Als er wat vragen waren werd je goed geholpen.
Goedemiddag Siem, Wat fijn om te lezen dat je ervaring positief is en je vragen zijn beantwoord. Schroom bij toekomstige vragen ook zeker niet om ze bij ons te stellen. We zijn er om je te helpen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Mijn ervaringen met tussenpersonen zijn doorgaans goed. Echter, bij hypotheekaanvragen werpen zij mistgordijnen op over wat ze feitelijk voor je doen en volgt er een hoge nota. Bij ABN heb ik rechtstreeks zaken kunnen doen met een gedreven en zeer vriendelijke tussenpersoon die mijn zaken het beste kon regelen tegen gunstige tarieven en voorwaarden. Het kost wat meer moeite, je moet veel documenten verzamelen en uploaden maar daar staat tegenover dat de adviseur beschikbaar is op momenten dat je er ook tijd voor hebt, dus vooral buiten kantoortijden!
Goedemorgen, Hartelijk dank voor deze uitgebreide review. Fijn om te vernemen dat de aanvraag en het persoonlijke advies positief zijn verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De voorwaarden (kosten zelf afsluiten) wijzigden tijdens traject; vind ik zeer klant onvriendelijk en onheus
Beste heer, mevrouw, Allereerst dank voor delen van uw ervaring bij het afsluiten van een hypotheek. Het spijt mij te moeten lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag zorg ik er dan ook voor dat er contact met u wordt opgenomen om uw klacht inhoudelijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
goed met ons meegedacht, geen valse hoop gewekt, transparant en duidelijk
Goedemorgen Henk, Wat een mooie review! Goed om te lezen dat jullie alles zo positief hebben ervaren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Heel fijn contact gehad met mijn adviseuse
Goedemorgen Diana, Bedankt voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat je fijn contact hebt gehad en bekwaam advies! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag vooruit. Daphne ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring was ten eerste dat ik met een heel vriendelijk deskundig persoon te maken had. De gesprekken waren fijn heel behulpzaam en alles heel duidelijk.
Goedemorgen Ria, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de vriendelijkheid en deskundigheid van onze medewerkers. We streven ernaar om onze klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn, en het is fijn om te weten dat je de gesprekken als behulpzaam en duidelijk hebt ervaren. Daphne ABN AMRO Webcare
Bij het aangaan van de kleine verhoging van de hypotheek had ik het idee behandelt te worden als iemand die voor het eerst van zijn leven een huis aankoopt met volledige hypotheek. Kijk bij het online advies naar de huidige situatie, de geschiedenis van de klant en de ervaring. Dan kan het mijns inziens wat vlotter. Na een eerste contact duurde het soms voordat ik mijn contactpersoon te pakken kreeg. Dan zou een direct nummer handiger zijn.
Goedenavond, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Waardevolle feedback die wij graag meenemen in onze evaluaties. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Duidelijk en netjes afgehandeld
Goedenavond Yolande, Mooi om te lezen dat de aanvraag goed is verlopen. Dank voor je review en een fijne avond nog. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
prima service en passende maat hypotheek aanbieding.
Goedenavond Joost, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring in deze review en goed om te lezen dat de dienstverlening naar wens is verlopen. Ik wens je nog een mooie avond toe. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Vanaf het begin op een zeer prettige en kundige wijze het gehele proces doorlopen. Ik ben steeds op een prettige manier geïnformeerd over de stand van zaken. Bovendien altijd goed geholpen bij de zaken die digitaal moesten worden gedaan.
Hoi Dick, Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je het gehele proces als prettig en kundig hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten goed te informeren en te ondersteunen, vooral bij digitale zaken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag vooruit. Daphne ABN AMRO Webcare
prettig contact die zich persoonlijk geïnteresseerd ontplooide en de hele affaire goed begeleide en afrondde. Dus Chapeau
Goedemorgen Arend, Wat een mooie feedback, hartelijk dank daarvoor. Goed om te horen dat je het contact als persoonlijk en geïnteresseerd hebt ervaren en dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het contact met de hypotheekadviseur verliep uitstekend. Hij gaf goede adviezen en geen vraag of herberekening was hem te veel. Hij kon zich goed verplaatsen in mijn situatie wat ik als erg prettig heb ervaren. De hypotheekadviseur was als persoon vriendelijk, geduldig en helder in zijn uitleg. Kortom, een fijne samenwerking bij het verkrijgen van de hypotheek.
Hoi Magda, Bedankt voor het delen van je mooie ervaring. Super om te horen dat het contact met onze hypotheekadviseur goed is verlopen en je zijn vriendelijkheid en duidelijke uitleg zo hebt gewaardeerd. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima geregeld, ik heb alleen geen overzicht ontvangen van de aflossingen de komende jaren, is geen officieel stuk maar wel handig.
Hallo EAB, Bedankt dat je de tijd neemt om ons mee te nemen in je ervaring. Fijn dat de planning en communicatie naar wens waren. Voor het overzicht van de aflossingen raad ik je aan contact op te nemen met onze afdeling Hypotheken. Mijn collega's zijn bereikbaar tussen 08:00 - 17:30 uur via 0900 - 92 10. Zij helpen je hier graag bij en zoeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het oversluiten van mijn hypotheek is heel goed en soepel verlopen dankzij de hypotheekadviseur, hij nam de tijd en heeft mij volledig ondersteund en geadviseerd. Nogmaals alle lof over de adviezen en voorstellen.
Goedemorgen H.W. Schakel, Bedankt voor het delen van je ervaring en het vertrouwen in ons. Wat geweldig om te zien dat het oversluiten van je hypotheek zo soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent met de ondersteuning van onze hypotheekadviseur! Jouw lovende woorden en positieve feedback zijn van grote waarde voor ons. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Altijd duidelijk en eerlijk
Hoi Jonathan, Bedankt voor het mooie cijfer! Goed om terug te zien dat je het proces als duidelijk en eerlijk hebt ervaren. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Evelien heeft ons vakkundig en bovendien heel persoonlijk geadviseerd. Hoewel het advies via teams is gegaan toch persoonlijk… dat zegt eigenlijk alles.. Behulpzaam, bereikbaar, geduldig, flexibel en zoals gezegd kundig. Kortom meer dan tevreden!
Goedemorgen Victor, Wat een mooie ervaring. Fijn dat je dit met ons deelt. Wat super dat je ondanks het advies via Teams toch het gevoel hebt gehad dat het erg persoonlijk was en je naar tevredenheid bent geholpen. Dat zien we graag! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Had de zelfde persoon als bij voorgaande hypotheken Waren dus bekend en wisten hoe en wat de bank van ons nodig had Alles binnen ong 3 wkn
Hallo Dick, Bedankt voor je terugkoppeling. Wat toevallig dat je dezelfde contactpersoon had als bij de voorgaande hypotheek! Fijn om te lezen dat alles snel is verlopen. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De heer Van Velden heeft ons zo goed geholpen. Zijn inzet is enorm. Van zeer goed financieel advies tot hoe past een en ander het beste in onze situatie. Altijd benaderbaar en snel met beantwoorden van mijn vragen. Terwijl sommige vragen hoe dingen werken waarschijnlijk niet bij zijn werkzaamheden hoort, hielp hij mij keer op keer met als eindresultaat morgen de sleutel van ons nieuwe huis. We zijn hem en alle betrokken adviseurs van ABNAMRO zeer dankbaar.
Goedenavond Linda, Bedankt voor het delen van je ervaring, heel fijn dat je zo goed bent geholpen en dat mijn collega over van alles met jullie heeft meegedacht. Hopelijk leest hij mee, want zo te lezen mag hij zeker trots zijn op zijn werk. :-) Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Plezierig efficiënt en resultaat gerichte communicatie met de gewenste hypotheek tot gevolg. Goede ervaring en blij met het resultaat.
Hoi Maarten, Bedankt voor je mooie review, super om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad rondom je hypotheekaanvraag. Veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer te spreken over Eric, uitstekende adviseur
Goedenavond Stephan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over de afwikkeling van je hypotheek(aanvraag), hopelijk leest Eric mee! ;-) Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goeie adviseur met oog voor persoon, planning en mogelijkheden.
Goedenavond Remco, Hartelijk dank voor het schrijven van je review. Wordt gewaardeerd. :) Robert ABN AMRO Webcare
We hadden een echte klik met Ruud van den Hout denk ik. Snelle reactie, duidelijke uitleg en deskundig advies
Goedemorgen, Goed om te horen dat het gehele proces zo snel en zonder problemen is verlopen en dat er een duidelijke klik was tussen jullie en de collega. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
De hypotheekadviseur is heel aardig en goed bereikbaar. Veel en duidelijke uitleg gehad. Wel zijn er dingen gezegd en toegezegd die achteraf niet waar gemaakt werden. Het werd hierdoor nog even spannend, maar wel de hypotheek rond gekregen daar zijn we blij mee.
vanaf 1e moment alert, attent, kwam afspraken na, reageerde vlot op emails en was ook nog eens vriendelijk en aardig.
Beste Patricia, Bedankt voor jouw positieve review! Erg fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Goede service, vriendelijke medewerkers, en snelle aanvaarding. Prima communicatie via e-mail. Online IT kon beter: website crashte vaak bijvoorbeeld bij het uploaden van bestanden. Ook het terugzoeken van de hypotheekaanvraag duurde vaak lang (kon alleen via link in e-mail) waardoor ik een paar keer per ongeluk een nieuwe aanvraag startte.
Goedenavond Hein, Je noemt een aantal zaken die al goed gaan waar we natuurlijk blij mee zijn, maar geeft ook aan waar er ruimte voor verbetering zou zijn. Mooie suggesties waarmee we in de toekomst onze service hopelijk nog verder kunnen optimaliseren, dus bedankt daarvoor! Lieke
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.