Filters

10

Geweldige service

Keurig geholpen. Eerst een sms gekregen met een video en afgesproken wat er aan de auto gedaan werd. Personeel was vriendelijk. Kan geen negatieve punten bedenken. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
4

Onderhoud uitgevoerd zonder akkoord

12 V accu plots leeg. Auto neergezet bij garage klacht wordt onderzocht. Auto blijft aantal dagen staan. Wordt maandag om 11.00 uur gebeld dat het herstel 450 euro kost en is 14.00 uur klaar. Echter zie ik de auto alleen op het parkeerterrein staan. Ik rijdt er na toe en krijg dan de uitleg dat er vrijdag 3,5 uur aan gewerkt is en allen bestaat uit updates van software. 1ste: als de software niet goed is waardoor de accu leeg trekt lijkt mij dat een fabricage fout. 2de: wordt ik voor de gek gehouden als ze doen of de werkzaamheden nog moeten gebeuren. Ik zou graag hiervoor nog een compensatie vannde kosten zien

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct en vriendelijke ontvangst.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende

Mijn mercedes S-klasse eerst naar Wensink Assen gebracht. Daar heeft de auto 4 dagen gestaan en toen kreeg ik te horen dat ze niet de apparatuur hadden om de airco te vervangen! Waarom hoorde ik dit niet direct? Daarna auto naar Groningen. Maandag om 08.00 uur auto gebracht. Pas op dinsdag middag zag ik dat er aan de auto gewerkt werd (kan ik zien op mijn mobiel). Kreeg pas enkele dagen later bericht dat de auto niet klaar was. Opnieuw afspraak moeten maken, 3 weken later. Toen is in 1 dag de auto gerepareerd. De communicatie was ruim onvoldoende (ik moest telkens zelf bellen en actie nemen). De diagnose stelling in Assen en Groningen was onvoldoende. De uiteindelijke reparatie was goed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct geholpen

Prima bedrijf en vriendelijk personeel. Alleen de klacht w.b.t.het navigatiesysteem kan niet worden opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en deskundig geholpen.

Ze nemen alle tijd om dingen uit te leggen op een vriendelijke manier. Ik had bij het maken van de digitale afspraak voor APK en onderhoudsbeurt een verkeerd vinkje gezet, dat werd opgemetkt en verbeterd door de baliemedewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en vakkundig

Hoefde niet te lang te wachten

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Slechte service Blijf maar terugkomen metzelfde problemen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Professioneel

Tot ons ongenoegen hebben we voor een kleine controlebeurt van 12.45 tot 15.15 moeten wachten alvorens we de sleutel weer terug hadden. Positief is wel dat de auto daarna er weer uitziet als nieuw er er weer 10./15.000 km. ( hopelijk) zorgeloos kunt genieten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, uitgevoerd zoals afgesproken

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
4

Wat meer actie voor de zakelijke rijder

Beste Wensink, Ik heb heb bij jullie een aankoopkeuring gedaan en daar kwamen wat mankementen in voor die belangrijk waren. Kapotte motorsteun zowel in de motor als in de versnellingsbak en nog wat over de remleiding die was gecoat, Waardoor we niet zeker weten of dat nog goed is en de banden waren al wel aan vernieuwing toe. Daarbij waren er nog wat kleine dingetjes maar die waren voor ons niet zo belangrijk dat er spoed bij was. De auto loopt daardoor wat onrustig dit komt uiteraard door de motorsteunen en de motorsteun in de versnellingsbak. Onze Mercedes komt bouwjaar 2007 dus niet zo gek dat er iets aan is. Deze mercedes staat op ons bedrijf op zakelijk daar word gewoon elke dag gebruikt van gemaakt. Dus wij dachten dan laten we onze zakelijke auto ook voor onderhoud bij Wensink harderwijk ondanks dat we uit Zeist komen. Alleen het opmerkelijke vonden wij dat de schade dat onze mercedes heeft wat ik hier boven beschreef vind ik het niet verantwoord om hier mee door te rijden omdat er dan alleen nog maar meer schade aankomt aan de motor en versnellingsbak. Oke de man die mij geholpen heeft die zei dat hier een offerte van zou maken en dat het geen duizende euro s zou kosten. Maar dat die daar dus die dag geen tijd voor had ook dat begrijpen we alleen we begrijpen niet dat je dan maar gewoon mee door kan rijden terwijl als ik op internet kijk dat het toch echt wel schade brengt aan andere onderdelen die nu nog goed zijn. Oke toen heb niks meer vernomen van een offerte dus heb ik weer zelf gebeld want wij gebruiken deze auto voor de zaak. Toen kreeg ik de werkplaatsreceptie en ik vroeg over die offerte was nog niet veel gebeurd lag bij het magazijn waardoor ik aan die man vroeg als ik de offerte weet wanneer kan ik hem dan brengen pas half januari. Voor een zakelijke rijder mag er wel meer snelheid in komen vooral met deze schade aan de auto. Wij vinden het niet verantwoord om zo door te rijden. We hadden betere service verwacht en graag een oplossing!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geregeld.

Auto na onderhoud apk en kleine reparatie, Weer gepoetst opgehaald Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie vriendelijke service

Iedere ervaring bij Wensink Zevenaar is goed, tijdens het wachten is er altijd beschikbaarheid van een goede bak koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Afgelopen vrijdag geweest voor een onderhoudsbeurt. Vriendelijk te woord gestaan. Optionele extra's van tevoren doorgenomen. Geen verrassingen achteraf, oh toch nog 1tje de auto was na afloop keurig in- en uitwendig gereinigd. Het was een soort SPA uitje voor de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Vlot geholpen, duidelijke info, vriendelijke mensen, auto rijdt weer prima na jaarbeurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Ervaring service

Ik was erg tevreden over deze workshop. Kreeg snel een afspraak, bracht de auto en hij was klaar in slechts een paar uur in plaats van een hele dag zoals aanvankelijk gepland. Alles verliep vlot, zeer vriendelijk en behulpzaam. Kan deze garage aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben zoals altijd dik tevreden

vanaf 1981 rijd ik al een Ford en ben ik via Timmerman en Wensink uw klant en dat is een goed teken voor uw bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Zeer correct en tijdig uitgevoerde onderhoudsbeurt. Buitengewoon vriendelijke medewerkers aan de receptie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima gedaan.

Onze auto heeft een beurt plus apk gehad. Prijs is altijd weer even schrikken. Goede communicatie wat betreft extra kosten. Leuke video van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantgericht

Alles op tijd Prima (werk)plek om te wachten tijdens de bandenwissel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vriendelijke mensen

Zeer goede ervaring en graag tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte service

Zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Onzorgvuldig omgegaan met wielen opslag.

Na een afspraak te hebben gemaakt voor het wisselen van zomer naar winterwielen , blijken de winterwielen zoekgeraakt te zijn en niet zoals gebruikelijk in het zogenaamde bandenhotel aanwezig te zijn !!!!!! Ik wordt gebeld met de mededeling dat ik op de winterwielen zou rijden ?????. Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik eerder dit jaar in april de winterwielen heb laten wisselen voor de zomerwielen. Ik kreeg zelfs van hem om toch maar even te kijken of dit wel klopte ???? vreemde vraag en hij zou het uit gaan zoeken.Bij de nieuwe afspraak voor het wisselen van de wielen blijken de winterwielen al die tijd achter zijn gebleven bij Wensink Arnhem en nooit in het bandenhotel zijn aangekomen waarvoor ik wel een contract heb ! Ik vind dit zeer slordig zoals er wordt omgegaan van spullen van een klant die er veel voor betaald heeft vindt de hele manier van handelen van de medewerker niet erg deskundig !!!!

  • Aanbevelen? Nee
7

Vriendelijk en professioneel

Ik ben vriendelijk geholpen. Mijn vragen zijn altijd naar tevredenheid beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.