Filters

1

Wensink, helemaal NIET aangenaam.

Zo slecht heb ik het in mijn leven nog niet meegemaakt. Totale NON communicatie, een kapotte auto waarmee je weggestuurd wordt, zou zogenaamd gewoon mee verder gereden kunnen worden, na het weekend terug en dan constateren dat er voor � 7500,- schade aan de motor is (terwijl er niet verder mee gereden is)... Niemand is bereikbaar voor commentaar. Wij hebben als familie een 60 jaar lange relatie met Mercedes-Benz Arnhem, maar na deze ervaring zullen wij hier NOOIT meer terugkomen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klantenservice mercedes onwaardig

Ze krijgen het niet voor elkaar om een terugroepactie af te melden bij het rdw. Je krijgt te horen dat hun werk er op zit en dat je het zelf maar uit moet zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
2

Wachten en niet terugbellen 3 x

Bellen naar werkplaats voor afspraak storing wachten 30 minuten aan telefoon en 3x terugbelverzoek. Maar geen reactie. H-135-SZ

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijk!

Meest oneerlijke verkopers waar ik ooit met te maken heb gehad. Nadat ik ontdekte dat ze een wagen foutief hadden geadverteerd, (4motion die er geen was) hebben ze me in een financiele klem gelegd om hem toch te moeten kopen. Correct, eens een contract getekend zijn er juridische regels om dit te ontbinden, maar een beetje correctheid aan de dag leggen, staat niemand mis!! Als ik een raad mag geven: blijf er ver van weg, want ze schieten je zo in de rug!

  • Aanbevelen? Nee
1

Bij wensink een auto gekocht.

Bij wensink een auto gekocht. Nooit meer wat een **********. Motor blijkt opgevoerd en geeft nu allemaal storingsmeldingen. Onderhoud waarvan ze zeiden dat was uitgevoerd bleek ook niet uitgevoerd. Contact gehad met de directie en CEO en geven alles ruiterlijk toe maar financieel vergoeden ho maar. Een gewaarschuwd consument telt voor 2 koop bij Wensink niks als je geen miskoop wil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wat een warm welkom.

We zitten op een Roompot report in Borger blokkeren plotseling de achterklep en zijdeur van onze Mb V Klasse het was Zondag dus dan kun je even niets , Maandag ochtend vroeg gebeld en Wensink Emmen Werkplaats bedrijfswagens hebben ons ontvangen en de auto gerepareerd het euvel was misschien simpel voor de vakman maar voor je klaar staan en direct de reparatie uitvoeren ( zekering vervangen het calibreren en smeren van de deuren ) en door een super vriendelijke monteur en receptioniste , en dat voor de prijs van 0 euro service van de zaak werd er gezegd , waar maak je dit nog mee . Zeer groot compliment voor de service van deze onderneming. Mvg Jac Groot

  • Aanbevelen? Ja
1

Houden zich niet aan afspraken.

Afgesproken om op zeer korte termijn een proefrit te maken. Eerst al met een smoes opgebeld omdat iemand een uurtje eerder kwam kijken, voor mijn gevoel om de prijs op te drijven, maar Wensink gaf aan dat ze me juist graag de kans wilden geven om de proefrit te maken aangezien ik als eerste had gereageerd. Een dag later (proefrit zou twee dagen later zijn) werd ik weer gebeld: ze hadden hem al aan een ander verkocht. Ze hadden nog wel een kleinere en duurdere auto staan, misschien dat ik daar nog wel interesse in had. Kortom: een typisch autobedrijf, waar geen enkele ethiek te lokaliseren valt. Verwacht als u hier komt niet dat men zich aan mondelinge afspraken houdt!

  • Aanbevelen? Nee
8

Verkoper Frank de Wagt heeft zijn best gedaan om tor een succesvolle deal te komen.

Klantvriendelijk, maakt waar wat hij beloofd, en zelfs nog een beetje meer.Het was onze eerste ervaring met Wensink.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Heb hoofd- en hulpaccu laten vervangen wegens leeftijd en afnemende prestaties. Wensink heeft op eigen initiatief het subframe van mijn E-klasse gecontroleerd en geconstateerd dat vervanging noodzakelijk was i.v.m. roestschade, maar dat het een coulance regeling betrof, zonder kosten. Het wachten is nu op het nieuwe subframe, wat helaas wel even kan duren. Ik vind dit eigen initiatief zeer prijzenswaardig en geef Wensink Apeldoorn een dikke 10 !

  • Aanbevelen? Ja
2

onbetrouwbaar

Begin jaren 2000 een keer zaken gedaan met Wensink Meppel. Toen een goede ervaring. Aanleiding om het dit keer 02/2023 opnieuw te proberen. Mooie occasion Estate W 205 in de aanbieding. Samen met verkoper Frank van der Wagt telefonisch tot overeenstemming gekomen over mogelijke aankoop en inruil van mijn huidige W 204. Overleg tot een juiste inruil verliep moeizaam. Van 1e moment tot uiteindelijk bod verschilde zelfs < � 4.000. ! Afspraak gemaakt voor een bezoek naar Meppel vanuit Vlissingen voor fysiek overleg op di. 21.02.2023/ 13,30 u. Juist vanmiddag 20.02 bericht van Van der Wagt dat zijn collega de auto heeft verkocht en een bezoek en afspraak daardoor zinloos is. Alle voorbereidingen en telefonische afspraak zinloos. Men kon de auto kennelijk verkopen zonder inruil o.i.d. Ik baal ontzettend van zo'n onbetrouwbare afspraak. Zal zeker nooit meer een nieuwe- of occasion kopen bij Wensink Meppel. Er zijn betere Mercedes garages en wel betrouwbaar !!! Mijn advies niet vertrouwen op kennelijk onbetrouwbare afspraken. Mijn beoordeling: slecht !

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van een fantastische Ford kuga Vignale Verkoper Marcel heeft ons uitstekend geholpen met het vinden van onze droom auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Een echte Mercedes ervaring!

Bij Wensink kreeg ik een warm welkom, door leuke mensen die echt kenners zijn. De ervaring was erg leuk, zeker omdat dit mijn eerste Mercedes was. Super! Ook na de aankoop, kon ik hier altijd terecht voor mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig en vriendelijk !

op zoek naar een nieuwe auto!! we liepen bij wensink binnen en voelde al gelijk dat het goed zat. we werden zeer vriendelijk benaderd en zijn ook zeer goed geholpen door Dylan! Hij heeft ook echt de tijd genomen en ook met ons mee gedacht en geluisterd naar onze wensen. Zeer goede adviezen en het was ook nog is gezellig nou beter kan toch niet! Al onze vragen werden beantwoord en alles netjes geregeld van a tot z. We zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto. Dylan super bedankt ! En de volgende auto wordt ook weer bij jullie . Groetjes fam van oostveen

  • Aanbevelen? Ja
4

auto voldoet aan de wensen

Auto werd netjes afgeleverd, maar de service valt beetje tegen. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen om in contact te komen voor een lekkage. Dit zal verholpen moeten zijn, maar helaas blijft de kofferbak lekken. Daarnaast lag het bekleding los in de kofferbak en ben alle knopjes kwijt om de kleed vast te maken. Weer gebeld en ik zal terug gebeld worden, maar helaas weer geen reactie. Ik heb ook nog een vraag open staan over de service contract en ook hier heb ik geen reactie gehad.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service

Persoonlijke behandeling door de verkoper

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correcte en soepele inwijding van de nwe auto

Er werd rustig de tijd genomen voor de onthulling van de auto om daarna uitgebreid instructie te krijgen over de vele bedienings opties

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
4

tevreden over de monteurs, zeer ontevreden over klantenservice en bereikbaarheid

Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
4

tevreden over de monteurs, zeer ontevreden over klantenservice en bereikbaarheid

Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
6

net aan voldoende

Ik vond de verkoper nog wat onervaren en ook in de afhandeling van de verkoop kan beter. Wel een aanbeveling, maar wel met tips

  • Aanbevelen? Ja
6

goede auto gekocht

Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.