Meer dan genoeg inkomen en eigen geld ingebracht voor de nieuwe woning, qua maandlasten zou er niet veel veranderen dus de draagkracht was er. Toch door de ABN door veel hoepels moeten springen om het voor elkaar te krijgen. Top adviseur Diana Appels heeft het voor elkaar gekregen met pijn en moeite maar het leek alsof ze constant werd tegengewerkt.
Goedemorgen Tiyam, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons mee te nemen in je ervaring. Je geeft aan dat er veel hoepels moeste worden doorlopen en je het idee hebt dat de adviseur constand werd tegengewerkt. Dat is een belangrijk signaal. We willen het proces namelijk zo soepel mogelijk laten verlopen en gaan hier verder in duiken. Desondanks wel fijn dat het is gelukt en je tevreden bent over de inspanning van onze adviseur. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Vanaf de start van de aanvraag zijn we herhaaldelijk foutief, tegenstrijdig of onvolledig geïnformeerd. Ondanks dat we binnen een week alle gevraagde stukken hadden aangeleverd heeft is onze aanvraag maar net binnen de ontbindingstermijn van 6 weken afgerond. Diverse keren werd eerst het een gezegd en de dag erna het ander. Afspraken werden niet of te laat nagekomen. Tekenens werden deadlines opgeschoven. Als we niet afhankelijk waren van ABN wegens de soepele regelingen voor artsen waren we naar een andere partij gegaan. Onze adviseur was vriendelijk en prettig in de omgang, maar helaas ging het inhoudelijk telkens mis.
Hoi Guy, Bedankt dat je dit onder mijn aandacht brengt. Het spijt me te lezen dat je herhaaldelijk foutief, tegenstrijdig of onvolledig bent geïnformeerd en de afspraken niet of te laat zijn nagekomen. Dat is zeker niet prettig en ook niet de ervaring die we je willen geven. Ik heb je signaal doorgezet naar de treffende afdeling. Zij zullen dit verder oppakken. Desondankt wel goed om te zien dat de adviseur vriendelijk en prettig in omgang was. Nogmaals bedankt voor je review. Door deze signalen kunnen wij ons blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
er werd goed meegedacht en geholpen
Goedemiddag Tineke, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Super om te lezen dat je het advies van onze hypotheekadviseur kan waarderen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het proces bij abn voor de hypotheek aanvraag was prima. Het kon ook in het Engels. Het was wel vervelend dat de rente tijdens de gesprekken is verhoogd en dat we eerst met een adviseur moesten praten en daarna met een andere omdat we een hypotheek zonder advies namen. Dat kan beter.
Goedemiddag Saskia, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat het proces van de aanvraag makkelijk en helder was. Goed dat je aangeeft dat de gesprekken en de overdracht tussen de adviseurs beter kan. We kunnen je feedback hierover enorm waarderen. Ik breng je bericht onder de aandacht bij onze hypotheekafdeling, zodat we hier verder lering uit kunnen trekken. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om ons hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De contacten zijn plezierig geweest. Adviseur verplaatste zich goed in wat de klant wil. Is kritisch in de feedback.
Hoi Maarten, Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt! Super om te zien dat je onze service zo prettig hebt ervaren. Bedankt voor je waardevolle review! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Door de adviseur snel en prettig geholpen. Goed geadviseerd en snelle terugkoppelingen.
Goedemiddag, Wat een mooie woorden! Fijn dat je de hulp als prettig hebt ervaren. Je feedback wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Snel contact, makkeljjke documenten uitwisseling en daarna een vlotte beoordeling. Minder dan een maandje was het geregeld. Gezien het 'zonder advies' is aangevraagd, vind ik de fee van €750 een veel te hoge vergoeding. Ook zou de woz-waarde bekend vanuit WOZ-waardeloket, gebruikt moeten kunnen worden. Hiervoor een onzinnige calcasa moeten aanvragen, die verder geen enkele meerwaarde biedt, maar wel weer 95 euro kost.
Goedeanvond Quintin, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat je tevreden bent met hoe alles is verlopen en dat de beoordeling vlot is gegaan. Bedankt voor de feedback over de fee en de vergoeding. Dit stellen wij zeer op prijs en nemen dit graag mee voor eventuele verdere ontwikkelingen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Geduldig en duidelijk.
Goedemorgen, Wat fijn dat je klantvriendelijke hulp hebt gehad. We zijn blij dat je tevreden bent met de geduldige en duidelijke ondersteuning. Jouw positieve ervaring is belangrijk voor ons. Bedankt voor je feedback! Een mooie dag verder! Roeland ABN AMRO Webcare
Het advies door de adviseur was in algemene zin goed, ze had goed begrepen wat ik wilde en kon meedenken in wat er nodig was. Echter vanaf het moment dat de offerte aangevraagd werd ging het lastiger. De doorlooptijd was erg lang (adviestraject duurde ca 2 weken en het aansluitende offertetraject ook nog ruim 2 weken). Er bleek vervolgens dat een kleine lening (van 20.000) van een eigen BV (waar ik 100% eigenaar van ben) nogal een obstakel te zijn. Terwijl dit totaal geen extra risico voor de bank was. Ik ben hierdoor op extra kosten gejaagd omdat er een accountantsrapport nodig was, en er dreigde tijdsoverschrijding wat behoorlijke stress gaf. De peildatum van het accountantsrapport (dat ik met spoed heb laten maken) was vervolgens ook nog 4 dagen te oud. Dit had voorkomen kunnen worden als ik niet eerst 3 weken had moeten wachten op advies en offerte traject. Enige flexibiliteit aan de kant van de ABN AMRO was hier helaas niet mogelijk, erg vervelend en niet klantgericht.
Goedemorgen Floris, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Het is fijn om te horen dat het initiële advies goed werd begrepen en dat mijn colelga met je kon meedenken. Het is jammer om te vernemen dat je daarna tegen obstakels aanliep, met name rondom de doorlooptijd en de bijkomende kosten door het accountantsrapport We begrijpen dat dit stress heeft veroorzaakt en dat het proces niet soepel verliep. Ik breng je bericht onder de aandacht bij onze hypotheekafdeling, zodat we hier verder lering uit kunnen trekken. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om ons hierover te informeren. Een mooie dag verder, Roeland ABN AMRO Webcare
Uitstekend is een understatement. Onze hypotheekadviseur, Sapoeti, was echt een engel. We zijn erg dankbaar aan haar dat ze ons zo goed en snel geholpen heeft. 10/10!
Goedemiddag, Wat een mooie woorden over Sapoeti! Fijn dat je de hulp als uitstekend hebt ervaren. Je feedback wordt zeer gewaardeerd. We zullen Sapoeti zeker op de hoogte brengen van je complimenten. Een mooie dag verder, Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer meedenkend en betrokken adviseur
Goedemorgen, Fijn dat je de betrokkenheid van onze collega Gruisinga zo waardeert. We zorgen ervoor dat ze je complimenten ontvangt! Met vriendelijke groet, Roeland ABN AMRO Webcare
Een afspraak op korte termijn maken was een uitdaging, maar eenmaal in het aanvraagproces ging het van begin tot eind vlekkeloos en helemaal volgens wens.
Goedemorgen, Dank voor je feedback. Goed om te horen dat het aanvraagproces soepel en volgens wens is gegaan. We zullen je opmerkingen over het maken van een afspraak meenemen in onze verbeteringen. Met vriendelijke groet, Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer goed bevallen
Goedemorgen, Wat fijn dat het proces goed is bevallen. We zijn blij dat je tevreden bent met hoe alles is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring. Een mooie dag verder! Roeland ABN AMRO Webcare
Prima begeleid en duidelijk uitgelegd. Goed meegedacht en geanticipeerd. Bovendien ook nog eens zeer snel uitgevoerd.
Goedenavond Mirna, Allereerst bedankt voor je review. Dat je hiervoor de moeite neemt waarderen we enorm. Wat fijn om te lezen dat je de begeleiding zo prettig hebt ervaren en dat het ook nog snel was. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik vond het heel prettig contact met de bank. Selda heeft me op alle fronten geholpen en goed geinformeerd. MVG
Goedenavond Erol, Wat fijn dat je het contact zo prettig hebt ervaren en dat de adviseur je op alle fronten heeft geholpen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Eerste en vervolg gesprek prettig, zakelijk en duidelijk. Na doorgeven van alle vereiste documenten heeft het 2 weken geduurd tot offerte werd geleverd. Acceptatie afdeling kwam diverse keren met vragen, waarop de antwoorden ook te vinden zijn in aangeleverde documenten. Dit alles zeer frusterend voor cliënt. Nazorg door coach weer correct en zakelijk.
Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review! Wordt gewaardeerd. Fijn ook om te lezen dat zowel de start als het eind als prettig zijn ervaren. Ik neem je feedback omtrent de acceptatie mee, daar kunnen we alleen maar van leren. Nogmaals bedankt voor de genomen moeite en een mooie dag nog! Robert
Vriendelijk en adequaat Verbeterpunt: toegankelijkheid site t.b.v. updates
Goedemiddag Piet. Dank voor je beoordeling en feedback over de website. We zullen deze doorspelen aan de juiste partijen binnen de bank. Fijn om te lezen dat je de service als vriendelijk en adequaat hebt ervaren. Alvast een heel mooi weekend toegewenst! Floris ABN AMRO Webcare
alles prima afgehandeld
Hallo Leo, Dat is fijn om te horen! Daar doen we het voor. Voor nu een mooie avond. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
ABN AMRO was vanwege de rente niet mijn eerste keuze. Echter het bijzonder trage proces bij Vista hypotheken heeft mij doen besluiten ondanks de iets hogere rente (en dus maandlasten) met ABN AMRO in gesprek te gaan. Deze keuze bleek een schot in de roos. Bijzonder prettig en snel geholpen door Saskia Diender. Maandagavond eerste gesprek gehad met Saskia. De donderdag in diezelfde week lagen alle relevante documenten bij de notaris. Vista hypotheken had een gelijk aantal werkdagen nodig om mij te vragen nogmaals bij wijze van spreken door hun hoepeltje te springen.
Hoi Matthijs, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat Saskia je zo goed en snel heeft kunnen helpen. Hoewel we niet je eerste keuze waren, zijn we blij dat dit toch tot een positief resultaat heeft geleid! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Super blij met adviseur Michel van Dolderen. Hij heeft mij in deze proces met alle geduldigheid begeleid. Alles goed uitgelegd qua dubbele lasten enz. Snel aanvraag ingediend en binnen 3 werkdagen goedgekeurd gekregen. Dankjewel!
Hoi Fatma, Fijn dat Michel je zo goed begeleid heeft bij het aanvragen van je hypotheek. Bedankt dat je de moeite neemt om je ervaring te delen! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Melvin heeft ons fantastisch geholpen!
Hoi Chantal, Een mooi compliment voor Melvin! ;-) Bedankt voor je enthousiaste review. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Voor ons is dit absoluut geen dagelijkse kost. In zekere zin hebben we zelfs een zekere aversie tegen dit soort trajecten. Gelukkig zijn we goed geholpen door onze ABNAMRO adviseur, waardoor we de zaken voortvarend en zonder al teveel hobbels hebben kunnen oppakken.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat het traject soepel is verlopen en dat je hier tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Wij hebben de aanvraag zonder stress kunnen doen dankzij de prettige begeleiding van dhr. Robert Ramataur. Zijn inzet en voorlichting kwam bij ons heel prettig over.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat jouw aanvraag zijn fijn behandeld is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Mijn vrouw en ik hebben pijnlijk moeten constateren dat de mensen die bij ABN/AMRO een aanvraag van twee ondernemers moeten beoordelen veel te weinig kennis en inzicht hebben in het ondernemerschap en het geboden toekomstbeeld. Daarbij hebben zij feitelijk nogal harde cijfers en een extern rapport op essentiële punten vrijwel volledig miskend. Hierdoor hebben wij minder hypotheek gekregen dan wij hebben verzocht. Uiteindelijk is met het mindere aanbod ingestemd en omdat wij wij over voldoende middelen beschikken zal de levering over 6 weken plaatsvinden. Wel vonden wij ons aanspreekpunt bij ABN/AMRO erg vriendelijk en behulpzaam en hebben we kunnen constateren dat hij zijn uiterste best voor ons heeft gedaan.
Goedemorgen Erik, We waarderen jouw openheid en feedback. Het spijt mij te horen dat je ervaring met het aanvraagproces niet geheel aan jouw verwachtingen voldeed, vooral wanneer je het gevoel hebt dat jouw ondernemerschapsvisie en de daarbij horende cijfers niet volledig zijn erkend. Het is goed om te horen dat jouw aanspreekpunt ondanks de situatie vriendelijk en behulpzaam was, en zijn uiterste best voor je heeft gedaan. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we kunnen kijken hoe we deze processen beter kunnen maken en deze problemen in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Corine heeft ons op prettige en kundige wijze door het traject heen genavigeerd.
Goedemorgen Marline, Hartelijk dank voor je positieve feedback over Corine. Fijn om te lezen dat zij je op een op een prettige en kundige wijze heeft begeleid en dat alles duidelijk was. Ik wens je een mooie dag toe :-). Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.