Filters

10

Keurig en snel geholpen

Vriendelijk ontvangen (mijn 1ste keer voor onderhoud bij Wensink Ford Apeldoorn). Reparatie aan auto snel verholpen. Dank en tot een volgende keer. Groet Rob van Schaik

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Geholpen door vriendelijke mensen,bij terugroepactie voor vervangen van airbags. Tevens Apk geregeld. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen en geinformeerd over het mbux systeem.

Netjes geholpen en geinformeerd over het mbux systeem.

  • Aanbevelen? Ja
1

erg slechte service

eerste afspraak waren ze vergeten waardoor ik opnieuw terug moest. en verder hebben ze niet gedaan wat ze moesten doen

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend geholpen....lekkere koffie

Uitstekend geholpen..

  • Aanbevelen? Ja
8

auto rijdt goed

Goede begeleiding in het aankoopproces door Jeroen. Maar wat een afknapper, dat in zo'n mooie auto de elektrische spiegelinklapfunctie ontbreekt. Graag hadden wij ook een klein afsluitbaar vakje voor muntjes ed voorin gezien.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet klantvriendelijk, onprofessioneel en niet betrokken

Auto gekocht bij Van Mossel, bij de koop afgesproken dat er een beurt gedaan zou worden en tevens reparatie airco bij Wensink Apeldoorn (dealer). Uit historie bleek dat de auto daar eerder in onderhoud was geweest. Vanwege capaciteitsproblemen bij Wensink (zomervakantie en ziekte) kon alleen de onderhoudsbeurt gedaan worden. Wij konden daarna een nieuwe afspraak maken voor reparatie van de airco. We hadden zelf 2 punten aangegeven die nog gerepareerd moesten worden. Toen we de auto wilden ophalen bleek dat er alleen een diagnose was gesteld en dat er onderdelen besteld moesten worden die uit Duitsland moesten komen. Tevens bleek dat onze 2 punten niet gedaan waren. Toen moesten we weer een 3e afspraak maken om die onderdelen er alsnog in te zetten. Wat blijkt, ook na de derde afspraak, konden ze de storing niet verhelpen. En onze 2 extra punten werden pas op het laatst bij het ophalen van de auto voldaan. Kortom; er moest een 4e afspraak gemaakt worden om testen uit te voeren, die gegevens zouden leveren die opgestuurd moesten worden naar Duitsland. Tot slot de 5e afspraak, inmiddels 3 maanden later, voor uiteindelijke reparatie. De auto zou daar dan 3 dagen moeten blijven om alles af te handelen. Uiteindelijk op de 3e dag van Wensink vernomen dat, zoals Perry vertelde, het brein van de auto een storing gaf op een onderdeel die de auto eigenlijk helemaal niet had. Op dat moment konden wij Mercedes niet meer serieus nemen. Uiteindelijk heeft Van Mossel (opdrachtgever) besloten bij Wensink weg te halen en deze naar Van Mossel Mercedes in Rotterdam te transporteren. Daar hadden ze binnen een uur de storing gediagnostiseerd. Wat we hier mee willen aangeven dat wij enorm teleurgesteld zijn in de kennis van zaken, behulpzaamheid van de betrokken medewerker en betrokkenheid Van Wensink als organisatie naar ons als eigenaar van de auto. Onze auto is er zeker niet beter van geworden; 3 dagen stationair draaien, niet opgeladen en testen en knooien.

  • Aanbevelen? Nee
5

heeft lang geduurd

Op dinsdag 8 nov. om 08.00 uur de auto gebracht en op vrijdag 11 nov. was de auto klaar. Het ging om een service beurt en APK. Dat duurde dus nog wel lang. Daarnaast was de telefonische bereikbaarheid slecht te noemen. Ik heb 3 maal gebeld om te vragen wanneer de auto kon worden opgehaald en iedere keer werd ik in "de wacht" gezet en duurde het lange tijd voordat ik te woord werd gestaan. Slecht is ook dat je steeds wordt doorverbonden naar e werkplaats en dan weer moet wachten. Dit was ik niet gewend bij Wensink ! Vandaar deze reactie !

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben fijn geholpen. Top Service van Perry Evenboer.

Voor mijn gevoel is mijn auto volledig bekeken en nagelopen. Vervolgens Ben ik netjes gebeld door Perry en is er goed overleg geweest en heb ik advies gekregen en vervolgens is mijn auto netjes gemaakt. sommige werkzaamheden ga ik wel zelf doen omdat het overdreven duur is. Ik vind het niet erg extra te betalen bij de dealer. In onze sportschool zitten 20 eigenaren van autogarages die mijn Mercedes voor veel minder geld willen maken. Toch kies ik ervoor naar de dealer te gaan. Maar bijvoorbeeld 89 euro voor ruitenwissers gaat zelfs mij te ver (gewoon vriendelijke feedback)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk geholpen

Goede timing en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
9

top

goed en adequaat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

hierbij mijn dank voor het vinden en de weer in mijn auto gelegde, reeds lang geleden zoek geraakte ring. Een absolute verrassing. Bedankt!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

ik vind wensink een zeer goede auto zaak.

ik heb een zeer goede ervaring met wensink.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

betrokkenheid,advies...kortom,goede service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk geholpen

Ik mis de showroom

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles naar tevredenheid verlo0

  • Aanbevelen? Ja
8

Afhandeling van de bandenwissel was goed

Ontvangst was prima, wachttijd goed en klantvriendelijkheid prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en behulpzaam

Voornamelijk contact gehad met de Hr Tjeerd. Dat liep bijzonder vriendelijk en op alle vragen werd snel antwoord gegeven. Een bijzonder positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen en ook nog snel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Bandenwissel conform afspraak uitgevoerd

Ontvangst met een kopje koffie of thee, alles prima op tijd geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk en correct behandeld

Zoals boven vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechter kan niet!

Slechter kan niet. De klant doet er niet toe bij wensink. Liegen lukt daarentegen wel goed!

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden over de service van Kia

De "gratis" pitstops worden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wat mij enigszins verbaasd is dat ik - nu mijn auto ouder dan 7 jaar is - ik geen tijdige oproepen voor de pitstops, checkups etc meer krijg via email. Desgevraagd schijn ik dat zelf een beetje in de gaten te moeten houden... Althans, zo kwam het bij mij over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en meedenkend!

Heb een prachtige auto gekocht met behulp van Ralph, top gozer! Hij heeft mij heel goed geholpen van A t/m Z. Heel erg bedankt nogmaals! In de toekomst zal ik zeker opnieuw zaken doen met Ralph en Wensink MCD.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.