Filters

10

Kan niet beter: adequaat zorgvuldig en vriendelijk!

Afspraak duidelijk; er werd tijdens de beurt gevraagd of ik akkoord ging met een extra geconstateerde reparatie en dat alles heel vriendelijk. En ik geniet ervan dat ik de auto gewassen en gezogen terug krijg!

  • Aanbevelen? Ja
6

Precies zoals verwacht

Goed ontvangen. Koffie stond klaar. Auto was snel gerepareerd. Daarna was storing weg

  • Aanbevelen? Ja
9

Heldere communicatie en doen wat ze zeggen.

Correcte manier van communiceren en voor zover ik kan beoordelen de onderhoudsbeurt goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen op afspraak en op tijd

Ik ben alleen voor de apk geweest.Netjes geholpen en op tijd. Ik zou er op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Vriendelijk en uiterst deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Service als vanouds

Snelle afspraak, deskundig en klantgericht geholpen aan de balie en controlebeurt volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

APK .

Vlot geholpen, en niet geschrokken van de rekening ;-).

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Na problemen met de snelheid van de C max, is de oorzaak snel gevonden, snel en vakkundig gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

klantgericht

ben keurig geinformeerd voor extra kosten zoals ruitenwisser en voorbanden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Service was goed alleen ik had o.n.g. Zes weken geleden deze afspraak gemaakt toen ik op de afgesproken datum kwam wist men niet zeker of men het uploaden van de navigatie kon uitvoeren wat ik nogal gek vindt Toen ik in de middag gebeld werd was de upgrad niet uitgevoerd Door de inzet van een balie medewerker. Kon het alsnog Waarvoor mijn Dana met al een beetje jammer

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Contact met Wensink komt zijn afspraken niet na met de werkplaatsbezoek in Groningen Afspraak om 8 uur tot 12.30 uur Stuur je om 12.25 uur een mail of de auto klaar is, dan zien we in de Mercedes app dat ze er toen nog mee moesten beginnen. Dan wordt de auto opgehaald 's middags en dan rij je weg en na 3km. Wordt op de dashboard aangegeven oliepeil verlagen. Wij hebben een foto daarvan gemaakt, daar zat ongeveer meer dan 1 liter olie teveel in. Dit is schadelijk voor de motor. De gevolgen zijn dan ook geheel voor Wensink. De volgende dag reed ik even achteruit en daarna wou vooruit en toen wou mijn auto niet meer, doordat hij geen motorvermogen meer had. Dat hierop wil ik graag een antwoord per mail. Dit is ook bekend in Groningen en daarop hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel geholpen

Hartelijk bedank

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet zo best.

De werktijd was 2,5 keer zo lang als van tevoren was aangegeven. Het betrof het inlezen van de tweede sleutel; hiervan was duidelijk afgesproken dat dit door Wensink betaald zou worden want bij de aankoop van de auto zat geen reservesleutel. Toch hebben wij hier een factuur van gekregen; zelfs drie keer! Terwijl na de eerste factuur contact hebben opgenomen en er inderdaad bevestigd werd dat de factuur onterecht verzonden was. We hebben ook drie keer contact moeten opnemen voordat het met de reservesleutel geregeld was. Wij verwachten dat Wensink met klanten, die voor meer dan � 50.000 besteden (en trouwens met alle klanten) toch heel wat klantvriendelijker omgaan. Wensink als bedrijf: een keer maar NOOIT MEER!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Werd zeer vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Drie weken na aankoop van onze C max wilde deze niet meer in de achteruit. Omdat het een garantieklus was wilde men de auto graag in Doetinchem hebben wat begrijpelijk is. Nu wonen wij in Friesland en met de pechhulp ging dit niet lukken. Na contact met de servicemanager en de nodige telefoontjes de auto zelf maar gebracht en een leenauto meegekregen, zonder kosten, en later ook weer opgehaald. Problemen zijn prima verholpen, om de auto er te krijgen had denk ik wel wat anders gekund.

  • Aanbevelen? Ja
7

Wel netjes maar steeds miscommunicatie

Had afspraak gemaakt en weer keurig verzet ivm onverwachte vakantie. Meegedacht omdat het druk was in garages voor de vakanties naar de garage gegaan zodat ze op mijn eerdere afspraak weer iemand anders konden inplannen .Wel zo netjes dacht ik. Maar werd gebeld paar dagen na de eerste VERZETTE afspraak dat ik niet was komen opdagen.Was ik toch beetje in teleurgesteld. Ook 2 jaar geleden wou ik bandenwissel doen waren banden weg. Kortom geen 5 sterren voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen volledige service

Tijdje terug voor service geweest, en nu remblokken versleten, waarom niet in een keer het was toen ook al bekend, rij nu met ijzer op ijzer en zal weer moeten wachten ca 3 a 4 uur voor de klus geklaard is. Of alles over moeten laden in andere auto. Had dit toch gelijk meegenomen in de beurt! Heb trouwens mijn twijfels of de olie 60000km mee kan... Ook is de km/instrumentenpaneel vervangen omdat deze kapot was gegaan vorige keer omdat de kachel storingen had de nieuwe instrumenten paneel heeft kitresten en een kier. Als het nu gaat om een b segment bedrijfswagen ok, maar daar heb ik toch niet voor gekozen... Groet Jan Visbeek

  • Aanbevelen? Nee
9

Blijf niet voor niets Wensink trouw.

Helaas te goed om een overwogen overstap na een ander merk niet te doen. Slechte auto s worden niet meer verkocht maar de doorslag geeft dan de prima sfeer bij Wensink en dat geeft een prettig gevoel en vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, goed team

Leeuwarden vestiging heeft goed team en geeft zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

top geregeld

Na een moeizame start als klant was het nu weer helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Super kwam binnen met storing en werd meteen geholpen en ook extra dingen die er ook nog waren maar dacht dat komt later wel

  • Aanbevelen? Ja
7

Erg prettig geholpen en meedenkende medewerkers.

Attent, deskundig, vriendelijk, klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuk

Goede ontvangst met koffie. Leuke actie om zelf auto te onthullen en hiervan een foto te ontvangen. Eerste rijervaring naar huis volgens verwachting. Mooie compacte auto met veel voorzieningen. Klein minpuntje, miste bloementje voor mijn vrouw

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service en klant vriendelijk.

Prima service en klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.