Na 1 jaar rijden met Kia Niro overgestapt op EV6plus. Dit omdat de laadsnelheid nu opgelost is . Eerste kilometers geweldige auto.
Kon er op wachten en de koffie stond klaar.
Niels nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden.
Goedemorgen René, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u bij de aankoop goed bent geholpen en dat onze collega alle tijd nam om uw vragen te beantwoorden. We geven het compliment graag aan hem door. Gefeliciteerd en een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Op de dag voor onze vakantie kreeg ik plotseling de melding dat mijn rechter dimlicht het niet deed. Een blik onder de motorkap maakte mij duidelijk dat dit zelf voor mijn beide rechter handen een niet oplosbaar probleem zou worden. Dus's morgens vroeg naar de garage in de hoop dat men het daar snel zou kunnen oplossen. En dat konden ze gelukkig. Nog geen half uur later was ik weer op weg naar huis. Jammer genoeg dus een dagje korter vakantie, maar wel heel blij met de geleverde service
Goedemorgen Oene, Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen, juist op een belangrijk moment. We wensen u alsnog een heerlijke en veilige vakantie toe. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Ze helpen altijd netjes, sturen filmpje van de mankementen.
Goedemorgen Richard Wassink, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als prettig ervaart en de videotoelichting op de werkzaamheden waardeert. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Alles is keurig naar wens verlopen
Goedemorgen Bennie, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles keurig naar wens is verlopen. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Snel en goed geholpen en het kon/mocht er snel even tussendoor
Goedemorgen Leo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat we u snel en goed hebben kunnen helpen, en dat er ruimte was om het even tussendoor op te lossen. Een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Enige minpunt was dat ik er na het eerste contact lastig opnieuw contact te leggen was. Verder prima: afspraken werden nagekomen en de uitleg bij de uitgifte van de auto was super.
Goedemiddag Joeri, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de afspraken zijn nagekomen en dat de uitleg bij de aflevering naar wens was. We begrijpen dat het lastig kunnen bereiken na het eerste contact als minder prettig is ervaren. Uw feedback is wordt intern gedeeld met de betreffende vestiging en opgepakt. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
De gemaakte onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd.
Goedemiddag Onno, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u de service bij het onderhoud als goed heeft ervaren en alles correct is uitgevoerd. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Vriendelijk personeel. Er is een fijne wachtruimte waar je gebruik kan maken van alle faciliteiten. Netjes geholpen voor het onderhoud van mijn auto.
Goedemiddag Brian, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over zowel de service als de wachtruimte en faciliteiten. Graag tot een volgende keer bij Wensink! :) Shirley van Wensink
Zo was niet bekend dat ik zou blijven wachten en werd mijn verzoek om de rekening naar mijn bedrijf te sturen niet gehonoreerd. De update van de navigatie is ook niet overtuigend, nog steeds achterhaalde informatie.
Goedemiddag Andreas, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat uw ervaring dit keer iets minder was dan u van ons gewend bent. We hadden u graag beter geïnformeerd over het verloop van de afspraak en uw verzoek rondom de facturatie correct verwerkt. Ook begrijpen we dat actuele informatie belangrijk is en nemen uw signaal hierover mee. We waarderen uw terugkoppeling en hopen u bij een volgend bezoek weer volledig naar tevredenheid van dienst te zijn. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
klachten zijn niet opgelost. ik zou gebeld worden wanneer een onderdeel binnen zou zijn. inmiddels bijna 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord.
Goedemiddag Jorn, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u nog steeds wacht op een terugkoppeling en dat het onderdeel nog niet is gemeld of gemonteerd. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden. Onze excuses voor het uitblijven van contact. We nemen dit direct intern op zodat u zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt. Met aangename groet, Shirley van Wensink
2 x langs geweest voor het zelfde probleem en nog niet opgelost. En de balie medewerker zei nou we hebben er al 6 uur inzitten. Terwijl het probleem niet is opgelost. Moet nu voor de 3 keer heen. En toen ik de auto in december kocht had die een beurt gehad dan vind ik in mei al een grote beurt met zoveel kosten wel erg vreemd. Ben totaal niet te Vreden. Ben wel dankbaar dat Ramon het wel goed oppakt.
Goedemiddag Merel Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u tot nu toe meerdere keren langs bent geweest zonder dat het probleem verholpen is. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker in combinatie met onverwachte onderhoudskosten kort na aankoop. Fijn dat u de inzet van onze collega wel als positief ervaart. We nemen uw ervaring serieus en doen ons best om bij uw volgende bezoek tot een passende en blijvende oplossing te komen. Excuses voor het ongemak! Shirley van Wensink
Perfecte service tot in de puntjes goed geregeld.
Goedemorgen IJje Stokroos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles tot in de puntjes goed geregeld was en u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.
Goedemiddag Geert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden was over het ontvangst en de servicegerichtheid van onze medewerkers. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat u nog problemen ervaart. We willen dit graag serieus oppakken en nodigen u uit om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat samen kunnen zoeken naar een passende oplossing. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.
Goedemorgen Erwin, Bedankt voor uw beoordeling en uw begrip rondom het uitstel van de aflevering. Fijn om te horen dat, ondanks het eerdere softwareprobleem, de uiteindelijke aflevering goed is verlopen en er ruim de tijd is genomen om alles toe te lichten. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Duidelijke uitleg e.d. gehad
Goedemorgen Ronald van Duppen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u duidelijke uitleg heeft gekregen, helderheid en vertrouwen staan bij ons centraal. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
prima service en ook altijd mooi schoon gewassen weer terug gekregen
Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en uw auto altijd weer schoon en fris terugkrijgt, dat extra stukje aandacht geven we graag! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Mijn auto heb ik onlangs, aan het begin van de dag, naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK. 's Middags om 16.00 werd ik gebeld dat mijn auto afgekeurd was en de medewerker somde een aantal termen op die ik niet allemaal kende. Ik mocht er in ieder geval niet meer mee rijden. Er mankeerde van alles aan, met name was de auto aan de onderkant doorgeroest. Dat moet een jaar daarvoor toch ook al wel duidelijk geweest zijn, was mijn reactie en toen heb ik niets niets te horen gekregen over roestvorming. Op mij vraag hoe dat zo snel kan, zei de telefonist: "Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest". Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg eigenlijk geen handvaten aangereikt waar ik mee verder kon. Een zeer onprofessionele houding, mijns inziens. De volgende dag ben ik zelf gaan kijken. De auto werd op de brug gezet en ik kon zien dat er forse gaten zaten in de bodemplaat. Hij was technisch total loss. Reparatie zou naar schatting 8.000 euro kosten voor een auto van 20 jaar oud. Einde oefening dus Enige empathie heb ik van niemand van het personeel kunnen bespeuren. Jammer. Het gaat wel over een persoonlijk bezit waar de meest mensen een band mee hebben, althans ik wel. Een dergelijke klant onvriendelijke houding heb ik de laatste paar jaar helaas vaker kunnen bespeuren. Maar deze actie deed voor mij de deuren dicht. Na ruim 40 jaar, voor mij geen Wensink meer. Ik wens u desalniettemin een vruchtbare voortzetting van uw bedrijf. Vriendelijke groet. Elly Verheggen
Goedemiddag Elly, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We vinden het oprecht spijtig dat u deze situatie als onpersoonlijk en klantonvriendelijk heeft ervaren zeker na zo’n lange relatie van ruim 40 jaar. Uw teleurstelling begrijpen we goed, en we bieden onze excuses aan voor het gebrek aan duidelijke uitleg en betrokkenheid dat u heeft ervaren. We nemen uw terugkoppeling serieus en bespreken dit intern om te kijken waar we onze communicatie en klantgerichtheid kunnen verbeteren. Hoewel het spijtig is dat onze wegen hier lijken te scheiden, willen we u bedanken voor het jarenlang vertrouwen in Wensink. Shirley van Wensink
İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs
Goedemiddag Miralem Pamukovic, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door ons team. We zien dat u ons een 3 heeft gegeven en begrijpen dat de prijs van het onderdeel daarin een rol speelt, onze onderdelen zijn originele onderdelen volgens de richtlijnen van de fabrikant. Dat kan in prijs verschillen met universele onderdelen of online aanbieders. Tegelijk vragen we ons af of dit cijfer volledig gebaseerd is op de kosten, of dat er nog andere punten zijn geweest die niet naar wens verliepen. We horen het graag, zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Originele beoordeling
İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs
Goedemiddag Miralem Pamukovic, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door ons team. We zien dat u ons een 3 heeft gegeven en begrijpen dat de prijs van het onderdeel daarin een rol speelt, onze onderdelen zijn originele onderdelen volgens de richtlijnen van de fabrikant. Dat kan in prijs verschillen met universele onderdelen of online aanbieders. Tegelijk vragen we ons af of dit cijfer volledig gebaseerd is op de kosten, of dat er nog andere punten zijn geweest die niet naar wens verliepen. We horen het graag, zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Mijn Ford Kuga werd voor de derde keer teruggeroepen door Ford vanwege problemen met de accu's. Toen ik navraag deed naar wat er nu was aangepast en toen ik daarbij opmerkte dat ik niet erg blij was met deze situatie kreeg ik geen reactie van de staf. Ik heb gezegd dat ik het vertrouwen in mijn auto nu wel zo'n beetje ben kwijtgeraakt. Ook daarop geen reactie. Dat ik met mijn auto naar de werkplaats kon gaan voor de software update heb ik op TV (Radar) gehoord. De importeur en de dealer hebben mij hierover niet telefonisch of via de mail bericht. Toen ik daar een opmerking over maakte dat ik dat vreemd vond werd men boos op mij!! Alsof het allemaal mijn schuld is.
Goedemorgen Wout, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat uw ervaring rondom de terugroepactie van uw Ford Kuga als onprettig is ervaren. De software-update is inderdaad onderdeel van een terugroepactie vanuit de fabrikant. In principe worden klanten hierover geïnformeerd door Ford Nederland. Dat u dit via een tv-programma moest vernemen, is uiteraard niet hoe het zou moeten verlopen. Onze excuses dat u zich niet gehoord voelde bij het uiten van uw zorgen. We nemen uw feedback mee om onze communicatie en klantgerichtheid te verbeteren, juist in situaties waar onzekerheid speelt. Excuses voor het ongemak! Shirley van Wensink
Bij onze auto raakte de motor kapot en moest er een andere in. Ze hebben meegeholpen een andere te zoeken, uiteindelijk hadden we zelf er één gevonden met 48.000 kilometers. Deze motor is in Leeuwarden in onze auto geplaats waarbij de afgesproken prijs is gerealiseerd. Inclusief het plaatsen en met garantie. Allemaal top.
Goedemorgen Kees, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zich zo goed geholpen en ondersteund voelde tijdens een vervelende situatie met de motor. Mooi dat er proactief is meegedacht en dat alles volgens afspraak én met garantie is gerealiseerd. We waarderen uw vertrouwen en helpen u ook in de toekomst graag weer verder. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ben goed en corect geholpen.
Goedemorgen Gert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u correct bent geholpen, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Goede afhandeling van het jaarlijks onderhoud
Goedemorgen Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als goed heeft ervaren. We zien dat u ons een 6 heeft gegeven mochten er nog aandachtspunten zijn waardoor we dit naar een 10 kunnen brengen, dan horen we dat natuurlijk graag. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Snel en goed geregeld en oude storing opgelost
Goedemorgen Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles snel en goed is geregeld en dat de storing naar tevredenheid is opgelost, precies zoals u mag verwachten! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.