Filters

10

Als zeer prettig ervaren , prima geholpen en afgehandeld

Prima Persoonlijke hulp en afwikkeling !! Je bent er geen nummer Fijn gevoel aan over gehouden Oude auto er ingeruild op een nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettige ervaring

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan Wensink Leeuwarden na aankoop van een gebruikte auto aldaar. De verkoper neemt de tijd, zal niets overhaasten of opdringen. Ik ben 2 keer voor een proefrit langgewenst voor dezelfde auto, en dat is ook totaal geen probleem. Keurig te woord gestaan, tevens werken er mensen met kennis van zaken, in de verkoop en de werkplaats. Ook een goed en marktconform aanbod gehad voor mijn inruil auto. De aflevering was prima, de auto netjes in orde, en er was alle tijd voor de uitleg van de auto. Hele fijne ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
7

Aflevering auto prima verzorgd en afgewikkeld

Aflevergesprek en uitleg goed verlopen. Auto zag er ook keurig en netjes uit. Dus wij waren tevreden. Minpuntje wel dat de kilometerstand van de auto aangaf ca. 39.000 km en op "mijn wensink" stond een kilometerstand van ca. 142.000 km. Was toch een beetje een domper omdat bij mij gelijk de alarmbellen mbt kilometer****** gingen rinkelen en het enige dagen duurde voordat uitgezocht was waardoor er zoveel verschil inzat. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed +

Goede ontvangst, informatie en aflevering. Inruilprijs oude auto viel tegen; hiervoor eigen adres gezocht. Eerste kilometers van mooie Puma zijn veelbelovend. Vooral hoge instap, wegligging en souplesse van (de wat brommende) motor vallen op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen.

Zeer vriendelijk en vakkundig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goeie ontvangst. trage afwikkeling

Ontvangst was goed, mooie showroom aardige mensen. Ik werd naar mn werk gebracht met mijn eigen auto waarbij de Mercedes employee de stoeprand raakte met mijn velg. Er lijkt geen schade te zijn maar toch. Ik had graag een proactieve opvolging hierop gehad. Ik moet een reparatie aan mijn bestuurdersstoel hebben en hoor niets meer!!! Heel matig, was bij Tesla (.....) beter....

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service en uitleg

Er is de tijd genomen me een en ander duidelijk toe te lichten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en vriendelijk personeel

Keurig geholpen en vriendelijk ontvangst in de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan ik had verwacht

Behalve dat het mankement is verholpen kreeg ik de auto schoon terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top medewerkers.

Super ontvangen en goed geholpen zowel als meegedacht door de medewerkers. Vriendelijk en aangenaam ;).

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

De ontvangst en de gesprekken bij Wensink in Groningen waren bijzonder prettig. Geen snelle jongens� maar wat oudere ervaren mensen die het in zich hebben om op een bijzonder aangename wijze je een auto te verkopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Worden altijd zeer goed behandeld door Adem. Zeer klantvriendelijk en heel duidelijk in zijn uitleg. Hij staat ook altijd voor je klaar als je vragen hebt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede ervaring twijfel bij een bijgeluidje

Zie boven zoals altijd fijne auto maar er zit grens een bijgeluidje

  • Aanbevelen? Ja
10

dik in orde als vanouds

krantje - koffie - fruit

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Vriendelijke en vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede ontvangst, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Lekkere auto. Zeer compleet. Komt ver op een acculading

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Prima ervaring Goed ontvangen Goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Heb auto gekocht bij wensink in Arnhem heb in juli gekregen van af aug ben al mee bezig dat probleem op worden gelost maar moet overal achteraan bellen ze maken afspraken om auto op te halen en ze komen gewoon niet hun afspreken naar dus al 2 auto bij wensink Arnhem waar helmaal mis mee gaat en ze nemen je niet echt serieus ja als je boos word wel maar dan is bij mij al te laat dit was de laatste auto die daar gekocht heb slecht heel slecht robbie

  • Aanbevelen? Nee
2

Nooit meer een Wensink

Ik heb mijn KIA nieuw aangeschaft bij Wensink Almere maar door de slechte service en de nog slechtere communicatie (beter gezegd geen communicatie) ben ik daar weggegaan en naar een andere KIA dealer overgestapt. Ik dacht dat het alleen aan het filiaal in Almere lag maar het is dus een wijd verspreid probleem bij Wensink. Na zeer moeizame communicatie met de heer A. Groenink van Wensink te Meppel afgesproken dat we op zaterdag een KIA Picanto zouden komen omruilen, hij zou zelf niet aanwezig zijn maar zijn collega Frank zou alles met plezier afhandelen. Daar aangekomen wist Frank van niks? Hij dacht dat we 110 km hadden gereden om alleen de auto te bekijken, dus 220 km heen en terug! Hij wou ons eerst niet helpen maar kwam daar gelukkig op terug. Toen moest ineens de auto opnieuw getaxeerd worden terwijl we met Dhr. Groenink allang een overeenkomst hadden. Al met al na ruim 2 uur konden we met de Picanto weer terug! Ik zag toen in de showroom een Mercedes A klasse staan met weinig km en heb ( via autoscout of gaspedaal) in het weekend meteen alle info doorgestuurd en een offerte aangevraagd ook naar de mail van Dhr. A. Groenink maar 0 reactie. Eindelijk 3 dagen later vraagt Dhr. Groenink dan om foto s die ik allang had verstuurd maar stuur ze nogmaals en vervolgens hoor ik weer niks meer. Dan zie ik ineens dat de auto niet meer op internet staat???? Weer een mail gestuurd of de auto soms verkocht was maar geen reactie. Dan wordt ik een week later gebeld dat de auto verkocht is????????????? Wat een waardeloos bedrijf en een superslechte communicatie. Dus nooit meer Wensink!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte communicatie

Na jaren (40 jaar) trouw Mercedes rijden stappen wij over na een ander merk, wij hebben zijn zeer ontevreden over de service en informatie van Mercedes. Wij hebben in 2021 2 sprinters besteld waarbij de levertijd veel langer was dan aangegeven maar zeker ook de informatie hierover was zeer slecht (wij moesten bijvoorbeeld zelf aangegeven dat de 2 bussen al klaar stonden in Heijen). Wederom hebben wij in 2022 2 sprinters besteld (aangegeven dat de communicatie beter moest zijn) deze zouden in maart 2023 geleverd worden, begin april bel ik zelf maar weer op wanneer ze geleverd worden? Na het verstrijken van een aantal dagen krijg ik te horen dat de bussen zijn verplaatst naar oktober omdat het niet een gebruikelijke kleur is (waardeloos). En wederom moet ik weer bellen wanneer ze nu eindelijk geleverd gaan worden, 31 november krijg ik een mail dat ze binnen zijn (ik neem aan dat er van de fabriek ook een leverdatum wordt gegeven). Wij worden totaal niet op de hoogte gehouden van de status van de bussen, elke keer moet ik zelf bellen (nu staan ze ook al weken klaar om naar de inrichter gebracht te worden)?

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer plezierig en vakkundig,accuraat

Ik zit nog in het voortraject dwz a.s maandag 27 november 2023 auto ophalen,Kia Sorento, alles doorgesproken op een afstand van ruim 200 km,bij vragen ; goede reacties,foto,s uitgewisseld van mijn huidige Sportage GT PLUS LINE1.6, plezierige telefoon gesprekken gehad want tja ,ruim 200 km ,dan rijdt je niet ff langs. Fijn om te horen dat we dezelfde geloofs achtergrond hebben van huis uit ,maakt toch verschil in positieve zin, niet dat dit het zakelijke deel tekort doet, edoch. Ik zie uitnaar 27 november 2023.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik wordt niet serieus genomen

Al drie keer heb ik de ervaring met Wensink in Drachten dat mijn klacht betreffende de auto niet serieus wordt genomen, waardoor ik dan voor een tweede keer en soms derde keer terug moet naar de garage. De eerste keer was met de USB poort die het niet goed dee. telkens weer werd mij verteld dat het aan het snoer lag of dat ik het misschien niet goed deed. Later bleek de USB poort wel degelijk defect te zijn. Gisteren ging ik met de auto langs de garage omdat de bandenspanning van de voorband ineens erg laag was. Ik kom voor mijn werk bij werkplaatsen, dus ik had het vermoeden dat er een schroef oid in de band zou zitten. Ze zeiden mij er naar te kijken. Ligt aan de gevoelige sensoren werd mij gezegd, we hebben er lucht bij gedaan. Vanmorgen wilde ik weg om te gaan werken en was de band leeg. Door de pechhulp is er een schroef van 4 cm uit de van gehaald. Voor mij de laatste keer dat ik naar deze vestiging ga.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettig contact

Inruilwaarde Hyundai naar tevredenheid. Nissan Quasqai Occasion bevalt prima. Nog geen ervaring met onderhoud bij Wensink

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.