Filters

8

Aardige mensen en we zijn goed geholpen

Mooie zaak en we zijn prima geholpen daar,alleen 1 dingetje namelijk:in juni 2024 een ford puma gekocht van 2 jaar oud die in maart 2024 door de vorige eigenaar volgens de papieren nog een onderhoudsbeurt had gehad. Volgens dezelfde papieren is daarna geen onderhoud meer geweest,ik snap best dat je na 3 maanden en 2000km niet weer alles gaat doen,maar waarom dan 895 euro voor afleverings pakket waar oa bij staat onderhoudsbeurt. Voor de rest zijn we heel blij met onze auto en rijd hij fantastisch en kregen we een mooi bedrag voor onze inruil en de verkoper nam ruim de tijd om ons deskundig te woord te staan.

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstelling over het voortraject, ter plekke goed geholpen

Ik werd benaderd voor een onderhoudsbeurt, afspraak gemaakt en dan word ik 1 dag van te voren gebeld dat het onderhoud nog niet plaats hoeft te vinden. Dat is teleurstellend en zeer vreemd. Ter plekke toch een vakantiecheck laten uitvoeren en dit is goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Wordt als klant behandeld. Auto netjes afgeleverd

Vriendelijke verkoper Michael, geeft je alle ruimte om je eigen beslissing te nemen. Eerlijk verhaal over de inruil. Kreeg gewoon 2 jaar garantie. Auto netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige mensen bij garage Wensink in Arnhem!

Ben prima geholpen in mijn zoektocht naar een electrische auto. en ook fijn dat deze snel leverbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klant vriendelijkheid op en top.

Klant vriendelijkheid op en top. Heb alleen geen oplossing gekregen voor het feit dat apple-carplay niet meer werkt sinds mijn nieuwe telefoon iphone 15pro (wat zeer onhandig is, gezien ik deze elke dag nodig heb voor mijn werk). Heb verschillende andere auto's gereden (ook oudere) waar het prima werkt. Mij werd verteld dat dit een software probleem is, dus ben verbaasd dat Mercedes dit niet kan oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat is deze Ford dealer na de overname achteruit gegaan

Bij Wensink lees ik mobiliteit is onze passie� en als officiele dealer staan wij dagelijks voor u klaar� Telefonisch een afspraak maken is wachten doorverbonden worden en weer wachten dus maar even langsgaan om een afspraak te maken voor een grote beurt en APK. Dan horen dat je pas over 5 tot 6 weken aan de beurt bent.. Waar vroeger de APK bij een beurt gratis was omdat de handelingen van de APK toch al bij de beurt gedaan worden nu krijg je daar een rekening voor. Na afrekenen van �720,87 ga ik uitkijken naar een andere Ford garage, die wel dagelijks voor mij klaar staat, voor mij mijn (volgende) Ford

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Top ontvangst, alle medewerkers kan je aanspreken als je een vraag hebt waar gelijk op gereageerd word met een duidelijk antwoord. Fijne en ontspannen omgeving, goed luisterend en adviserend. in een woord top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, goede communicatie, zeer prettige overdracht.

Ruim een week geleden had ik en mijn vrouw een afspraak met Erik Movsesian voor de overdracht van onze nieuwe Kia Niro. Na een hartelijk ontvangst en wat administratieve handelingen mochten wij de auto onthullen en in ontvangst nemen, vervolgens een uitgebreide uitleg gekregen. Bedankt voor de service en heldere communicatie, het was een prettige belevenis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Komen keurig hun afspraken na

Als er ontwikkelingen zijn word je keurig gebeld en op de hoogte gehouden. Ze hebben de tijd voor je en een lekker kopje koffie. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Personeel is deskundig, vriendelijk en klant gericht

De onderhoudsbeurt van de auto verliep voorspoedig, ruilauto stond klaar, fijn dat terzake kundige monteurs klaar staan om de onderhoudsbeurt uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Nadat ik mijn auto voor onderhoud gebracht had bleek er op de rit naar huis een losse slang te zitten. Nadat ik gebeld had kon ik de volgende ochtend gelijk terecht en was het binnen 20 minuten opgelost. Zeer goed en fijn geholpen door het personeel daar. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
7

keurig

netjes

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

fijn en laagdrempelig

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen afspraak, toch een rekening

Ik heb geen afspraak gemaakt voor een werkplaatsbezoek, maar ontvang toch een rekening voor een onderdeel die ik nooit ontvangen heb, om een probleem op te lossen wat niet meer bestaat.

  • Aanbevelen? Nee
3

Beetje dubbele ervaring.

Verkoper is een aardige kerel en heeft zijn best gedaan. Daarintegen is niet alles wat was afgesproken klaar met de aflevering en dat vind ik dan weer teleurstellend mede omdat ik recent een zeer slechte ervaring heb gehad bij de aanschaf van een andere auto bij een ander autobedrijf zit de angst er bij mij nog steeds in en dan helpt het niet als bij dit filiaal ook niet alles volgens afspraak loopt en communicatie ook niet echt denderend was. De ontbrekende stukken worden komende week inorde gemaakt en daar vertrouw ik dan maar weer op in de hoop op een goede afloop! De auto zou tijdens de onderhoudsbeurt gelijk updates krijgen, zowel het motormanagement als ook het infotainment systeem,maar helaas toen ik onderweg naar huis was en de navigatie aan deed kreeg ik direct de melding dat het systeem verouderd is en een update moet krijgen,conclusie er zijn dus geen updates verricht en moet ik er zelf weer achteraan en tijd in gaan steken,jammer! Morgen zal ik de auto even rustig nakijken in de hoop dat alles verders conform is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Deskundig en vriendelijk

De aanloop was wat ingewikkeld: een afspraak maken vergt enige mate van geduld en toen ik er was, was de vervangende auto niet aanwezig. Gelukkig maakte het vervolg dat allemaal goed. Vakkundig en prettig ben ik geholpen en een onduidelijkheid over de rekening snel en soepel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig Gevoel

Een geweldig gevoel van schoonheid gepaard met betrouwbare dienstverlening. Vriendelijkheid en Deskundigheid staan vast bij Mercedes Wensink

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer een top bezoek.

Vriendelijk ontvangen door Kelly. Goede vervangende auto en de reparatie was eerder klaar als verwacht. Prima garage!

  • Aanbevelen? Ja
9

Meedenkende en creatieve hulp

We zijn zeer goed door Tjeerd geholpen en heeft ons een grotere stap laten maken dan we in gedachte hadden. Zeer tevreden over alle hulp en aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super blij met de aankoop van mij auto. Rijd heerlijk, ligt mooi strak op de weg

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Het was onze eerste ervaring met Wensink en het ging heel soepel. We konden snel terecht voor een beurt voor onze Kuga. Ik kon een leenfiets (elektrisch) meekrijgen om op mijn werk te komen. Tussentijds werd ik netjes gebeld over stand van zaken en bijzonderheden. Al met al een hele fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen oplossing en dan nog ontzettend duur

Kom voor een service beurt en storing waarmee ik al langs geweest was dus waar de garage van op de hoogte is. Zou aan de accu liggen dus op aanraden accu vervangen. Lag niet aan de accu en om 12 uur werd ik al gebeld dat er geen tijd meer voor de storing was dus zit er nog in. Gevraagd naar navigatie update of hij dan echt weer up to date is. Ja dat was zo. Nou niet dus. Minimaal 5 jaar oud, zelfs de a6 naar a7 verandering bij joure stond er nog niet in. Dan de manier waar inplannen op gaat.... Ben echt een mercedes fan en onderhoud mag ook wel iets kosten maar op deze manier..... Sorry wil niet negatief zijn maar kan het niet mooier maken dan dat het is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Zeer goed en perfect geholpen door de verkoper . Ivo rabeling , Hij kwam zelfs uit Doetinchem om hem afteleveren . Ruim de tijd genomen om alles uit te leggen van de kuga . Is onze 3e auto bij wensink elst . Met groet J.Blankestein

  • Aanbevelen? Ja
6

Vaak terugkomen

Over de reparaties geen klachten maar ik vond het wel vervelend dat ik voor alle reparaties een nieuwe afspraak moest inplannen. Ik woon niet in Zwolle en dat werpt wel een drempel op om nog een keer mijn auto te brengen

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.