Boekingsproces minder fijn dan voorheen
Ik mailde mijn verzoek, vroeger werd ik dan de volgende dag gebeld door Euronature met wat de opties konden zijn. Vervolgens een bevestiging en klaar!
Nu een digitaal aanbod waarop ik vragen terug mailde. Daarop werd ik gebeld, ik kon niet opnemen. Voicemail werd ingesproken met verzoek om terug te bellen. Ik belde hetzelfde nummer terug, maar dat was het algemene nummer. Daar kon men mij op dat moment niet doorverbinden met betreffende persoon (vrijdagmiddag).
Dus ik mailde later maar weer terug. Vervolgens werden we op zaterdag teruggebeld en was de service weer als vanouds. Er leken dingen bij het boeken niet helemaal goed gegaan (werd niet gezegd, maar meende ik tussen de regels door te begrijpen).
De soort appartement die we wilden was niet beschikbaar op de opgegeven data. Maar de reis en huurauto leek al in kannen en kruiken??
Enfin, reisdagen zijn gewijzigd en alles is goed gekomen, dankzij de vrouw die ons die zaterdag belde.
Het hele proces duurde een stuk langer dan voorheen.
Ik hoop echt dat korte lijntjes die er altijd waren, zullen blijven cq terugkeren.
Oh en in (automatische?) mails word ik opeens met meneer aangesproken. Ik ben een vrouw.
Ik zet in de volgende vraag over aanbevelen Ja, omdat ik geen keuze heb om ‘weet ik nog niet’ te kiezen.