Filters

10

Voor ons de ultieme auto

Na 1 jaar rijden met Kia Niro overgestapt op EV6plus. Dit omdat de laadsnelheid nu opgelost is . Eerste kilometers geweldige auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
9

Onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Kon er op wachten en de koffie stond klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Prima geholpen door Niels

Niels nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Lelystad
10

onverwacht snelle service

Op de dag voor onze vakantie kreeg ik plotseling de melding dat mijn rechter dimlicht het niet deed. Een blik onder de motorkap maakte mij duidelijk dat dit zelf voor mijn beide rechter handen een niet oplosbaar probleem zou worden. Dus's morgens vroeg naar de garage in de hoop dat men het daar snel zou kunnen oplossen. En dat konden ze gelukkig. Nog geen half uur later was ik weer op weg naar huis. Jammer genoeg dus een dagje korter vakantie, maar wel heel blij met de geleverde service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
8

Goede service

Ze helpen altijd netjes, sturen filmpje van de mankementen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

prima

Alles is keurig naar wens verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
10

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen en het kon/mocht er snel even tussendoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
8

Prima ervaring. Gemaakte afspraken werden nagekomen

Enige minpunt was dat ik er na het eerste contact lastig opnieuw contact te leggen was. Verder prima: afspraken werden nagekomen en de uitleg bij de uitgifte van de auto was super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
9

goede service

De gemaakte onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Uitstekende service

Vriendelijk personeel. Er is een fijne wachtruimte waar je gebruik kan maken van alle faciliteiten. Netjes geholpen voor het onderhoud van mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
5

Iets minder dan ik gewend ben.

Zo was niet bekend dat ik zou blijven wachten en werd mijn verzoek om de rekening naar mijn bedrijf te sturen niet gehonoreerd. De update van de navigatie is ook niet overtuigend, nog steeds achterhaalde informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
2

Klachten niet opgelost

klachten zijn niet opgelost. ik zou gebeld worden wanneer een onderdeel binnen zou zijn. inmiddels bijna 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
1

Hele slechte ervaring

2 x langs geweest voor het zelfde probleem en nog niet opgelost. En de balie medewerker zei nou we hebben er al 6 uur inzitten. Terwijl het probleem niet is opgelost. Moet nu voor de 3 keer heen. En toen ik de auto in december kocht had die een beurt gehad dan vind ik in mei al een grote beurt met zoveel kosten wel erg vreemd. Ben totaal niet te Vreden. Ben wel dankbaar dat Ramon het wel goed oppakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
10

helemaal goed

Perfecte service tot in de puntjes goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Drachten
7

Prima ontvangst en organisatorische afwikkeling. Mee-denkend Service gericht.

Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
9

Prima aflvering van mijn nieuwe auto

Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Zeer goed

Duidelijke uitleg e.d. gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
8

prima service

prima service en ook altijd mooi schoon gewassen weer terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
1

zeer klant onvriendelijk

Mijn auto heb ik onlangs, aan het begin van de dag, naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK. 's Middags om 16.00 werd ik gebeld dat mijn auto afgekeurd was en de medewerker somde een aantal termen op die ik niet allemaal kende. Ik mocht er in ieder geval niet meer mee rijden. Er mankeerde van alles aan, met name was de auto aan de onderkant doorgeroest. Dat moet een jaar daarvoor toch ook al wel duidelijk geweest zijn, was mijn reactie en toen heb ik niets niets te horen gekregen over roestvorming. Op mij vraag hoe dat zo snel kan, zei de telefonist: "Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest". Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg eigenlijk geen handvaten aangereikt waar ik mee verder kon. Een zeer onprofessionele houding, mijns inziens. De volgende dag ben ik zelf gaan kijken. De auto werd op de brug gezet en ik kon zien dat er forse gaten zaten in de bodemplaat. Hij was technisch total loss. Reparatie zou naar schatting 8.000 euro kosten voor een auto van 20 jaar oud. Einde oefening dus Enige empathie heb ik van niemand van het personeel kunnen bespeuren. Jammer. Het gaat wel over een persoonlijk bezit waar de meest mensen een band mee hebben, althans ik wel. Een dergelijke klant onvriendelijke houding heb ik de laatste paar jaar helaas vaker kunnen bespeuren. Maar deze actie deed voor mij de deuren dicht. Na ruim 40 jaar, voor mij geen Wensink meer. Ik wens u desalniettemin een vruchtbare voortzetting van uw bedrijf. Vriendelijke groet. Elly Verheggen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
6

Onderdel is 3 keer duurder dan normal prijs

İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
3

Klanttevredenheid staat op een laag pitje

Mijn Ford Kuga werd voor de derde keer teruggeroepen door Ford vanwege problemen met de accu's. Toen ik navraag deed naar wat er nu was aangepast en toen ik daarbij opmerkte dat ik niet erg blij was met deze situatie kreeg ik geen reactie van de staf. Ik heb gezegd dat ik het vertrouwen in mijn auto nu wel zo'n beetje ben kwijtgeraakt. Ook daarop geen reactie. Dat ik met mijn auto naar de werkplaats kon gaan voor de software update heb ik op TV (Radar) gehoord. De importeur en de dealer hebben mij hierover niet telefonisch of via de mail bericht. Toen ik daar een opmerking over maakte dat ik dat vreemd vond werd men boos op mij!! Alsof het allemaal mijn schuld is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
8

Echt klantgericht, proactief meedenkend.

Bij onze auto raakte de motor kapot en moest er een andere in. Ze hebben meegeholpen een andere te zoeken, uiteindelijk hadden we zelf er één gevonden met 48.000 kilometers. Deze motor is in Leeuwarden in onze auto geplaats waarbij de afgesproken prijs is gerealiseerd. Inclusief het plaatsen en met garantie. Allemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
7

Zeer goed verlopen

Ben goed en corect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
6

Goede service.

Goede afhandeling van het jaarlijks onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Snel en goed geregeld en oude storing opgelost

Snel en goed geregeld en oude storing opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.