Filters

8

vriendelijke en correcte communicatie

De communicatie via mail, telefoon en aan de balie is prima. Er wordt ook meegedacht met de klant. De auto staat na de beurt weer keurig gewassen klaar. De factuur wordt bij afhalen nog even toegelicht. Tot over 30.000 km.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig, prima door monteur

Ik had snelle hulp bij pech nodig.De monteur die opgetrommeld werd was snel maar vooral klantvriendelijk en schatte de situatie invoelend in.deze verdient zeker 5 sterren, de rest blijf ik matig vinden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig geholpen

Deskundige geholpen, zowel aan de receptie als in de werkplaats

  • Aanbevelen? Ja
1

teleurstellend

Ook dit keer weer pijnlijk geconfronteerd met het gemis aan de vroegere klantvriendelijke Ford dealer Greve en Broekhuis. O wensink Aangenaam kan wat mij aangaat veranderd worden in O wensink ONaangenaam. Reden genoeg om Ford Nederland te benaderen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer warm ontvangst

Afspraak gemaakt online alles tot op detail op de hoogte gehouden, en een goed ontvangst bij de receptie balie, en weer netjes gebeld wanneer mijn auto klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima afspraken maken via de MB-App

Ik ben verhuisd en had via de MB-app een werkplaatsafspraak ingepland bij Wensink in Nijmegen. Dit werkte prima en alles is naar wens afgewikkeld. Prettige mensen die je opvangen aan de balie. Wel jammer dat er van de nieuwe modellen geen folders meer zijn; ik had graag een folder meegenomen van een bepaald model. Zal nu op het internet verdere informatie ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima service

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service in het pand, telefonische bereikbaarheid zeer slecht.

Mijn ervaring in de zaak is positief, maar de telefonisch bereikbaarheid is slecht, Na meermaals proberen (er werd gewoon niet opgenomen) kwam ik uiteindelijk kwam ik bij locatie Zwolle via de telefoon uit, in Zwolle konden ze mijn vraag niet beantwoorden en konden mij ook niet doorverbinden met een collega in Apeldoorn want ook Zwolle kreeg Apeldoorn niet te pakken. Verbeterpunt.

  • Aanbevelen? Ja
10

De grote beurt is weer prima uitgevoerd.

Goede service. Bedankt voor het wassen buitenkant en het schoonmaken van het interieur.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onbehouwen gedrag van de balie medewerker

Er kan echt geen goede morgen vanaf, ze blijven lkr met zijn 2en praten terwijl ik aan de balie wacht echt 3 meter maximaal van hun vandaan. Ik vind het echt Asso gedrag.

  • Aanbevelen? Nee
5

ik moest 2,5 uur wachten

Alles ging eigenlijk erg goed. Alleen er was tegen mij gezegd dat ik er wel even op kon wachten maar het duurde bijna 2,5 uur en als drukke ondernemers was dat wel erg lang. Ze hadden beter kunnen zeggen het kan 2 uur duren dan had ik iets geregeld en was had ik in de tussentijd andere dingen gedaan nu was mijn dag erg stressvol ivm weinig tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Juiste afspraak door iedereen nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
8

Voortrffelijk

Keuriggeholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer teleurgesteld

Een late beurt vorig jaar, terwijl Wensink de afspraak om deze beurt gelijk met APK te laten vallen, niet uitgevoerd heeft vlak na overname van Almere. Dit jaar APK met defecte camera. Conclusie tijdens APK, camera moet vervangen worden, weekmakers afspraak gemaakt, om deze te vervangen, wat gebeurt? Diagnose maken, met als conclusie camera vervangen. Week later weer afspraak, dit allemaal nog in garantie. Eindelijk na 2 diagnoses, de camera vervangen. Echter geen referentielijnen. Gebeld hierover, krijg ik een lam flauwekul verhaal dat de camera zich vanzelf moet "instellen". Welnu, we zijn anderhalve week verder, en GEEN referentielijnen. Wij willen een nieuwe Ford Explorer kopen, en onze auto is nog geen maand uit de garantie. Afspraak maken met Jorgen Dragt is lastig. Misschien omdat wij vervelende particulieren zijn en geen makkelijke leaserijders, maar uiteindelijk heeft mr Dragt mijn auto getaxeerd. Heel toevallig heeft hij bij het optrekken in zijn tweede versnelling "een tikje" gehoord. Kosten ongeveer 2500, maar als ik weer een afspraak maak ( 4x binnen 1 maand!!!!) dan wil hij zijn best doen om coulance aan te vragen. Mr Dragt zou maandag 28 oktober met mijn vrouw bellen hierover. Echter meneer spreekt in op mijn voicemail dat afspraak maken nog niet nodig was. Gisteren 1 november tref ik in mijn mailbox een afspraakbevestiging aan voor 8 november, uw telefoniste zei dat hiervoor een prijs van 318 euro voor staat. Denken jullie bij Wensink dat ik een gastje in mijn hoofd heb? Denken jullie nou echt dat ik nog kosten ga maken na een belachelijk voorstel van 9500 euro voor een auto die ik BIJ JULLIE gekocht heb, 22 oktober 2021, en de auto van 2020 is. Ik raad zeker iedereen af met Wensink in zee te gaan en al helemaal met die meneer Dragt.

  • Aanbevelen? Nee
5

Adequate service in het mondeling contact aan de balie.

De geleverde reparatie prestatie staat niet in verhouding tot de kosten. Koppakking vernieuwen, oliefilterhuis vernieuwen en nieuwe bout plaatsen bij het uitlaatspruitstuk mag wat kosten maar �3888,.. lijkt mij buitensporig. Overigens heb ik nog een paar slechte ervaringen in relatie tot mijn onderhoudscontract maar daarover wil ik u graag persoonlijk informeren tijdens een bezoek aan uw werkplaats.

  • Aanbevelen? Nee
8

Kei goed

Ik werd keurig ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service! Chapo

Snel en efficient geholpen. Aan mijn verzoek zonder vraagstellingen voldaan. Prima service. Een aanrader deze dealer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en niet opdringerig

Prima medewerker/verkoper die ons de juiste informatie en al onze vragen op een vriendelijke manier heeft uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles prima uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik ben verre van tevreden

Mijn 4 jaar oude auto heb ik in september voor een beurt naar de locatie in Zevenaar gebracht. Ik ben daar al meer dan 20 jaar een zeer tevreden klacht. Aan het eind van de dag heb ik mijn auto weer opgehaald en kreeg o.a. te horen dat drie banden nog een profiel van 3mm had. Na z,n 35 á 40 duizend is dat niet zo vreemd. Echter de vierde band had een profiel van 5 mm en was een maand daarvoor er pas opgelegd omdat ik een lekke band had. Een band die ze nog hadden liggen en die eigenlijk nog nieuws was. De strepen zitten nog op de band� was de toevoegen. Ik hoop dat u snapt dat dit mij een raar gevoel gaf. Na de onderhoudsbeurt reed ik naar huis en kwam ik erachter dat de airco het niet meer deed. s-Morgens deed de airco het nog en nadat er later die week ernaar gekeken zou het aan de accu kunnen liggen, maar moest eerst een oude sensor vervangen worden. Nadat deze vervangen is, is de accu doorgemeten en was de accu nog 81%. Ik dacht toen, dat is dus nog prima. Een paar weken later wilde mijn auto niet meer starten en heeft de monteur van de ford assistance mij verteld dat de accu toch stuk is. Dus weer terug naar Zevenaar en daar kreeg ik een technische uitleg. Als ik het goed heb dan heeft de oude sensor ervoor gezorgd dat de accu een klap gehad heeft. Dat dit alles na een onderhoudsbeurt gebeurd zou toeval zijn een wensink Zevenaar kon hier niets aan doen. Ook het terugroepen van een auto als het voor komt dat sensoren accu s kapot maken, was ook geen optie. Ik had al ruim � 1.000,- betaald en zou nu weer z n � 450,- moeten betalen. Ik was en het hier niet mee eens en ik zou de volgende dag teruggebeld worden door Tonnie. Want die was er op dat moment niet. Wat er ook gebeurde, ik werd de volgende dag niet teruggebeld. En ook de dagen daarna niet. Uiteindelijk viel deze week van ford Wensink een factuur op de mat. Ik ben zeer teleurgesteld en heb dit soort discussies ook nog nooit meegemaakt bij ford Martens. Zeer teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn auto

Goede ervaring en goed gehoord door de verkoper

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Volgens planning verlopen en prima service bij de receptie!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Ford verkoop agent was heel goed en duidelijk en snel..

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg prettig

Heel soepel contact bij het kopen van een nieuwe Mercedes met Haico. Snel handelen en goed en eerlijk communiceren. Ook super fijn dat de auto meteen via de app ge-connect� kon worden door Brian ;specialist). Heel erg tevreden. Ik heb het wel eens anders meegemaakt bij een andere Mercedes dealer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.