Filters

9

Correcte afhandeling van het probleem

Correcte en vlotte afhandeling van de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Prima

Zeer goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

Nog nooit zo super fijne auto gehad

Wij zijn goed geholpen met de aflevering van onze Kia Niro , de verkoper nam alle tijd voor ons en heeft alles goed uitgelegd over de auto .inmiddels 600 km gereden met de auto ,nog nooit zo fijne en comfortabele auto gehad echt helemaal super .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
7

Keurig

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

altijd vriendelijk en afspraken worden goed nagekomen.

Goede werkplaats specialisten en verkoop teams. fijne vestiging om te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
7

In twee keer

Jammer dat niet alles in één keer kon Ik moest de auto voor een tweede keer een dag daar brengen De eerste keer hebben ze niet alles gedaan Omdat ze iets niet hadden Terwijl ik drie weken van te voren een afspraak had gemaakt Verder was alles goed,dus tevreden op dat na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Voor ons de ultieme auto

Na 1 jaar rijden met Kia Niro overgestapt op EV6plus. Dit omdat de laadsnelheid nu opgelost is . Eerste kilometers geweldige auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
9

Onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Kon er op wachten en de koffie stond klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Prima geholpen door Niels

Niels nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Lelystad
10

onverwacht snelle service

Op de dag voor onze vakantie kreeg ik plotseling de melding dat mijn rechter dimlicht het niet deed. Een blik onder de motorkap maakte mij duidelijk dat dit zelf voor mijn beide rechter handen een niet oplosbaar probleem zou worden. Dus's morgens vroeg naar de garage in de hoop dat men het daar snel zou kunnen oplossen. En dat konden ze gelukkig. Nog geen half uur later was ik weer op weg naar huis. Jammer genoeg dus een dagje korter vakantie, maar wel heel blij met de geleverde service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
8

Goede service

Ze helpen altijd netjes, sturen filmpje van de mankementen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

prima

Alles is keurig naar wens verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen
10

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen en het kon/mocht er snel even tussendoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
8

Prima ervaring. Gemaakte afspraken werden nagekomen

Enige minpunt was dat ik er na het eerste contact lastig opnieuw contact te leggen was. Verder prima: afspraken werden nagekomen en de uitleg bij de uitgifte van de auto was super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
9

goede service

De gemaakte onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Uitstekende service

Vriendelijk personeel. Er is een fijne wachtruimte waar je gebruik kan maken van alle faciliteiten. Netjes geholpen voor het onderhoud van mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
5

Iets minder dan ik gewend ben.

Zo was niet bekend dat ik zou blijven wachten en werd mijn verzoek om de rekening naar mijn bedrijf te sturen niet gehonoreerd. De update van de navigatie is ook niet overtuigend, nog steeds achterhaalde informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
2

Klachten niet opgelost

klachten zijn niet opgelost. ik zou gebeld worden wanneer een onderdeel binnen zou zijn. inmiddels bijna 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
1

Hele slechte ervaring

2 x langs geweest voor het zelfde probleem en nog niet opgelost. En de balie medewerker zei nou we hebben er al 6 uur inzitten. Terwijl het probleem niet is opgelost. Moet nu voor de 3 keer heen. En toen ik de auto in december kocht had die een beurt gehad dan vind ik in mei al een grote beurt met zoveel kosten wel erg vreemd. Ben totaal niet te Vreden. Ben wel dankbaar dat Ramon het wel goed oppakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
10

helemaal goed

Perfecte service tot in de puntjes goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Drachten
7

Prima ontvangst en organisatorische afwikkeling. Mee-denkend Service gericht.

Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
9

Prima aflvering van mijn nieuwe auto

Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Zeer goed

Duidelijke uitleg e.d. gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
8

prima service

prima service en ook altijd mooi schoon gewassen weer terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
1

zeer klant onvriendelijk

Mijn auto heb ik onlangs, aan het begin van de dag, naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK. 's Middags om 16.00 werd ik gebeld dat mijn auto afgekeurd was en de medewerker somde een aantal termen op die ik niet allemaal kende. Ik mocht er in ieder geval niet meer mee rijden. Er mankeerde van alles aan, met name was de auto aan de onderkant doorgeroest. Dat moet een jaar daarvoor toch ook al wel duidelijk geweest zijn, was mijn reactie en toen heb ik niets niets te horen gekregen over roestvorming. Op mij vraag hoe dat zo snel kan, zei de telefonist: "Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest". Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg eigenlijk geen handvaten aangereikt waar ik mee verder kon. Een zeer onprofessionele houding, mijns inziens. De volgende dag ben ik zelf gaan kijken. De auto werd op de brug gezet en ik kon zien dat er forse gaten zaten in de bodemplaat. Hij was technisch total loss. Reparatie zou naar schatting 8.000 euro kosten voor een auto van 20 jaar oud. Einde oefening dus Enige empathie heb ik van niemand van het personeel kunnen bespeuren. Jammer. Het gaat wel over een persoonlijk bezit waar de meest mensen een band mee hebben, althans ik wel. Een dergelijke klant onvriendelijke houding heb ik de laatste paar jaar helaas vaker kunnen bespeuren. Maar deze actie deed voor mij de deuren dicht. Na ruim 40 jaar, voor mij geen Wensink meer. Ik wens u desalniettemin een vruchtbare voortzetting van uw bedrijf. Vriendelijke groet. Elly Verheggen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.