Filters

8

Prima ervaring met de aankoop en aflevering

Hoewel ik niet erg veel contact heb gehad met de verkoopafdeling van Wensink is de aanschaf (via Fleetkennis en Alphabet) prima verlopen. Aflevering was prima geregeld (autotransport) conform afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima mensen met teveel interne regeltjes.

Verkoop, en werkplaats hebben ondanks wat interne missers er alles aan gedaan om het allemaal alsnog in orde te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Reparatie conform afspraak en offerte uitgevoerd

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik was schandalig laat met het maken van een afspraak voor mijn wielenwissel. Ondanks dat het erg druk was kon ik erg snel terecht en was er alle begrip. Chapeau voor de mannen van de receptie en de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles perfect geregeld wat voor de afhandeling nodig was.

Een voorstel keuze van de afdeling Polisbeheer bracht zelfs een voordeel van de maand premie op.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Tevreden en verrast dat de auto gewassen en van binnen gezuigd was. De prijs was ca 100 euro hoger dan de A-beurt die ik vorig jaar bij een ander mb-garage heb betaald. Zij hadden de auto niet gewassen en getuigd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed, zorgvuldig en snel

na een offerte voor de oude die goed viel afspraak gemaakt voor een proefrit. een goed en vriendelijke verkoper (Maurits) heeft ons bij gestaan bij de inkoop van onze tweede hands auto GLC. na een paar dagen bleek er toch iets niet correct te zijn van de achterbumper maar daar werd na een mail snel en adequaat op gehandeld. dank hier voor Wensink Heereveen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Wij hebben gekocht bij Michael v.d Broek. Super goed geholpen. Alles positief. Verkoper waar je zuinig op moet zijn. Heel behulpzaam. We zijn blij met de auto. Groeten. Ben v.d. meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken en persoonlijk

Het traject wat wij doorlopen hebben bij de aankoop van onze nieuwe Mercedes was aangenaam en persoonlijk. Verkoop adviseur Bas Cremer is de juiste man op de juiste plaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoonweg geweldig

Wij hebben een super geweldige auto auto gekocht bij een even zozeer geweldige verkoper. Vriendelijk, zeer bekwaam en eerlijk. Wij zijn erg tevreden over Wensink als totaalplaatje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Bedankt Rene Heida Wensink Lelystad. Zeer goed bereikbaar snel antwoord duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De werkplaats chef was uitstekend en dacht met mij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Aankooptraject OK. Aftersales niet overtuigendd

Ik mis nog een tweede sleutel. Is toegezegd bij het ophalen van de Kuga De schade rechtsvoor aan de bumper zou hersteld worden door Wensink. Nog geen actie ervaren. Toegezegd door Jeffrey Epskamp. Er staat nog een terugroepactie open voor de Kuga. Op de Ford Pass-app en bij de RDW staat deze nog als 'niet gedaan'. Jammer dat het nu stil blijft vanaf Wensinks kant. Ook worden mails alleen mondeling beantwoord door terug te bellen. Zo blijven de toegezeggingen vaag.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima ervaringen.

Vriendelijk werd ik begroet, en er werd alle tijd genomen voor uitleg van mijn nieuwe auto. Ook even automatisch parkeren uitgeprobeerd. Leuk hoor. Ik ben heel tevreden zo als het gegaan is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Behulpzaam en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Aardige mensen en we zijn goed geholpen

Mooie zaak en we zijn prima geholpen daar,alleen 1 dingetje namelijk:in juni 2024 een ford puma gekocht van 2 jaar oud die in maart 2024 door de vorige eigenaar volgens de papieren nog een onderhoudsbeurt had gehad. Volgens dezelfde papieren is daarna geen onderhoud meer geweest,ik snap best dat je na 3 maanden en 2000km niet weer alles gaat doen,maar waarom dan 895 euro voor afleverings pakket waar oa bij staat onderhoudsbeurt. Voor de rest zijn we heel blij met onze auto en rijd hij fantastisch en kregen we een mooi bedrag voor onze inruil en de verkoper nam ruim de tijd om ons deskundig te woord te staan.

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstelling over het voortraject, ter plekke goed geholpen

Ik werd benaderd voor een onderhoudsbeurt, afspraak gemaakt en dan word ik 1 dag van te voren gebeld dat het onderhoud nog niet plaats hoeft te vinden. Dat is teleurstellend en zeer vreemd. Ter plekke toch een vakantiecheck laten uitvoeren en dit is goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Wordt als klant behandeld. Auto netjes afgeleverd

Vriendelijke verkoper Michael, geeft je alle ruimte om je eigen beslissing te nemen. Eerlijk verhaal over de inruil. Kreeg gewoon 2 jaar garantie. Auto netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige mensen bij garage Wensink in Arnhem!

Ben prima geholpen in mijn zoektocht naar een electrische auto. en ook fijn dat deze snel leverbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klant vriendelijkheid op en top.

Klant vriendelijkheid op en top. Heb alleen geen oplossing gekregen voor het feit dat apple-carplay niet meer werkt sinds mijn nieuwe telefoon iphone 15pro (wat zeer onhandig is, gezien ik deze elke dag nodig heb voor mijn werk). Heb verschillende andere auto's gereden (ook oudere) waar het prima werkt. Mij werd verteld dat dit een software probleem is, dus ben verbaasd dat Mercedes dit niet kan oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat is deze Ford dealer na de overname achteruit gegaan

Bij Wensink lees ik mobiliteit is onze passie� en als officiele dealer staan wij dagelijks voor u klaar� Telefonisch een afspraak maken is wachten doorverbonden worden en weer wachten dus maar even langsgaan om een afspraak te maken voor een grote beurt en APK. Dan horen dat je pas over 5 tot 6 weken aan de beurt bent.. Waar vroeger de APK bij een beurt gratis was omdat de handelingen van de APK toch al bij de beurt gedaan worden nu krijg je daar een rekening voor. Na afrekenen van �720,87 ga ik uitkijken naar een andere Ford garage, die wel dagelijks voor mij klaar staat, voor mij mijn (volgende) Ford

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Top ontvangst, alle medewerkers kan je aanspreken als je een vraag hebt waar gelijk op gereageerd word met een duidelijk antwoord. Fijne en ontspannen omgeving, goed luisterend en adviserend. in een woord top.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.