Filters

10

Dik voor elkaar

De sensor was snel vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle service merdenken rn van een hoog niveau Mercedes waardig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Goed geholpen. Deskundig personeel en de sfeer is fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
5

Prima, behalve dat ze telefonisch niet te bereiken zijn

Ik wilde mijn afspraak verzetten, maar kon op geen enkele manier contact krijgen. Reageerde niet op mail of terugbelverzoeken. Telefonisch kon ik ze niet bereiken. Heb online nieuw afspraak ingepland met bericht erbij dat andere afspraak kwam te vervallen. Geen reactie. Tot de dag zelf waar ik bleef. Toen aangegeven dat ik nieuwe afspraak had ingepland. In de garage zelf wel vriendelijk personeel en beurt is verder goed verlopen. Dus mijn lage cijfer is puur gebaseerd op het geen contact kunnen krijgen. Dat frustreerde mij enorm.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Na afspraak, via de telefoon goede service (vervanging remmen en remleiding) (terug roep actie van de Ford)

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend geholpen door geduldige verkoper

Het hele proces van het eerste gesprek tot en met de uiteindelijke levering van de KIA Sportage GT-Line is door ons als zeer prettig ervaren en ook het geduld van de verkoper (Adem) was vvorkomend en voorbeeldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en vriendelijk

Fijne verkopers met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
3

Beurt niet uitgevoerd

Aanschaf auto bij Wensink Apeldoorn ging prima. Maar kreeg een oproep voor een software update in de App. Afspraak 30 september bij Wensink Lelystad en zou gebeld worden als de auto klaar was. Niets gehoord dus aan het eind van de dag maar even gebeld. Was men de auto geheel vergeten!!! Dat kostte mij 2 verlofdagen als ik toevallig niet net met pensioen was geweest.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, snel geholpen en aangenaam wachten

De service is bij deze vestiging altijd prima. Je levert de sleuteles in en je krijgt de auto snel en schoon weer terug. Ook het wachten is aangenaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

het word goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Optimale service en vriendelijke medewerkers met aandacht voor de auto, verzorging en de klant

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Alles was van mijn vraag en wens uitgevoerd Ik heb aangename contact met de medewerkers van Wensink Deventer

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima bedrijf met schoonheidfoutjes

Auto gebracht voor winterwielen wissel (complete set) en een wintercheck. De wintercheck is gratis i.v.m. een onderhoudsabonnement. Na een uurtje werd mij verteld, dat het nog even duurde, want de wielenset was bij het verkeerde bedrijf afgeleverd. Daar werden ze opgehaald. Na ongeveer 1 uur en 20 minuten was de auto klaar. Ook was de wintercheck uitgevoerd, waarbij ook de vloeistoffen zijn gecontroleerd. Allemaal v'tjes. Twee dagen later, zonder de auto te hebben gebruikt zag ik, dat het reservoir voor de ruitenwisservloeistof bijna leeg was. Bij het serviceabonnement is ook inbegrepen dat dit 2x per jaar gratis aangevuld kan worden. Toch wel slordig. Positief was, dat de auto was gewassen. Verder alles prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Kundig en vriendelijk personeel

Positieve ervaring met de verkoper. Aflevering was niet volgens afgesproken tijdstip wegens een fout in de planning van de werkplaats. Is door de verkoper toegelicht en tijdig over geinformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Afspraken nagekomen

Tevreden met de auto tot nu toe. Punt van aandacht: * De UX/UI is simpelweg verouderd. * Te moeten betalen voor een (half jaar oude) simpele kaartupdate is imho niet meer van deze tijd en voelt ook niet bepaald 'modern'.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

De pitstop wintercheck weer netjes afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke communicatie

Mijn auto kwam voor onderhoudsbeurt. Snel een afspraak kunnen maken, helder proces vooraf en gedurende dag duidelijke communicatie en overleg over wat wel en niet te vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top, alles volgens afspraak en buitengewoon goed geholpen.

Nieuwe auto gekocht bij Bas Cremers. Buitengewoon professioneel geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld. Goede uitleg toen ik de auto op kwam halen.

  • Aanbevelen? Ja
8

conform afspraak service uitgevoerd

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service na onoplosbaarheid klacht

In november 2023 schafte ik in Leeuwarden een KIA EV6 GT-line aan van 2 jaar oud met 29.000 km op de teller. De auto kwam uit Duitsland maar was aan een grondige inspectie onderworpen. Na een week rijden popte er een melding op: "Check TPMS". Door de grote afstand tussen mijn woonadres en Leeuwarden werd ik verwezen naar KIA Lelystad. Aldaar werd er een onderdeel gewisseld en moest het probleem verholpen zijn. Alles behalve......... Al snel kreeg ik wederom de melding. Weer terug naar de garage. Geen resultaat. Ik moest de auto achterlaten om te testen en kreeg een vervangende auto mee. Uitstekende service en uiterst vriendelijke mensen, maar niet het gewenste resultaat. Na een half jaar bleek het probleem nog steeds niet opgelost en was er een flink aantal kilometers met de auto gereden. Een software-fout, zo bleek. Onbekend wanneer en een nieuwe versie uitgebracht zou worden. Ik wilde de auto omgeruild hebben en heb een gesprek gevoerd met de directeur van Leeuwarden en mijn mobiliteitsadviseur aldaar, Erik Movsesian. Afgesproken werd dat men op zoek zou gaan naar een vergelijkbare Nederlandse auto, zo mogelijk in dezelfde kleur en met hetzelfde aantal kilometers. Het heeft een aantal weken geduurd maar de contacten met Erik over de voortgang waren altijd respectvol en aangenaam. Samen met Erik heb ik gekozen voor een gelijkwaardige, vervangende auto, waaraan nog het e.e.a. gesleuteld moest worden om hem aan mijn wensen te laten voldoen. Ik ben dik tevreden over het resultaat en over de manier waarop het proces heeft plaatsgehad. Erik verdient, wat mij betreft, het predikaat "mobiliteitsadviseur van het jaar".

  • Aanbevelen? Ja
10

storing snel verholpen

bandenspanningsensoren opnieuw ingelezen.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geregeld op korte termijn afspraak

Vandaag gebeld 2 dagen later geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Technisch goed service

Vlot geregeld, kopt technisch allemaal. Contact is onpersoonlijk. Je wordt niet echt gezien.

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijke en correcte communicatie

De communicatie via mail, telefoon en aan de balie is prima. Er wordt ook meegedacht met de klant. De auto staat na de beurt weer keurig gewassen klaar. De factuur wordt bij afhalen nog even toegelicht. Tot over 30.000 km.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.