijne eerste kilometers ervaren!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.