Filters

10

Uitstekend!

Vriendelijke medewerkers die ondanks de krappe bezetting ivm vakantie s in staat zijn mij het gevoel te geven dat de klant koning is!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Ik bracht de auto vroeg, hij zou om 17:00 klaar zijn, ik zij dat ik hem eerder nodig had! Toen werd het 15:00 . Ik ok de leenfiets naar huis, na een uurtje weer terug gefietst want ge garage belde dat de auto al klaar was! Top!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldige service door personen die weten waarover ze praten.

De verkoper en diegene die de auto afleverde (Peter Mik)weten precies waarover ze spraken. hoewel ik al jaren lang mercedes rij was de uitleg bij de nieuwe auto zeer help vol en was hem niets te veel zelf toen mijn vrouw hem belde nam hij de tijd totdat zij tevreden was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Na meerdere Ford dealers gebeld te hebben over een storing (oranje lampje) en te horen dat ik pas over 4-9 weken langs kon komen, was ik hier dezelfde dag nog welkom voor een analyse. En tot mijn grote verrassing en opluchting werd het defect direct verholpen en kan ik over een paar weken met een gerust hart op vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne afhandeling van garantie werkzaamheden

Duidelijke communicatie en vlotte afhandeling, als zeer prettig ervaren zoals altijd gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wensink heeft alles eraan gedaan om onze auto op tijd gefixt te krijgen!

Door motorpech gestrand op dag 4 van onze vakantie (van 2 weken). We wilden onze 14 jaar oude Benz nog niet kwijt en als het even kon ook weer mee nemen naar huis aan het eind van de vakantie. Er was behoorlijk wat zoekwerk nodig om de oorzaak van de storing op te sporen. Doordat Wensink ons goed op de hoogte heeft gehouden konden we onze vakantie redelijk ontspannen afmaken en het is zelfs gelukt met de Benz terug te rijden naar huis (van Assen naar Maastricht) :).

  • Aanbevelen? Ja
4

Gaat. Slordig

In eens mijn contract afgelopen . Geen bericht van gehad. Moest nu onderhoud kosten zelf betalen. Terwijl ik wel een half jaar betaald heb Slechte zaak

  • Aanbevelen? Nee
6

Kosten onduidelijk

Goed ontvangen, snelle service, maar iedere keer toch onduidelijk wat de kosten zijn. Misschien voor een bedrijf minder spannend, maar voor een particulier toch aardig lastig! Misschien komt het ook dat wij onze EQV prive rijden en we bij de afdeling bedrijfsbussen afgehandeld worden. Wat meer transparantie en openheid daarin zou wel heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter: adequaat zorgvuldig en vriendelijk!

Afspraak duidelijk; er werd tijdens de beurt gevraagd of ik akkoord ging met een extra geconstateerde reparatie en dat alles heel vriendelijk. En ik geniet ervan dat ik de auto gewassen en gezogen terug krijg!

  • Aanbevelen? Ja
6

Precies zoals verwacht

Goed ontvangen. Koffie stond klaar. Auto was snel gerepareerd. Daarna was storing weg

  • Aanbevelen? Ja
9

Heldere communicatie en doen wat ze zeggen.

Correcte manier van communiceren en voor zover ik kan beoordelen de onderhoudsbeurt goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen op afspraak en op tijd

Ik ben alleen voor de apk geweest.Netjes geholpen en op tijd. Ik zou er op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Vriendelijk en uiterst deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Service als vanouds

Snelle afspraak, deskundig en klantgericht geholpen aan de balie en controlebeurt volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

APK .

Vlot geholpen, en niet geschrokken van de rekening ;-).

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Na problemen met de snelheid van de C max, is de oorzaak snel gevonden, snel en vakkundig gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

klantgericht

ben keurig geinformeerd voor extra kosten zoals ruitenwisser en voorbanden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Service was goed alleen ik had o.n.g. Zes weken geleden deze afspraak gemaakt toen ik op de afgesproken datum kwam wist men niet zeker of men het uploaden van de navigatie kon uitvoeren wat ik nogal gek vindt Toen ik in de middag gebeld werd was de upgrad niet uitgevoerd Door de inzet van een balie medewerker. Kon het alsnog Waarvoor mijn Dana met al een beetje jammer

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Contact met Wensink komt zijn afspraken niet na met de werkplaatsbezoek in Groningen Afspraak om 8 uur tot 12.30 uur Stuur je om 12.25 uur een mail of de auto klaar is, dan zien we in de Mercedes app dat ze er toen nog mee moesten beginnen. Dan wordt de auto opgehaald 's middags en dan rij je weg en na 3km. Wordt op de dashboard aangegeven oliepeil verlagen. Wij hebben een foto daarvan gemaakt, daar zat ongeveer meer dan 1 liter olie teveel in. Dit is schadelijk voor de motor. De gevolgen zijn dan ook geheel voor Wensink. De volgende dag reed ik even achteruit en daarna wou vooruit en toen wou mijn auto niet meer, doordat hij geen motorvermogen meer had. Dat hierop wil ik graag een antwoord per mail. Dit is ook bekend in Groningen en daarop hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel geholpen

Hartelijk bedank

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet zo best.

De werktijd was 2,5 keer zo lang als van tevoren was aangegeven. Het betrof het inlezen van de tweede sleutel; hiervan was duidelijk afgesproken dat dit door Wensink betaald zou worden want bij de aankoop van de auto zat geen reservesleutel. Toch hebben wij hier een factuur van gekregen; zelfs drie keer! Terwijl na de eerste factuur contact hebben opgenomen en er inderdaad bevestigd werd dat de factuur onterecht verzonden was. We hebben ook drie keer contact moeten opnemen voordat het met de reservesleutel geregeld was. Wij verwachten dat Wensink met klanten, die voor meer dan � 50.000 besteden (en trouwens met alle klanten) toch heel wat klantvriendelijker omgaan. Wensink als bedrijf: een keer maar NOOIT MEER!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Werd zeer vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Drie weken na aankoop van onze C max wilde deze niet meer in de achteruit. Omdat het een garantieklus was wilde men de auto graag in Doetinchem hebben wat begrijpelijk is. Nu wonen wij in Friesland en met de pechhulp ging dit niet lukken. Na contact met de servicemanager en de nodige telefoontjes de auto zelf maar gebracht en een leenauto meegekregen, zonder kosten, en later ook weer opgehaald. Problemen zijn prima verholpen, om de auto er te krijgen had denk ik wel wat anders gekund.

  • Aanbevelen? Ja
7

Wel netjes maar steeds miscommunicatie

Had afspraak gemaakt en weer keurig verzet ivm onverwachte vakantie. Meegedacht omdat het druk was in garages voor de vakanties naar de garage gegaan zodat ze op mijn eerdere afspraak weer iemand anders konden inplannen .Wel zo netjes dacht ik. Maar werd gebeld paar dagen na de eerste VERZETTE afspraak dat ik niet was komen opdagen.Was ik toch beetje in teleurgesteld. Ook 2 jaar geleden wou ik bandenwissel doen waren banden weg. Kortom geen 5 sterren voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.