Filters

10

snel en correct geholpen

ik kwam slechts voor het vervangen van een koplamp, maar binnen 20 minuten was alles geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne medewerkers in Leeuwarden

Ik werd prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Een goede en vriendelijke team, Op tijd klaar zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn en prettig geholpen.

Fijn en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact en gastvrij

Lange levertijd. Regelmatig contact, Goed op de hoogte gehouden van status. Tips, Voor mij was aflever instructie voldoende. Denk voor sommigen wat mager, zoveel mogelijkheden in nieuwe autos. Na meer dan een jaar wachten op een auto zou het sieren om bv een Mercedes parfum kado te doen als een mooi gebaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende ervaring met personeel.

Mijn auto had een servicebeurt nodig. Tevens had ik een fiets gereserveerd om weer naar huis te kunnen komen. De elektrische fiets stond al op mij te wachten. Nadat ik was weggefietst constateerde ik al snel dat de accu leeg was. Uiteindelijk ben ik goed thuisgekomen. Even een boodschap gedaan in winkelcentrum en bij terugkeer bij de fiets bleek ik een lekke band te hebben. Toen mijn auto klaar was heb ik de garage gebeld met de mededeling dat de fietsband lek was. Ik ben netjes opgehaald door een medewerker en hij bracht mij met fiets weer terug bij de garage. Uitstekende service. Behalve dan die lege accu.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Van verkoop tot aflevering goede service. Punt van aandacht is de centrale e-mail en telefoonafhandeling. Tbv opvragen nieuwe kenteken werd mijn mail niet beantwoord en vervolgens moest ik nog twee maal bellen voordat ik het nieuwe kentekennummer doorkreeg. Maar verder niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer goed geholpen,niets was teveel. Voor ons de eerste dat we kennis maakte met de vestiging in Nijmegen. Onze eerste wagen in private Lease. Het feit dat we de wagen bestelde bij Wensink Nijmegen,en dat we zelf uit Eindhoven komen zegt genoeg. We hadden meteen een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
6

vindt jammer betalen sleutel

hoi we kwamen even voor nieuw batterijtje in sleutel .en duurde lang voor dat we aan de beurt waren .van voorjaar een ander er in gedaan bij jullie nu was die al weer leeg .en vorige keer vroeg ik wat kost dat zei iemand nee dat is servise en nu moesten we betalen ..vrd gr van Rijt

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Goed, geholpen en klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Mooi nieuw pand op een goede locatie. Het is alleen jammer dat er geen showroom aanwezig is waar de modellen in staan uitgestald.

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet tevreden

Zoals gezegd, niet tevreden. Begon met de mededeling, dat de gevraagde vervangende auto niet aanwezig was. Dit zou een Vito geweest zijn; werd uiteindelijk een Toyota Corolla. Al eens eerder aangegeven, dat ik graag bij onderhoud van mijn eigen auto, een representatieve personenauto als vervangende auto wil. De volgende dag bemerkte ik bij het starten van de auto, dat de display van de auto nog steeds aangeeft dat de onderhoudsbeurt B5 uitgevoerd dient te worden. Dan begin ik te twijfelen of de beurt wel echt uitgevoerd is??? Dit is ronduit slecht! Als dit het niveau blijft bij Wensink Drachten, dan denk ik dat ik maar es op zoek moet naar een andere dealer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastische service en flexibiliteit

Snelle reacties, duidelijkheid over voortgang en bij onverwachte extra werkzaamheden was een leenauto goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

Dik tevreden

Na 41 jaar trouwe klant te zijn, verwacht ik ook niet anders.

  • Aanbevelen? Ja
6

goed , maar jammer

Service is goed , maar erg jammer dat Ford bij Wensink weg gaat Ik merk het nu al, geen nieuwe auto's in de showroom, en het duidelijk te merken dat Ford niet op de 1e plaatst staat het duurt veel te lang, voor een goede oplossing

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettig bedrijf met vriendelijk personeel.

Al meer dan 50 jaar kom ik in jullie Ford-garage. Daardoor ken ik een aantal werknemers ook persoonlijk. Goede vakmensen en prettig in de omvang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact

Goed op de hoogte gehouden van de status bandenwissel en netjes ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

meer dan goed als vanouds.

geen op of aanmerking weer prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle vakkundige afhandeling storing

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prim

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Zeer klantvriendelijk Alles perfect op tijd En natuurlijk uitstekende vakmanschap

  • Aanbevelen? Ja
8

Is wel eens beter geweest

Geen vriendelijk ontvangst. Niet zoals anders op de hoogte gesteld dat de beurt klaar was. Bij terugkomst gemeld dat achterlicht van leenfiets niet werk. Hier werd laconiek op gereageerd. Auto zag er wel weer piekfijn uit!

  • Aanbevelen? Ja
9

goed geregeld

Goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Ontvangst bij receptie was zeer goed. Vriendelijk, snel geholpen. Verbeterpunten: Parkeergelegenheid bij de vestiging was minimaal en in de vervangende auto was gerookt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Schandalig

Ten eerste, we hebben de bus (nog) niet. Is nog maar de vraag wanneer we de bus krijgen. De verzekering voor de nieuwe bus die wij dus niet hebben is wel per 1 september 2022 ingegaan. Hoe dan?? De huidige bus die ingeruild zal worden, is zomaar uit de verzekering gehaald. Mag helemaal niet, die rijdt nog gewoon. De desbetreffende persoon die de verkoop van de Vito begeleid komt niet deskundig over, weet niet hoe het zit met de lease en de verzekering die hij zou regelen. Wat betreft de radio's die in onze Vito bussen zitten, die doen het niet. Bij een van de bussen al meer dan een anderhalf jaar niet. Hebben ze dan helemaal geen radio's die het doen?? Het is een Mercedes!!. De verkoper van Emmen en Hoogeveen geeft aan, dat er een gekocht kan worden?? Hoort een radio het niet gewoon te doen bij een nieuwe Vito?? Al meerdere malen langs geweest om te resetten, er is beloofd dat er een nieuwe radio in komt, maar wanneer dan? Hij is ook aan een nieuwe Vito toe, maar we weten oprecht niet of we dat bij jullie gaan bestellen. Zou wel ernstig zijn. We hebben in het verleden al meerdere bussen via Wensink geleased. We worden aan het lijntje gehouden en totaal niet serieus genomen. Het is schandalig!! Het enige wat goed is, is de werkplaats in Emmen. Deskundige mensen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.