Professioneel-uiterst vriendelijk-duidelijke uitleg welke hypotheek bij ons past-bereidwillig om alle vragen te beantwoorden-uitstekende service tot tekenen akte bij notaris.
Goedemorgen Elfride. Dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Goed ook om te lezen dat de adviseur jullie van begin tot eind heeft bijgestaan in het proces. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Dankzij de adviseur ten alle tijden een gevoel van overzicht en duidelijkheid gehad. Dit maakte het hele proces een stuk minder stressvol. Kortom echt heel blij met de adviseur en het proces
Goedemorgen Daan. Dank voor je mooie review en complimenten voor de adviseur. Ik zal zorgen dat hij je review ook onder ogen krijgt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Beste ABN amro team, Graag willen wij jullie hartelijk bedanken voor de uitstekende begeleiding tijdens onze hypotheekaanvraag. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en het soepele verloop van het hele proces. In het bijzonder willen wij onze hypotheekadviseur, Gijsbert van Eendenburg, complimenteren. Hij was uiterst behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Hij dacht steeds vooruit, anticipeerde op mogelijke vragen en uitdagingen, waardoor wij kostbare tijd hebben bespaard en onze deadline hebben gehaald. Dankzij zijn duidelijke uitleg en proactieve begeleiding verliep het traject voor ons veel gemakkelijker en met minder stress. Wij waarderen zijn inzet enorm en willen dit graag onder uw aandacht brengen. Nogmaals onze dank aan hem en het hele team. Met vriendelijke groet, Familie Khodnya
Goedemorgen Ganna, Hartelijk dank voor je prachtige review en de complimenten voor onze collega, Gijsbert. Ik zal zorgen dat hij je review ook te zien krijgt. :) Een hele mooie dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
had geen vriendelijkere en deskundige adviseur kunnen hebben
Goedemorgen Albert, Hartelijk dank voor je mooie woorden over de adviseur! Ik ga zorgen dat je compliment bij hem terecht komt. :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Gedurende enkele maanden heb ik tweemaal advies ontvangen over een woning en uiteindelijk mijn tweede keuze kunnen kopen. Vanaf dat moment ben ik officieel het adviestraject ingegaan. Dit was een enorme verademing. Als alleenstaande en omdat het om mijn eerste woning ging, kwam er veel op mij af. Gelukkig kon ik met al mijn vragen terecht bij Monique. Haar advies gaf mij rust en een stevig houvast in deze nieuwe wereld. Duizendmaal dank!
Goedemorgen Lindsay, Hartelijk dank voor je mooie beschrijving en beoordeling van het proces. Daar worden we heel blij van. Ik zal er ook zeker voor zorgen dat je compliment bij Monique terecht komt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ik verkeerde onder behoorlijke tijdsdruk met mijn hypotheekaanvraag aangezien ik een bod zonder voorbehoud van financiering had uitgebracht en mijn bod werd geaccepteerd. De ABN AMRO Bank heeft mij fantastisch begeleid bij het hele proces en alle betrokken medewerkers hebben echt als 1 team meegewerkt aan het spoedige proces waardoor ik tijdig mijn hypotheekaanvraag rond heb kunnen krijgen binnen zeer korte tijd. Mij complimenten voor alle medewerkers, uitmuntende en zeer persoonlijke service, zeer zeldzaam vandaag de dag 《♡》
Goedemorgen Jurriën, Hartelijk dank voor je mooie complimenten over onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat ondanks de tijdsdruk alles netjes en goed is geregeld zodat de koop door kan gaan. Alvast heel veel geluk en plezier in de nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zeer goed geholpen,duidelijk en vriendelijk. Adviseur ook telefonisch bereikbaar,wat voor ons makkelijk was ivm vragen over hoe en wat.
Goedemorgen Jan. Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat het contact met de adviseur zo soepel is verlopen en alles duidelijk was. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Na een erg lang en lastig traject 10 jaar geleden met ABN nu erg positief verrast door de aanpak en zorgvuldigheid van Richard. Hij was snel, goed bereikbaar en gaf goed advies. Erg tevreden!
Goedemorgen Monique, Hartelijk dank voor je mooie review en fijn om te lezen dat Richard je positief heeft kunnen verrassen met zijn aanpak. Ik ga mijn best doen om jouw compliment aan hem door te spelen. :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
We zijn uitstekend door het proces geleid. De hypotheekcoach heeft de verschillende stappen goed met ons doorgenomen, snel gereageerd op vragen en op een plezierige en professionele wijze ondersteund.
Goedemorgen Marco. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en de complimenten voor de adviseur. Heel fijn dat alles zo soepel is verlopen met de aanvraag. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De adviseur was pro-actief en meedenkend. Snel in reactie en bijzonder klantgericht. Al met al een prettige ervaring en goede service.
Goedemorgen Robert, Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring. Fijn om te horen dat alles soepel en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De begeleiding om te komen tot in eerste plaats de tijdelijke hypotheek is zeer prettig ervaren. Communicatie verliep naar wens. De geleverde producten waren duidelijk geformuleerd en zeer uitgebreid.
Hallo Jaap, Bedankt voor het delen van deze mooie review. Fijn dat alles zo prettig is verlopen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
In een gestaag proces werd er meegedacht, oplossingen verzonnen. Het ging van mijn kant niet altijd even snel, daar werd heel goed mee omgegaan. Uiteindelijke resultaat mag er zijn.
Goedemiddag Paul, Bedankt voor het delen van je ervaring! Ontzettend fijn dat het zo is verlopen en we je snel hebben kunnen helpen! Mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben dan staan we uiterard weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Het contact met Erik Baan heb ik als zeer prettig ervaren. Hij is duidelijk in de verstrekte informatie, licht goed toe, schetst de mogelijkheden en komt zijn afspraken na.
Hoi Dianne, Bedankt voor je positieve feedback. Ik ben blij te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen en geef je mooie woorden door aan de collega! :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Wij hebben een ander huis gekocht. We willen onze hypotheek overzetten en een overdrachtshypotheek afsluiten. Dat is door middel van een zorgvuldig proces onlangs op een goede manier afgerond. We zijn heel tevreden over de begeleiding.
Hallo Jan, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe woning. Goed om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan en dat je zo tevreden bent over de begeleiding. Dat horen we graag! Herma Webcare ABN AMRO
Het was een ingewikkeld proces, maar keurig verlopen en precies op tijd geregeld.
Hallo Anne, Ja, dat is niet zomaar gedaan 😉 maar goed om te horen dat het allemaal toch nog op tijd is goed gekomen! Herma Webcare ABN AMRO
Geweldig
Goedemorgen Glenn, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service.. Herma Webcare ABN AMRO
Ik heb nimmer meegemaakt dat iemand zich persoonlijk zo enorm inzet voor haar kanten. Het ontzorgen en persoonlijke betrokkenheid geven echt een fantastische klantbeleving.
Hallo Ilse, Wat een lieve en fijne review. Ik zal het naar haar doorzetten. Dat zal ze leuk vinden om te horen! En heel goed dat je allemaal zo ervaren hebt. Herma Webcare ABN AMRO
Alleen online advies mogelijk, niet altijd klantgericht als je ouder bent. Prijs is aan de dure kant
Hallo Ed, Ik snap dat dat niet altijd is waar je op zit te wachten. We helpen je natuurlijk wel graag om ook dat soepel te laten verlopen. In ieder geval bedankt voor het delen van je mening. Herma Webcare ABN AMRO
Afschuwelijke ervaring met ABN of ik een crimineel was . Heb nog rotgevoel over . Ik ben er ziek van geweest echt heel erg . En bleek fout lag bij ABN . Mijn man nog apart klacht ingediend nooit meer wat van gehoord. Wel chocola gekregen met excuses maar toch had wel meer willen horen ,.Dus vreselijke ervaring nooit meer .
Hallo Lidia, Spijtig om te horen dat het dat gevoel bij jullie heeft achtergelaten. Dat is nooit onze bedoeling. Nogmaals excuses! Herma Team Webcare ABN AMRO Bank.
Het betrof voor mijn gevoel een simpel geval van overbrugging. Huidige huis is duurder dan het nieuwe, er is geen hypotheekschuld. Al mijn hele leven klant, inkomsten en banksaldi bekend. Toch werd ik een beetje "gepusht" richtig een advies. Dat heb ik gekregen, heel uitgebreid, maar uiteindelijk werd het gewoon een basis overbrugging. Kosten: 1900 euro. Dat is wel erg veel. Natuurlijk, ik wist wat het kostte en ben akkoord gegaan, zeker gezien de betrouwbaarheid van de jarenlange relatie. Zou ik het weer zo doen? Nee, ik zou toch wat beter om me heen kijken of ik niet elders voordeliger uit kan zijn.
Hallo Bert, Spijtig om te horen dat je er een vervelende nasmaak aan over hebt gehouden. Ik zal je feedback zeker doorzetten, bedankt hiervoor. Herma Webcare ABN AMRO
Fijn advies, niet het gevoel te veel te vragen
Hoi Mia, Bedankt voor je positieve woorden! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Deze hypotheekadviseur is bekwaam en zeker ook klantgericht. Komt afspraken na en bij iets wat onduidelijk is voor de klant zeker bereid om te hulp te schieten. Ik ben iemand (74 jaar) die zijn huis verkoopt maar ik ben geen computerdeskundige en daar wordt, na mijn mening, door de bank iets te gemakkelijk over gedaan en dan is het heel fijn dat de adviseur de tijd neemt om iets duidelijk uit te leggen en behulpzaam is..
Hallo Fred, Dank je wel voor je reactie. Heel fijn om te horen dat naar tevredenheid ben geholpen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik zag er enorm tegenop, omdat je weet dat je ontzettend veel moet regelen. In the end zijn we netjes begeleid en goed geadviseerd. Hierdoor ging alles vrij vlot en waren er geen problemen. Aanrader!
Hi Whitney, Wat goed om te horen dat het allemaal vlot en probleemloos is verlopen. Dat is fijn en zoals het hoort. Bedankt voor je review. Herma Team Webcare ABN AMRO
fijn geholpen en goed meegedacht
Goedemiddag, Dat horen we graag! En bedankt voor het schrijven van een review dat wordt gewaardeerd. Herma Team Webcare ABN AMRO
Heb bijna 2 maanden moeten doen om een bedrag van net € 40.000,- te kunnen lenen. Vooral de regeling m.b.t de taxatie is ronduit belachelijk. Voor het verhogen van mijn bestaande hypotheek kan normaal een desktop taxatie gebruikt worden. Kosten €95,- Maar nee…..er moet een volledig taxatie verslag komen van € 595,-. Wel € 250,- als tegemoetkoming ontvangen maar met een verschil van € 4000,- in de taxatieverslagen maakt het deze onzin niet goed Heb ruim voldoende onderpand overigens. Ook de regeling om te moeten bewijzen dat er geen andere hypotheek meer loopt heeft veel frustratie opgeleverd. Het zou goed zijn als de banken bij het beëindigen van een hypotheek hier een snelle afhandeling voor hebben. Als laatste de financieringskosten. Deze zijn bijna 7%. Belachelijk hoog.
Goedemiddag, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We zullen je feedback zeker ten harte nemen, en kijken waar er ruimte is voor verbetering. Ik ben in ieder geval blij dat het is gelukt uiteindelijk. Herma Team Webcare ABN AMRO
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.