Filters

10

Alles prima geregeld bij Wensink Apeldoorn

Zeer goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
10

kwaliteit en service komen samen

Met goede adviezen en het bespreken van de mogelijkheden waren wij na de proefrit helemaal overtuigd. De tijd die Romian met geduld aan ons heeft besteed geeft een goed gevoel en daardoor hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
8

Naar behoren geholpen

Eerste bezoek is naar tevredenheid verlopen . Ik zou na het maken van de service-afspraak voor de garage deze per mail bevestigd zien. Krijg wel een reminder en dat is prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Goede ervaringen

Goede service, en bij vragen goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

zeer klantvriendelijk!

Ik ken de servicemanager(s) al enige tijd en mijn ervaring is dat het áltijd fantastisch geregeld is. Vanaf het maken van een afspraak tot plannen en uitvoering is echt top geregeld. Vervangend vervoer is ook altijd goed geregeld en geeft mij nu weer inspiratie voor het bestellen van mijn nieuwe auto. Complimenten voor Mercedes-Benz service vestiging Assen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
10

Zo snel geholpen!

Een vervelend probleem met het niet opengaan van het laadklepje van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Top

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Goed

Prima geholpen met de terug roep actie van Ford

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

TOP!

Echt een top garage waar ze klanten hoog in het vaandel hebben en het vak nog begrijpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
9

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker

Ondanks de vakantie periode, redelijk snel en vakkundig geholpen. De receptie medewerker is oprecht vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Perfekt, alle lof!

Prima ontvangst in een prachtig pand. Ook de behandeling aan de Benz was perfekt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
10

Top en gesmeerd geregeld.

Betrof een terugroepactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
8

Prima service.

Soms wat lastig een afspraak te maken. Meerdere personen bij de receptie, zodat het al dan niet telefonisch contact wat stroef loopt. Werkzaamheden uitstekend uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
8

Algemeen goed

Snelle service, snel plek, goede communicatie. 2 kleine dingetjes. 1. Geen notitie gemaakt in onderhoudsboekje 2. Ik belde zelf rond 15:00 om een status update, 10 minuten in de wacht gestaan nam niemand op. Na een kwartiertje werd ik teruggebeld dat de auto klaar was. Jammer dat ik 10 minuten in de wacht stond voor niks en toevallig dat toen ook precies de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
2

Bij Wensink goedgekeurde banden veroorzaakten binnen 3 weken gevaarlijke situatie

Op 11 juli 2025 heb ik bij Wensink Mercedes-Benz Doetinchem een onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan mijn Mercedes C 300 de. Volgens het onderhoudsrapport waren alle banden “in orde”. Slechts 24 dagen later liep de rechterachterrem tijdens het rijden vast, waardoor oververhitting en zelfs brand ontstond. Bij inspectie door Hedin Automotive in Amsterdam bleken de achterbanden volledig versleten (geen profiel meer) en was het complete achterste remsysteem zwaar beschadigd. Het is technisch onmogelijk dat banden in 2.172 km van “goed” naar volledig glad slijten. Dit duidt erop dat de gevaarlijke staat van de banden tijdens het onderhoud over het hoofd is gezien of onterecht goedgekeurd. Veiligheid zou altijd voorop moeten staan bij een erkende dealer. Mijn ervaring geeft mij helaas weinig vertrouwen in de zorgvuldigheid van de uitgevoerde inspectie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
10

Geeft vertrouwen

Nadat er een aantal zaken niet helemaal op orde waren met de auto was het vertrouwen een beetje gezakt. Door de manier waarop ze het hebben opgelost maakt dat ik mijn vertrouwen terug heb en hier graag weer kom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
10

Goede en snelle service

Auto moest onderhoudsbeurt hebben en ik heb bij Wensink gewacht. Prima plek om rustig te zitten en onder genot van goeie koffie te werken. Auto was snel klaar en ook nog netjes schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
4

Afspraken maken over halen & brengen auto verliep niet goed en probleem is niet opgelost

Voor een hardnekkig probleem met de keyless entry van mijn auto was ik al twee keer terug geweest. Nu had ik voorgesteld om de auto tijdens mijn vakantie twee weken ter beschikking te stellen. Afspraak om de auto op te halen telefonisch gemaakt. Chauffeurs zouden er om 8:00u zijn. Toen ik om 10:30u nog steeds niemand had gezien, telefonisch contact opgenomen. En dat gaat niet bepaald makkelijk bij Wensink!! De chauffeurs waren er uiteindelijk rond 16:00u pas. Afspraak om de auto op een bepaalde vrijdag terug te brengen was ook vooraf gemaakt, maar daarvoor nog geen concrete tijdsafspraak gemaakt. Vanaf mijn vakantie-adres bleek het wederom ongelooflijk lastig om iemand aan de telefoon te krijgen in Arnhem, op Whatsapp werd lang niet gereageerd. Toen er eenmaal gereageerd werd was het antwoord: wij weten niet of het mogelijk is uw auto deze dag terug te brengen, wij doen ons best.... onacceptabel. Uiteindelijk is de auto na flink aandringen van mijn kant toch op vrijdag terug gebracht. De chauffeurs konden geen uitleg geven over de verrichtte werkzaamheden, noch heb ik deze tot op heden niet mogen ontvangen. Wel heb ik zowel met de verkoop als een medewerker van de werkplaatsreceptie contact opgenomen over het feit dat het probleem niet opgelost is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Prima en conform afspraak geholpen

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Zeer gied bedrijf

Snelle service. Vriendelijke medewerkers Goed vakmanschap. Auto rijdt weer sls n zonnetje

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Verkoop en aflevering soepel verlopen

Goede ervaring gehad bij Wensink. Aardige verkoper, deal snel gesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Vlotte en goede bediening tijdens de aankoop

De verkoop adviseur was goed vriendelijk en gaf heel goede uitleg tijdens de verkoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Goeie garage

Ik ben daar goed geholpen zeer tevreden met de gang van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
1

Came with engine leak left with transmission leak

I initially brought my car in with a specific complaint: an oil leak that was visible on the ground after parking, with oil visibly dripping from the area between the engine and the transmission. I explicitly informed your service staff of this observation. After your inspection, I was told the leak was coming from the turbo pipes and the oil heat exchanger. I was given a maximum price and, trusting your diagnosis, I authorized the repair. However, after the initial repair was completed, your staff informed me that they had found another leak, stating, "We're sorry, we didn't see it before, but there is also a leak between the engine and the transmission." This was the exact issue I had pointed out at the very beginning. I felt misled, as I had proceeded with the repair under the belief that the issue was solely where you had diagnosed it. To fix this new issue, I was asked to pay an additional amount, nearly half of the initial maximum price, to replace the main rear shaft seal, which required removing the transmission. I agreed to this as well. After this second repair, I picked up my car only to find that it was still leaking oil. I brought it back, and this time, you ficixed the engine oil pan. When I picked up the car for the third time, it was still leaking. I returned it to the service center once more, and this time, I was told the leak was coming from the transmission itself. This is unacceptable. There was no transmission oil leak before my car came into your service center. I believe this leak was likely caused during the extensive work performed on the car, particularly when the transmission was removed. Despite this, I was told that this was not your problem and that fixing it would require yet another additional fee. I refused to authorize the final repair. I brought my car in with a single engine oil leak complaint, and after paying for multiple repairs, I am now leaving your service center with an additional transmission oil leak that wasnt present

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
8

Netjes geholpen, ook natijd

Ben zeer netjes geholpen door Robert Krijnen, Alleen kwam ik er later achter, als achterop de CLA waar de emblemen er af waren gehaald, ze schade hadden gemaakt, en dit hadden aangestipt, en eerste instantie leken het er 2a 3, maar naar dat ik een lak verzegeling er op had laten zetten ( bij Kroon car Cosmetics) bleken dit er meer te zijn. Na het ophalen van de auto.. hier mee terug geweest naar wensink Hoogeveen en dit werd direct netjes opgenomen en moest ik even naar de schade afdeling in Hoogeveen, en daar staat de auto zins vandaag en wordt het hersteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.