Filters

6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk van de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service van het merk met de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook een van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak na gekomen alles volgens afspraak

Positief en informeel

  • Aanbevelen? Ja
1

Erg slechte service

Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt omdat ik de afspraak planner op de website niet begrijp. Ik kom aan bij de dealer, afspraak is niet in het systeem gezet, vergeten. Gelukkig kon het nog wel dezelfde dag. Ik heb de auto weer opgehaald aan het einde van de dag. Ik was in de veronderstelling dat ik geen rekening zou krijgen. Dit was het eerste onderhoud en bij verkoop van de auto is mij toegezegd dat het eerste onderhoud gratis zou zijn. Vervolgens krijg ik wel een rekening, deze afspraak was ook vergeten. Daarna heb ik een aantal keer moeten bellen om de rekening te laten crediteren. Ik heb een aantal terugbel verzoeken achtergelaten waar weinig op werd uitgedaan, ik moest er zelf achteraan. Al met al een erg slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettige ervaring

Goede service en ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, duidelijke communicatie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaren

Goed geholpen met goeie service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Persoonlijke benadering. Telefonisch overleg over de werkzaamheden. Auto door wasstraat, ook vanbinnen gereinigd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

They done good job on my Merc!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, adequate service en afhandeling

Geweldig, adequate service en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service !!

Goede service ,alles goed geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

vlotte afwerking en de koffie is lekker

  • Aanbevelen? Ja
6

Gemengd

Bij de werkplaatswas de service correct en vriendelijk. Moest wel drie keer naar de garage voor een klein onderdeel dat later kwam dan gedacht. Had een telefoontje wel op prijs gesteld. Maar ben verder prima geholpen. Het maken van een afspraak vond ik onnodig ingewikkeld en bureaucratisch. Had het gevoel te maken te hebben met iemand die niet wist hoe het werkte en zich hield aan het een of andere protocol. Over een terugroepactie werd ingewikkeld gedaan. Verder leek de chat eerst veelbelovend en klantgericht na gedane belofte om er op terug te komen niets mee gehoord. Bij de werkplaats werd zonder problemen ook de actie uit de terugroepactie opgelost. Dat liep dan weer keurig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Net als voorheen Martens top.bedrijf

Vanaf het aannemen van de auto, en het weer klaar zijn, was allemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd uitstekend

Zoals boven vermeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettig

Er is wel iets veranderd sinds het Wensink is geworden, maar de service is eigenlijk gelijk gebleven. Het enige wat ik mis zijn de vertrouwde gezichten, maar dat was waarschijnlijk ook zo geweest als het Martens was gebleven en deze medewerkers weg waren gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Relaxed en vriendelijk.

Beleefde personen en goede afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie auto en vriendelijke aflevering

Auto is keurig afgeleverd. Gereden kilometers waren 30.000 in plaats van de opgegeven 12.000 maar daarvoor gratis onderhoud voor twee jaar aangeboden gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, goede professionele ontvangst.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

De medewerkers lopen alleen maar te telefoneren, terwijl er diverse klanten aan de balie staan. Daarna lopen ze naar de garage en telefoneren verder, terwijl ze de klanten laten staan

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.