Filters

8

Prima service en klant vriendelijk.

Prima service en klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Deskundige en correcte behandeling in de werkplaats en receptie.

Na pech melding onderweg via het centrale Mercedes pech meld systeem uren moeten wachten (veel en veel te lang) op hulpverlening. Na uiteindelijk weer opweg geholpen te zijn andere dag voor verdere controle en diagnose naar Wensink Leeuwarden . Hier deskundig en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en vlotte service

Op een avond ontdekte ik dat de koplampen (dimlicht) allebei defect waren. De volgende dag naar de Ford Wensink gegaan. De receptie hoorde mij aan en vervolgens ging een monteur aan de slag om het probleem op te lossen, waarbij werd ontdekt dat ook een aantal zekeringen kapot waren en alles werd vervangen. Uitstekend! Weer veilig op weg!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte behandeling

Probleem goed en vlot afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Altijd heel goed al jaren ben ik klant bij Wensink

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom prima ervaring met Wensink met mijn probleem met de auto

Uitstekend en vakkundig geholpen door het vriendelijke personeel bij de receptie en de monteur in de garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg klantvriendelijk

Erg positief ze maken tijd voor je en je wordt vakkundig geholpen erg blij met deze garage

  • Aanbevelen? Ja
10

Je wordt op tijd en snel geholpen.

Nieuwe software op de computer (waarom niet OTA) gezet, en alle problemen waren opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoonweg een fijne soepele ervaring door fijne mensen.

Nadat mijn eerste private lease Kia Niro EV binnen 1 week total loss gereden werd door een persoon achter mij die niet op zat te letten heeft Kia Wensink Almere (verkoper Adem) mij uitstekend geholpen om zo snel mogelijk weer een vergelijkbare Kia te krijgen. Mede door de inzet van Adem rij ik nu in Augustus al in mijn nieuwe Kia ipv in Januari/Februari 2026. Helaas was de ervaring met Kia lease een stuk minder in het hele traject voordat de oude Kia total loss verklaard werd maar dat heeft gelukkig helemaal niets te maken met Kia Wensink Almere.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Ik ben een tevreden klant en vriendelijke personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam

Medewerkers zijn behulpzaam en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen voor grote beurt en APK

M n auto moest een grote beurt en APK hebben. Ik kon hier snel terecht, ook fijn dat ik maar 2 uurtjes hoefde te wachten (met goede wifi en lekkere koffie en fruit). Ik ben vaker bij een Mercedes dealer geweest maar bij Wensink Leeuwarden ben ik echt het beste ooit geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
3

onverwacht slecht

Het is een opeenstapeling van irritaties en het betreft 2 bezoeken. het begin: een afspraak gemaakt voor een servicebeurt (olie verversen) kort daarna contact gehad om te vragen of zij meteen de navigatie wilden updaten. Geen probleem. ik kreeg te horen dat ook meteen de terugroepactie zou worden meegenomen. tot zover prima. Op de dag van de afspraak. Auto stond niet in de lijst (wel in de computer) dan weet je het al ff tussen door. bericht kon de auto ophalen. resultaat wel het verversen van de olie maar geen update NAV. en ook de terugroepactie niet uitgevoerd. Nieuwe afspraak. ruim 1 mnd later. auto gebracht. beginmiddag opgehaald. geen update NAV lukte niet en de terugroepactie wel uitgevoerd. 2 vrije dagen en nog niet wat ij wilde.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet goed

Daags na de onderhoudsbeurt zag ik olie onder de auto, in de garage er ligt nu een olievlek, zo ook op de oprit. Contakt opgenomen met de garage, er bleek een pakking van het vernieuwde oliefilter niet goed te zitten. Dit is gerepareerd, de olievlekken zijn stille getuigen , krijg ik niet weg

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service maar niet alle gemaakte afspraken waren uitgevoerd wordt nu opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling en vriendelijk

Vlot en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en nette afhandeling

Fijne garage, vriendelijke mensen, maar uit financieel oogpunt kom ik het liefst maar een keer in het jaar .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Had afgesproken dat ze het volgende zouden doen: Auto keuren, Onderhoudsbeurt en Updaten navigatiesysteem. Bij aankomst delfde men mede dat het Updaten niet ging lukken omdat men de auto dan de hele dag nodig had. Hoe lang duurt zoiets? Op dat moment heb ik geen keuze en moet nogmaals terug naar de garage. Wat mij betreft echt een vervelende actie.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen in een gemoedelijke sfeer

Mijn ervaring is alleen maar goed te noemen zeker voor wat betreft de service. Bellen als er niets extra's vervangen moet worde, de was service en de plaats waar ik de auto weer op kan halen. Ook de leen auto een uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles netjes

Jammer dat mijn adres nog steeds niet veranderd is al twee jaar geleden verhuisd en een paar keer nieuwe adres doorgegeven. En toch word het. Het niet verwerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact en APK vlot uitgevoerd

Okee

  • Aanbevelen? Ja
1

Na Schurer-kamphuis is het geen feest om hier een afspraak te maken.

Mobiliteit is onze passie zegt Wensing maar wat is de service van deze garage na de overname door Wensink achteruit gegaan. Een afspraak maken is telefonisch een ramp. Als er al wordt opgenomen is het doorverbinden wachten dan een in gesprek toon. Dus maar langs gegaan en dan horen dat er over 6 weken ruimte is voor een servicebeurt. Waar de apk bij een grote beurt gratis was omdat de zelfde onderdelen bij de grote beurt ook nagekeken worden, wordt deze nu in rekening gebracht. Na �720,86 afgerekend te hebben weet ik niet of ik volgende keer weer voor Wensink kies. O ja mocht je pech met je auto hebben reken er dan niet op dat je snel geholpen. De Kuga van mijn zoon ging opeens vol gas rijden. Met Berger bij Wensink Almere gebracht en kreeg daar te horen kan nog wel een week of vier duren voor wij de auto kunnen repareren auto naar andere Ford dealer laten brengen en na drie dagen zijn auto weer gerepareerd terug. Over het werk van de monteurs van Wensink Almere ben ik overigens wel tevreden.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.