Filters

7

Op een ding na meer dan prima

Klant vriendelijk, auto netjes afgeleverd. Hele goede service. Hiervoor een dikke 10. Hoe het is gekomen weet ik niet maar de dop van de koelvloeistof was niet dichtgedraaid. Bij thuiskomst vloog de vloeistof er uit. Bijna 2 liter bijgevuld. Jammer van dit voorval. Verder geen aanmerkingen. Iedereen Klant gericht en vriendelijk. Coulance reparatie geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geregeld

Netjes vtv overlegd/geadviseerd tav extra vervangende onderdelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gebruikelijk correct afgewikkeld.

Onder het genot van een kopje koffie is de zomercheck uitgevoerd en kon ik hierna met een gerust hard weer de weg op.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Zeer vriendelijk geholpen Alles netjes en vakkundig uitgelegd. Gastvrij, kregen lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Marc Iliario heeft ons het hele proces ontzettend fijn begeleid en ons goed op de hoogte gehouden we zijn ontzettend blij met onze Ford focus ST line X Grote complimenten omtrent de aflevering ontzettend leuk gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service en contact

al jarenlang ervaar ik een goede betrokkenheid en aandacht van zowel het baliepersoneel als ook van de de monteurs die met de auto bezig zijn. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
7

wel goed maar?

De uitleg van deze toch ingewikkelde auto laat te wensen over. Dat was jammer. Meer tijd voor vrij maken om uitleg te geven. Groet H.Reijnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aflevering!

Dank zij uw verkoper Bas Cremer een top behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
9

Binnen de voorspelde tijd klaar

Geen bijzonder bezoek: APK_keuring en verlenging van het SCM-certificaat (alarm).

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd uitstekend

Auto mooi gewassen en uitgezogen, dan stap je altijd weer lekker in je auto. Top gedaan weer, hulde voor de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvaller

Voor een gerennomeerd bedrijf als wensink heb ik een minder goede ervaring gehad. Onze nieuw gekochte camper moest zijn eerst beurt hebben, en hiervoor een afspraak gemaakt bij Wensink Heerenveen. Op de afspraak gekomen kreeg ik na 45 min wachten de mededeling dat ze na onderzoek van 45 min nu wisten wat er aan de camper moest gebeuren. Raar, want het was vooraf al bekend dat servicebeurt A moest gebeuren. Daarna nog 2 uur gewacht tot alles klaar was. Van servicebeurt A had ik vooraf gezien op de website dat deze ongeveer �300,- zou gaan kosten. Maar toen ik de rekening kreeg, schrok ik me een hoedje, deze was niet � 300,- , maar � 946,- Op de factuur stond een extra post van � 450,- voor het verversen van de automaatbak. Een erg hoog bedrag voor enkel het verversen van 5 litef olie. Ik heb hier over gebeld, en heb uit coulance wat extra korting gekregen, maar het zit me niet lekker, want ik lees op internet dat de automaatbak om de 100.000 km moet worden ververst. Mijn kmstand staat op slechts 13.000 Kortom, niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee
10

Ben prima geholpen

Uitval airco, al twee keer, nieuwe en zwaardere accu gemonteerd, nu hopen dat het euvel is opgelost. Ford moet dit met software update van de computer oplossen vind ik. De waarden zijn veel te kritisch afgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Te duur een auto gekocht, na 3 maanden van ellende willen inruilen en dan nog maar de helft aan euro s terug krijgen. We noemen dit oplichting.

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg goed

Ben erg goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet welkom.

Van af het moment dat we binnen kwamen tot we weer weggingen een zeer onwelkom gevoel gehad. de medewerker aan de balie had amper tijd voor ons (althans dit gevoel werd geschept). al met al wederom een nare ervaring. Over de reparatie geen slecht woord dit is super gedaan en toen we eindelijk terecht konden is het ook snel gerepareerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed, vriendelijke mensen

Zeer goed, Alles wordt keurig uitgelegd. Goede koffie Goede uitleg over alle opties die er op auto zitten

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles soepel en snel verlopen.

Vriendelijke ontvangst en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd vriendelijk personeel en vakkundige adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen door Maurits van de Wal

Samen een goede overwogen keus gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
3

achteraf waardeloos

ik koop een Mercedes, vraag aan de verkoper of de auto apple car play heeft. Het antwoord is ja. In de praktijk mag je nadat je de auto betaald hebt en opgehaald hebt nog een kleine 900 euro neertellen om hiervan gebruik te kunnen maken. deze werkwijze voldoet in mijn ogen niet meer aan de standaard van vandaag. en ik zal dan ook echt aan niemand adviseren een Mercedes te kopen. Tevens wordt ik hier nu elke kilometer mee geconfronteerd, want ik ga uiteraard niet mee werken aan dit systeem. Ik rij gelukkig een kleine 100.000 kilometer per jaar dus over anderhalf jaar ben ik weer toe aan de volgende auto. wordt het een Mercedes, ik schat de kans zeer klein in

  • Aanbevelen? Nee
10

Dik tevreden.

Zeer snelle afhandeling, snelle levertijd , ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en goed geholpen door jullie verkoper Bouke Sieperda. Heb al super fijne eerste kilometers ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
1

Schaamteloos slecht

Bij mijn 1e beurt in Lelystad in 2023 bijna 2 uur zitten wachten totdat ze aan mijn auto begonnen, ze waren mij vergeten. Maar geen excuses oid dus waarschijnlijk de normaalste zaak bij Wensink In februari dit jaar toch maar weer naar Wensink Lelystad gebeld voor om een afspraak te maken voor een beurt en het monteren van een linker-armsteun voor in de bestuurderstoel. Na heel enige tijd en veel bellen kreeg ik de prijs voor de armsteun (�120), het was even zoeken omdat het niet alledaags is dat iemand dit vraagt. Heb ik alle begrip voor. Maar ik had nog steeds geen prijsopgave gehad qua montagekosten voor de armsteun. Uiteindelijk na een paar weken/kleine maand volgens mij kreeg ik een telefoontje van de werkplaats. Was allemaal weer moeilijk, nog nooit iemand gehad die dat vroeg maar hij ging het even navragen aan zijn collega. Terwijl hij dat vraagt vergeet hij de telefoon op mute te zetten dus ik hoor het gesprek tussen de 2 heren. Die gokken maar wat en die komen met een prijsopgave van 2 uur montagekosten voor de armsteun. Dus 2x�160 ex btw + de armsteun �120 ex Dus totaal �440 ex. Als het nu echt 2 uur werk zou zijn dan valt er nog over na te denken. Maar inmiddels was ik er al achter gekomen dat het hele werk nog geen 30 min duurt. En dan heb ik het als "leek" gewoon bij mij voor de deur gedaan met een punttang, schroevendraaier en doppensetje van de Action. Dus waarop is die 2 uur gebaseerd?! Vervolgens laat ik wel mijn beurt bij Lelystad doen en komt er iemand naar mij toe om te vertellen dat jullie geen remblokken en brandstoffilter in huis hebben?! Of ik over 2 weken maar even terug wil komen voor de rest. Hoe kan je geen onderdelen in huis hebben als er een afspraak ingepland staat jullie zijn dealer, dan heb je dat toch in huis?? Dus weer een halve dag vrij moeten plannen omdat jullie je spullen niet in orde hebben. P.S. De monteur was overigens alleraardigst niets ten nadele van hem. Mvg J.Schotel 0643031222

  • Aanbevelen? Nee
9

Aardige mensen

2e hands auto gekoch.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

5 keer een nieuwe afleverdatum gehad en nog steeds geen bakwagen gezien. En dan blijkt hij weer schade te hebben dus weer drie dagen later met het afleveren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en goede afspraken gemaakt, uitleg goed niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.