We konden steeds terecht bij onze hypotheekadviseur. Zeer betrokken, duidelijke info, staat dicht bij de klant
Beste Hennie, Heel hartelijk dank voor je mooie review! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Dankzij de goede diensten van Robert Hoogerwerf, onze contact persoon, hebben wij een royaal overbruggingslening gekregen ivm onze verhuizing. De ABN/AMRO, onze huisbankier sedert lang, heeft ons in staat gesteld de financiering van de overgang mogelijk te maken. Robert Hoogerwerf, met wie ik een buitengewoon prettig contact had, toonde zich een zeer vakkundige man met grote ervaring en staat van dienst binnen de bank,. Hij bleek daarnaast ook zeer klantvriendelijk te zijn. Langs de e weg wil ik hem en met hem de bank dank zeggen. Gerrit de Boer
Goedemiddag Gerrit, Hartelijk dank voor deze beoordeling over onze dienstverlening. Mooi om te lezen dat Robert jullie zo fijn heeft geholpen. Ik zal ook zorgen dat de complimenten bij hem terecht komen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De hypotheekadviseur heeft ons perfect (vriendelijk, deskundig, zeer duidelijk, voortvarend) begeleid bij het af-/oversluiten van hypotheek en overbruggingshypotheek. Echt een voorbeeld adviesgesprek, snelle digitale actie over en weer. Helemaal niets op aan te merken. Complimenten.
Goedemiddag Joost. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen. Ik zal de complimenten ook doorgeven aan de adviseur. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Wij hebben een super ervaring met Michel. Een complexe situatie met een onderneming, twee hypotheekverledens, twee huizen: Michel gaf ons deskundig advies en dacht (ook pro-actief) mee. Heldere en uitgebreide uitleg zowel tijdens gesprekken als in de mail. Totale doorlooptijd sinds eerste contact tot aan hypotheekofferte was zo'n twee weken, waarbij Michel zich inzette om het allemaal snel en nauwgezet geregeld te krijgen. Perfect traject en advies, zouden het zo weer doen bij een volgend huis!
Goedemorgen Thom. Hartelijk dank voor je review en de mooie woorden voor onze collega Michel. Ik zal zorgen dat hij je review ook onder ogen krijgt. Heel veel geluk en plezier in de woning toegewenst! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De aanloop naar onze uiteindelijke hypotheek waar we tevreden over zijn was er één met teveel hobbels. En die werden voornamelijk veroorzaakt door de ontzettend slechte systemen van ABN: - online berekenen van onze hypotheek (en bijbehorende maandelijkse lasten) klopte van geen kant met het uiteindelijke bedrag (namelijk twee keer zo hoog, dat is niet meer een kleine afwijking). - aangegeven zelfstandig een hypotheek af te willen sluiten. Vervolgens kregen we adviesgesprek waar behoorlijk veel aandacht voor onze situatie was. Fijn. En wat we wilde lenen kon ook. Top. Moest wel een tweede gesprek voor de offerte komen. Geen probleem. Ondertussen gaf het systeem aan dat we een zelftest moesten maken (omdat we zelfstandig een hypotheek aan het aanvragen waren). Netjes gedaan en geslaagd. In het tweede gesprek bleek dat we in het spoor van een begeleide hypotheek aanvraag zaten. En daar moet flink voor betaald worden. We werden er mee geconfronteerd op een moment dat we geen tijd meer hadden (althans zo schetste de adviseur ons) om alsnog het zelfstandige proces in te gaan. Dan zou de hypotheek te laat rond zijn. Geen compensatie of wat dan ook, anders dan een adviseur die het ook allemaal heel vervelend vond. Vervolgens konden we het bedrag toch niet volledig lenen. En de dag erop toch wel. - documenten uploaden en voornaam partner aanvullen (we hebben samen al 20 jaar een hypotheek bij ABN en schijnbaar was dat nu ineens een probleem) ging dramatisch. - regels werden tijdens het proces veranderd waardoor de afschrijving niet meer van de gezamenlijke rekening kon (zoals het dus al 20 jaar gaat). De adviseur vond het ook allemaal heel vervelend. - goedkeuring van de hypotheek door tweede beoordelaar vertraagde door wederom een systeemstoring. Vond de adviseur ook heel vervelend. - als klap op de vuurpijl ontving ik drie weken na het afsluiten van onze nieuwe hypotheek een mailing of we overwegen een nieuwe woning te kopen? En drie weken later nog eens…
Goedemorgen Guus. Hartelijk dank voor je review en de uitgebreide beschrijving van je ervaring met het proces. Ik kan me voorstellen dat deze 'hobbels' die tevoorschijn kwamen tijdens het aanvraagproces niet fijn zijn geweest. Mijn excuses hiervoor. Ik ben wel blij dat de hypotheekaanvraag rond is gekomen en er ook tijdig geleverd kon worden. Met je beschrijving van de momenten die als problematisch zijn ervaren kunnen we intern aan de slag om onze processen te verbeteren. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Onze verwachtingen werden overtroffen. Qua snelheid, vriendelijkheid en deskundigheid.
Goedemorgen Raymond, Hartelijk dank voor je mooie review over de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat we jullie verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De hypotheek adviseur heel fijne man Heel behulpzaam
Beste Hennie, Wat fijn om te lezen! Dankjewel voor het schrijven van je review! Roeland ABN AMRO Webcare
Het ligt niet aan degene die me geholpen heeft. Die heeft alles netjes gedaan. Maar de manier waarop jullie omgaan met oude klanten is beneden alle peil. Er wordt niet gekeken naar gegevens die jullie al hebben en degene die mijn zakelijk helpt was niet thuis. Schande
Beste Edo, Dankjewel voor het schrijven van je review. Vervelend om te horen dat je onze dienstverlening als zwaar beneden peil hebt ervaren. We zullen dit meenemen. Roeland ABN AMRO Webcare
Proficiat voor hypotheekadviseur Orbo Verschuur. Hij is duidelijk, overzichtelijk, denk mee, bereikbaar voor vragen en een zeer attent persoon. Mijn complimenten voor hem. Hypotheek aanvraag verliep zeer soepel, moest wel veel documenten aanleveren. Doordat alles digitaal kon, was ik zeer snel klaar. Zowel met de koop als verkoop van mijn woning,
Beste Mehmet, Super bedankt voor het schrijven van je review. Ik geef je complimenten door aan Orbo! Roeland ABN AMRO Webcare
Ik ben gedurende het proces geholpen door Michael Snippert, een uitermate vriendelijke en professionele hypotheekadviseur. Kwam netjes alle afspraken na en niet zelden werd ik proactief op zaken gewezen door Michael. Uitermate kundig en plezierig. Absoluut een 10!
Beste René, Wauw, dat zijn nog eens lovende woorden. Ik ga ze doorgeven aan Michael! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Prima service, snel antwoord op vragen en snel ‘geregeld’.
Beste Andy, Zo hoor ik dat graag! Fijn om te horen. Dankjewel voor je review! Roeland ABN AMRO Webcare
De ervaring met Carla was heel fijn. Ze had veel geduld, vond het niet erg om onderwerpen twee keer uit te leggen en bleef goed concreet en vriendelijk. Echt een hele fijne ervaring met haar gehad en ben ontzettend blij dat alles is gelukt. Kreeg echt het gevoel dat ze een extra stap zette om me te helpen en dat was heel fijn.
Goedemiddag Isabelle, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te horen dat mijn collega je zo goed geholpen heeft en een stapje extra heeft gezet. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Goede en vriendelijke adviseur
Goedenavond, Hartelijk dank voor je mooie review en voor de complimenten voor de adviseur. Dit horen wij graag! :-) Erg fijn dat je deze ervaring met ons wilde delen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Carla heeft ons echt fantastisch geholpen. Een toch heel spannend proces maakte zij overzichtelijk en gaf ons tegelijkertijd ook een heel vertrouwd gevoel. Dankjewel, wij zijn heel erg blij met onze hypotheek.
Goedemiddag Milena, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn dat jullie tevreden zijn. Bas ABN AMRO Webcare
Ik ben heel goed geholpen.Snel,doortastend en goede uitleg. Geduldig te woord gestaan. Top.
Goedemiddag Han, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn dat jullie snel geholpen en goed geholpen zijn. Bas ABN AMRO Webcare
Omdat ik ZZP'er ben, was het een beetje moeilijker een goede hypotheekofferte te krijgen met andere banken. Elke bank heeft een verschillende manier waarop de toetsinkomen wordt berekend. Bij ABN kreeg ik het hoogste toetsinkomen en dus een beter offerte.
Goedemiddag Daniel, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn dat we jou de beste offerte hebben kunnen aanbieden. Bas ABN AMRO Webcare
De aanvraag betreft een overbruggingshypotheek in verband met een nieuwbouw project, waarbij de huidige woning met hypotheek nog 1 1/2 jaar niet verkocht kan worden. Complicaties werden prima behandeld en opgelost door de adviseur
Goedemiddag, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn dat de uitdagingen goed werden behandeld. Bas ABN AMRO Webcare
Sorry, alleraardigst persoon, vriendelijk etc. Maar ik heb diverse keren laten weten geen extra geld nodig te hebben, geen overbruggingslening, alleen het verhangen van de hypotheek naar de nieuwe woning. Nu kreeg ik een 2e hypotheek erbij en geld gestort. Dit heb ik nu uit uiten beweging maar gebruikt voor de aflossing van de oude hypotheek. Onnodig en ongewild kasrondje dus.
Goedemiddag Rob, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat er niet goed geluisterd is, excuus hiervoor. Bas ABN AMRO Webcare
Goede en persoonlijk contact in ingewikkelde . Moest wel vaak voor mijn gevoel dezelfde stukken van mijn bedrijf aanleveren in een net ander jasje.. Maar mijn accountant met zijn dossier hielp hierin niet mee. Webmodule van de VVAA laat te wensen over voor zo een aanvraag.
Goedemiddag Bas, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn om te vernemen dat contact goed en persoonlijk was. Bas ABN AMRO Webcare
Vriendelijk man, duidelijk en rustig. Ik was zelf redelijk op de hoogte van alles dus mocht van mij tijdens het gesprek iets meer vaart. Maar dat was heel persoonlijk ook omdat ik het tijdens mijn werk deed.
Goedemiddag Kim, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn om te vernemen dat het contact duidelijk en vriendelijk was. Bas ABN AMRO Webcare
Dit is onze 2de hypotheek zowel zakelijk als privé. En worden altijd netjes geholpen en uitgelegd wat er op ons af komt.
Goedemiddag Jelle, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn om te vernemen dat het contact duidelijk en vriendelijk was. Bas ABN AMRO Webcare
Ik werd er helemaal gek van… de traagheid, het gezeik over alles en niets… zeer teleurgesteld over het eindresultaat. Ik verwijt het niet volledig aan de contactpersoon maar wat een K*T bank is de ABN, service 0 kosten 1000+
Goedemiddag Robert, Jammer om te vernemen dat je zeer ontevreden bent. Ben je hierover het gesprek met de adviseur aan gegaan of een klacht over ingediend? Op deze manier kunnen we onze processen aanpassen en verbeteren. Bas ABN AMRO Webcare
De aanvraag van een overbruggingshypotheek is heel deskundig en vlot door de adviseur aan ons uitgelegd. Kregen direct alles per email aangeleverd, zodat we het nog konden nalezen.
Goedenavond Ria, Hartelijk dank voor je mooie review en voor de complimenten voor de adviseur. Fijn om te lezen dat de communicatie zo soepel is gelopen en dat de e-mail ook helder en duidelijk was. Dit horen wij graag! :-) Nogmaals dank voor het delen van deze ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het was een hele klus om alles aan te leveren. Maar de hypotheekadviseur van de ABNAMRO heeft ons zeer goed geholpen. We konden altijd bellen of mailen voor vragen. Maar ook als het anders was dachten ze met ons mee. Heel fijn.
Goedemorgen Jeanette. Hartelijk dank voor je mooie review en voor de complimenten voor de adviseur. Fijn om te lezen dat de communicatie zo soepel is gelopen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Staan dicht bij de klant. Direct contact en snelle, duidelijke antwoorden.
Goedemorgen Renée. Hartelijk dank voor je mooie woorden over onze dienstverlening. Goed ook om te lezen dat de communicatie snel en duidelijk verliep tijdens het proces. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.