Ik zocht een goede occasion en had online gezien dat Broekhuis Hilversum er een had. Zeer vriendelijk ontvangen door Ricardo. Duidelijke en rustige uitleg, en regelde wat nodig was, zodat ik de auto snel kon ophalen. Fijn ook om een autoverkoper te hebben die meedenkt en niet aan opdringerige verkooppraatjes doet.
Beste Eveline, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de begeleiding van Ricardo en dat het hele proces prettig en duidelijk is verlopen. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
We kwamen voor een ford kuga met weinig kilometers maar na een gesprek met Ricardo van Druten zijn we toch gegaan voor een nieuwe. Dan maar met alles erop en eraan. Ricardo heeft ons goed geadviseerd en prima geholpen. Ook in het ontvangst een hele goede uitleg van de auto. Ricardo en Broekhuis, bedankt voor de goede service. Gr Karin en Marco Striker
Beste Karin en Marco, Wat leuk om jullie bericht te lezen, hartelijk dank daarvoor! Geweldig dat jullie, na het fijne gesprek met Ricardo, hebben gekozen voor een nieuwe Ford Kuga met alles erop en eraan. We wensen jullie heel veel veilige en plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Samen met Stephan Willekes gezocht naar passende auto. Goede deal. Uitstekend geholpen en niet voor niets mijn 10e auto bij Stephan gekocht.
Beste Jaap, Bedankt voor uw vertrouwen en de fijne woorden. Mooi om te horen dat u opnieuw goed bent geholpen door Stephan en tevreden bent met de deal. We waarderen het enorm dat dit inmiddels uw 10e auto bij ons is! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Drie weken geleden hebben wij een bezoek gebracht aan Broekhuis in Hilversum. Wij waren op zoek naar een auto waarbij de instap en uitstap voor mij heel belangrijk was. Ik heb helaas uitzaaiingen in de botten / rugwervels. Onze verkoopadviseur Maurice Knip heeft alles op alles gezet om voor ons een passende auto te vinden. Alle plussen en minnen zijn met hem de revue gepasseerd. Uiteindelijk zijn wij terecht gekomen bij een geweldige auto. De Lync & Co. Wat een auto! Ik schijn geroepen te hebben na de proefrit " Dit is geen auto!, dit is een creatie!!! Ook de inruilprijs van onze beide auto's , BMW en Fiat 500 was een eerlijk aanbod.Vanwege mijn medische problemen werd met voorrang de aflevering versneld geregeld en ook de garage had hier alle begrip voor. Dank, dank voor de manier waarop wij zijn ontvangen en Hulde aan het verkoopteam en alle medewerkers. Johan Bogaart en Koos Smolenaars.
Beste Johan en Koos, Wat een prachtige review om te mogen lezen, bedankt dat jullie dit met ons delen. We zijn blij dat we jullie mochten helpen bij het vinden van een auto die écht bij jullie past. Heel veel fijne kilometers gewenst met de Lync & Co en veel sterkte gewenst met alles waar jullie doorheen gaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Ik zou wachten tijdens het onderhoud ,geschatte tijd 2 uur maar door problemen in de werkplaats liep dat ruim 1,5 uur uit. Men bood mij keurig vervangend vervoer aan of wilde me wel thuis brengen. Dat geeft aan dat men aan de klant denkt. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd en ik verwacht weer een jaar zonder problemen te kunnen rijden
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve review. Mooi dat de onderhoudswerkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. Wij wensen u veel veilige en zorgeloze kilometers toe in het komende jaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
helaas heb ik met mijn auto nogal pech gehad met de airconditioning. Vanaf het begin (april 2024) bleek de airco het niet te doen. De auto is drie keer terug geweest in de garage. Pas de laatste keer is het opgelost. Gelukkig kreeg ik korting op de accu die vervangen moest worden. Heel coulant, maar toch.
Beste Gerja, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u vanaf het begin problemen heeft gehad met de airconditioning van uw auto. Wij begrijpen goed dat het terug moeten komen naar de garage meerdere keren ongemak met zich meebrengt. We zijn blij dat het probleem inmiddels verholpen is en dat u onze coulance met betrekking tot de accukorting heeft gewaardeerd. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Door omstandigheden was ik niet in staat mijn auto voor een onderhoudsbeurt zelf naar de garage te brengen. Gelukkig kon ik gebruik maken van de haal- en brengservice. Die werd uitstekend uitgevoerd, inclusief de telefonische meldingen op welk tijdstip de auto zou worden opgehaald en weer zou worden teruggebracht. Over de beurt zelf was ik tevreden. Mede omdat ik tussentijds een telefoontje kreeg met de mededeling, dat een kleinigheidje was ontdekt en men aan mij de keuze liet dit al dan niet te vervangen.
Beste Joop, Dank u wel voor uw mooie woorden en uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat onze haal- en brengservice u goed van dienst is geweest en dat de communicatie naar wens was. Ook waarderen wij uw vertrouwen in onze monteurs en dat u tevreden bent over de onderhoudsbeurt en de manier waarop wij u hebben meegenomen in de keuzes rondom het extra werk. Graag staan wij bij een volgende gelegenheid weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Bij de keuze voor een nieuwe Ford (mijn eerste plug-in) ben ik enorm goed geholpen door Stephan Willekes en Pieter van der Linde. Er was alle ruimte voor vragen en er was zelfs gelegenheid om even met mijn hoogbejaarde moeder te komen 'proefzitten'. Ook na de aankoop bij de aflevering was er veel aandacht en is mij alles over de nieuwe auto goed en rustig uitgelegd. Kortom, ik kijk terug op een heel plezierig aankoopproces, waarbij ik vooral de persoonlijke aandacht als bijzonder prettig heb ervaren. En ook niet onbelangrijk: de auto rijdt echt geweldig! Veel dank Stephan en Pieter ...
Beste Joris, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! Wat fijn om te horen dat u de persoonlijke aandacht van Stephan en Pieter tijdens zowel de aankoop als de aflevering zo heeft gewaardeerd. We wensen u heel veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Wij hebben een mooie Ford Kuga gekocht bij Broekhuis Hilversum. Vriendelijk personeel, goed geholpen, de tijd nemen om uitleg te geven over de auto. Goede inruil voor onze oude auto. Bij het ophalen van de nieuwe auto, echt veel aandacht aanbesteed , complimenten hiervoor. Hier kom je met veel plezier weer terug .
Beste Rien en Marian, Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaring. Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de service, de inruil van de oude auto en de aflevering van de nieuwe Ford Kuga. We wensen jullie heel veel veilige en plezierige kilometers toe met de nieuwe auto en zien jullie graag weer terug bij Broekhuis! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
De onderhandelingen verliepen best wel stroef in eerste instantie. Maar Ricardo heeft er, zonder aan te dringen, alles aan gedaan om toch bij elkaar te komen, mede door zijn advies om de inruilauto zelf particulier proberen te verkopen, wat ook gelukt is.
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw eerlijke en positieve review. Fijn om te horen dat het, ondanks een wat stroef begin, uiteindelijk toch goed is gekomen. Wat goed dat het is gelukt om de inruilauto zelf te verkopen. We doen altijd ons best om mee te denken en samen tot een passende oplossing te komen. Veel rijplezier gewenst en u bent altijd van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Ricardo van Druten was gedurende het hele verkoopproces duidelijk in zijn informatueverstrekking. Op vriendelijke manier nam hij alle tijd om zaken uit te leggen. Dit heeft geleid tot een aankoop waar naar mijn gevoel beide partijen blij mee zijn. Hij geeft mij het gevoel dat ik, ook in de toekomst, altijd terecht kan met vragen en dat er dan ook cinstructief wordt meegedacht. Dat geeft vertrouwen in deze zakelijke relatie.
Beste Luuk, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u onze service als eerlijk en vriendelijk heeft ervaren en dat de begeleiding van onze collega u het nodige vertrouwen heeft gegeven. Wij stellen uw waardering zeer op prijs en staan ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Ik had een mooie auto gezien en hierover contact opgenomen met Peter. Peter en zijn team zijn bijzonder enthousiast, bevlogen en vakkundig. De auto is vandaag afgeleverd en de service overstijgt alle verwachtingen. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.
Beste Gijsbert, Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Fijn om te horen dat ons team u zo goed heeft kunnen helpen en dat de aflevering en service aan uw verwachtingen voldoen. Wij waarderen uw aanbeveling zeer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hilversum
Vlot geholpen, leen fiets meegekregen, vervolgafspraak gemaakt voor airco op woensdag 2 juli (nog geen bevestiging gehad)
Beste Ton, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Fijn om te horen dat u vlot bent geholpen en dat u gebruik heeft kunnen maken van een leenfiets. Graag zien we u op de afgesproken datum, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
De onderhoudsbeurt is goed uitgevoerd, maar toen ik thuis kwam, kwam er rook onder de motorkap vandaan. Toen ik direct terugging, is er naar gekeken en bleek de monteur remvloeistof te hebben gelekt op hete onderdelen van de motor. Het bleek dus onschuldig, maar de stress was minder prettig. De vorige keer bij de onderhoudsbeurt moest ik ook direct terug, omdat de auto niet meer optrok. Bij controle bleek er een bougie met een scheurtje in gezet te zijn.. dat is goed verholpen. Het is jammer dat bij 2 opeenvolgende onderhoudsbeurten er toch iets mis bleek te zijn aan de auto.
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij willen u via deze weg onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan na de recente onderhoudsbeurt aan uw voertuig. Tijdens het afvullen van het remvloeistofreservoir is er helaas remvloeistof gemorst. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, en we begrijpen dat het erg vervelend is dat u hierdoor opnieuw bij ons langs moest komen. Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service, en vinden het dan ook erg spijtig dat dit niet aan onze gebruikelijke standaard voldeed. Inmiddels hebben we maatregelen genomen om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben of behoefte hebben aan een toelichting, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
E-mails worden onvolledig beantwoord. Verder is er geen transparantie over prijsopgave. Na herhaaldelijk vragen heb ik tot het moment dat de factuur (die veel hoger dan verwacht was) kwam (1 dag na de kleine beurt) geen bedrag (richtprijs) doorgekregen voor een kleine beurt. Op de dag van de werkzaamheden werd ik wel gebeld voor de extra kosten, maar ook toen kon mij niet verteld worden wat de kosten zijn voor een kleine beurt. Tot op de dag van vandaag heb ik geen inzicht in de specificatie gekregen. Verder werden er tot 3 maal toe adresgegevens opgevraagd en heb ik die ook 3 keer doorgegeven per mail. Maar deze werden niet verwerkt. Verder geen op- en aanmerking over de verrichte werkzaamheden.
Beste Ester, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons te horen dat u de communicatie op deze manier heeft ervaren. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om alles samen door te nemen. Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, dan bent u van harte welkom om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Goede communicatie ter voorbereiding van de service, alles uitgevoerd in het time slot, op tijd begonnen volgens schema afgerond, ik kon er zelfs opwachten. Prima gedaan.
Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling en uw positieve feedback. Fijn om te lezen dat de communicatie vooraf duidelijk was en dat de service precies volgens planning is verlopen. We streven ernaar om efficiënt en transparant te werken, dus het is prettig dat u dat zo heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen, we helpen u graag weer in de toekomst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Prima garage en keurige afhandeling !
Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Fijn om te zien dat u onze service als goed en kundig heeft ervaren. We streven altijd naar een keurige en vlotte afhandeling, dus het is prettig om te lezen dat dit bij u in de smaak viel. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Communicatie prima. Herinnering voor de dag zelf, vraag om toestemming verversen remvloeistof tijdens keuring, en klaar gemeld rond het middaguur. Zeer prettig!
Beste Sebastiaan, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw ervaring bij ons! Bedankt voor uw mooie beoordeling en het vertrouwen in onze service. We vinden het belangrijk om helder te communiceren en u goed op de hoogte te houden, fijn dat dit voor u als prettig is ervaren. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
Aardige mensen. Auto was sneller klaar dan verwacht. Tussentijds werd ik ook geïnformeerd over versleten remblokken en of ik ze gelijk wilde vervangen. Goede service.
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de klantvriendelijkheid en de service die u heeft ontvangen, daar doen we het voor. Graag zien we u de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Hilversum
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.