Zeer vriendelijk, goede uitleg. Als we nog iets wilden weten konden we altijd bellen
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je de uitleg als vriendelijk en goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Positieve ervaring, vooral de service vanuit Carlo was top!
Hoi Anwar, Bedankt voor je terugkoppeling. Super om te zien dat je zo positief bent over de service van Carlo! Mocht je ooit in de toekomst weer hulp nodig hebben, laat het ons vooral weten! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Hypotheekadviseur dacht met ons mee, adviseerde, is deskundig.
Hoi Robert, Wat fijn dat je zo goed bent geholpen. Dat zien we graag. :) Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer fijn contact gehad met het afsluiten van een nieuw hypotheek bij verhuizing waarbijde oude meegenomen kon worden. Vriendelijk en behulpzaam. Met name ook erg snel met reactie terug op vragen of onduidelijkheden en hebben echt meegedacht in onze persoonlijke situatie.
Goedenavond Pierre, Wat fijn dat de hypotheekadviseur goed met je meedacht en antwoord had op al je vragen. Bedankt voor je review, het mooie cijfer én veel succes en plezier met je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Voor onze vorige hypotheek zijn we via een intermediair bij ABN terecht gekomen. Nu we gaan verhuizen hebben we ons daarom eerst bij ABN gemeld voor een berekening. De ABN hypotheek adviseur Debby was snel voor ons beschikbaar en ook op prettige tijden bereikbaar. Na een online kennismaking kregen we al heel snel zicht op onze financiële mogelijkheden door de toegestuurde berekeningen. We waren echt positief verrast door de snelheid en het meedenken van de hypotheekadviseur. Des te meer omdat de ervaring met de intermediair vorige keer heel anders was. Debby was voor ons altijd bereikbaar voor vragen en het is ook meermaals voorgekomen dat ze ons zelfs op haar vrije dag nog heeft teruggebeld. Alles verliep heel prettig. Goede toelichting, duidelijke analyses, en vooral de snelheid van werken hebben we heel erg op prijs gesteld.
Goedenavond Siebren, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen. Alles duidelijk was en goed toegelicht zonder de snelheid uit het oog te verliezen. Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Afspraak is afspraak met zeer goede uitleg over de mogelijkheden. Prima mondelinge en schriftelijke terugkoppeling en bereikbaarheid. Complimenten!
Goedemorgen Adri, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles ging zoals belooft en snel. Perfect!
Goedenavond Abdo, Wat fijn dat alles zo snel en goed is verlopen! Dank ook voor het achterlaten van je mooie bericht. Prettige avond nog. Robert ABN AMRO Webcare
Veel onduidelijkheid. Pdf niet te lezen door AbnAmro, een meerdere die zijn controlerende taak onvoldoende adequaat uitvoert, 4 daagse werkweek wat zaak ook erg stoort.
Goedenavond Jos, Dank ook voor het achterlaten van deze review. Jammer dat er onduidelijkheden waren. Excuus hiervoor. Heb je dit destijds ook kenbaar gemaakt aan de collega(s) waarmee je contact hebt gehad? Zo niet, raad ik je aan om hiervoor alsnog contact op te nemen met één van m'n collega's van onze afdeling Hypotheken, Ze zijn op werkdagen te bereiken via 0900 - 92 10. Robert ABN AMRO Webcare
Wij werden zogoed geholpen door onze adviseur, Alles wat je ook vroeg gaf ze duidelijk antwoord op. In een woord alleen maar lof over haar .
Goedenavond Jacques, Wat mooi om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze adviseur. Dank ook voor het achterlaten van deze mooie review. Robert ABN AMRO Webcare
Wij hebben onze hypotheek adviseuse Evelien Ras als erg prettig, deskundig en zeer service gericht ervaren!! Een verademing.
Goedenavond René, Wat fijn om te lezen dat je onze service zo hebt ervaren. Dank ook voor het achterlaten van deze mooie review. Robert ABN AMRO Webcare
Deze aanvraag van extra hypotheek was voor de het helpen van ons kind bij het kopen van een huis. Geen familiehypotheek maar met andere opties, denk aan starters financieringen en verduurzaamheid financieringen. De bank heeft ons vakkundig en behulpzaam geholpen en uitleg gegeven waar nodig. Al ruim 22 jaar tevreden.
Goedemorgen Silvia, Wat fijn om te horen dat de aanvraag snel en duidelijk verliep! We zijn blij dat we je konden helpen bij het ondersteunen van je kind. Dank voor je vertrouwen in ons de afgelopen 22 jaar. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Offerte aangevraagd via “Zelf Regelen” een traject van ruim 2 1/2 maand. De toegewezen hypotheekcoach was welwillend maar gebonden aan de (aangescherpte) regels. Ingezonden stukken werden over het algemeen laat beoordeeld en reeds akkoord bevonden stukken later door tweede beoordelaar afgekeurd. Onnodige kosten ivm volledig taxatierapport voor de overbrugging (LTV 44%). Wellicht ligt het aan de wet- en regelgeving en zit de DNB de hypotheekverstrekker meer op de huid dan voorheen. Toch krijg ik de indruk dat een paar jaar geleden nog werd gekeken wat er wel kon voor de klant en het tegenwoordig voorzichtigheid troef is!
Goedemorgen Rene, Bedankt voor uw review en feedback over de regelgeving waar wij aan gebonden zijn. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Hoge mate van deskundigheid. Buitengewoon vriendelijk en zeer to the point.
Goedemiddag meneer Ramaker, Hartelijk dank voor uw beoordeling van de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen. De complimenten zal ik persoonlijk overbrengen aan de collega die u noemt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Meedenkend, samen kijken wat de mogelijkheden zijn en dat dan voor ons regelen. Top en goed geregeld
Goedemiddag Ben, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review! Mooi om te lezen dat de dienstverlening zo goed is bevallen. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Heel erg goed samen met Dhr Meulmeester van ABNAMRO
Goedemorgen Carlos. Hartelijk dank voor het delen van je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Ik zal je compliment ook doorgeven aan de collega van ABN AMRO Hypotheken. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag voor een hypotheek is zeer soepel verlopen. Mijn hypotheekadviseur legde alles zeer goed uit. Hij keek ook gericht naar wat financieel voor mij het verstandigste was, maar hield rekening met mijn wensen. Mijn adviseur was goed bereikbaar, ik kon alle vragen stellen die in mij opkwam en beantwoorde ze zeer snel. Ondanks dat ik het een spannend traject vond, kon hij mij goed geruststellen.
Beste Fiona, Wat fijn om te lezen dat mijn collega je gerust kon stellen en begeleiden. Daar doen we het natuurlijk voor. Dankjewel voor het schrijven van je review! Roeland ABN AMRO Webcare
Degelijk advisering door deskundige medewerkers. Helaas wel erg tijdrovend door trage beoordeling van achterliggende beoordelaars en herhaaldelijk opvragen van weer nieuwe aan te leveren stukken. Daarnaast viel op dat er tussen de verschillende afdelingen andere inzichten voorkwamen, waardoor enkele malen verwachtingen werden gewekt die vervolgens niet konden worden waargemaakt doordat fiatteurs tot andere beoordelingen kwamen. Dat zou eigenlijk niet voor mogen komen. Zal te maken hebben gehad met de complexiteit. Uiteindelijk is het tot een voor ieder acceptabele constructie gekomen ("eind goed al goed").
Beste Jos, Hartelijk dank voor het schrijven van je review! Goed om te horen dat het goed is gelopen. Ook lees ik dat er nog verbeterpunten voor ons zijn; die nemen we mee! Roeland ABN AMRO Webcare
Barry is een hele fijne en ontzettend goede adviseur. Hij neemt zijn werk serieus en denkt goed met je mij. Zijn advies paste perfect bij onze situatie.
Beste Leanne, Hartelijk dank voor je review! Heel erg fijn dat het zo gelopen is. Ik geef de complimenten door aan Barry! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Ons contact met de hypotheekadviseur verliep uitstekend. Geduldig en goed luisterend bracht hij onze mogelijkheden in beeld en wees ons op diverse zaken waar we uit het verleden niet bekend mee waren. Al pratend en denkend zijn we op een goed financieel en haalbaar overzicht uitgekomen waarop de offerte werd gebaseerd. Ook tussentijds bleef er contact hetgeen uiteindelijk resulteerde in een concreet voorstel namens de bank. Wij zijn erg tevreden over het verloop en een kleine ommissie van de bank richting de notaris werd snel opgelost.
Goedenavond Paul, Bedankt voor je mooie review. Leuk om kort te lezen welke weg jullie samen met de adviseur gevolgd hebben om uiteindelijk tot een concreet voorstel te komen! Lieke ABNAMRO Webcare
Onze hypotheekaanvraag is uiteindelijk goedgekeurd, dus daar zijn we blij mee. Waar we niet tevreden over zijn is dat er niet naar ons verhaal wordt gekeken. Ik heb 17 zelfstandig zzp-er geweest en heb een prachtig vermogen opgebouwd in mijn BV. Succesvolle opdrachten vervuld. I.h.k.v. de wet DBA is in mijn huidige opdracht niet mogelijk om dit als zzp-er te vervullen. Ik ben in loondienst van de detacheerder, waarbij ik een basisinkomen heb + 70% van het uurtarief bruto ontvang. Dit gehele inkomen (per maand ca. 8.000-10.000) is niet meegenomen. Ook niet een deel. Tevens hebben we huurinkomsten van een vakantiewoning, wordt ook niet meegenomen. Tevens hebben we uit een erfenis nog een pand te koop staan waarbij de opbrengsten ca. 60.000 gaat opleveren, ook niet meegenomen. We hebben extra eigen geld moeten inbrengen om de hypotheek rond te krijgen. We zijn al jaren klant, we zijn preferred klanten. Zo voelde wij ons niet bij deze aanvraag!
Hallo Annemiek, Dankjewel voor je uitgebreide feedback. Goed dat je de punten benoemt waarmee je zit. Ik kan me voorstellen dat als er meerdere inkomstenbronnen zijn, je verwacht dat hier ook rekening mee wordt gehouden tijdens de hypotheekaanvraag. Vooral als het nu het gevolg heeft gehad dat je extra eigen geld hebt moeten inleggen om de hypotheek rond te krijgen. Mogelijk heb je dit al met de hypotheekadviseur besproken. Zo niet, weet dat je dit alsnog kunt doen. De hypotheekadviseur kan op basis van jouw situatie uitleggen waarom bepaalde inkomsten niet mee zijn genomen. Ook heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dit kan online via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Mijn adviseur was duidelijk, ontzettend snel met antwoorden en zeer behulpzaam. Dankzij haar heb ik het als een uitstekend lopend proces ervaren, met veel aandacht voor mijn persoonlijke situatie.
Hallo Ming, Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt en deze met ons deelt! Goed om te horen dat er ook vooral is gekeken naar jouw persoonlijke situatie. Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Herma ABN AMRO Webcare
Zie bovenstaande
Goedemiddag Bertha, Bedankt voor je review. Kort maar krachtig! Fijn dat je tevreden bent over de gang van zaken. Nog een mooie dag gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Via beeldbankieren (in het begin best even wennen) verschillende gesprekken gevoerd. Uitermate vriendelijke en deskundige medewerkster die ruim de tijd neemt voor advies en uitleg. Hierbij komen zowel het product woninghypotheek als de te volgen procedure aan de orde. Een en ander resulteert in eerste instantie in een renteaanbod en daarna een persoonlijke en op maat gesneden offerte en adviesrapport (laatste is optioneel). De leesbaarheid van de stukken kan verbeteren door ze bondiger te maken. Hierdoor een iets lagere score klantvriendelijkheid, maar verder zeer tevreden en zeker aan te bevelen !
Goedemorgen Jan, Fijn dat je de moeite neemt om je review te delen met ons. Goed om te horen dat mijn collega vriendelijk en deskundig is geweest. Bedankt voor de tip over de leesbaarheid van de stukken. Hierin kunnen we verbeteren. En bedankt voor de aanbeveling! Bas ABN AMRO Webcare
Heel tevreden met de hypotheekadviseur, minder met het technische gedeelte. Ik moest mij aanvraag voor een bankrekening etc 3 x indienen ivm storing. De app moest helaas ook met telefonische hulp omdat het programma niet goed werkte.
Goedenavond Yvonne, Fijn dat je de moeite neemt om je review te delen met ons en dat we ondanks alles toch een mooi cijfer van je ontvangen. Het spijt me dat de administratie rondom het openen van je rekening en het in gebruik nemen van de app wat minder soepel verliep. Lieke ABN AMRO Webcare
De gehele procedure en voorafgaand advies en oriënterend gesprek hebben wij als heel positief ervaren. Echter de stukken zijn na het ondertekenen van de offerte naar de verkeerde notaris gestuurd. En it werd pas duidelijk een week na het onderteken bij ontvangst per post van de bevestiging. Dit was 2 dagen voor het verstrijken van de waarborg die was afgesproken dit heeft dermate veel stress met zich meegebracht om het toch nog goed geregeld te krijgen dat wij hierdoor matig aangeven. Advies was goed uitvoering matig tot ondermaats.
Goedenavond Jean-Paul, Bedankt voor je review en je duidelijke uitleg. Wat zonde dat het hele proces eigenlijk heel positief van start ging, maar dat het toen mis is gegaan bij het versturen van de stukken. Ik kan me voorstellen dat dat een hoop stress met zich heeft meegebracht, logisch dat je dat onderdeel daarom minder positief beoordeelt. Excuses hiervoor. Lieke ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.