Filters

1

Onvriendelijk

Ik ben door de ANWB einde middag naar de garage gesleept. Medewerker ANWB constateerde “ Bobine” stuk. Volgens de verzekering heb ik dan recht op vervangend vervoer. Er was geen vervangend vervoer voor mij en ze konden mij ook niet thuis brengen. De medewerker ANWB heeft mij thuisgebracht Deze kende ook goed de regels, medewerker Wensink gaf aan dat de ANWB voor vervangend vervoer moest zorgen maar dit was niet waar zei hij. Zou de volgende ochtend horen over hoe of wat. Moet zeggen… auto was snel gemaakt, maar wat was ermee?? Volgende ochtend belde een zeer onvriendelijk dame op dat ik de auto kon halen, hoe dan? zei ik. Ik heb geen vervoer, nou zei ze… dat is toch niet mijn probleem?? Ik zei…dat is wel jullie probleem ik zou ff een andere auto krijgen dan kon ik bij jullie komen. Ze konden mij niet ophalen maar na een diepe zucht van de medewerkster vertelde ze mij dat ze de auto zouden komen brengen. Wist niet wanneer…. ik gaf aan dat dat niet erg was. De factuur zou op de passagierstoel liggen. Ik zei, wij hebben nog garantie, oké zei ze dan vindt u deze niet. Circa 20 minuten erna lagen de sleutels in de brievenbus. Niemand gezien geen idee wat er met de auto was. Ik vond het allemaal heel naar en raar gegaan. Wensink is beslist niet mijn garage. Groet Wilma Jans-Vros

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Enthousiaste overdracht van onze nieuwe auto.

Het was een enthousiaste overdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
9

Gewoon goed

Goed overleg/communicatie naar de klant toe, meedenken met wat de klant wil/nodig is voor de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
7

Ruim voldoende

Alles vriendelijk en netjes geregeld. We kochten een nieuwe PUMA ST line automaat. Jammer dat er niet direct Fabriek af All Season banden opgezet konden worden (18 inch) ;-(.... en via Wensink was dit mega duur, dus hebben dit elders laten doen. We zijn vriendelijk behandeld, moesten wel een paar keer zelf contact opnemen terwijl er gezegd werd dat we terug gebeld zouden worden. Bij het ophalen van de nieuwe auto kon er jammer genoeg bij jullie geen bloemetje of aardigheidje meer vanaf........het is niet niks he....een nieuwe auto kunnen kopen! Het gaat om het gebaar! Dat voelde zo LEEG aan.... jammer....Laat dat aardigheidje terugkomen! (TIP)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
6

Slechte communicatie

Tot mijn grote verbazing zag ik toen ik de factuur per mail kreeg dat er iets berekend was dat onder garantie valt , auto was daar al 2 dagen voor heen geweest. Het probleem van het updaten is trouwens nog steeds niet opgelost, want deze stond er nog steeds in. Werkplaats balie meneer zei : als hij in december er nog in staat , moet u maar weer bellen ! Het probleem zit er dan al 8 maanden in , dit is toch niet A-merk(Mercedes) waardig .

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
5

De auto is goed behandeld, maar ik heb het zelf onpersoonlijk ervaren.

De auto heb ik om 09.30 uur bij de balie aangemeld en sleutels overhandigd. Afspraak om 10.30 uur. Had fiets gereserveerd en is mij toen aangeboden. Na een kop koffie ben ik op de fiets vertrokken. Om 13.30 uur was ik terug bij de garage. Om 14.00 uur werd ik gebeld voor eventuele vervangingen. Was deels akkoord. Om 15.30 uur heb ik buiten een ommetje gemaakt en zag ineens mijn auto op het terrein staan. Toen ben ik naar binnen gegaan en heb gevraagd of de auto klaar was. Na info bij de monteur was het antwoord bevestigend en sorry meneer. Hoe lang heb ik daar gewacht voor niets. Had dus afspraak om 10.30 uur. Ook batterij in sleutel vervangen, had ik zelf maand geleden gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Drachten
10

Prettige ervaring

Ik werd direct geholpen Dat was snel en vakkundig door het personeel achter de balie Het was snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
9

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
8

Zeer goede service.

Zeer goede ervaring/service zowel bij de receptie als op de werkplaats

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
9

Aangenaam

Alles goed geregeld, vriendelijke mensen, goed overleg omtrent wat er gaat gebeuren. zelfs meerdere keren gebeld met de melding dat de onderdelen later binnen kwamen of dit een bezwaar zou zijn. We zijn met deze service dik tevreden, zelfs de auto is gewassen en uitgezogen. En ja een rekening krijg je overal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
7

Uitstekende service!

Prima service!. Met een extra kanttekening voor de afdeling sales, (geweldige service) Peter Rodenboog, dit zijn medewerkers waar je een volgende keer voor terug komt voor een nieuwe Mercedes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
5

Service is erg tegen gevallen

Ik rijd al ruim 35 jaar Mercedes met volle tevredenheid maar de laatste service aan mijn auto is niet Mercedes waardig, Jammer. Communicatie is slecht, voorbeeld; het is dom om een klant te vertellen dat je door ziekte verzuim van monteurs de auto waarschijnlijk de afgesproken dag niet kunt repareren, de afspraak was al ruim een maand gemaakt nadien heeft de auto 2,5 week in de garage gestaan. Als je te weinig monteurs hebt kun je de klant ook bellen om de afspraak te verzetten. de storing aan mijn auto was de melding vermogen gereduceerd en de max. snelheid was 85 km/uur. bij onderzoek vindt de monteur beschadiging aan kabel (waarschijnlijk Marter) deze gerepareerd maar storing was nog niet opgelost na 2,5 week blijkt een software instelling in het display de oorzaak te zijn (hulp bij inparkeren en beginnende bestuurder waren actief.) En als laatste, op het zelfde moment dat mijn personen auto EQE bij Wensink personen auto's staat bracht ik mijn Hymer camper op Mercedes Sprinter basis naar Wensink bedrijfswagens waar ik het verhaal vertel over de Marter en mijn auto. 1 dag later belt iemand van Wensink of het wenselijk is er een Marter verjager te plaatsen ik zeg ja goed idee doen. nu blijkt dat deze wel in de camper is geplaatst (chapeau) maar bij navraag niet in de EQE waar het probleem juist plaats vond. Dit kon wel gedaan worden moet dan wel weer 30 km van Oss naar Nijmegen gaan terwijl de auto er al 2,5 week heeft gestaan echt een gemiste kans voor de personen afdeling. Mijn gezin bezit 7 Mercedes-en GLE, EQE, CLA, enz. waarvan er 1 binnenkort vervangen moet worden. Ik ben niet boos en heb best begrip voor bepaalde situaties die je niet in de hand hebt maar laat het dan weten, communiceer, soms is het vervelend maar er is altijd wel begrip voor een knellende situatie. Hopende op verbetering met vriendelijke groet, Jim Duivestein

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

Aangenaam.

Aardige ontvangst door Johan en prima correcte afhandeling door hem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
10

Vak werk.!

Dealer is altijd de beste.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
8

goed

Het is deze keer perfect verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

Alles conform afspraak

Goed overleg en oplossing van een schadeprobleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Fijne ontvangst en vriendelijke mensen!

Erg fijn geholpen door vakbekwame mensen, erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Drachten
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
9

zeer goede ervaring

goede ontvangst en goede ervaring met de mensen aan de balie. Verder zeer goed onderhoud van mijn auto. Ik kom reeds 7 jaren bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

Prima!

Goed vriendelijk en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
10

Snel en goed geholpen

Beide dimlichten voor waren defect. Nieuwe lampen geplaatst en dat was gratis

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Snelle afspraak en klaar terwijl u wacht

Snel een afspraak en klaar terwijl u wacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
8

Prima

Mijn auto heeft de beurt weer gehad. Ik haalde hem alleen wel op met een pit in mijn raam hierdoor kan ik meteen weer door naar carglas

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Zeer prettige ervaring.

Ik ben bij Ford almere gekomen voor een nieuwe auto. Ford ranger. Ik ben daar ontvangen en verder door de procedures geholpen door natasha. Wat voor mij een zeer prettige ervaring was. Luisterend oor en goede feedback. Bedankt natasha, het was fijn zakendien met jou!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Goed

goede service en aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.