Filters

10

Super service

Goede service, duidelijk en netjes uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
10

Meer dan goed.

Goedemiddag Mercedes is prima zijn er blij mee maar voor een gewone onderhoudsbeurt (grote)beurt ben je bij na 1000 € kwijt geen extra’s auto heeft nog maar 55000 op de teller ík vraag mij af is dat normaal ik vind van niet. Groet Piet en Martha.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
10

Prima service

Nieuwe sleutel voor mijn 320CLK werkt uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Deventer
8

goed en vriendelijk geholpen

Ik werd erg vriendelijk geholpen door Sil Peters, dat was een positieve ervaring gelukkig na mijn minder positieve ervaring bij een andere Wensink vestiging (Meppel) tijdens en na de aanschaf van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Deventer
9

Beurt goed en vlot uitgevoerd

Goede informatie over de beurt, ook tussentijds

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Zeer klantvriendelijke service en behandeling

Zoals boven in een zin al aangegeven heb ik het als prettig ervaren hoe ik aan de balie behandeld werd en met me werd meegedacht. Ik ben al ruim 40 jaar klant van ford dus ik weet wel dat de service uitstekend is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
5

overvallen door uit te voeren service

het systeem A en B services klopt niet in het systeem van onderhoud. 10 jarig dealeronderhoud niet beloond met 20% korting op onderdelen. Overweeg nog aankoop B 250 phev

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
1

Teleurstellend

Op 16 september had ik een afspraak met mijn net aanschafte camperbus. Bij de verkoop had ik een brief ontvangen voor een terugroep actie voor de airbag. Mooi moment om de bus geheel na te laten kijken, grote beurt en controle airbag. Als er kosten gemaakt werden, zou de werkplaats vooraf bellen voor overleg! De bus bleek getectyleerd en netjes onderhouden, alles was in orde. Het schakel probleem kon niet waargenomen worden, dus misschien was dit ook verholpen door het onderhoud. Er waren verder geen foutmeldingen gevonden. €1230,- euro kostte de grote beurt, erg veel geld maar we betaalden het graag. De volgende dag rij ik 3 km naar de AH in Borger en gaat er een lampje branden van de SRS, de airbag, ook het schakelprobleem duikt direct weer op. Gebeld met de werkplaats en de volgende dag mag ik de bus brengen om uit te laten lezen. In de middag mogen we hem halen, na onderzoek blijkt er waarschijnlijk een stekkertje stuk onder de zitting, moet besteld. Rekening zal €600,- zijn. - Teleurgesteld doordat, er welk lampje dan ook, gaat branden, een dag nadat we zoveel geld voor een beurt hebben betaald. -Teleurgesteld dat, juist het lampje van de airbag brand, hier is de auto voor teruggeroepen. -Teleurgesteld dat er niet vooraf gebeld is voor deze kosten van €600,- -Teleurgesteld want nu blijken er ineens allerlei foutmeldingen in de auto te zitten, terwijl hij de dag ervoor helemaal goed bevonden werd? A.s Donderdag wordt waarschijnlijk het bestelde stekkertje gemaakt en ik hoop dat mij de rekening kwijtgescholden wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
9

Prettig en professioneel

Vanaf het eerste bezoek aan de vestiging in Heerenveen voelde het prettig en ongedwongen geen irritante verkoper. Uiteindelijk de keuze gemaakt om weer een Kia te kopen maar hebben we eerste nog een proefrit gemaakt en dat beviel prima. Met de prijs incl. Inruil waren er snel uit. De aflevering etc. verliep naar tevredenheid. Wij kunnen dan ook Wensink Heerenveen en de verkoper Jasper van harte aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
10

Van koop tot levering van de nieuwe Kia prima contact met verkoper.

Na een paar proefritten ook bij andere merken toch gekozen voor een nieuwe Kia. Het eerste contact met de verkoper (Quinten) verliep erg goed. Hij heeft erg zijn best gedaan om de Kia snel te kunnen leveren. Ook werd ik steeds op de hoogte gehouden. De aflevering van de auto verliep zoals we hadden afgesproken. Er werd uitgebreid de tijd genomen om de auto in te stellen en vragen te beantwoorden. Ik heb hierdoor het contact met Wensink Almere als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
8

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen, goede coffee corner

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

geweldig, en de koffie was lekker

tijd afspraak precies nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Drachten
10

Goede communicatie.

Met name het contact over wel/niet uit te voeren werkzaamheden buiten de onderhoudsbeurt om , verliep goed. Uiteg, voldoende tijd, begrip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Lelystad
10

Uitstekende service met uitleg wat er is gedaan.

Bijzonder fijn dat de monteur meedenkt en uitlegt wat hij heeft gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
10

Geweldig

Goed geholpen en duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
8

Duidelijke Info en afspraken over te maken kosten voor het onderhoud

Je wordt netjes geholpen en opties worden duidelijk aangegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Goed advies en perfecte uitlevering

Verkoper denkt goed mee en komt met prettig advies. Levering en uitleg zeer aangenaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
8

Top

Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden alles netjes geregeld top monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
7

Redelijk

Lamphouder voetruimte hing los aan de draad te bungelen. Niet erg, kon het zelf oplossen, maar toch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
8

Heel goed

Heel goed geholpen, te woord gestaan, en er wordt ook meegedacht. Auto was ook gewassen en netjes van binnen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
8

Snel en correct

Afspraak kon heel snel tot stand komen, prima geholpen. Kosten voor 1 kleine computeraanpassing van een kwartier wel prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
10

Super snel gedaan en vriendelijk gedraag

Ze kunnen alle problemen vinden en is wel te aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Een goede auto en service

Een goede auto ik ben daar zeer tevreden over,ze hebben de auto zelf naar Limburg gebracht geholpen met geen goede verzekering ik zal zeker in de toekomst weer een auto kopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Service Emmeloord
10

Uitmuntend

Afspraak maken ging gemakkelijk en snel, werkzaamheden werden uitgevoerd volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
10

Er wordt op een goede manier met je mee gedacht.

Het contact verloopt prettig. De mensen zijn beleefd en luisteren goed naar het probleem. Vervolgens denken ze met je mee om tot een goede oplossing te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.