fijn geholpen en goed meegedacht
Goedemiddag, Dat horen we graag! En bedankt voor het schrijven van een review dat wordt gewaardeerd. Herma Team Webcare ABN AMRO
Heb bijna 2 maanden moeten doen om een bedrag van net € 40.000,- te kunnen lenen. Vooral de regeling m.b.t de taxatie is ronduit belachelijk. Voor het verhogen van mijn bestaande hypotheek kan normaal een desktop taxatie gebruikt worden. Kosten €95,- Maar nee…..er moet een volledig taxatie verslag komen van € 595,-. Wel € 250,- als tegemoetkoming ontvangen maar met een verschil van € 4000,- in de taxatieverslagen maakt het deze onzin niet goed Heb ruim voldoende onderpand overigens. Ook de regeling om te moeten bewijzen dat er geen andere hypotheek meer loopt heeft veel frustratie opgeleverd. Het zou goed zijn als de banken bij het beëindigen van een hypotheek hier een snelle afhandeling voor hebben. Als laatste de financieringskosten. Deze zijn bijna 7%. Belachelijk hoog.
Goedemiddag, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We zullen je feedback zeker ten harte nemen, en kijken waar er ruimte is voor verbetering. Ik ben in ieder geval blij dat het is gelukt uiteindelijk. Herma Team Webcare ABN AMRO
De aanvraag ging vlot, zonder problemen, alleen jammer dat het persoonlijke contact per video gaat maar ik hou ervan om mensen persoonlijk te ontmoeten maar dat is wat ouderwets misschien!
Hoi Helene, Ik kan me voorstellen dat je persoonlijk contact fijn vindt. Daar is niets ouderwets aan! ;) Toch ben ik blij dat de rest van het proces vlot en zonder problemen is verlopen. Dank voor je terugkoppeling en de tijd die je hiervoor hebt genomen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ervaring met Saskia was heel goed, zij was heel snel in het opvolgen van vragen/documenten. Minpunt, en dat was ook zo bij een eerdere hypotheek, is dat ik zelf er achteraan moet zitten of de acceptatie afdeling wel bezig was met mijn aanvraag - en dat er een paar versies heen en weer moesten gaan omdat vooraf niet helder staat gecommuniceerd/vastgelegd wat wel/niet voldoet aan de regels (welk inkomen mee te nemen, beleggingen voor 75% v/d waarde etc.).
Hoi Pieter, Bedankt voor je feedback. Ik ben blij om te zien dat de opvolging van documenten snel verliep. Goed dat je ook het verbeterpunt benoemd. We nemen dit mee ter verbetering voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik had in de bank app alles ingevuld om onze maximale hypotheek te berekenen. Het antwoord was 495.000. Maar in het persoonlijk contact via beeldscherm en via emails met Ismail Tuncer vertelde hij dat dat onjuist was en dat het veel minder was. Zijn uitgangspunt was, vertelde hij, dat hij niet wilde dat mensen teleurgesteld zouden worden. Ik vertelde dat als ik zo als arts zou werken dat dat slecht voor hun gezondheid zou zijn. En ik vertelde hem dat je vaak moet zeggen "dat weet ik niet, gaan we uitzoeken". Ik ervaarde geen moment dat hij er was om ons te helpen, bij te staan in het proces.
Beste Rudy, Bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je het contact met de adviseur als erg onprettig hebt ervaren. Daarnaast begrijp dat het verschil tussen de berekening in de bankapp en het persoonlijke advies teleurstellend kan zijn. Zeker als dat minder is dan je op het eerste oog verwacht had. Ik raad je aan hierover een officiële klacht in te dienen via onze website. Juist met deze signalen kunnen we onze service en processen verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Tevreden over de afhandeling van de aanvraag, de klantvriendelijkheid van de medewerker, de wijze waarop met oa het beeldbellen en de uitgebreide uitleg zowel mondeling en schriftelijk over het onderwerp.
Dag Piet, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. :) Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Moeizaam contact niet erg klantvriendelijk werd letterlijk gezegd we doen dit liever niet want het levert ons onvoldoende op, maar omdat U al zo lang klant bent helpen we U
Hallo Jaap-Jan, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat het contact moeizaam verliep en dat je een gebrek aan klantvriendelijkheid hebt ervaren. Ik raad je aan om een officiële klacht in te dienen via onze website. Hiermee kunnen we de situatie grondig evalueren en ervoor zorgen dat we onze dienstverlening verbeteren. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goede en snelle communicatie. Reageerde altijd heel snel. Was ook veel sneller dan vooraf afgesproken echt superfijn!
Hi Chris, Wat fijn dat we je verwachtingen hebben overtroffen en het zo naar wens is verlopen! Bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Adviesgesprekken met de adviseur waren constructief en positief, maar de afhandeling door acceptatie was moeizaam, intensief en frustrerend. Ook de senior adviseur van ABN heeft dit zo ervaren, door inzet van zijn leidinggevende kwam de acceptatie toch tot stand, Het traject heeft de langlopende cliëntrelatie onnodig onder druk gezet.
Dag Geert, Wat jammer dat de acceptatie zo moeizaam en intensief was. Desondanks ben ik blij dat er ook positieve punten waren zoals de adviesgesprekken en dat de aanvraag uiteindelijk wel tot stand is gekomen. We nemen je signalen zeker mee ter verbetering. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het resultaat van de offerte is netjes maar tijdens het traject is er slecht gecommuniceerd en deadlines gemist door de bank. Te denken valt aan vergeten een taxatie in gang te zetten en documenten controleren die aangeleverd zijn. Hierdoor is de deadline van de bankgarantie niet behaald en moesten er maanden na aanleveren documenten opeens aanpassingen gedaan worden. Een simpele check op juistheid van de adviseur had dit kunnen voorkomen.
Goedemorgen Elwin, Bedankt voor je terugkoppeling en de signalen waarop het minder ging. Dit is erg waardevol voor ons om te kunnen verbeteren. Ik begrijp dat communicatie en deadlines erg belangrijk zijn. Heb je hierover al een officiële klacht ingediend? Zo niet, dan raad ik je aan om dat zeker te doen. Nogmaals dank dat je dit onder onze aandacht brengt. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Mijn vorige hypotheek was zo geregeld, 18 jaar geleden. Papieren mee en fysiek gesprek. Nu viel het mij enorm tegen dat je niet zo makkelijk meer een hypotheek krijgt in je eentje. Je kunt een online rekentool gebruiken maar in de praktijk is het toch net even anders. Heel veel documenten digitaal moeten aanleveren en een hoop geduld. Je hebt niet zomaar een offerte. Soms slapeloze en emotionele nachten. Ik had gelukkig een hele goede en begripvolle Hypotheek adviseur die mij echt gerustgestelde dat het goed zou komen en dat was uiteindelijk ook zo. Nogmaals dankjewel.
Hoi Rina, Bedankt voor je review! Ik ben blij om te zien dat je het proces goed bent doorgekomen, ondanks de uitdagingen die je tegenkwam. Heel fijn dat je een hypotheekadviseur had die je tijdens dit traject zo goed heeft bijgestaan. Mocht je ergens tegenaan lopen of hulp nodig hebben, schroom dan niet te vragen. We staan voor je klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
In oktober 2024 eerste contact omdat ik advies wilde over een overwaarde hypotheek. Ik heb daarna allerlei informatie verstrekt over mijn persoonlijke en financiële situatie. Wat opviel was dat mijn contactpersoon steeds weken niets van zich liet horen. Wanneer ik dan rappelleerde ver excuseerde hij zich en gaf hij aan het enorm druk te hebben. Hij was van goede wil, maar leek inderdaad veel te veel werk op zijn bordje te hebben. Er volgde vele contactmomenten via mail. Mijn contactpersoon vroeg steeds weer nieuwe informatie. Ook moest er een taxatie komen waar de ABN AMRO een taxateur voor adviseerde. Deze bleek een hele slechte taxatie te leveren, waardoor er opnieuw getaxeerd moest worden. Het is inmiddels februari 2025. Weer vertraging. Hierna weer een aantal keren contact met mijn contactpersoon naar aanleiding van de 2e taxatie in april. Met tussenpozen van weken een aantal keren contact met mijn contactpersoon omdat hij weer allerlei aanvullende informatie nodig had. Op 14 mei een online afspraak met mijn contactpersoon. Daarna weer nieuwe stukken moeten opsturen en in juni nog weer aanvullende stukken. 2 weken later maar weer gerappelleerd. Weer het verzoek om begrip omdat het zo druk was. Contactpersoon informeert jullie hypotheekgroep, waarna opnieuw nieuwe stukken worden opgevraagd. Na weer weken wachten wordt door mijn contactpersoon weer nieuwe, aanvullende informatie opgevraagd. En dan komt eindelijk op 10 juli het bericht dat de afdeling hypotheken akkoord is met de verstrekking. Al met al ben ik door talrijke hoepeltjes gesprongen. Heb ik vreselijk veel geduld moeten hebben. Heb ik talloze keren moeten rappelleren. Kortom, stroperig, bureaucratisch en inefficiënt. Als ik zie wat ik jullie hiervoor moet betalen, terwijl ik net zo hard heb moeten werken, is dat echt schandalig. Ik hoop nog op een passende reactie.
Goedemorgen Ed, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt me te lezen dat je niet de service hebt ervaren die je van ons had verwacht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn geweest. Ik raad je aan hierover een officiële klacht in te dienen. Onze klachtbehandelaars bespreken de situatie graag inhoudelijk en hebben de expertise om samen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Wij als oudere hebben dit niet prettig gevonden. Kunnen ook niks zien of uitleggen over onze persobeels korting.. Moet je maar geloven.
Heel professioneel geholpen
Beste Harry, Bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je professioneel geholpen bent. Bas ABN AMRO Webcare
Tijdens een plezierig videogesprek is mijn aanvraag uitvoerig besproken en zijn de financiële consequenties mij duidelijk gemaakt. Vervolgens een snelle uitvoering van de hypotheekaanvraag..
Beste Jan, Zo horen we het graag! Dankjewel voor je mooie review. Roeland ABN AMRO Webcare
Gesprekken als zeer prettig ervaren. Goede adviezen en een prima hypotheek afgesloten
Goedemiddag Ad, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek als zeer prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
We zijn uitstekend geholpen door de medewerker van de bank. Meedenken en passende oplossingen bedenken heeft ertoe geleid dat wij opnieuw voor de ABN AMRO hebben gekozen. Waarom dan geen 5 sterren? Omdat wij vinden dat er wel heeeel erg veel achtergrond informatie wordt verlangd terwijl we al ruim 40 jaar bij deze bank onze bankzaken hebben ondergebracht en onze bestaande hypotheek al 11 jaar bij ze is ondergebracht. Om in dat geval nog te vragen naar een scheidingsconvenant van ruim 18 jaar geleden gaat ons wel erg ver.
Goedemiddag Hans, Bedankt voor je mooie review. Super om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek over het algemeen als positief hebt ervaren. Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje verbaasd was door de informatie die we je vroegen aan te leveren. Goed dat je het meldt! Nog een fijne avond gewenst. Lieke ABN AMRO Webcare
Betrokken en zakelijk
Hoi Marcel, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek zo positief hebt ervaren. Nog een fijne avond gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Naar aanleiding van deze ervaring hebben een klacht lopen bij ABNA. Dit zal ik niet meer doen en advies naar anderen is ook om elders een adviseur te zoeken.
Hoi Elmira, Wat jammer dat je ervaring met ABN AMRO Hypotheken zo negatief is geweest. Dat zien we liever anders natuurlijk. Verstandig daarom dat je een klacht hebt ingediend. Een van onze klachtbehandelaars gaat dan met je in gesprek over wat er is gebeurd. Hopelijk komen we op die manier toch weer een stukje nader tot elkaar. Fijne avond gewenst, Lieke ABN AMRO Webcare
Super prettige ervaring van begin tot eind goed begeleid en ondersteund. Geen vraag was teveel.
Hoi Anne, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de begeleiding en ondersteuning. Fijne avond! Lieke ABN AMRO Webcare
Wij hebben een hypotheektraject doorlopen voor een woning die wij zelf laten bouwen. Dat is minder standaard situatie en onze hypotheekadviseur had onvoldoende kennis hiervan om dit traject goed te laten verlopen. De verschillende fouten leidde tot een rommelig traject, wat ons veel meer stress opgeleverd dan nodig was. Door de vertraging hebben wij uitstel van financiering moeten aanvragen, wat ons de aankoop had kunnen kosten.
Goedemiddag Stefan, Bedankt voor je feedback. Het spijt me te lezen dat jullie zo'n nare ervaring hebben gehad. Je signaal is erg waardevol en we nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Heel gemakkelijk contact met adviseur per E mail, en beschikbaar voor alle vragen. Wellicht ligt de rente enkele 100e hoger, het snelle contact en beantwoording van alle vragen vinden we belangrijker.
Hi Marlies, Ik ben blij om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen en de aanvraag vlot is verlopen. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De bereikbaarheid van de adviseur was prima. Zij heeft ons op een klantgerichte manier benaderd en e.e.a. duidelijk uitgelegd en geadviseerd.
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over het advies, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer vriendelijk, goede uitleg. Als we nog iets wilden weten konden we altijd bellen
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je de uitleg als vriendelijk en goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Positieve ervaring, vooral de service vanuit Carlo was top!
Hoi Anwar, Bedankt voor je terugkoppeling. Super om te zien dat je zo positief bent over de service van Carlo! Mocht je ooit in de toekomst weer hulp nodig hebben, laat het ons vooral weten! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.