Wij zijn bij ABN- AMRO prettig en vriendelijk geholpen met het afsluiten van een hypotheek. Er was een goede communicatie per mail. Deze beoordeling is geschreven namens mijn mij, mijn vriend. Dank voor de service en hulp!
Goedemorgen Mijntje, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat alles zo goed is verlopen en de communicatie duidelijk was. Vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Verschillende prettige gesprekken gevoerd met Anton Wijtsma. Legt alles prima uit in een gemoedelijke sfeer.
Beste heer, mevrouw de Vries, Wat fijn dat je zulke fijne gesprekken hebt gehad met deze hypotheekadviseur. Ik zal deze feedback ook zeker naar hem doorsturen. Bedankt voor het delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Voor de aankoop van een woning mijn hypotheek bij ABN ondergebracht. Duidelijk contact en een vast aanspreekpunt werkte erg goed.
Goedemorgen Kevin. Dank voor je mooie review en beschrijving van je ervaring. Goed om te lezen dat de contacten duidelijk waren en dat je gedurende het proces steeds bij dezelfde persoon terecht kon wanneer er vragen waren. Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad prettig werkt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Blij met de adviezen voor een overbruggingshypotheek in combinatie met een hypotheek via mijn eigen BV. Hoewel niet direkt van belang voor ABN AMRO waardevolle adviezen gekregen over de inrichting van die laatste hypotheek.
Goedemorgen Frank. Hartelijk dank voor je mooie review en uitleg over je ervaring. Fijn om te lezen dat de adviseur goed heeft meegedaacht en heeft kunnen adviseren over de mogelijkheden voor een overbruggingshypotheek en daarbij ook direct heeft meegedacht over de mogelijkheden om de financiering (deels) vanuit je BV te doen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Het proces bij de ABN AMRO verliep mega soepel dankzij onze hypotheek coach Jeroen. Het was mega duidelijk wat we moesten aanleveren. Het maken van de test was goed te doen en we konden onze hypotheek coach super makkelijk bereiken. Ook na werktijden. We zouden iedereen aanbevelen een hypotheek zelf aan te vragen bij de ABN AMRO en indien je de kans krijgt vragen of Jeroen de afhandeling kan doen.
Goedenavond Cas, Wat fijn om te horen dat jullie ervaring met ABN AMRO zo positief was! We zijn blij dat het proces soepel verliep en dat Jeroen zo goed bereikbaar was. Hij gaat het na deze review nog druk krijgen denk ik. ;-) Bedankt voor de review en het delen van jullie ervaringen. We hopen dat jullie genieten van jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goede ervaring zeker gezien het feit dat dit voor ons de eerste keer was
Hoi Herman, Super om te horen dat jullie eerste ervaring met (het aanvragen van) jullie hypotheek zo positief was! We zijn blij dat we jullie goed hebben kunnen begeleiden en dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor het delen van jullie feedback. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik ben jaren klant bij de ABN Amro, persoonlijk ben ik niet echt tevreden met de manier hoe zij me klanten omgaaan. tevens ben ik ongewenst meerdere keren op vakantie gebeld door de bank m.b.t. een woonverzekering. Ik hoef en ik wil jullie verzekeringen niet dus val mij svp niet lastig. Mvg Mauris Hoogenstein
Goedemorgen meneer Hoogenstein. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring via Klantenvertellen. Uiteraard is het niet onze bedoeling om u een negatief gevoel te geven over de omgang met klanten vanuit de bank. Excuses hiervoor. Ik zal zorgen dat er binnenkort contact met u wordt opgenomen over deze situatie, zodat we het gevoel dat is ontstaan inhoudelijk met u kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Mijn eerste poging om onze bestaande hypotheek in december 2024 met € 30.000 te verhogen, verliep dramatisch van de kant van ABN AMRO. Zo dramatisch dat ik mijn ervaringen in hoofdlijnen met vereniging Eigen Huis heb gedeeld. We zijn hier met de ABN AMRO niet uitgekomen........ Nu hebben we noodzakelijkerwijs voor de overwaarde hypotheek gekozen, omdat we onze zoon bij de aankoop van een huis financieel willen steunen. Tot onze opluchting troffen we nu een adviseur die van wanten wist en goed met ons communiceerde. Als alleen de 2e sessie zou tellen, zou ik nu hele hoge cijfers toekennen!!!!
Goedemiddag Paul, Dank je wel voor de eerlijke review. Het spijt me te horen dat de eerste poging niet vlekkeloos is verlopen en dat jullie er samen niet uitgekomen zijn. Wel fijn dat de tweede aanvraag goed is gegaan. Mocht je over de eerste nog in gesprek willen, laat het ons dan vooral weten. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Hypotheekadviseur die goed op de hoogte is van onze situatie, snel en kundig antwoord op onze vragen. Ook een goed reeel plaatje verschaft. Heel hulpvaardig tijdens dat wij huizen bezichtigden en ook met de uiteindelijke aankoop. Een uitstekende partner in zo'n spannende en leuke tijd.
Goedemiddag Niels, Ontzettend bedankt voor jullie positieve review. Altijd fijn om te vernemen dat jullie tevreden zijn en dat we jullie goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Mijn 2e adviseur (ze) dikke pluim. Gaf het gevoel een vriendin te zijn. En alles goed geregeld. Belachelijk goed ;-) !
Goedemiddag Jorg, Heel erg bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo positief ben en dat alles goed is geregeld! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Op een hele plezierige wijze ben ik gecoacht bij mijn aanvraag.
Goedemiddag Art, Ontzettend bedankt voor jouw fijne review! Mooi om te horen dat je goed ben geholpen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Diegene die het regelde deed niets verkeerd. Alleen als je onregelmatig werkt en je bent om 17:00 vrij dan en je kan elkaar alleen op je vrije dag spreken, dan ben je al weer een week verder. Dus je levert alles aan, en een week wachten. Als je stukken wat je moet aanleveren niet begrijpt dan is face to face wel prettiger inpl van telefonische. Al met al is het wel gelukt en werken via nationale notarissen is verschrikkelijk. Die wordt wel aangewezen via de abn maar zal ik nooit meer voor kiezen.
Goedemiddag Ben, Dank voor de review. Ik kan me zo voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Bedankt voor de feedback, deze geef ik door aan de afdeling hypotheken. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
We zijn zeer tevreden over het traject van oversluiten van onze financiering naar een aflossingsvrije hypotheek. Marco was zeer nauwgezet, vriendelijk en deskundig.
Goedemiddag Karin, Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de aanvraag en de werkwijze van onze adviseur. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring met ABNA en haar voorgangers bestaat zeker meer dan 50 jaar. Heb vanaf rond 1977 een hypothecaire bindingen met ABN en ook goeie ervaring, vandaar onze keuze om verder met de ABN zaken blijven doen.
Goedemiddag Sewdat en Mungia, Bedankt dat u uw positieve ervaring met ons deelt! Het is geweldig om te horen dat u al meer dan 50 jaar een goede relatie heeft met ABN AMRO. We zijn blij dat dhr. Sjoerd van de Kieft u goed heeft kunnen begeleiden. Uw vertrouwen in ons, vooral met uw hypothecaire zaken, waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
De hypotheekofferte kwam er en het proces daarnaartoe is goed opgezet. Daarbij was helaas de uitvoering aan de zijde van ABN AMRO erg slordig. De hypotheekcoach was vriendelijk, behulpzaam en snel, maar controleerde haar eigen teksten en rekenresultaat niet goed. Zij controleerde kennelijk ook de gegevens die door de backoffice werden aangeleverd niet alvorens die aan ons door te geven. Die backoffice liet steken vallen. Er zijn meerdere rekenfouten gemaakt die door ons moesten worden gecorrigeerd. Wij werden gedwongen om ieder document (met informatie die al eerder door ABN AMRO was verstrekt) iedere keer weer te checken want we vertrouwden de aangeleverde informatie niet meer. Zelfs de berekening van de te betalen overdrachtsbelasting was een aantal malen fout. Wij hadden dat niet verwacht. Wat we iedereen zouden afraden is om gebruik te maken van de taxatieservice die via ABN AMRO wordt aangeboden door Maatwerk Woondiensten. In ons geval werd een slecht op de taak berekende taxateur ingehuurd die fouten maakte en die fouten gedurende vele weken niet durfde toegeven. Maatwerk Woondiensten had die fouten gemakkelijk zelf kunnen vaststellen maar bleef de taxateur geloven totdat wij na ettelijke keren bewijs te hebben aangeleverd op eigen kosten een ander bureau inhuurden. Het is veel beter zelf een taxateur te zoeken en te betalen. Er gaat dan ook geen geld naar een wat ons betreft waardeloos platform.
Hallo Marita, Dat zien we natuurlijk graag anders! We waarderen dat je de moeite hebt genomen om deze ervaringen te delen. Ik kan me goed voorstellen dat door gemaakte fouten het vertrouwen is gedaald. Vooral als je dan voor de zekerheid alles zelf nog eens moet controleren. Ik bied hier graag onze excuses voor aan. Deze feedback geven we uiteraard intern door. Mocht je zelf toch hier nog actie op willen ondernemen, dan mag dat altijd. Via onze website www.abnamro.nl/klachten kan je een officiële klacht indienen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik was op zoek naar een andere woning en mijn huidige huis is hypotheek vrij. De standaard hypotheek is dan een overbrugging hypotheek, maar die heeft een relatief hoge rente. Samen met de ABNAMRO adviseur vonden we een goed alternatief met aanzienlijk lagere kosten. De goedkeuring van mijn hypotheek aanvraag was binnen twee weken rond.
Hallo Albert, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Ik kan me voorstellen dat je niet stond te springen om een overbruggingshypotheek met relatief hoge rente! Goed om te horen dat je samen met de hypotheekadviseur een goed alternatief hebt kunnen vinden en dit uiteindelijk ook snel was geregeld. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Merlina onze adviseur heeft Goed geholpen en meegedacht voor de beste oplossing.
Goedemorgen Alexander, Wat fijn om te horen dat Merlina je zo goed heeft geholpen en met je heeft meegedacht voor de beste oplossing! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te weten dat je tevreden bent met de geboden ondersteuning. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Onze bijzondere wensen komen in de offerte tot uiting
Goedemorgen Stanley, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat ook bijzondere wensen kunnen worden gerealiseerd. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Ivm geen persoonlijk contact vonden wij het moeizaam gaan. Gelukkig wel met een positieve uitkomst
Goedemorgen Ton, Dankjewel voor je review! Ik begrijp dat het proces zonder persoonlijk contact als lastig kan worden ervaren, en ik wil je bedanken voor je geduld en begrip. Het is goed om te horen dat er uiteindelijk een positieve uitkomst is. We hechten veel waarde aan het nakomen van afspraken en ik vind het jammer te horen dat dit een punt van aandacht was. Jouw feedback is erg belangrijk voor ons, en we zullen ervoor zorgen dat we hier in de toekomst beter op letten. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Er was na het eerste contact al diverse gegevens aangeleverd. Na het tekenen van het voorlopig koopcontract, welke bij de verkopende partij nog al even duurde voor de handtekeningen, was het binnen twee weken afgerond.
Goedemorgen Roel, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat fijn om te horen dat het proces, ondanks de vertraging bij de verkopende partij, uiteindelijk vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Ik werd vanaf het begin tot het einde erg fijn geholpen. De manier van communiceren was persoonlijk en ik werd goed en snel op de hoogte gehouden. Daarbij werd ik tevens goed geadviseerd. Kortom, erg positief! Enige punt is dat het fietsplan zo streng wordt meegenomen in de aanvraag van een hypotheek.
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze dienstverlening! We vinden het fijn om te horen dat je de persoonlijke communicatie en het advies als prettig hebt ervaren. Wat betreft het fietsplan, we begrijpen dat dit een aandachtspunt kan zijn bij het aanvragen van een hypotheek. We nemen alle aspecten van de financiële situatie in overweging om ervoor te zorgen dat we verantwoorde beslissingen kunnen maken. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
kwaliteit van het advies was heel goed en uitgebreid. De bank geeft voor de belasting adviezen over bv hypotheek aftrek. Dat heb ik gemist bij de advisering. Op dit punt wilde de bank geen verantwoordelijkheid nemen.
Beste Wim, Fijn om te horen dat de kwaliteit van het advies goed en uitgebreid was. Ik kan me indenken dat u de verwachting had dat u ook vanuit de bank advies zou krijgen over belasting / hypotheekrente aftrek. Omdat dit onderdeel is vanuit de Belastingdienst en wij hier zelf geen invloed op hebben, kunnen en mogen wij hier als bankmedewerkers niet over adviseren. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben niet het persoon van via internet en mis het persoonlijke wel een beetje.
Hallo Nico, Bedankt voor je terugkoppeling. Goed dat je aangeeft waar we kunnen verbeteren. We nemen dit zeker mee. Desondanks fijn om te zien dat het goed en duidelijk is verlopen. Ik wens je een mooie dag. Shenice ABN AMRO Webcare
Onze coach deed zijn werk goed, had kennis en kunde, kwam altijd zijn afspraken na. Prima ervaring
Hoi Joost, Bedankt voor je terugkoppeling! Goed om terug te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen. :) Ik wens je een mooie dag! Shenice ABN AMRO Webcare
Het afsluiten van een hypotheek was enorm stressvol voor mij. Zoveel termen en systemen waar ik simpelweg niets vanaf weet de hypotheekadviseur van Abn heeft mij er goed doorheen geholpen. Ze was proactief en gaf mij telkens weer een geüpdatet lijst van dingen die nog geregeld moesten worden. Verder was ze prettig en professioneel in de omgang. Over het algemeen heb ik een goede ervaring eraan overgehouden.
Hi Duncan, Wat fijn dat we je er zo goed en duidelijk doorheen hebben kunnen helpen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.